Kannem niet vinden!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's nu weer vrij, dus zoek 'm maar op gay.nl![]()
Oeh..zo'n Grote Liefde wil ik ook!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neuh... m'n Grote Liefde is het ook..
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na zonsondergang naar Limburg rijden? Da's kei gevaarlijk mên!![]()
* xman had een gevatte opmerking in de trant van "De joystick van je Grote Liefde" en "De liefde van de man gaat door z'n console" maar laat het toch maar achterwege.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
De liefde van de man gaat door z'n console? Hmmz...
Goezzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef xman het volgende:
[..]
* xman had een gevatte opmerking in de trant van "De joystick van je Grote Liefde" en "Door z'n consolet" maar laat het toch maar achterwege.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef xman het volgende:
[..]
* xman had een gevatte opmerking in de trant van "De joystick van je Grote Liefde" en "Door z'n consolet" maar laat het toch maar achterwege.
Waved like a wand. Jaja.quote:Nintendo thinks it has the answer for people scared off by all the complex switches and buttons on home video-game controllers — a simpler device that looks like a TV remote control and can be waved like a wand or a baseball bat.
Ach ja..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had die ook al bedacht.. En ik zal dan een opmerking over die nieuwe fallische controller van Nintendo ook maar achterwege laten.
.
Nou m'n ma was gek op Wario Touched op mijn ds. Zo'n touchscreen is veel toegangkelijker voor haar. Normaal wordt ze helemaal gek van al die knoppen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waved like a wand. Jaja..
Dat ding zal toch geen dual-shock achtige functies krijgen? Anders zullen er wel meer moeders zijn die die nieuwe Nintendo onder de kerstboom willen leggen, "voor de kinderen".quote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef xman het volgende:
[..]
Nou m'n ma was gek op Wario Touched op mijn ds. Zo'n touchscreen is veel toegangkelijker voor haar. Normaal wordt ze helemaal gek van al die knoppen.
Ja kijk, dat kan ik nog wel met een joystick, maar waar xman en G_E het over hebben...quote:
Ach, toen was ie nog zo schattig onervarenquote:
Nu krijgt hij zijn neus op de knoppen?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef error het volgende:
[..]
Ach, toen was ie nog zo schattig onervaren![]()
Nou misschien is dat wel de volgende stap!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ding zal toch geen dual-shock achtige functies krijgen? Anders zullen er wel meer moeders zijn die die nieuwe Nintendo onder de kerstboom willen leggen, "voor de kinderen"..
Ik vrees het!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu krijgt hij zijn neus op de knoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |