jahquote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Renesite het volgende:
Indah, betekent dat dan dat je hebt gewerkt t eerste uur?
ik denk het niet, dan kunnen ze geen boetes meer uitschrijven en moet ik meer belasting gaan betalen.quote:
Neem voor mij ook ff mee...quote:
Hoi Jagquote:
hoi MutZquote:
werk zequote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoi MutZ![]()
*bakkie inschenkt
Ik ga weer verder, hoop klotestoringen vandaag
hoi buzzerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik ben een dagje vrij, dochter jarig, etc etc...
dus ik ben er niet al te lang
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik ben een dagje vrij, dochter jarig, etc etc...
dus ik ben er niet al te lang
Hoiquote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoi MutZ![]()
*bakkie inschenkt
Ik ga weer verder, hoop klotestoringen vandaag
Ik denk dat dat dingen zijn die je nooit vergeet...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef buzzer het volgende:
Tnx, 7 jaar alweer, en ik weet het nog als de dag van gisteren
Gefeliciteerd met je kleine grote meid Buzzerquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef buzzer het volgende:
Tnx, 7 jaar alweer, en ik weet het nog als de dag van gisteren
heh.. nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm het palindroom topic is helaas gesloten.
En d_h heeft al zitten klagen in het feedback topic. Erg jammer dat het na 24 volle delen ineens dicht moet. Dan kan heel ONZ ook wel dicht aangezien 90% daar ook pure postopkrikkerij is.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heh.. nog niet eens gezien.
helemaal mee eens. ik zal eens in FB gaan kijken als ik tijd heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En d_h heeft al zitten klagen in het feedback topic. Erg jammer dat het na 24 volle delen ineens dicht moet. Dan kan heel ONZ ook wel dicht aangezien 90% daar ook pure postopkrikkerij is.
nu alquote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef es70 het volgende:
Hoi allemaal. Ik ben gewoon al klaar met werken
.
En wat was er toen?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
* Pheno baalt nog steeds van gisteravond
Wat is er gebeurd Pheno, je had toch een gesprek met de ambtenaarquote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
* Pheno baalt nog steeds van gisteravond
volstrekt overbodige zaad-actie idd. Dat topic heeft nooit iemand in de weg gestaan, en nou is het na "overleg" ineens dicht.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En d_h heeft al zitten klagen in het feedback topic. Erg jammer dat het na 24 volle delen ineens dicht moet. Dan kan heel ONZ ook wel dicht aangezien 90% daar ook pure postopkrikkerij is.
Ik kan er eigenlijk nog niet eens uit halen dat het na "overleg" dicht is. Anders zou buzzer wel even het een en ander uitleggen toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volstrekt overbodige zaad-actie idd. Dat topic heeft nooit iemand in de weg gestaan, en nou is het na "overleg" ineens dicht.
Sluit heel GC dan maar, en ONZ erbij. EN alle slowchats in de andere fora. En de muziekspelletjes. En de woordspelletjes.
en ja, tuurlijk is mijn felle reactie alleen maar een bewijs van het blauwe gelijk
Dag hoor jongens
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volstrekt overbodige zaad-actie idd. Dat topic heeft nooit iemand in de weg gestaan, en nou is het na "overleg" ineens dicht.
Sluit heel GC dan maar, en ONZ erbij. EN alle slowchats in de andere fora. En de muziekspelletjes. En de woordspelletjes.
en ja, tuurlijk is mijn felle reactie alleen maar een bewijs van het blauwe gelijk
Dag hoor jongens
Een niet bestaand gesprek omdat mevrouw op een feestje was. Wij stonden in de binnenplaats voor jan ***. Een ander stelletje ook, die wachtte al 3 kwartier, die waren voor ons.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Pheno, je had toch een gesprek met de ambtenaar.
Sterker nog, ik zie geen fatsoenlijke beargumentatie waarom het nu dicht is.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk nog niet eens uit halen dat het na "overleg" dicht is. Anders zou buzzer wel even het een en ander uitleggen toch?
We nemen het mee naar achteren!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
damn, lekker begin danquote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een niet bestaand gesprek omdat mevrouw op een feestje was. Wij stonden in de binnenplaats voor jan ***. Een ander stelletje ook, die wachtte al 3 kwartier, die waren voor ons.
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren!![]()
Middag!
De ondertrouw ging ook al misquote:
Dan baal je echt ontzettend...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een niet bestaand gesprek omdat mevrouw op een feestje was. Wij stonden in de binnenplaats voor jan ***. Een ander stelletje ook, die wachtte al 3 kwartier, die waren voor ons.
jeetje..quote:
Understatement. Ik heb vandaag spontaan geen zin om veel te fokkenquote:
Dat is het voordeel, ik denk nooitquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
jeetje..
dan zou je bijna gaan denken dat het ni.....
Je kunt Fok! ook gebruiken om je af te reageren...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Understatement. Ik heb vandaag spontaan geen zin om veel te fokken
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het voordeel, ik denk nooit![]()
Dan krijg ik de zoveelste meningsverschil met conflict over postopkrikkenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kunt Fok! ook gebruiken om je af te reageren...
en dan na 300 posts met afsluiten dat je weer genoeg gepost hebt voor vandaagquote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijg ik de zoveelste meningsverschil met conflict over postopkrikken
Op zich zou het grappig zijn, maar ik denk dat er al heel snel met een slotje gerammeld zou wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan na 300 posts met afsluiten dat je weer genoeg gepost hebt voor vandaag
Dat is idd een goeiequote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk een discussie.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eet smakelijkquote:
moeten we geld overmaken?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen geld bij me en nu kan ik niet lunchen
ga ik ook maar eens doenquote:
Kan je bij niemand ff iets lenen??quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen geld bij me en nu kan ik niet lunchen
eet smakelijkquote:
Neh, geen zin in. Neem wel een chocomelk uit de koffie-automaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan je bij niemand ff iets lenen??
dit niet dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch ook postopkrikken?
succes ermeequote:Op woensdag 28 september 2005 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff richting stad om m'n propedeuse op te halen.
Tot later.
Echt neit!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch ook postopkrikken?
dat ligt aan de modsquote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, waar leg je de grens he.
Nou ja, er zijn anderen die het plaatsen van palindroom-getallen al postopkrikken vinden, dus ik kan me voorstellen dat PUB 1 grote krik-actie isquote:
Dat is SEXquote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus ik kan me voorstellen dat PUB 1 grote krik-actie is
Dat is ook lekker... Maar vult denk niet echt...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neh, geen zin in. Neem wel een chocomelk uit de koffie-automaat.
nu het postaantaltopic nogquote:Op woensdag 28 september 2005 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm het palindroom topic is helaas gesloten.
Hoiquote:
en dat is?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet, tenzij het kretek is![]()
je mag niet zoveel meer postopkrikken hequote:Op woensdag 28 september 2005 14:56 schreef dolle_hond het volgende:
zoooow
wat een traag topic wordt dit
de blauwen slaan alles dood hequote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
je mag niet zoveel meer postopkrikken he
we moeten ze gewoon nog iets verder afknijpen tot ze paars zienquote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de blauwen slaan alles dood he
een "niet - voor blauwen" reeksquote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
we moeten ze gewoon nog iets verder afknijpen tot ze paars zien
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een "niet - voor blauwen" reeks
Weet je Dolle_hond?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
je hebt er zelf voor gekozen
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een "niet - voor blauwen" reeks
het is niet mijn paling en het is niet alleen in GC datdit gezeik opeens plaatsvind.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je Dolle_hond?
Waar ben ik mod van?
Ben ik mod van GC?
Ben ik iemand die invloed kan uitoefenen op GC? Met name je palingdroom topic etcetera?
Dacht het niet.
Ga dan niet tegen mij aan huilen.
Waarom doe je zo anti blauwen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is niet mijn paling en het is niet alleen in GC datdit gezeik opeens plaatsvind.
ik beschuldig je niet, maar je bent wel zelf lid geworden van de blauwen.
ik huil niet tegen jou aan, heb je ergens mijn tranen gezien?
ik ga er straks nader op inquote:Op woensdag 28 september 2005 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom doe je zo anti blauwen?
* Renesite is een individu.
Heb je wat tegen Duderinnetje dat die hier soms komt? Of Buzzer?
Ik vindt het nogal lullig tegenover mij, ik ben alleen voor de hulp die anderen nodig hebben en ik ben mod omdat ik het leuk vind anderen te helpen. Ik gedraag me hier niet anders, nergens niet? Ik weet dat het een grap is allemaal maar ik heb het idee dat er toch echt iets mis is met het mod schap in jouw ogen.
Alsof ik het voor het kleurtje doe, ik doe het omdat ik toch op fok zit en net zo goed mijn tijd op fok beter kan besteden.
Ik weer ook wel dat het een dagelijkse grap is als er weer een blauwe langs komt maar gelukkig heb ik een naam die René luidt.
Er loopt in SES geen spelletje volgens mij (want dat bedoel je geloof ik) dus het lijkt me onzin dat je René aanvalt eigenlijk. Spreek dan de betreffende modjes aan.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is niet mijn paling en het is niet alleen in GC datdit gezeik opeens plaatsvind.
ik beschuldig je niet, maar je bent wel zelf lid geworden van de blauwen.
ik huil niet tegen jou aan, heb je ergens mijn tranen gezien?
D.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef D.Rose het volgende:
blauwwww blauwwwww blauwwwww
ik denk terug aan jou
Onderwerktijd fok!ken?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef D.Rose het volgende:
ik denk terug aan jou
Nee, dat aanvallen oke, dat heb ik zelf wel door, ik doelde dus meer op het feit dat het anti blauwen gebeuren is.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zo het gaat lekker hier,
Ik zie hondje niet echt Renesite aanvallen, zoals nu het bij anderen overkomt.
Het is toevallig dat hij er is om op te reageren, denk niet dat hondje het persoonlijk bedoelt
Maar goed kan ook aan mij liggen, ik lees wel vaker verkeerd of goed, hoe je het ook wil bekijken.
Er zit wat waarheid in, er komt altijd wel een periode dat "blauwen" weer topics sluiten
voor postopkrikken of reeksen, Een vaker terugkomende kwaal.er is gewoon niet vanaf te komen. .
De opslagruimte zal wel vollopen, dus denken ze zo de boel op te lossenquote:Op woensdag 28 september 2005 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zo het gaat lekker hier,
Ik zie hondje niet echt Renesite aanvallen, zoals nu het bij anderen overkomt.
Het is toevallig dat hij er is om op te reageren, denk niet dat hondje het persoonlijk bedoelt
Maar goed kan ook aan mij liggen, ik lees wel vaker verkeerd of goed, hoe je het ook wil bekijken.
Er zit wat waarheid in, er komt altijd wel een periode dat "blauwen" weer topics sluiten
voor postopkrikken of reeksen, Een vaker terugkomende kwaal.er is gewoon niet vanaf te komen. .
Het zijn niet alleen de GC mods. En ja, als 'smurf' wordt je als groep aangekeken. Heel politiek Den Haag is ook de boosdoener bij de Nederlanders, terwijl een klein groepje het daar verziektquote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oplossing: Mailen naar de GC mods, en niet gaan zitten mierenueken in een topic, open dan een KLB topic.
Ik ook nietquote:
Mijn mentaliteit dus neit, en dan voel ik mijn tenen opeens.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de GC mods. En ja, als 'smurf' wordt je als groep aangekeken. Heel politiek Den Haag is ook de boosdoener bij de Nederlanders, terwijl een klein groepje het daar verziekt
Beetje lange tenenquote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat aanvallen oke, dat heb ik zelf wel door, ik doelde dus meer op het feit dat het anti blauwen gebeuren is.
Ik voel me dan als GCSC bezoekende zojuist blauw geworden iemand toch een beetje op de tenen getrapt. Meer door mijn mentaliteit dat je dus naar de bron van je ergenissen moet gaan in plaats van de hele groep aan te spreken.
Oplossing: Mailen naar de GC mods, en niet gaan zitten mierenueken in een topic, open dan een KLB topic.
FB graag, niet hier, want dan is het openbaar schelden tegen een groep, en dat is dus niet eerlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje lange tenenNee serieus ik begrijp wel wat je bedoelt, en ik begrijp hondje ook wel,
Wat dat betreft is het wat "lastiger"dat er jullie gcsc'er blauwen zo leuk zijn.
Och toen NB dicht ging klaagden we ook bij alle modjes, die we tegen kwamen
Boeide niet waarvan die mod was, mailen ? Dacht het niet het, lekker openbaar![]()
ik Fok niet onder werktijd, want ik werk nu ff niet.quote:
ah gelukkigquote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk dat komt best geloofwaardig over![]()
Eerlijk ? Hallo het is Fok!quote:Op woensdag 28 september 2005 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
FB graag, niet hier, want dan is het openbaar schelden tegen een groep, en dat is dus niet eerlijk![]()
Nogmaals, moderators worden allemaal aangekeken als er ergens een beslissing genomen wordt waar zij ook komen. Ik, jij , d_h, iedereen weet ook wel dat jij niet achter deze specifiek beslissing staat. Maar toch wordt je aangekeken.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn mentaliteit dus neit, en dan voel ik mijn tenen opeens.
En dan maak ik mijn punt dat ik niet aanstichter ben en dan volgt daar dus een verdediging tegenaan.
Je had ook kunnen zeggen "ik bedoel jou niet"
Multitasken is niet zo makkelijk als het lijktquote:Op woensdag 28 september 2005 16:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik Fok niet onder werktijd, want ik werk nu ff niet.
Zodra de telefoon gaat ben ik weer aan het werk
Daarom doet hij het niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Multitasken is niet zo makkelijk als het lijkt![]()
Jawel, maar nogmaals, dat kan je ook anders doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, moderators worden allemaal aangekeken als er ergens een beslissing genomen wordt waar zij ook komen. Ik, jij , d_h, iedereen weet ook wel dat jij niet achter deze specifiek beslissing staat. Maar toch wordt je aangekeken.
Alle moslims worden nu toch ook overal aangekeken alsof ze terroristen zijn? Idem dito, een klein groepje 'verziekt' het, de hele bevolkingsgroep wordt er op aangekeken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
ben net in de downtime gewoon naar de kapper geweest.. kom ik terug, nog steeds downtime
nee, down-timequote:
Een klein groepje Fok!kers verziekt het ook voor anderen door te postkrikken. Maar dan zijn alle users nog niet slecht of fout...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, moderators worden allemaal aangekeken als er ergens een beslissing genomen wordt waar zij ook komen. Ik, jij , d_h, iedereen weet ook wel dat jij niet achter deze specifiek beslissing staat. Maar toch wordt je aangekeken.
Alle moslims worden nu toch ook overal aangekeken alsof ze terroristen zijn? Idem dito, een klein groepje 'verziekt' het, de hele bevolkingsgroep wordt er op aangekeken.
Reedschquote:Op woensdag 28 september 2005 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
hey, daar is fok weer.
Moet jezelf wetenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef dolle_hond het volgende:
ik vraag me af of het zin heeft er nog serieus op in te gaan.
zeg t maar: wel of niet doen
Mischien allen reageren op het 1e stuk van mij?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef dolle_hond het volgende:
ik vraag me af of het zin heeft er nog serieus op in te gaan.
zeg t maar: wel of niet doen
Er zijn ook topics in PUB wie wel zinnig zijn hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn anderen die het plaatsen van palindroom-getallen al postopkrikken vinden, dus ik kan me voorstellen dat PUB 1 grote krik-actie is
Ik had die reactie verwacht.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:03 schreef dolle_hond het volgende:
kuttopic
Die politie van tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de blauwen slaan alles dood he
Lekker direct qu.quote:
Dag en veel plezierquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Naar huis, eten, vriendinnetje, wijntjes!
Tot vanavond laat misschien
Daaiquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Naar huis, eten, vriendinnetje, wijntjes!
Tot vanavond laat misschien
ga je nou alle posts naquote:
Lekker poëtisch D.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef D.Rose het volgende:
ik denk terug aan jou
Pat is met de kinderen (+ 1 vriendje) naar het bos, de kinderboerderij en opa en oma geweest, ik ga dus zo lekker de frituurpan aanzetten. Feest compleetquote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga vandaag maar ees bloemkool klaar maken met saus
Ik lees even terug.quote:
Jaja maar ik werd op IRC even gewezen op een interessante discussie. Dus ik moet dan even reageren he.quote:
Hier prima, maar na het teruglezen merk ik dat de sfeer op sommige punten hard achteruit aan het gaan is geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe ist?
ik weet het niet, maar echt gezellig is het toch al eventjes niet meer geloof ik. Of het komt door mij natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb het ook gemerkt ja. Tijdens de discussie was ik er ook even niet.Maar het is wel behoorlijk rustig hier nu. Maar dat kan ook komen doordat het etenstijd is.
Die sfeer.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier prima, maar na het teruglezen merk ik dat de sfeer op sommige punten hard achteruit aan het gaan is geloof ik.![]()
Nou ja.. ik vermaak me wel.. ik kan voorlopig nog op mijn eigen forum terechtAls ik dat dan maar niet sluit
![]()
Waarom niet? Ik heb het vermoeden dat mailen niet helpt (ik heb eens een poging gedaan mijn PUB-ban weg te krijgen, maar niets op gehoord), dus blijf ik liever eventjes weg om te kijken of er nog meer is dan Fok! (en ja, dat is er, ik ben zelf bezig met mijn Indonesië forum). Ik kan me toch wel vermaken op internet.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die sfeer.
Ach, sommige mensen zijn wat gefrustreerd, en dat moet je dan niet merken door op iedereen te tiefen.
duidelijk een kut-woordenboek dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom staat tiefen nou nog steeds niet in het VanDale?
Je had het net zelf over sfeer.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb het vermoeden dat mailen niet helpt (ik heb eens een poging gedaan mijn PUB-ban weg te krijgen, maar niets op gehoord), dus blijf ik liever eventjes weg om te kijken of er nog meer is dan Fok! (en ja, dat is er, ik ben zelf bezig met mijn Indonesië forum). Ik kan me toch wel vermaken op internet.
vast niet nee, maar ik heb op mijn forum wél die sfeer, dus dan ga ik terug naar de winkel en ruil ik mijn Fok! in voor 'n beter exemplaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je had het net zelf over sfeer.
Wordt het er beter van?
Njenté
NIET dus, smurfquote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat aanvallen oke, dat heb ik zelf wel door, ik doelde dus meer op het feit dat het anti blauwen gebeuren is.
Ik voel me dan als GCSC bezoekende zojuist blauw geworden iemand toch een beetje op de tenen getrapt. Meer door mijn mentaliteit dat je dus naar de bron van je ergenissen moet gaan in plaats van de hele groep aan te spreken.
Ik wou er eerst achter zetten dat die dan toch gesloten wordt door Tha_Tquote:
Ik zie de edit vanavond welquote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou er eerst achter zetten dat die dan toch gesloten wordt door Tha_T
Laterquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou er eerst achter zetten dat die dan toch gesloten wordt door Tha_T
altijd weer die blauwenquote:
hoi?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef leonieke het volgende:
Verdorie, de hele discussie gemist
blahenzo
Next time better.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef leonieke het volgende:
Verdorie, de hele discussie gemist
blahenzo
welkom terug dolle_hondquote:
uiteraardquote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Next time better.
Maar het broedde al een tijdje.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
uiteraard
maar dat krijg je natuurlijk ook als TT ongevraagd wordt aangepast, dan krijg je al een onprettig gevoel (niet ik alleen, er zijn er meerdere die er iets over zeggen dan).
en dat geldt niet voor alle blauwen (net zoals t niet voor alle moslims of politie-agenten of yaxi-chauffeurs geldt).
gorro is een goeie
dat is een symptoom, dat dat gebeurt laat zien dat er onderscheid is.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]Ik ben niet zo hoor
![]()
Doe ik het wel, meld ik het als een grapje.
Wordt het niet gewaardeerd dan verander ik het terug, maar de aanleiding moet er voor zijn voordat ik zoiets doe.
nou moet ik zeggen dat ik redelijk een normale meeposter blijk te zijn blauw of niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is een symptoom, dat dat gebeurt laat zien dat er onderscheid is.
net zoals er blauwen opmerkingen maken over postgedrag van zwarten.
als ik deze post op zich lees, lijkt het net of er een rassenrel is geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is een symptoom, dat dat gebeurt laat zien dat er onderscheid is.
net zoals er blauwen opmerkingen maken over postgedrag van zwarten.
fokrassen relquote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ik deze post op zich lees, lijkt het net of er een rassenrel is geweest![]()
Helloquote:
Jij ging toch niet eten!!!!!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef MutZ het volgende:
heerlijk is dat, wat eten en het er dan met dezelfde vaart uit laten komen...
Ik moest ivm m'n diabetes...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij ging toch niet eten!!!!!!!
minder is dat ja..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef MutZ het volgende:
heerlijk is dat, wat eten en het er dan met dezelfde vaart uit laten komen...
zeg dat wel...quote:
in feite heb je dus 2 keer nutteloos tijd gevuld, 1x met eten, en 1x met brokjes produceren.quote:
Tis een reactie van m'n lichaam op pijn... (verschoten rugwervel)quote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in feite heb je dus 2 keer nutteloos tijd gevuld, 1x met eten, en 1x met brokjes produceren.![]()
Maar ben je ziek of is het gewoon een éénmalige actie? Om het maar zo uit te drukken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. op die fiets.. ik dacht al, wat heb ik er nu weer aan hangen (die fiets dan he)
Muuhuuts.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis een reactie van m'n lichaam op pijn... (verschoten rugwervel)
owh.. dat lijkt me niet echt lekker nee. Is het zo hevig dat je er direct 'bijwerkingen' van krijgt of is de prikkel om over te geven hoog?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis een reactie van m'n lichaam op pijn... (verschoten rugwervel)
ooitquote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Muuhuuts.
Wanneer komt het weer goed![]()
geen idee...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. dat lijkt me niet echt lekker nee. Is het zo hevig dat je er direct 'bijwerkingen' van krijgt of is de prikkel om over te geven hoog?
Jee, wat een vragen![]()
klinkt alleen maar vervelend. In ieder geval beterschapquote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
geen idee...ik heb daarna pas gegeten, maar het kwam er dus vrijwel direct weer uit...
thnxquote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klinkt alleen maar vervelend. In ieder geval beterschap![]()
Hopen voor je dat ze niet het duurste van het duurste pakt en het meteen over je heen gooitquote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
is wel goedkoop als je met mutz gaat uit eten
doe maar 1 portie en mutz mag m eerst
ik moest lachen en dat is niet leuk... Dat doet verrot veel pijn namelijk...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
is wel goedkoop als je met mutz gaat uit eten
doe maar 1 portie en mutz mag m eerst
Hondje lusten allesquote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik moest lachen en dat is niet leuk... Dat doet verrot veel pijn namelijk...
Maar ik vraag me af of je het nog wil eten dan...
als t nog warm genoeg isquote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik moest lachen en dat is niet leuk... Dat doet verrot veel pijn namelijk...
Maar ik vraag me af of je het nog wil eten dan...
ik krijg spontaan weer bepaalde neigingen...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hopen voor je dat ze niet het duurste van het duurste pakt en het meteen over je heen gooit![]()
Dat schiet voor je suiker ook niet echt opquote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
geen idee...ik heb daarna pas gegeten, maar het kwam er dus vrijwel direct weer uit...
hee.. sorry he.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik krijg spontaan weer bepaalde neigingen...
nee, die probeer ik nu met druivensuiker omhoog te krijgen, maar dat is ook niet echt een geweldige manier...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat schiet voor je suiker ook niet echt op.
Ja ik...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Cake in de oven, laptop in de keuken om alles in de gaten te houden.
Iemand hier die regelmatig een cake bakt?
Ik bak er nooit wat van.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Oe lekker .quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Mja, volgens het recept moet hij er 30-35minuten inquote:Op woensdag 28 september 2005 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe lekker .
Soms, niet regelmatig
ik heb geen idee...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, volgens het recept moet hij er 30-35minuten in
Nu zit hij er al 45 minuten in en als ik de cake een beetje uit de oven schuif om te zien of hij goed is, dan is het nog altijd als het ware vloeibare deeg.
Raar toch? Nochtans, oven op 180° zoals in recept
Het is nog vloeibaar? Heb je er wel alles inzitten?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, volgens het recept moet hij er 30-35minuten in
Nu zit hij er al 45 minuten in en als ik de cake een beetje uit de oven schuif om te zien of hij goed is, dan is het nog altijd als het ware vloeibare deeg.
Raar toch? Nochtans, oven op 180° zoals in recept
quote:
Mja hij is redelijk vast, maar toch ook vloeibaarquote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is nog vloeibaar? Heb je er wel alles inzitten?
Tis een drabquote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja hij is redelijk vast, maar toch ook vloeibaar
Ik kan het niet goed uitleggen
Ja iddquote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis een drab![]()
Neem aan dat die nu wel klaar is![]()
Ga je trakteren ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Ondertussen is hij klaar en hij ziet er heel lekker uit
Nu cake twee aan het bakken
En waarom ik ze niet samen in de over heb gezet? Ik had te weinig deeg gemaakt waardoor vorm 2 maar voor een vijfde gevuld was
Ik niet neequote:
Neem aan dat je de oven wat hoger heb gezetquote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Ondertussen is hij klaar en hij ziet er heel lekker uit
Nu cake twee aan het bakken
En waarom ik ze niet samen in de over heb gezet? Ik had te weinig deeg gemaakt waardoor vorm 2 maar voor een vijfde gevuld was
andere bakkerij?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik niet nee
Phille wel voor zijn verjaardag
Alle taarten waren op bij de bakkers, dus maar zelf begonnen vanavond
Nee want dan ging hij zwart zijn ipv doorbakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem aan dat je de oven wat hoger heb gezet
Dan gaat het wat sneller.
Wat liefquote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik niet nee
Phille wel voor zijn verjaardag
Alle taarten waren op bij de bakkers, dus maar zelf begonnen vanavond
quote:
Lezen is ook een deugd hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alle taarten waren op bij de bakkerS, dus maar zelf begonnen vanavond
Hmm, kwaliteit is best goed, iig hier wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
[..]
Lezen is ook een deugd hoor
En een taart van een supermarkt moet ik niet hebben, sorry, dus dat gaat phille dan ook niet meenemen om te trakteren
Welnee, ik zet altijd de oven hoger, want als ik 'm zo zet als ze op de verpakking zetten dan is dubbele baktijd amper genoegquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee want dan ging hij zwart zijn ipv doorbakken
Daar word ik ook niet vrolijk vanquote:
Yeps morgen, 25 jaarquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Proficiat alvast, is hij morgen jarig?
Mja, ik heb het niet voor supermarkt-taartenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm, kwaliteit is best goed, iig hier wel.
Albertheijn heeft puike taartjes voor een suup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |