No can do.. Sorry. Leg praktisch alleen voor mezelf.quote:Op maandag 26 september 2005 22:58 schreef creno het volgende:
maar timmah, leg voor mij eens een kaartje
he bah, wat egoïstischquote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
No can do.. Sorry. Leg praktisch alleen voor mezelf..
aha!quote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
No can do.. Sorry. Leg praktisch alleen voor mezelf..
Nou vooruit... Een simpel kaartje trekken dan? Welk onderwerp moet het hebben. Krijg jij je kaart, met een eventuele interpretatie.quote:
Andew is geil.quote:Op maandag 26 september 2005 23:00 schreef Andyvie het volgende:
Andrew is leuk, vind ik
onderwerp is werk !quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou vooruit... Een simpel kaartje trekken dan? Welk onderwerp moet het hebben. Krijg jij je kaart, met een eventuele interpretatie..
Een oude vrouw aanrijden, er geen spijt van hebben en z'n ouders er voor laten opdraaien.quote:Op maandag 26 september 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar waarom is Andrew dan een psycho?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Majah, gezien uit voor familie hij komt is het nou ook weer niet zo vreemd.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
De tuinman (blond of donker, maakt niet uit) is geiler.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een oude vrouw aanrijden, er geen spijt van hebben en z'n ouders er voor laten opdraaien.
Z'n moeder vertellen dat ie homo is alleen maar om haar te treiteren.Oooh, jij neemt het Heel Serieus. Ja, okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Majah, gezien uit voor familie hij komt is het nou ook weer niet zo vreemd.
Wees blij, normaal zijn we nog saaier.quote:
*reclamefoldersquote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef wonderer het volgende:
*post*
quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, jij neemt het Heel Serieus. Ja, okee.
In de wereld van die serie vind ik hem kei-normaal.quote:Op maandag 26 september 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Nou nee hoor, maar geef toe, echt normaal is die jongen niet.
dat kan toch ook niet anders met zo'n control momquote:Op maandag 26 september 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Nou nee hoor, maar geef toe, echt normaal is die jongen niet.
quote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een oude vrouw aanrijden, er geen spijt van hebben en z'n ouders er voor laten opdraaien.
Z'n moeder vertellen dat ie homo is alleen maar om haar te treiteren.*associatie maakt met..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Majah, gezien uit voor familie hij komt is het nou ook weer niet zo vreemd.
ken je dat spotje van essent kabelcom? op infotv? van die kabelplein 6 dingetjes:
die buurman zonder kabelaansluiting ( hij is verhuisd) komt bij buuf op bezoek met als bedoeling een voetbalfinale te kijken..
maar nee.. dat kan niet , want buuf heeft zo direct een rechtzaak..
wat?? zó laat nog?
jah echt! zo laat nog.. Ludo staat namelijk voor de rechter..
wie die Ludo is?
die is van GTST..
ooow dus van de tv?
JA!
ooow, dat wordt toch wel herhaald.. *zapt*
buuf boos en zapt terug..
kortom.. mensen die zich inleven in programma's
( cute![]()
![]()
)
dag
Mjah, daar zit ook wat in.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In de wereld van die serie vind ik hem kei-normaal..
quote:
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 26 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
kortom.. mensen die zich inleven in programma's
( cute![]()
![]()
)
kutreclamequote:Op maandag 26 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
*associatie maakt met..
ken je dat spotje van essent kabelcom? op infotv? van die kabelplein 6 dingetjes:
Bree roeleert toevallig enorm.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan toch ook niet anders met zo'n control mom
daar valt toch ook niet tegenop te puberen
Hmmmz... Ik zie het toch echt als een serie waarin gespeeld wordt door acteurs, maar jij leeft kennelijk al een stuk meer met de personages mee enzo.quote:Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah, daar zit ook wat in.
Maar dan nog vind ik hem niet echt kei-normaal. Zelfs niet vergeleken bij de rest van de buurt..
Nou.. als we het over John hebben kots ik graag een rondje mee hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 23:14 schreef wonderer het volgende:
ER2005: Kots hier op John Mensen leven zich veel te veel in
Egwel! Egwel!quote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kutreclame.
En ik leef me dus echt niet in..
.
.
Wat jij wil. Ik leef mee met de personages. Neem het allemaal Heel Serieus. Denk dat het allemaal echt is. *zucht*quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Ik zie het toch echt als een serie waarin gespeeld wordt door acteurs, maar jij leeft kennelijk al een stuk meer met de personages mee enzo..
Zegt de meneer die Grave of the Fireflies niet durft te kijken?quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Ik zie het toch echt als een serie waarin gespeeld wordt door acteurs, maar jij leeft kennelijk al een stuk meer met de personages mee enzo..
Nee.quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik leef mee met de personages. Neem het allemaal Heel Serieus. Denk dat het allemaal echt is. *zucht*.
Ik heb het gemist vanavond, ik lag naakt te wezenquote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou.. als we het over John hebben kots ik graag een rondje mee hoor.![]()
.
Oke, voor een gedeelte. Maar dat is normaal. Dat doet iedereen. Dat doe je ook als je naar het journaal kijkt en hongerige kindertjes ziet in Afrika en zegt "oh wat erg". Dan leef je ook voor een deel met die mensen mee.quote:
Ik zei toch al dat ik meer heb bij anime.quote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zegt de meneer die Grave of the Fireflies niet durft te kijken?
Ja. Dat ook.quote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee.. Nou draaf je weer door.
.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik meer heb bij anime..
en weer zo zwaar als vorige week, of toch al iets van "gewenning"?quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het gemist vanavond, ik lag naakt te wezen
Maar morgen op internet even kijken
quote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor mij is Pentacle 3 een kaart voor Creativiteit, Rust en Bezinning. Dat is echter geheel persoonlijk en voor mezelf. Het boekje dat ik hebt zegt :
- Creativiteit en liefde in het werk
- Zelfverwezenlijking
- Arbeid als meditatie
- Religie
Doe er mee wat je wil..
He.. Moet dat? Ben ik d'r straks verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 26 september 2005 23:22 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
en opeens weet ik het... ik word pastoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |