Dat kloptquote:Op donderdag 29 september 2005 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan wordt het wellicht veel slotjes/verplaatsen![]()
nee hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
Buzzer gaat er spijt van hebben dat hij hier duidelijkheid gegeven heeft
gaat vandaag nog allemaal goedkomenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Pheno het volgende:
Is het trouwens al verstandig de singles hiervan op de hoogte te stellen? Ipv een lomp slotje opeens alvast melden dat het over (zeg een week/maand/kwartaal) afgelopen is?
En dan mogen ze ginder ook weer vertrekken zoals ze al hebben meegemaaktquote:Op donderdag 29 september 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een paar (zoals ik) zullen het niet erg vinden, de rest zal de SC in R&P gaan gebruiken
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow LOL![]()
Met jullie moeilijke woorden ook altijd![]()
Ow no... were are doomedquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
gaat vandaag nog allemaal goedkomen
Oh, ik wil het ook wel als roddel erin gooienquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
gaat vandaag nog allemaal goedkomen
Niet allemaal, maar ik welquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]En Belgen zijn altijd lief zeker
Mijn vriendin wel iig
A dirty mind is a .....quote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ieuw... wat heb jij een vieze gedachten zeg![]()
![]()
we're all doomed?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow no... were are doomed
(of hoe schrijf je dat)
Nee, de SC in R&P is na een k*tstart op zich wel gaan lopen. 1 topic per dag is netjes ipv 1 topic per week (dit is geen geintje)quote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan mogen ze ginder ook weer vertrekken zoals ze al hebben meegemaakt![]()
Neenee, dat ze maar doen, liever naar R&P hoor![]()
Ik bied 5 jaar!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Pheno het volgende:
Is het trouwens al verstandig de singles hiervan op de hoogte te stellen? Ipv een lomp slotje opeens alvast melden dat het over (zeg een week/maand/kwartaal) afgelopen is?
tjah lol die were uiteraard, die is hartstikke verkeerdquote:
dan lost het probleem zich dus vanzelf op...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een paar (zoals ik) zullen het niet erg vinden, de rest zal de SC in R&P gaan gebruiken
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat klopt. I love my job (let op: Grapje)
Ik heb het gevolgd jaquote:Op donderdag 29 september 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de SC in R&P is na een k*tstart op zich wel gaan lopen. 1 topic per dag is netjes ipv 1 topic per week (dit is geen geintje)
whehe..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik wil het ook wel als roddel erin gooien
Schiet de reeks meteen 5 topics verder
Mwah, druk enzo... Nieuwe medicijnen met nieuwe bijwerkingen, de fut is er dus een beetje uitquote:
Dan moet er nog aardig gebaggerd worden danquote:Op donderdag 29 september 2005 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
record slotjeszetter 2005: Tha_T
![]()
doe maar ff nietquote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik wil het ook wel als roddel erin gooien
Schiet de reeks meteen 5 topics verder
Succes! Hopelijk gaat de frisse lucht jou wat extra energie opleverenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, druk enzo... Nieuwe medicijnen met nieuwe bijwerkingen, de fut is er dus een beetje uit. Nu aan het werk,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |