Das van Mamma Mia!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Het Groot Niet Te Vermijden - 21 - Weet Je Moeder Dat Je Hier Bent.mp3
gaan we met zn 4enquote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Cybart!
Ik heb een kaartje en Creno ook!!!![]()
Nee, da's "weet je moeder dat"quote:
Titanic, The beach, Romeo and Juliet, The Count of Monte Cristo en Chicagoquote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaan we met zn 4en
welke dvd's heb je?
daar heb ik er twee van...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Titanic, The beach, Romeo and Juliet, The Count of Monte Cristo en Chicago
die wil ik ook, maar het beerdeelprog heeft hem nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Het Groot Niet Te Vermijden - 21 - Weet Je Moeder Dat Je Hier Bent.mp3
Dat is zaterdag pas. En Titanic is supervet.....alleen spoel ik de eerste 1,5 uur altijd doorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar heb ik er twee van...
Titanix en Romeo & Juliet...
voor die laatste schaam ik me natuurlijk niet (die teksten zijn zoooooo vet)
die eerste heb ik vandaag nog uitgeleend aan DE MACHO en PLAYER van de klas...
hoe was het bezoek van Creno aan je pa en ma gegaan (of is dat te prive om hier neer te pleuren)?
Ik wil de groenequote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had die ook al bedacht.. En ik zal dan een opmerking over die nieuwe fallische controller van Nintendo ook maar achterwege laten.
.
Tis pas echt leuk als de boot gaat zinken hequote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is zaterdag pas. En Titanic is supervet.....alleen spoel ik de eerste 1,5 uur altijd door![]()
dacht dat het afgelopen dagen al was gebeurd een keer, my mistake...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is zaterdag pas. En Titanic is supervet.....alleen spoel ik de eerste 1,5 uur altijd door![]()
hahahaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
ik ga gewoon Creno en Ryan meeten
Creno
ik vind Guy leuker dan madonna... is dat erg?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha
je brengt het alsof je Madonna en Guy Ritchy gaat ontmoeten
dan moet je op 12 okt naar de Efteling komenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
ik ga gewoon Creno en Ryan meeten
Creno
grappenmaker!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef creno het volgende:
wat hoor ik, gaat cybart ooknaar de efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |