Jaaaaa jaaaa....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Nee, maar trouwens, ik bedenk me nu dat het ook seksistisch kan worden opgevat, maar ik bedoel natuurlijk dat de betrokkene verantwoordelijk is voor een goede nachtrust.. Dát bedoel ik er dus mee.
.
Nou ja, van JOU geloof ik hetquote:
Nah, je bent gewoon lief en onschuldigquote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, IK ben ook zó'n a-seksueel figuur....
Dat hoor ik nou altijd....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, je bent gewoon lief en onschuldig
Ja, nee, dat heb ik niet gekocht. Ik kwam het ergens tegen in een tijdschrift.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef wonderer het volgende:
Hey Dennis, waar heb je dat bed gekocht?
755 piek?? Okee, lamaarquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, nee, dat heb ik niet gekocht. Ik kwam het ergens tegen in een tijdschrift.
[afbeelding]
Kointeboinken?quote:
Ik vind 'm geinig.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
755 piek?? Okee, lamaarMijn moeder zoekt iets voor de logeerkamer maar het moet zo goedkoop mogelijk. En daar valt dit niet onder
Maar het blijft een mooi dingetje.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
Zou 't makkelijk zelf te maken zijn?
Mwah, hoezo niet? Je moet er alleen voor zorgen dat de lattenbodem steeds op een dwarslat steunt, hoe je hem ook uitgetrokken hebt dat matras.quote:
poekiequote:
Haai liefie hoe ga je?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh mijn pallet van regenbogen is in een keer rood geworden!!![]()
![]()
Dag poekie!![]()
En daar is titatoverpoekie!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En daar is titatoverpoekie!Amsterdamdungeonmeneer.
Ik ga. Daar heb ik alles wel mee gezegd geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef xman het volgende:
[..]
Niet goed...ik ben verslaafd...aan m'n Nintendo DS! [afbeelding] [afbeelding]
Hoe ga jij?
Oeh dat was je kans op een leven! Nouja..misschien bij de volgende downtime!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Shit zeg, ik wilde bijna al iets anders gaan doen. Iets leuks..
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh dat was je kans op een leven! Nouja..misschien bij de volgende downtime!![]()
tis 22.00quote:
In de achterhoek niet misschien, of de dorpjes, maar hier welquote:
Ja, maar daar hebben ze ook nog maar net elektrisch licht enzo. En verharde wegen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de achterhoek niet misschien, of de dorpjes, maar hier wel
Wat? Ik zat zelf ook *F5* *F5* Hmmmmm *F5* *F5* Misschien is het een goed idee om... *F5* *F5* *F5* iets nuttigs te doen... *F5* ..misschien een normaal vriendje zoeken..*F5* *F5* en wat schoolwerk doen.. *F5**F5* en wat normaal.. *F5* *ploink* En toen deed fok! het weer!quote:
Heb je dat wel eens gemerkt, voorbij Amersfoort en Zwolle enzo zijn de wegen helemaal niet meer verlicht. Echt, de beschaving houdt op zodra je voorbij de lijn Utrecht-Nijmegen komt.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Wij hebben gewoon een hele elektrische lichtjesroute
zijn de lempkes dan nog niet allemaal opgeruimd??quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Wij hebben gewoon een hele elektrische lichtjesroute
En dan de A2 zodra je voorbij Eindhoven bent en het zuiden ingaat... dna is zelfs DIE niet meer verlicht!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens gemerkt, voorbij Amersfoort en Zwolle enzo zijn de wegen helemaal niet meer verlicht. Echt, de beschaving houdt op zodra je voorbij de lijn Utrecht-Nijmegen komt..
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef xman het volgende:
[..]
Wat? Ik zat zelf ook *F5* *F5* Hmmmmm *F5* *F5* Misschien is het een goed idee om... *F5* *F5* *F5* iets nuttigs te doen... *F5* ..misschien een normaal vriendje zoeken..*F5* *F5* en wat schoolwerk doen.. *F5**F5* en wat normaal.. *F5* *ploink* En toen deed fok! het weer!![]()
Goed idee. *speyside openmaak*quote:
Nee..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt..
Maar heb je nu een abnormaal vriendje dan?.
Na zonsondergang naar Limburg rijden? Da's kei gevaarlijk mên!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan de A2 zodra je voorbij Eindhoven bent en het zuiden ingaat... dna is zelfs DIE niet meer verlicht!
En bier na whisky geeft...?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whisky na bier geeft plezier.
Van bier word ik sowieso ziek dus dat doen we maar niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whisky na bier geeft plezier.
Neuken?quote:
A gentleman will walk but never run.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach jeetje..
.
Toch raar dat er zo veel jongens rondrennen op zoek naar een vriendje.
A gentleman never runs, but on the cricketfield.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
A gentleman will walk but never run.
Hij's nu weer vrij, dus zoek 'm maar op gay.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef xman het volgende:
[..]
Ja gaat een beetje moeilijk hè! Heb puppy's nummer nogsteeds niet!![]()
Had je daar soms problemen mee?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met een nintendo fanboy?![]()
Kannem niet vinden!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's nu weer vrij, dus zoek 'm maar op gay.nl![]()
Oeh..zo'n Grote Liefde wil ik ook!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neuh... m'n Grote Liefde is het ook..
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na zonsondergang naar Limburg rijden? Da's kei gevaarlijk mên!![]()
* xman had een gevatte opmerking in de trant van "De joystick van je Grote Liefde" en "De liefde van de man gaat door z'n console" maar laat het toch maar achterwege.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
De liefde van de man gaat door z'n console? Hmmz...
Goezzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef xman het volgende:
[..]
* xman had een gevatte opmerking in de trant van "De joystick van je Grote Liefde" en "Door z'n consolet" maar laat het toch maar achterwege.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef xman het volgende:
[..]
* xman had een gevatte opmerking in de trant van "De joystick van je Grote Liefde" en "Door z'n consolet" maar laat het toch maar achterwege.
Waved like a wand. Jaja.quote:Nintendo thinks it has the answer for people scared off by all the complex switches and buttons on home video-game controllers — a simpler device that looks like a TV remote control and can be waved like a wand or a baseball bat.
Ach ja..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had die ook al bedacht.. En ik zal dan een opmerking over die nieuwe fallische controller van Nintendo ook maar achterwege laten.
.
Nou m'n ma was gek op Wario Touched op mijn ds. Zo'n touchscreen is veel toegangkelijker voor haar. Normaal wordt ze helemaal gek van al die knoppen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waved like a wand. Jaja..
Dat ding zal toch geen dual-shock achtige functies krijgen? Anders zullen er wel meer moeders zijn die die nieuwe Nintendo onder de kerstboom willen leggen, "voor de kinderen".quote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef xman het volgende:
[..]
Nou m'n ma was gek op Wario Touched op mijn ds. Zo'n touchscreen is veel toegangkelijker voor haar. Normaal wordt ze helemaal gek van al die knoppen.
Ja kijk, dat kan ik nog wel met een joystick, maar waar xman en G_E het over hebben...quote:
Ach, toen was ie nog zo schattig onervarenquote:
Nu krijgt hij zijn neus op de knoppen?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef error het volgende:
[..]
Ach, toen was ie nog zo schattig onervaren![]()
Nou misschien is dat wel de volgende stap!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ding zal toch geen dual-shock achtige functies krijgen? Anders zullen er wel meer moeders zijn die die nieuwe Nintendo onder de kerstboom willen leggen, "voor de kinderen"..
Ik vrees het!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu krijgt hij zijn neus op de knoppen?
Das van Mamma Mia!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Het Groot Niet Te Vermijden - 21 - Weet Je Moeder Dat Je Hier Bent.mp3
gaan we met zn 4enquote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Cybart!
Ik heb een kaartje en Creno ook!!!![]()
Nee, da's "weet je moeder dat"quote:
Titanic, The beach, Romeo and Juliet, The Count of Monte Cristo en Chicagoquote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaan we met zn 4en
welke dvd's heb je?
daar heb ik er twee van...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Titanic, The beach, Romeo and Juliet, The Count of Monte Cristo en Chicago
die wil ik ook, maar het beerdeelprog heeft hem nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Het Groot Niet Te Vermijden - 21 - Weet Je Moeder Dat Je Hier Bent.mp3
Dat is zaterdag pas. En Titanic is supervet.....alleen spoel ik de eerste 1,5 uur altijd doorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar heb ik er twee van...
Titanix en Romeo & Juliet...
voor die laatste schaam ik me natuurlijk niet (die teksten zijn zoooooo vet)
die eerste heb ik vandaag nog uitgeleend aan DE MACHO en PLAYER van de klas...
hoe was het bezoek van Creno aan je pa en ma gegaan (of is dat te prive om hier neer te pleuren)?
Ik wil de groenequote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had die ook al bedacht.. En ik zal dan een opmerking over die nieuwe fallische controller van Nintendo ook maar achterwege laten.
.
Tis pas echt leuk als de boot gaat zinken hequote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is zaterdag pas. En Titanic is supervet.....alleen spoel ik de eerste 1,5 uur altijd door![]()
dacht dat het afgelopen dagen al was gebeurd een keer, my mistake...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is zaterdag pas. En Titanic is supervet.....alleen spoel ik de eerste 1,5 uur altijd door![]()
hahahaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
ik ga gewoon Creno en Ryan meeten
Creno
ik vind Guy leuker dan madonna... is dat erg?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha
je brengt het alsof je Madonna en Guy Ritchy gaat ontmoeten
dan moet je op 12 okt naar de Efteling komenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
ik ga gewoon Creno en Ryan meeten
Creno
grappenmaker!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef creno het volgende:
wat hoor ik, gaat cybart ooknaar de efteling
quote:Op donderdag 29 september 2005 07:27 schreef DennisMoore het volgende:
Je wordt ouder, Vlarp
geef het maar toe.
Je wil er alles aan doen,
maar je weet niet hoe.
Ik heb zin om aan het werk te gaan maandag. Is mijn weekend eindelijk eens omquote:Op donderdag 29 september 2005 10:35 schreef Cybart het volgende:
ik heb het al weekendgisteren om 13.00 al
dat niks doen is ook maar....euhm niks hequote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb zin om aan het werk te gaan maandag. Is mijn weekend eindelijk eens om
Niks doen is een paar weken leuk. Maar na 15 weken ben je heel blij dat je uitzicht hebt om iets te gaan doenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat niks doen is ook maar....euhm niks he
doe je al 15 weken niks!!!! pfffffffquote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Niks doen is een paar weken leuk. Maar na 15 weken ben je heel blij dat je uitzicht hebt om iets te gaan doen
Mja, en ik heb echt wel gesolliciteerd naar werk en heb de uitzendbureau's platgelopen, maar nergens een simpel baantje voor me te vinden.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
doe je al 15 weken niks!!!! pfffffffaf en toe wel lekker....
zat ik maar in Big Brother.....![]()
als je slim bent ga je wel door met solliciteren zodat je daarna toch weer een baan heb anders zit je in het zlefde schuitjequote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mja, en ik heb echt wel gesolliciteerd naar werk en heb de uitzendbureau's platgelopen, maar nergens een simpel baantje voor me te vinden.
Nou ja, maandag zit ik in ieder geval voor een jaar weer bij mijn oude werkgever en iedereen is blij dat ik terugkom, dus dat is wel fijn.
Yup. Mag niet gebeuren. Maar een kleine slectiequote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
dadelijk komen ze er nog achter dat je homo bent
Nou, ik heb een jaar nu en als het aan mijn teammanager ligt kom ik daar voor vast alleen ligt er een sociaal plan in de weg. Dus ik kijk het voorlopig allemaal maar aan.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je slim bent ga je wel door met solliciteren zodat je daarna toch weer een baan heb anders zit je in het zlefde schuitje
laten we het hopenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
dus dan heb ik genoeg tijd om iets anders te vinden.
Ik kan er nogsteeds niet bij m'n hoofd bij waarom jij moeite hebt met het vinden van een baan!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou, ik heb een jaar nu en als het aan mijn teammanager ligt kom ik daar voor vast alleen ligt er een sociaal plan in de weg. Dus ik kijk het voorlopig allemaal maar aan.
Sowieso zijn ze op mijn werk heel netjes met op tijd zeggen dat contracten niet verlengd worden (2-3 maanden van te voren), dus dan heb ik genoeg tijd om iets anders te vinden.
zijn er al wel mensen die het weten?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Yup. Mag niet gebeuren. Maar een kleine slectie
Klinkt raar, maar dat komt denk ik omdat ik een baan zoek onder mijn niveau.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ik kan er nogsteeds niet bij m'n hoofd bij waarom jij moeite hebt met het vinden van een baan!![]()
lijkt me idd verstandigquote:Op donderdag 29 september 2005 17:35 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan post ik die sexy en gewaagde foto van mijn goddelijke lichaam maar niet he?
Ik trainen en trainen.... krijg je dít!quote:
het gaat z'n gangetjequote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik trainen en trainen.... krijg je dít!
Maar ok ok....ik verwijder ze dan maar he ja toch niet dan weet je echt wel?
Hoest met jou????Nog een paar dagen en dan mag je de Python in en Villa Magnetica of hoe heet dat en op de foto in de Droomvlucht en alles!
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het gaat z'n gangetjeal wel redelijk gewend aan nieuwe huisje en huisgenoten.. ga alleen veel te laat naar bed omdat we 's avonds nog films zitten te kijken of zitten te starcraften enzo..
ik weet nog niet of ik meega naar dat duivelse park ivm aantal belangrijke colleges maar dat weet ik volgende week..
*Heeft 'lekkere dorst', maar ook verplichtingen tot diep in de nachtquote:
het ging over...?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
Ga je met iemand van Warner Bros praten, denk je dat ze wel weet hoe en wat... "ja, weet ik nog niet, horen we volgende week, geen idee of dat kan, vind je dat wel leuk..."
Maar wel leuk gesprek
De griezelbus filmquote:
AIVD weer?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet binnenkort voor een screening naar Ede![]()
![]()
Nee, www.griezel.net mag exclusief materiaal gebruiken voor de site en prijzenpakketten weggeven etcquote:
*dat vooral niet doe*quote:Op donderdag 29 september 2005 21:51 schreef Sunjammer het volgende:
*herrie produceer*
dat was vast niet iets wat je in de winkel kon kopenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, vanmorgen besteld, vanavond al verzonden. Dell kan best snel dingen verzenden, valt me mee
Jawel hoor, maar dan had ik nog minimaal 2 weken moeten wachten, omdat een of andere achtelijke gladiool een foutje heeft gemaakt in het voorradensysteem.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was vast niet iets wat je in de winkel kon kopen
Mag ik lachen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
wij hebben nooit voorraadverschillen
ik dacht dat zij er zo aan bezig waren om juist uit winkels gehouden te worden?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan had ik nog minimaal 2 weken moeten wachten, omdat een of andere achtelijke gladiool een foutje heeft gemaakt in het voorradensysteem.
Maar hoe is het met cybart?
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Vlarp het volgende:
*hertog jannetje naar binnen klok*
Nee...quote:
Nee, het was geen pc, het was een nieuw toetsenbord en muis , maar er stond als levertijd 5-7 dagen, dus vandaar dat ik verrast was.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht dat zij er zo aan bezig waren om juist uit winkels gehouden te worden?
hier gaat alles lekker, thx for asking!
bij jou ook dan? naast het feit dat die pc er snel aankomt?
Ik moet weer koud zetten..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
*jaloers is - terwijl koelkast vol is
Ooooo, dat valt meequote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee...
we hebben maar 7500 actieve producten, dus zo moeilijk is het niet de voorraad kloppend te houden
kan ik me heel goed voorstellen.... ik kan me niet indenken dat je thuiszitten na 2 weken nog leuk vind, laat staan na zo'n periodequote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, het was geen pc, het was een nieuw toetsenbord en muis , maar er stond als levertijd 5-7 dagen, dus vandaar dat ik verrast was.
Ja, met mij gaat het ook goed hoor. Maandag weer lekker aan het werk. Ik heb er echt zin in. Ik ben het thuiszitten zo enorm zat gewoon.
Die hebben wij in voorraad!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, het was geen pc, het was een nieuw toetsenbord en muis , maar er stond als levertijd 5-7 dagen, dus vandaar dat ik verrast was.
Ja, met mij gaat het ook goed hoor. Maandag weer lekker aan het werk. Ik heb er echt zin in. Ik ben het thuiszitten zo enorm zat gewoon.
ach, in het begin voelt het als vakantie, na een week of 4-5 begon het een verplichting te worden en na 8-9 weken krijg je echt het idee dat je iets grondig verkeerd aan het doen bent.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen.... ik kan me niet indenken dat je thuiszitten na 2 weken nog leuk vind, laat staan na zo'n periode
Weet ik, ben ook op jullie site geweest. Maar Dell was inclusief verzendkosten 19 euro goedkoperquote:
je kunt niet elke dag iets leuks doenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
ach, in het begin voelt het als vakantie, na een week of 4-5 begon het een verplichting te worden en na 8-9 weken krijg je echt het idee dat je iets grondig verkeerd aan het doen bent.
Thuiszitten heeft zijn leuke kanten, want in principe kun je helemaal je dag plannen, maar het is gewoon zo saai op het laatst
Nee, maar je gaat je op het laatst echt nutteloos voelen omdat je alle klusjes inmiddels ook al gedaan hebt.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
je kunt niet elke dag iets leuks doen
het voordeel is dus wel dat je voorlopig even bij bentquote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat je op het laatst echt nutteloos voelen omdat je alle klusjes inmiddels ook al gedaan hebt.
En wij pretenderen de goedkoopste te zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Weet ik, ben ook op jullie site geweest. Maar Dell was inclusief verzendkosten 19 euro goedkoper
Ik wil die set echt al 1,5 jaar hebben of zo, nu eindelijk maar eens gekocht
Daarom, kan ik het voorlopig allemaal weer laten oplopenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
het voordeel is dus wel dat je voorlopig even bij bent
nouja, dat is niet zeker dat er 1 in zit... Brid zei dat ze het gerucht ging verspreiden dat...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef creno het volgende:
er zit een homo in het huisen het is niet creno
KP en zijn midget?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef creno het volgende:
er zit een homo in het huisen het is niet creno
hij heeft wel ooit verteld dat ie over 2 dingen nooit een uitspraak zou doen: politiek en zijn seksleven....quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef creno het volgende:
nee ! menno dat was in het begin duidelijk, en ging toen verwarring zaaien door met Ingrid te vozen... dus nu verdenkt niemand hem
ik ben de enige mo in het huisquote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
of heb je alle ho's neergemaaid en is iedereen daarom zo stil?: P
Dat hij zijn geld bij zich moet houden totdat hij het huis uit gaat of zo?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:53 schreef Cybart het volgende:
vind trouwens dat ze Roel echt genaaid hebben!
hij moet het verstoppen en niemand mag het vinden, dan is ie het kwijt...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat hij zijn geld bij zich moet houden totdat hij het huis uit gaat of zo?
neuh, maar stiekem toch verslavendquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef Cazman het volgende:
hmmm BB. Is het dan toch zo interessant?
Ach, interessant....ik vind dat er weinig gebeurt eigenlijk. Maar ja, je blijft toch kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef Cazman het volgende:
hmmm BB. Is het dan toch zo interessant?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, interessant....ik vind dat er weinig gebeurt eigenlijk. Maar ja, je blijft toch kijken.
Bingo, ik hou het wel bij Fable dan maarquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, maar stiekem toch verslavend
wat is dat dan weer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
[..]
Bingo, ik hou het wel bij Fable dan maar
heb het niet gezien... maar nu marius er uit is, is het toch een stuk minder interesantquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Stroekie het volgende:
iemand vanavond nog HdH gezien?
en zo ja moeite waard om zondag de herhaling nog mee te pikken?
Een heel erg verslavende game als ik niks te doen heb die het eigenlijk niet moet doen op me pc maar het wel doetquote:
je systeem voldoet eigenlijk niet aan de systeemeisen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Een heel erg verslavende game als ik niks te doen heb die het eigenlijk niet moet doen op me pc maar het wel doet
Eigenlijk niet, maar me 4 a 5 jaar ouwe pc (als het niet langer is) blijft het volhoudenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
je systeem voldoet eigenlijk niet aan de systeemeisen?
en wat voor een game is het dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar me 4 a 5 jaar ouwe pc (als het niet langer is) blijft het volhouden
Een best wel leuk en uniek maar iets te simpel spelquote:
Vond het weinig soeps, eigenlijk. Wat een muts zeg, dat mannen daarop vallen... domme doos.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Stroekie het volgende:
iemand vanavond nog HdH gezien?
en zo ja moeite waard om zondag de herhaling nog mee te pikken?
Wel the lost chapters dan he? Die is uit op de pc iig. die andere nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een best wel leuk en uniek maar iets te simpel spel(heb hem op de xbox)
Maar die mevrouw moet ook niet de strijd aan willen gaan wie de grootste drama queen isquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond het weinig soeps, eigenlijk. Wat een muts zeg, dat mannen daarop vallen... domme doos.
hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:25 schreef Cazman het volgende:
Heb ik hiermee het topic weer vermoord
aard van het beestje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik schrijf vaak erg topic killend volgens mij
DAT kan best kloppenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
kom kom zeg, stel dat zelfbeeld eens bij!!
en zeker nu die twee tieners hier al een paar dagen niet meer posten dan dat niet de reden zijn![]()
ja nou wordt ik dus kei bang voor de confrontatie in de Efteling en zoquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
KillerCaz. Dat valt best mee..............denk ik?
kan ik je met zo'n opmerking tegenwoordig al stangen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
KillerCaz. Dat valt best mee..............denk ik?
euhm ja, ik geloof dat ik daar zelf ook niet zo'n positieve bijdrage aan heb geleverd...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
kom kom zeg, stel dat zelfbeeld eens bij!!
en zeker nu die twee tieners hier al een paar dagen niet meer posten dan dat niet de reden zijn![]()
Knoflook werkt. Ik HAAT knoflook. De rest nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nou wordt ik dus kei bang voor de confrontatie in de Efteling en zo![]()
moet ik nou knoflook en een bijbel en kruis meebrengen om me te beschermen??
I will take this as a warningquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Knoflook werkt. Ik HAAT knoflook. De rest niet. Bijbels eet ik en kruisen gebruik ik voor de decoratie van me Mausoleum.
ja waar blijft CDPquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan ik je met zo'n opmerking tegenwoordig al stangen?
tuurlijk valt dat mee
[..]
euhm ja, ik geloof dat ik daar zelf ook niet zo'n positieve bijdrage aan heb geleverd...
nu maakt iedereen fouten, maar CDP had op een punt wel gelijk, en dat heb ik me nu ter harte genomen...
verander de foto in je gay.nl profiel deze is ECHT niet mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Cybart het volgende:
trusten Caz & Stroekie!
mischien dat ie het hier even gehad heeft...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja waar blijft CDP
heb hem hier al een paar dagen niet gezien
van TRS weeet ik dat die in de ardennen op survival is en zo maar CDP laat hier toch nooit zolang verstek gaan?
vind het zelf 1 van mn beterequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
verander de foto in je gay.nl profiel deze is ECHT niet mooi
trustenjij ook Stroekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |