DAT kan best kloppenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
kom kom zeg, stel dat zelfbeeld eens bij!!
en zeker nu die twee tieners hier al een paar dagen niet meer posten dan dat niet de reden zijn![]()
ja nou wordt ik dus kei bang voor de confrontatie in de Efteling en zoquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
KillerCaz. Dat valt best mee..............denk ik?
kan ik je met zo'n opmerking tegenwoordig al stangen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
KillerCaz. Dat valt best mee..............denk ik?
euhm ja, ik geloof dat ik daar zelf ook niet zo'n positieve bijdrage aan heb geleverd...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
kom kom zeg, stel dat zelfbeeld eens bij!!
en zeker nu die twee tieners hier al een paar dagen niet meer posten dan dat niet de reden zijn![]()
Knoflook werkt. Ik HAAT knoflook. De rest nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nou wordt ik dus kei bang voor de confrontatie in de Efteling en zo![]()
moet ik nou knoflook en een bijbel en kruis meebrengen om me te beschermen??
I will take this as a warningquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Knoflook werkt. Ik HAAT knoflook. De rest niet. Bijbels eet ik en kruisen gebruik ik voor de decoratie van me Mausoleum.
ja waar blijft CDPquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan ik je met zo'n opmerking tegenwoordig al stangen?
tuurlijk valt dat mee
[..]
euhm ja, ik geloof dat ik daar zelf ook niet zo'n positieve bijdrage aan heb geleverd...
nu maakt iedereen fouten, maar CDP had op een punt wel gelijk, en dat heb ik me nu ter harte genomen...
verander de foto in je gay.nl profiel deze is ECHT niet mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Cybart het volgende:
trusten Caz & Stroekie!
mischien dat ie het hier even gehad heeft...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja waar blijft CDP
heb hem hier al een paar dagen niet gezien
van TRS weeet ik dat die in de ardennen op survival is en zo maar CDP laat hier toch nooit zolang verstek gaan?
vind het zelf 1 van mn beterequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
verander de foto in je gay.nl profiel deze is ECHT niet mooi
trustenjij ook Stroekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |