Jaaaaa jaaaa....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Nee, maar trouwens, ik bedenk me nu dat het ook seksistisch kan worden opgevat, maar ik bedoel natuurlijk dat de betrokkene verantwoordelijk is voor een goede nachtrust.. Dát bedoel ik er dus mee.
.
Nou ja, van JOU geloof ik hetquote:
Nah, je bent gewoon lief en onschuldigquote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, IK ben ook zó'n a-seksueel figuur....
Dat hoor ik nou altijd....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, je bent gewoon lief en onschuldig
Ja, nee, dat heb ik niet gekocht. Ik kwam het ergens tegen in een tijdschrift.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef wonderer het volgende:
Hey Dennis, waar heb je dat bed gekocht?
755 piek?? Okee, lamaarquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, nee, dat heb ik niet gekocht. Ik kwam het ergens tegen in een tijdschrift.
[afbeelding]
Kointeboinken?quote:
Ik vind 'm geinig.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
755 piek?? Okee, lamaarMijn moeder zoekt iets voor de logeerkamer maar het moet zo goedkoop mogelijk. En daar valt dit niet onder
Maar het blijft een mooi dingetje.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
Zou 't makkelijk zelf te maken zijn?
Mwah, hoezo niet? Je moet er alleen voor zorgen dat de lattenbodem steeds op een dwarslat steunt, hoe je hem ook uitgetrokken hebt dat matras.quote:
poekiequote:
Haai liefie hoe ga je?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh mijn pallet van regenbogen is in een keer rood geworden!!![]()
![]()
Dag poekie!![]()
En daar is titatoverpoekie!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En daar is titatoverpoekie!Amsterdamdungeonmeneer.
Ik ga. Daar heb ik alles wel mee gezegd geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef xman het volgende:
[..]
Niet goed...ik ben verslaafd...aan m'n Nintendo DS! [afbeelding] [afbeelding]
Hoe ga jij?
Oeh dat was je kans op een leven! Nouja..misschien bij de volgende downtime!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Shit zeg, ik wilde bijna al iets anders gaan doen. Iets leuks..
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh dat was je kans op een leven! Nouja..misschien bij de volgende downtime!![]()
tis 22.00quote:
In de achterhoek niet misschien, of de dorpjes, maar hier welquote:
Ja, maar daar hebben ze ook nog maar net elektrisch licht enzo. En verharde wegen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de achterhoek niet misschien, of de dorpjes, maar hier wel
Wat? Ik zat zelf ook *F5* *F5* Hmmmmm *F5* *F5* Misschien is het een goed idee om... *F5* *F5* *F5* iets nuttigs te doen... *F5* ..misschien een normaal vriendje zoeken..*F5* *F5* en wat schoolwerk doen.. *F5**F5* en wat normaal.. *F5* *ploink* En toen deed fok! het weer!quote:
Heb je dat wel eens gemerkt, voorbij Amersfoort en Zwolle enzo zijn de wegen helemaal niet meer verlicht. Echt, de beschaving houdt op zodra je voorbij de lijn Utrecht-Nijmegen komt.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Wij hebben gewoon een hele elektrische lichtjesroute
zijn de lempkes dan nog niet allemaal opgeruimd??quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Wij hebben gewoon een hele elektrische lichtjesroute
En dan de A2 zodra je voorbij Eindhoven bent en het zuiden ingaat... dna is zelfs DIE niet meer verlicht!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens gemerkt, voorbij Amersfoort en Zwolle enzo zijn de wegen helemaal niet meer verlicht. Echt, de beschaving houdt op zodra je voorbij de lijn Utrecht-Nijmegen komt..
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef xman het volgende:
[..]
Wat? Ik zat zelf ook *F5* *F5* Hmmmmm *F5* *F5* Misschien is het een goed idee om... *F5* *F5* *F5* iets nuttigs te doen... *F5* ..misschien een normaal vriendje zoeken..*F5* *F5* en wat schoolwerk doen.. *F5**F5* en wat normaal.. *F5* *ploink* En toen deed fok! het weer!![]()
Goed idee. *speyside openmaak*quote:
Nee..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt..
Maar heb je nu een abnormaal vriendje dan?.
Na zonsondergang naar Limburg rijden? Da's kei gevaarlijk męn!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan de A2 zodra je voorbij Eindhoven bent en het zuiden ingaat... dna is zelfs DIE niet meer verlicht!
En bier na whisky geeft...?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whisky na bier geeft plezier.
Van bier word ik sowieso ziek dus dat doen we maar niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whisky na bier geeft plezier.
Neuken?quote:
A gentleman will walk but never run.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach jeetje..
.
Toch raar dat er zo veel jongens rondrennen op zoek naar een vriendje.
A gentleman never runs, but on the cricketfield.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
A gentleman will walk but never run.
Hij's nu weer vrij, dus zoek 'm maar op gay.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef xman het volgende:
[..]
Ja gaat een beetje moeilijk hč! Heb puppy's nummer nogsteeds niet!![]()
Had je daar soms problemen mee?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met een nintendo fanboy?![]()
Kannem niet vinden!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's nu weer vrij, dus zoek 'm maar op gay.nl![]()
Oeh..zo'n Grote Liefde wil ik ook!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neuh... m'n Grote Liefde is het ook..
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na zonsondergang naar Limburg rijden? Da's kei gevaarlijk męn!![]()
* xman had een gevatte opmerking in de trant van "De joystick van je Grote Liefde" en "De liefde van de man gaat door z'n console" maar laat het toch maar achterwege.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
De liefde van de man gaat door z'n console? Hmmz...
Goezzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef xman het volgende:
[..]
* xman had een gevatte opmerking in de trant van "De joystick van je Grote Liefde" en "Door z'n consolet" maar laat het toch maar achterwege.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef xman het volgende:
[..]
* xman had een gevatte opmerking in de trant van "De joystick van je Grote Liefde" en "Door z'n consolet" maar laat het toch maar achterwege.
Waved like a wand. Jaja.quote:Nintendo thinks it has the answer for people scared off by all the complex switches and buttons on home video-game controllers — a simpler device that looks like a TV remote control and can be waved like a wand or a baseball bat.
Ach ja..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had die ook al bedacht.. En ik zal dan een opmerking over die nieuwe fallische controller van Nintendo ook maar achterwege laten.
.
Nou m'n ma was gek op Wario Touched op mijn ds. Zo'n touchscreen is veel toegangkelijker voor haar. Normaal wordt ze helemaal gek van al die knoppen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waved like a wand. Jaja..
Dat ding zal toch geen dual-shock achtige functies krijgen? Anders zullen er wel meer moeders zijn die die nieuwe Nintendo onder de kerstboom willen leggen, "voor de kinderen".quote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef xman het volgende:
[..]
Nou m'n ma was gek op Wario Touched op mijn ds. Zo'n touchscreen is veel toegangkelijker voor haar. Normaal wordt ze helemaal gek van al die knoppen.
Ja kijk, dat kan ik nog wel met een joystick, maar waar xman en G_E het over hebben...quote:
Ach, toen was ie nog zo schattig onervarenquote:
Nu krijgt hij zijn neus op de knoppen?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef error het volgende:
[..]
Ach, toen was ie nog zo schattig onervaren![]()
Nou misschien is dat wel de volgende stap!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ding zal toch geen dual-shock achtige functies krijgen? Anders zullen er wel meer moeders zijn die die nieuwe Nintendo onder de kerstboom willen leggen, "voor de kinderen"..
Ik vrees het!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu krijgt hij zijn neus op de knoppen?
Das van Mamma Mia!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Het Groot Niet Te Vermijden - 21 - Weet Je Moeder Dat Je Hier Bent.mp3
gaan we met zn 4enquote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Cybart!
Ik heb een kaartje en Creno ook!!!![]()
Nee, da's "weet je moeder dat"quote:
Titanic, The beach, Romeo and Juliet, The Count of Monte Cristo en Chicagoquote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaan we met zn 4en
welke dvd's heb je?
daar heb ik er twee van...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Titanic, The beach, Romeo and Juliet, The Count of Monte Cristo en Chicago
die wil ik ook, maar het beerdeelprog heeft hem nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Het Groot Niet Te Vermijden - 21 - Weet Je Moeder Dat Je Hier Bent.mp3
Dat is zaterdag pas. En Titanic is supervet.....alleen spoel ik de eerste 1,5 uur altijd doorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar heb ik er twee van...
Titanix en Romeo & Juliet...
voor die laatste schaam ik me natuurlijk niet (die teksten zijn zoooooo vet)
die eerste heb ik vandaag nog uitgeleend aan DE MACHO en PLAYER van de klas...
hoe was het bezoek van Creno aan je pa en ma gegaan (of is dat te prive om hier neer te pleuren)?
Ik wil de groenequote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had die ook al bedacht.. En ik zal dan een opmerking over die nieuwe fallische controller van Nintendo ook maar achterwege laten.
.
Tis pas echt leuk als de boot gaat zinken hequote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is zaterdag pas. En Titanic is supervet.....alleen spoel ik de eerste 1,5 uur altijd door![]()
dacht dat het afgelopen dagen al was gebeurd een keer, my mistake...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is zaterdag pas. En Titanic is supervet.....alleen spoel ik de eerste 1,5 uur altijd door![]()
hahahaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
ik ga gewoon Creno en Ryan meeten
Creno
ik vind Guy leuker dan madonna... is dat erg?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha
je brengt het alsof je Madonna en Guy Ritchy gaat ontmoeten
dan moet je op 12 okt naar de Efteling komenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
ik ga gewoon Creno en Ryan meeten
Creno
grappenmaker!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef creno het volgende:
wat hoor ik, gaat cybart ooknaar de efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |