AIVD weer?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet binnenkort voor een screening naar Ede![]()
![]()
Nee, www.griezel.net mag exclusief materiaal gebruiken voor de site en prijzenpakketten weggeven etcquote:
*dat vooral niet doe*quote:Op donderdag 29 september 2005 21:51 schreef Sunjammer het volgende:
*herrie produceer*
dat was vast niet iets wat je in de winkel kon kopenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, vanmorgen besteld, vanavond al verzonden. Dell kan best snel dingen verzenden, valt me mee
Jawel hoor, maar dan had ik nog minimaal 2 weken moeten wachten, omdat een of andere achtelijke gladiool een foutje heeft gemaakt in het voorradensysteem.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was vast niet iets wat je in de winkel kon kopen
Mag ik lachen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Vlarp het volgende:
wij hebben nooit voorraadverschillen
ik dacht dat zij er zo aan bezig waren om juist uit winkels gehouden te worden?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan had ik nog minimaal 2 weken moeten wachten, omdat een of andere achtelijke gladiool een foutje heeft gemaakt in het voorradensysteem.
Maar hoe is het met cybart?
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Vlarp het volgende:
*hertog jannetje naar binnen klok*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |