Dat denk ik niet, hij krijgt nu naar mijn mening alleen eerlijke feedback.. Dat is tenminste wat ik probeer te gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
Buzzer gaat er spijt van hebben dat hij hier duidelijkheid gegeven heeft
Wat dacht jij danquote:Op donderdag 29 september 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben jullie in de prive springuren?![]()
Ik dacht dat ik dat al gezegd had tegen je, schijnbaar niet dusquote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij ook goedemorgen trouwens, T
Pfff wat komen wij achter segquote:
Ik weet niet hoe jij springuren ziet maar ik vind ze wel tofquote:Op donderdag 29 september 2005 09:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pfff wat komen wij achter seg
In mijn tijd toen ik nog in de prive werktehadden we dat helemaal nog niet...
Zie nu weet ik weer waarom ik in het onderwijs ben gestapt
Niezo miepen.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef leonieke het volgende:
Bestaat er ook een reeks "wat eten we vandaag?" in CUL ofzo? Anders krijgt "Wat spelen we vandaag?" wel concurrentie als ik het topic zo doorlees
niet gezien wellichtquote:Op donderdag 29 september 2005 09:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al gezegd had tegen je, schijnbaar niet dusGoedemorgen
ik ben benieuwd, we kunnen ook wel een paas subfora samenvoegen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef leonieke het volgende:
Bestaat er ook een reeks "wat eten we vandaag?" in CUL ofzo? Anders krijgt "Wat spelen we vandaag?" wel concurrentie als ik het topic zo doorlees
Oh god kom niet zo bazig over puhleasequote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niezo miepen.
We shall see.
Ik zie het ook maar aan, maar ben bang dat wij overspoelt worden
Ik vind ze eerder vermoeiendquote:Op donderdag 29 september 2005 09:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij springuren ziet maar ik vind ze wel tof
Nee, dat is dus niet waar.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh god kom niet zo bazig over puhlease
Jij bent hier geen mod dus je hoeft je hier echt zo niet op te stellen
Buzzer reageert tenminste nog normaal
En je vraagt je af waarom d_h zo op jou reageerde gisteren? Wel lees je post opnieuw en je hebt jouw antwoord
bummer.. maar nu heb je wel meer tijd voor andere dingen, toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft opeens een rustig dagje op het werk in het verschiet.
Ik zou mijn nieuwe cursus moeten geven, maar de inschrijving is geannuleerd
Shit, moet ik weer wachten voordat de cursus een beetje getest en getweaked kan worden
Gewoon niet reageren nieke, is veel makkelijker..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh god kom niet zo bazig over puhlease
Jij bent hier geen mod dus je hoeft je hier echt zo niet op te stellen
Buzzer reageert tenminste nog normaal
En je vraagt je af waarom d_h zo op jou reageerde gisteren? Wel lees je post opnieuw en je hebt jouw antwoord
Ik zou je dan het advies willen meegeven in serieuze gesprekken geen geintjes te maken, maar bij het onderwerp te blijven. Laat dat geinen dan maar aan anderen over. Ik ben bang dat ik je niet genoeg ken (waarvan zou ik je moeten kennen afgezien van een serie posts op het internet) om sommige dingen te kunnen doorzien.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet waar.
Als je mij wat beter had gekent wist je dat ik altijd zo zal reageren.
Ik zeg alleen "doe nou niet zo flauw, ik ben ook benieuwd hoe het zal worden ookal denk ik dat het niet meer hetzelfde zal gaan worden en nog meer verbaggert wordt."
Ik kom inderdaad soms wat anders over dan ik bedoel, maar zoals ik zei, als je mij kent zal je weten dat ik het anders bedoel.
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind ze eerder vermoeiend![]()
Ik spring liever 's avonds, dan kan ik ook direct in slaap vallen
Ik zit overdag over het algemeen, en mijn bloedsomloop is nog goed hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 09:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
. Overdag is springen is goed voor de bloedsomloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |