Is dat een hint?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan moet er nog aardig gebaggerd worden dan
Niet wegkruipen nuquote:Op donderdag 29 september 2005 09:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
tjah lol die were uiteraard, die is hartstikke verkeerd
Had ik zelfs niet zien staan.. Ik had het op doomed!
Omg... *kruip onder een grote steen*
Wat voel ik me nu beschaamdecht... uiteraard is het we're
![]()
kunnen we een dealtje maken? Jij zorgt dat ik geen ban krijg, zorg ik dat jij slotjes kan zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan moet er nog aardig gebaggerd worden dan
Lol, oke, nu voel ik me weer slimquote:Op donderdag 29 september 2005 09:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet wegkruipen nu. Kan iedereen wel gebeuren, ik wist wasmiddel gister niet
wasmiddel? Wat kun je daar verkeerd aan doen dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet wegkruipen nu. Kan iedereen wel gebeuren, ik wist wasmiddel gister niet
Ik vrees dat dat geen optie isquote:Op donderdag 29 september 2005 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kunnen we een dealtje maken? Jij zorgt dat ik geen ban krijg, zorg ik dat jij slotjes kan zetten![]()
Dacht ik ook.. ook al probeert hij nu terug te krabbelen omdat we hem doorhebbenquote:
Ik kwam niet op het woord. En dan niet even he. Ik heb daar echt over na moeten denkenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wasmiddel? Wat kun je daar verkeerd aan doen dan?![]()
Ik moet zeggen dat mijn leren pakje nu wel erg bezweet raakt nuquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. ook al probeert hij nu terug te krabbelen omdat we hem doorhebben![]()
Is allemaal een spelletje hoor, hij heeft niets liever![]()
Respect dat je dat hier zomaar durft te posten.. en uitgebreid durft vertellen enzoquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kwam niet op het woord. En dan niet even he. Ik heb daar echt over na moeten denken![]()
geniaal!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kwam niet op het woord. En dan niet even he. Ik heb daar echt over na moeten denken![]()
Ik zie hem wel komenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan doe ik je dit verzoek wel per mail![]()
Het leven is 1 groot spelletje.. tot je blauw wordt natuurlijk. Da's duidelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. ook al probeert hij nu terug te krabbelen omdat we hem doorhebben![]()
Is allemaal een spelletje hoor, hij heeft niets liever![]()
Ik heb nou eenmaal geen levenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Respect dat je dat hier zomaar durft te posten.. en uitgebreid durft vertellen enzo![]()
Ik had gister dus een soort van IQ-test. En toen kwam ik niet op dat woord. Dán voel je je domquote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geniaal!
Ik heb ooit moeite gehad met het woord kachel.. Dan niet het schrijven maar de uitspraak.. en ik maar haperen.. ik snapte niet wat het voor moest stellen.Maar da's zeker 15 jaar geleden gelukkig, in groep 6 of zo.
![]()
Hoe heb je kachel dan vroeger uitgesproken?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geniaal!
Ik heb ooit moeite gehad met het woord kachel.. Dan niet het schrijven maar de uitspraak.. en ik maar haperen.. ik snapte niet wat het voor moest stellen.Maar da's zeker 15 jaar geleden gelukkig, in groep 6 of zo.
![]()
Fok!-ziekte is helaas terminaal onder de verkeerde omstandighedenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow...
En daar is niets aan te doen waarschijnlijk?![]()
Poor you![]()
kan ik inkomen..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had gister dus een soort van IQ-test. En toen kwam ik niet op dat woord. Dán voel je je dom
Ouchquote:Op donderdag 29 september 2005 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fok!-ziekte is helaas terminaal onder de verkeerde omstandigheden
ik zat toen met kasjhel... kun je nagaan, dat weet ik nog als de dag van gisteren, puur traumatische ervaring.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe heb je kachel dan vroeger uitgesproken?
Kak-hel ofzo?
wat zijn die verkeerde omstandigheden?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fok!-ziekte is helaas terminaal onder de verkeerde omstandigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |