Dat hij zijn geld bij zich moet houden totdat hij het huis uit gaat of zo?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:53 schreef Cybart het volgende:
vind trouwens dat ze Roel echt genaaid hebben!
hij moet het verstoppen en niemand mag het vinden, dan is ie het kwijt...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat hij zijn geld bij zich moet houden totdat hij het huis uit gaat of zo?
neuh, maar stiekem toch verslavendquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef Cazman het volgende:
hmmm BB. Is het dan toch zo interessant?
Ach, interessant....ik vind dat er weinig gebeurt eigenlijk. Maar ja, je blijft toch kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef Cazman het volgende:
hmmm BB. Is het dan toch zo interessant?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, interessant....ik vind dat er weinig gebeurt eigenlijk. Maar ja, je blijft toch kijken.
Bingo, ik hou het wel bij Fable dan maarquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, maar stiekem toch verslavend
wat is dat dan weer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
[..]
Bingo, ik hou het wel bij Fable dan maar
heb het niet gezien... maar nu marius er uit is, is het toch een stuk minder interesantquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Stroekie het volgende:
iemand vanavond nog HdH gezien?
en zo ja moeite waard om zondag de herhaling nog mee te pikken?
Een heel erg verslavende game als ik niks te doen heb die het eigenlijk niet moet doen op me pc maar het wel doetquote:
je systeem voldoet eigenlijk niet aan de systeemeisen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Een heel erg verslavende game als ik niks te doen heb die het eigenlijk niet moet doen op me pc maar het wel doet
Eigenlijk niet, maar me 4 a 5 jaar ouwe pc (als het niet langer is) blijft het volhoudenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
je systeem voldoet eigenlijk niet aan de systeemeisen?
en wat voor een game is het dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar me 4 a 5 jaar ouwe pc (als het niet langer is) blijft het volhouden
Een best wel leuk en uniek maar iets te simpel spelquote:
Vond het weinig soeps, eigenlijk. Wat een muts zeg, dat mannen daarop vallen... domme doos.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Stroekie het volgende:
iemand vanavond nog HdH gezien?
en zo ja moeite waard om zondag de herhaling nog mee te pikken?
Wel the lost chapters dan he? Die is uit op de pc iig. die andere nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een best wel leuk en uniek maar iets te simpel spel(heb hem op de xbox)
Maar die mevrouw moet ook niet de strijd aan willen gaan wie de grootste drama queen isquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond het weinig soeps, eigenlijk. Wat een muts zeg, dat mannen daarop vallen... domme doos.
hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:25 schreef Cazman het volgende:
Heb ik hiermee het topic weer vermoord
aard van het beestje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik schrijf vaak erg topic killend volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |