abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 08:57:01 #151
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31018587
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:51 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

kijk
dit is een verhaal dat ik kan begrijpen en het enige dat ik me afvraag is, waarom jij/jullie dit niet meteen zeggen.
alleen ben ik benieuwd hoe die samenvoeging met Singles zal gaan.
waarom niet meteen zeggen, daar zit wel wat in... We wilden het eigenlijk een beetje gefaseerd doorvoeren zonder in een keer de knuppel in het hoenderhok te gooien.> Gewoon een beetje langzaam wennen aan de veranderingen.

Die samenvoeging met Singels, ik heb ook geen idee hoe dat uit gaat pakken. Dat is ook koffiedik kijken, maar het idee erachter dat slowchat slowchat is en dat dan in principe één topic voldoende is. We moeten maar even bezien hoe het gaat lopen. Beslissingen kunnen altijd geëvalueerd worden natuurlijk. De topiclijst vind ik er zo als het er nu uitziet wel een stuk beter uitzien in ieder geval
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31018592
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:52 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, cake gebakken tot half elf ofzo

Nee, ik ben al bijna een week ziek en door toch te blijven werken, voelde ik me echt brak. Nu heb ik een vrije dag en kon ik ff uitslapen
Aha. Ja dat van die cake heb ik gelezen ja. Vrije dagen
pi_31018598
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

zeg het maar
Mja kijk, ik post regelmatig in R&P (ik lurk er tegenwoordig veel meer omdat ik niet meer zo vaak post) dus heb die reeks al van in den beginne gevolgd (toen hij dus nog in R&P stond)
En mja... ik heb gewoon sterk mijn twijfels of die samenvoeging gaat 'werken' (maar nu kom ik zo reteirritant/onvriendelijk/onsociaal over )
pi_31018611
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:57 schreef buzzer het volgende:

[..]

waarom niet meteen zeggen, daar zit wel wat in... We wilden het eigenlijk een beetje gefaseerd doorvoeren zonder in een keer de knuppel in het hoenderhok te gooien.> Gewoon een beetje langzaam wennen aan de veranderingen.

Die samenvoeging met Singels, ik heb ook geen idee hoe dat uit gaat pakken. Dat is ook koffiedik kijken, maar het idee erachter dat slowchat slowchat is en dat dan in principe één topic voldoende is. We moeten maar even bezien hoe het gaat lopen. Beslissingen kunnen altijd geëvalueerd worden natuurlijk. De topiclijst vind ik er zo als het er nu uitziet wel een stuk beter uitzien in ieder geval
Kun je dan die twee reeksen niet gewoon door de vingers zien?
(serieuze vraag hoor)
  donderdag 29 september 2005 @ 08:59:09 #155
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31018619
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:52 schreef leonieke het volgende:
Ik heb zo een raar gevoel met die samenvoeging met de Singles reeks eigenlijk
Als ik dan toch eerlijk mag zijn he...
ja dat mag, ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, maar zoals ik al zei is hier achter de schermen al een tijd overleg over, een eensch moet je knopen doorhakken. En dat is dan de spreekwoordelijke zure appel waar we doorheen moeten. En wat ik net ook al zei: we kunnen het altijd evalueren...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31018622
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:57 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Aha. Ja dat van die cake heb ik gelezen ja. Vrije dagen
Ik profiteer er nog van zo lang het duurt
Binnen twee weken begint waarschijnlijk het nieuwe rooster en ik heb zo het gevoel dat ik die vrije dag dan wel kwijt ga zijn tot het einde van het schooljaar (had ik vorig jaar ook ...)
pi_31018632
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:57 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mja kijk, ik post regelmatig in R&P (ik lurk er tegenwoordig veel meer omdat ik niet meer zo vaak post) dus heb die reeks al van in den beginne gevolgd (toen hij dus nog in R&P stond)
En mja... ik heb gewoon sterk mijn twijfels of die samenvoeging gaat 'werken' (maar nu kom ik zo reteirritant/onvriendelijk/onsociaal over )
Gelukkig vind buzz de Topiclijst nu al beter. dus wie weet Maar je hebt wel gelijk.. ik ben wel eens in Singles langs geweest, maar dat ging toen zo snel, dat ik er geen touw aan vast kon knopen. Dat is al een wereld van verschil met deze SC. Voor mij een wezenlijke trouwens, ik wordt ook al een dagje ouder
pi_31018639
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:59 schreef buzzer het volgende:

[..]

ja dat mag, ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, maar zoals ik al zei is hier achter de schermen al een tijd overleg over, een eensch moet je knopen doorhakken. En dat is dan de spreekwoordelijke zure appel waar we doorheen moeten. En wat ik net ook al zei: we kunnen het altijd evalueren...
Mja, kijk, no offence ofzo, ik vind je een prima kerel. Maar bij dat evalueren op Fok! stel ik mij toch altijd vragen hoor

Ik heb niet het gevoel dat er ooit echt geëvalueerd wordt. Ik zie natuurlijk niets achter de schermen. Dus laat ik het misschien zo stellen: er wordt misschien wel geëvalueerd, maar bitter weinig teruggekomen op beslissingen
  donderdag 29 september 2005 @ 09:01:11 #159
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31018646
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:57 schreef leonieke het volgende:

[..]

(maar nu kom ik zo reteirritant/onvriendelijk/onsociaal over )
nee hoor Leonieke, zo moet je dat niet zien. Je mag gerust je twijfels hebben, daar is niks irritants aan en ook voor ons is het koffiedik kijken, maar we willen in ieder geval een poging wagen
pi_31018665
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:59 schreef buzzer het volgende:

[..]

Uit mijn beetje ervaring die ik heb op mijn eigen forum weet ik dat het 'terugdraaien van besluiten' eigenlijk geen optie is. Het komt in een heviger vorm terug en de de macht van de controleur wordt minder.
pi_31018667
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Gelukkig vind buzz de Topiclijst nu al beter. dus wie weet Maar je hebt wel gelijk.. ik ben wel eens in Singles langs geweest, maar dat ging toen zo snel, dat ik er geen touw aan vast kon knopen. Dat is al een wereld van verschil met deze SC. Voor mij een wezenlijke trouwens, ik wordt ook al een dagje ouder
Idd, hetgeen daar verteld wordt is grote shit vind ik... Sorry voor mijn taalgebruik. Oke, hier wordt er ook vaak gezeverd en dat is goed, maar dat is toch nog op een heel ander niveau dan in Singles. Daar wordt altijd gemeld wat ze gegeten hebben en daar blijft het zo wat bij.

Ik vrees dat je door een samenvoeging deze reeks kapot maakt.
pi_31018684
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:01 schreef buzzer het volgende:

[..]

nee hoor Leonieke, zo moet je dat niet zien. Je mag gerust je twijfels hebben, daar is niks irritants aan en ook voor ons is het koffiedik kijken, maar we willen in ieder geval een poging wagen
Kun je het niet samenvoegen met een ander SC-topic ipv dit... ?
pi_31018688
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:00 schreef leonieke het volgende:

[..]

- knip -

Ik heb niet het gevoel dat er ooit echt geëvalueerd wordt. Ik zie natuurlijk niets achter de schermen. Dus laat ik het misschien zo stellen: er wordt misschien wel geëvalueerd, maar bitter weinig teruggekomen op beslissingen
Mee eens en een deel van de oorzaak hiervan heb ik geloof ik net boven je neergeschreven, maar dat is wat eigen ervaring. Misschien kun je je er wel in vinden
pi_31018707
Excuseer, als ik ff in het lopende topic kijk van singles posten ze idd niet meer alleen het eten.. ze posten liedjesoverzichten en lyrics...
Echt sorry, ik zie dit niet werken

Merken de mods dan niet dat de twee SC-reeksen een totaal ander publiek hebben?
pi_31018710
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:02 schreef leonieke het volgende:

[..]

Idd, hetgeen daar verteld wordt is grote shit vind ik... Sorry voor mijn taalgebruik. Oke, hier wordt er ook vaak gezeverd en dat is goed, maar dat is toch nog op een heel ander niveau dan in Singles. Daar wordt altijd gemeld wat ze gegeten hebben en daar blijft het zo wat bij.

singles is volgens mij ook van 'mindere kwaliteit' (poldermodel Nederlands antwoord )
pi_31018720
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Mee eens en een deel van de oorzaak hiervan heb ik geloof ik net boven je neergeschreven, maar dat is wat eigen ervaring. Misschien kun je je er wel in vinden
hmz misschien wel, ook al denk ik dat het eerder met gezichtsverlies lijden te maken heeft waardoor jouw positie dan minder sterk wordt (maar ik heb natuurlijk de ballen ervaring op een forum want ik ben hier gewoon maar user en jij hebt een ander forum waar je beslissingen neemt)
pi_31018723
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:04 schreef leonieke het volgende:
Excuseer, als ik ff in het lopende topic kijk van singles posten ze idd niet meer alleen het eten.. ze posten liedjesoverzichten en lyrics...
Echt sorry, ik zie dit niet werken

Het verschil wordt volgens mij alleen maar groter.
pi_31018733
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

We think alike
  donderdag 29 september 2005 @ 09:06:49 #169
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31018747
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:02 schreef leonieke het volgende:

[..]

ik snap wat je bedoelt, en ik ga ook eerst goed nadenken over de inkleding voor ik definitief het lintje doorknip ik ben het met je eens dat rücksichtlos samenvoegen niet zla gaan werken..
pi_31018758
Ik denk dat ik weet waarom ze die liedjesoverzichten posten!

Het zijn gewoon de Singles die zij constant opleggen!
pi_31018765
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:05 schreef leonieke het volgende:

[..]

hmz misschien wel, ook al denk ik dat het eerder met gezichtsverlies lijden te maken heeft waardoor jouw positie dan minder sterk wordt (maar ik heb natuurlijk de ballen ervaring op een forum want ik ben hier gewoon maar user en jij hebt een ander forum waar je beslissingen neemt)
nee, ik doelde inderdaad ook op het 'gezichtsverlies', en het daarmee samen komende verlies in macht.. zoals je het wil noemen natuurlijk.

Ik zie gezichtsverlies wellicht in een iets ander perspectief, maar dat komt door die andere cultuur waar ik inmiddels redelijk in zit Daar (Indonesië) is gezichtsverlies een schande die soms verre gevolgen kan hebben (en niet alleen een belediging terug, maar verlies van (zaken-)relaties ect.., hier is het een gevalletje 'jammer dan'
  donderdag 29 september 2005 @ 09:08:17 #172
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31018773
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:04 schreef leonieke het volgende:

jups, ik ga er eens goed over nadenken over de inkleding....
pi_31018776
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

We think alike
Misschien moet ik ook maar naar Singles onder een kloon
pi_31018778
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:06 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik snap wat je bedoelt, en ik ga ook eerst goed nadenken over de inkleding voor ik definitief het lintje doorknip ik ben het met je eens dat rücksichtlos samenvoegen niet zla gaan werken..
Is het dan correct dat ik nu de indruk krijg dat wij gaan moeten veranderen van postgedrag omdat die reeks samengevoegd wordt met een baggerreeks?
pi_31018780
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

* eens
  donderdag 29 september 2005 @ 09:08:51 #176
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31018785
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:07 schreef leonieke het volgende:

pi_31018793
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:06 schreef buzzer het volgende:

[..]

Matige grap voor de zondagochtend:
Gewoon op de twee topics mergen en dan niets zeggen
pi_31018799
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik profiteer er nog van zo lang het duurt
Binnen twee weken begint waarschijnlijk het nieuwe rooster en ik heb zo het gevoel dat ik die vrije dag dan wel kwijt ga zijn tot het einde van het schooljaar (had ik vorig jaar ook ...)
Dat zou wel jammer zijn
  donderdag 29 september 2005 @ 09:09:43 #179
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31018803
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Is het dan correct dat ik nu de indruk krijg dat wij gaan moeten veranderen van postgedrag omdat die reeks samengevoegd wordt met een baggerreeks?
dat is in ieder geval iets wat ik koste wat het koste wil voorkomen dat dit ook een baggertopic wordt..
pi_31018804
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:07 schreef leonieke het volgende:

dus complete cd-tjes mogen niet meedoen zeker?
pi_31018805
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Misschien moet ik ook maar naar Singles onder een kloon
Bedoel je nu dat ik ook beter in Singles zou posten?

Jij... jij... jij gedrocht!
pi_31018822
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat is in ieder geval iets wat ik koste wat het koste wil voorkomen dat dit ook een baggertopic wordt..
*phew*
* indahnesia.com veegt zweet van voorhoofd
  donderdag 29 september 2005 @ 09:10:26 #183
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31018823
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Matige grap voor de zondagochtend:
Gewoon op de twee topics mergen en dan niets zeggen

dan hebben we in ioeder geval een langdurige slowchat in het FB topic denk ik
pi_31018834
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef leonieke het volgende:

[..]

Bedoel je nu dat ik ook beter in Singles zou posten?

Jij... jij... jij gedrocht!
whehe.. nee, ik moet onder een kloon verder daar, zodat ik het verschil met GCSC nog groter kan maken
pi_31018837
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

dus complete cd-tjes mogen niet meedoen zeker?
Volg jij eigenlijk wel wat ik zeg?
Singles zijn Singles. Punt.
Andere lijn
pi_31018848
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef buzzer het volgende:

[..]

dan hebben we in ioeder geval een langdurige slowchat in het FB topic denk ik
dan merge je die ook gewoon met die SC alvast

GC - SC - FB - Singles - deel 1
pi_31018851
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

whehe.. nee, ik moet onder een kloon verder daar, zodat ik het verschil met GCSC nog groter kan maken
Ah k dan...

Vlug, starten jij! En haast je want anders worden we toch samengevoegd en komen we weer samen
pi_31018866
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah k dan...

Vlug, starten jij! En haast je want anders worden we toch samengevoegd en komen we weer samen
* indahnesia.com maakt zijn 1e kloon aan

ik heb trouwens geen goed email adres geloof ik
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 09:13:04 #189
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31018877
Goedemorgen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_31018880
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Dat zou wel jammer zijn
Ja, maar als dat zou betekenen zoals vorig jaar dat ik elke dag ten laatste om 15.20 gedaan heb, valt het nog mee

Een andere combinatie (elke dag laat gaan en veel springuren) ga ik wel minder zien zitten, maar ik zal het ook moeten overleven
pi_31018898
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef buzzer het volgende:

[..]

pssst... laat het dan misschien best zo zoals het is want aan de 'regeltjes' in R&P konden die singles zich ook al niet houden En zo is het in GC terechtgekomen..
pi_31018908
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:13 schreef Renesite het volgende:
Goedemorgen
mogguh.. je moet echt teruglezen blauwe...
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 09:15:26 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31018919
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

mogguh.. je moet echt teruglezen blauwe...
Geen 'big suprise' enzo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_31018926
Echt! Ik word er meer en meer van overtuigd dat singles beter samengevoegd wordt met "wat speel ik momenteel..."
pi_31018935
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

Geen verassing enzo.
Voor ons als zwarten wel in ieder geval is er duidelijkheid geschept door buzzer.. dat vond ik wel zo fijn.
pi_31018940
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef leonieke het volgende:
Echt! Ik word er meer en meer van overtuigd dat singles beter samengevoegd wordt met "wat speel ik momenteel..."
huppa, samenvoegen die handel..
pi_31018942
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Voor ons als zwarten wel in ieder geval is er duidelijkheid geschept door buzzer.. dat vond ik wel zo fijn.
En nu ben ik aan het zagen
pi_31018947
Buzzer gaat er spijt van hebben dat hij hier duidelijkheid gegeven heeft
pi_31018948
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:13 schreef Renesite het volgende:
Goedemorgen
Morgen rene
pi_31018953
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:13 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, maar als dat zou betekenen zoals vorig jaar dat ik elke dag ten laatste om 15.20 gedaan heb, valt het nog mee

Een andere combinatie (elke dag laat gaan en veel springuren) ga ik wel minder zien zitten, maar ik zal het ook moeten overleven
Don't we all
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')