Oeh dat was je kans op een leven! Nouja..misschien bij de volgende downtime!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Shit zeg, ik wilde bijna al iets anders gaan doen. Iets leuks..
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef xman het volgende:
[..]
Oeh dat was je kans op een leven! Nouja..misschien bij de volgende downtime!![]()
tis 22.00quote:
In de achterhoek niet misschien, of de dorpjes, maar hier welquote:
Ja, maar daar hebben ze ook nog maar net elektrisch licht enzo. En verharde wegen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de achterhoek niet misschien, of de dorpjes, maar hier wel
Wat? Ik zat zelf ook *F5* *F5* Hmmmmm *F5* *F5* Misschien is het een goed idee om... *F5* *F5* *F5* iets nuttigs te doen... *F5* ..misschien een normaal vriendje zoeken..*F5* *F5* en wat schoolwerk doen.. *F5**F5* en wat normaal.. *F5* *ploink* En toen deed fok! het weer!quote:
Heb je dat wel eens gemerkt, voorbij Amersfoort en Zwolle enzo zijn de wegen helemaal niet meer verlicht. Echt, de beschaving houdt op zodra je voorbij de lijn Utrecht-Nijmegen komt.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Wij hebben gewoon een hele elektrische lichtjesroute
zijn de lempkes dan nog niet allemaal opgeruimd??quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Wij hebben gewoon een hele elektrische lichtjesroute
En dan de A2 zodra je voorbij Eindhoven bent en het zuiden ingaat... dna is zelfs DIE niet meer verlicht!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens gemerkt, voorbij Amersfoort en Zwolle enzo zijn de wegen helemaal niet meer verlicht. Echt, de beschaving houdt op zodra je voorbij de lijn Utrecht-Nijmegen komt..
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef xman het volgende:
[..]
Wat? Ik zat zelf ook *F5* *F5* Hmmmmm *F5* *F5* Misschien is het een goed idee om... *F5* *F5* *F5* iets nuttigs te doen... *F5* ..misschien een normaal vriendje zoeken..*F5* *F5* en wat schoolwerk doen.. *F5**F5* en wat normaal.. *F5* *ploink* En toen deed fok! het weer!![]()
Goed idee. *speyside openmaak*quote:
Nee..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt..
Maar heb je nu een abnormaal vriendje dan?.
Na zonsondergang naar Limburg rijden? Da's kei gevaarlijk mên!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan de A2 zodra je voorbij Eindhoven bent en het zuiden ingaat... dna is zelfs DIE niet meer verlicht!
En bier na whisky geeft...?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whisky na bier geeft plezier.
Van bier word ik sowieso ziek dus dat doen we maar niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whisky na bier geeft plezier.
Neuken?quote:
A gentleman will walk but never run.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach jeetje..
.
Toch raar dat er zo veel jongens rondrennen op zoek naar een vriendje.
A gentleman never runs, but on the cricketfield.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
A gentleman will walk but never run.
Hij's nu weer vrij, dus zoek 'm maar op gay.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef xman het volgende:
[..]
Ja gaat een beetje moeilijk hè! Heb puppy's nummer nogsteeds niet!![]()
Had je daar soms problemen mee?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met een nintendo fanboy?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |