Jaaaaa jaaaa....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Nee, maar trouwens, ik bedenk me nu dat het ook seksistisch kan worden opgevat, maar ik bedoel natuurlijk dat de betrokkene verantwoordelijk is voor een goede nachtrust.. Dát bedoel ik er dus mee.
.
Nou ja, van JOU geloof ik hetquote:
Nah, je bent gewoon lief en onschuldigquote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, IK ben ook zó'n a-seksueel figuur....
Dat hoor ik nou altijd....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, je bent gewoon lief en onschuldig
Ja, nee, dat heb ik niet gekocht. Ik kwam het ergens tegen in een tijdschrift.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef wonderer het volgende:
Hey Dennis, waar heb je dat bed gekocht?
755 piek?? Okee, lamaarquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, nee, dat heb ik niet gekocht. Ik kwam het ergens tegen in een tijdschrift.
[afbeelding]
Kointeboinken?quote:
Ik vind 'm geinig.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
755 piek?? Okee, lamaarMijn moeder zoekt iets voor de logeerkamer maar het moet zo goedkoop mogelijk. En daar valt dit niet onder
Maar het blijft een mooi dingetje.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
Zou 't makkelijk zelf te maken zijn?
Mwah, hoezo niet? Je moet er alleen voor zorgen dat de lattenbodem steeds op een dwarslat steunt, hoe je hem ook uitgetrokken hebt dat matras.quote:
poekiequote:
Haai liefie hoe ga je?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh mijn pallet van regenbogen is in een keer rood geworden!!![]()
![]()
Dag poekie!![]()
En daar is titatoverpoekie!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En daar is titatoverpoekie!Amsterdamdungeonmeneer.
Ik ga. Daar heb ik alles wel mee gezegd geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef xman het volgende:
[..]
Niet goed...ik ben verslaafd...aan m'n Nintendo DS! [afbeelding] [afbeelding]
Hoe ga jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |