Nee...quote:
Nee, het was geen pc, het was een nieuw toetsenbord en muis , maar er stond als levertijd 5-7 dagen, dus vandaar dat ik verrast was.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht dat zij er zo aan bezig waren om juist uit winkels gehouden te worden?
hier gaat alles lekker, thx for asking!
bij jou ook dan? naast het feit dat die pc er snel aankomt?
Ik moet weer koud zetten..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
*jaloers is - terwijl koelkast vol is
Ooooo, dat valt meequote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee...
we hebben maar 7500 actieve producten, dus zo moeilijk is het niet de voorraad kloppend te houden
kan ik me heel goed voorstellen.... ik kan me niet indenken dat je thuiszitten na 2 weken nog leuk vind, laat staan na zo'n periodequote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, het was geen pc, het was een nieuw toetsenbord en muis , maar er stond als levertijd 5-7 dagen, dus vandaar dat ik verrast was.
Ja, met mij gaat het ook goed hoor. Maandag weer lekker aan het werk. Ik heb er echt zin in. Ik ben het thuiszitten zo enorm zat gewoon.
Die hebben wij in voorraad!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, het was geen pc, het was een nieuw toetsenbord en muis , maar er stond als levertijd 5-7 dagen, dus vandaar dat ik verrast was.
Ja, met mij gaat het ook goed hoor. Maandag weer lekker aan het werk. Ik heb er echt zin in. Ik ben het thuiszitten zo enorm zat gewoon.
ach, in het begin voelt het als vakantie, na een week of 4-5 begon het een verplichting te worden en na 8-9 weken krijg je echt het idee dat je iets grondig verkeerd aan het doen bent.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen.... ik kan me niet indenken dat je thuiszitten na 2 weken nog leuk vind, laat staan na zo'n periode
Weet ik, ben ook op jullie site geweest. Maar Dell was inclusief verzendkosten 19 euro goedkoperquote:
je kunt niet elke dag iets leuks doenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
ach, in het begin voelt het als vakantie, na een week of 4-5 begon het een verplichting te worden en na 8-9 weken krijg je echt het idee dat je iets grondig verkeerd aan het doen bent.
Thuiszitten heeft zijn leuke kanten, want in principe kun je helemaal je dag plannen, maar het is gewoon zo saai op het laatst
Nee, maar je gaat je op het laatst echt nutteloos voelen omdat je alle klusjes inmiddels ook al gedaan hebt.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
je kunt niet elke dag iets leuks doen
het voordeel is dus wel dat je voorlopig even bij bentquote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat je op het laatst echt nutteloos voelen omdat je alle klusjes inmiddels ook al gedaan hebt.
En wij pretenderen de goedkoopste te zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Weet ik, ben ook op jullie site geweest. Maar Dell was inclusief verzendkosten 19 euro goedkoper
Ik wil die set echt al 1,5 jaar hebben of zo, nu eindelijk maar eens gekocht
Daarom, kan ik het voorlopig allemaal weer laten oplopenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
het voordeel is dus wel dat je voorlopig even bij bent
nouja, dat is niet zeker dat er 1 in zit... Brid zei dat ze het gerucht ging verspreiden dat...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef creno het volgende:
er zit een homo in het huisen het is niet creno
KP en zijn midget?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef creno het volgende:
er zit een homo in het huisen het is niet creno
hij heeft wel ooit verteld dat ie over 2 dingen nooit een uitspraak zou doen: politiek en zijn seksleven....quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef creno het volgende:
nee ! menno dat was in het begin duidelijk, en ging toen verwarring zaaien door met Ingrid te vozen... dus nu verdenkt niemand hem
ik ben de enige mo in het huisquote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
of heb je alle ho's neergemaaid en is iedereen daarom zo stil?: P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |