Moet jezelf wetenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef dolle_hond het volgende:
ik vraag me af of het zin heeft er nog serieus op in te gaan.
zeg t maar: wel of niet doen
Mischien allen reageren op het 1e stuk van mij?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef dolle_hond het volgende:
ik vraag me af of het zin heeft er nog serieus op in te gaan.
zeg t maar: wel of niet doen
Er zijn ook topics in PUB wie wel zinnig zijn hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn anderen die het plaatsen van palindroom-getallen al postopkrikken vinden, dus ik kan me voorstellen dat PUB 1 grote krik-actie is
Ik had die reactie verwacht.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:03 schreef dolle_hond het volgende:
kuttopic
Die politie van tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de blauwen slaan alles dood he
Lekker direct qu.quote:
Dag en veel plezierquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Naar huis, eten, vriendinnetje, wijntjes!
Tot vanavond laat misschien
Daaiquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Naar huis, eten, vriendinnetje, wijntjes!
Tot vanavond laat misschien
ga je nou alle posts naquote:
Lekker poëtisch D.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef D.Rose het volgende:
blauwwww blauwwwww blauwwwww
ik denk terug aan jou
Pat is met de kinderen (+ 1 vriendje) naar het bos, de kinderboerderij en opa en oma geweest, ik ga dus zo lekker de frituurpan aanzetten. Feest compleetquote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga vandaag maar ees bloemkool klaar maken met saus
Ik lees even terug.quote:
Jaja maar ik werd op IRC even gewezen op een interessante discussie. Dus ik moet dan even reageren he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |