ja, ik heb maar 1 nr. spreek PimD ff aan hier op het forum.. hij heeft veelquote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hey Queenie...had ik ook zo gevraagd of jij over dingetjes enzakenzo van valensia beschikte?
ik wil je nog niet weg hebben hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
zeg heren ik zei ZO
Maar als jullie mij al weg willen hebben.
neuh ik heb der heul veul...kzie dat je msn hebt?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, ik heb maar 1 nr. spreek PimD ff aan hier op het forum.. hij heeft veel
niet gelijk een janksmiley.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil je nog niet weg hebben hoor
jep, voeg maar toe, ik ga piitenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
neuh ik heb der heul veul...kzie dat je msn hebt?
mailendingetjesjitje?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ga daaraan werken..mailendingetjesjitje gaat ook...![]()
Nee hoor je weet vast en zekers met wat dat ik daarmee nu bedoelde...maar voor degeen die...nee jij bent alijd kewl, zowel of- als onlijn!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor altijd? Wil je me kapot hebben?![]()
*auw*quote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*pets![]()
vette sig heb jij zeg.
O nee die heeft D.![]()
Ah jag...van welk een soort muzakjes hou jij eigenlijk?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
Het is nog geen 12 uur nee...
Ik heb net vanmiddag van qu63 de 3 remixes van The Killers binnengekregen. Echt supervet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ah jag...van welk een soort muzakjes hou jij eigenlijk?
Ik zit hier alweer een tijdje.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef DaMook het volgende:
Zit jag hier nu ook al ?
Ik ben hier lang niet geweest trouwens
hoiquote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef DaMook het volgende:
Zit jag hier nu ook al ?
Ik ben hier lang niet geweest trouwens
Nee de AT en ik dacht laat ik hier weer eens kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit hier alweer een tijdje.Postgeschiedenis aan het doorscrollen?
Hoiquote:
Dat moge ook zijn zoiets als van queen? Nee...maar wat vind jij nu echt toffe muziek? of maakt dat je niet uit?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb net vanmiddag van qu63 de 3 remixes van The Killers binnengekregen. Echt supervet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |