Beetje lange tenenquote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat aanvallen oke, dat heb ik zelf wel door, ik doelde dus meer op het feit dat het anti blauwen gebeuren is.
Ik voel me dan als GCSC bezoekende zojuist blauw geworden iemand toch een beetje op de tenen getrapt. Meer door mijn mentaliteit dat je dus naar de bron van je ergenissen moet gaan in plaats van de hele groep aan te spreken.
Oplossing: Mailen naar de GC mods, en niet gaan zitten mierenueken in een topic, open dan een KLB topic.
FB graag, niet hier, want dan is het openbaar schelden tegen een groep, en dat is dus niet eerlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje lange tenenNee serieus ik begrijp wel wat je bedoelt, en ik begrijp hondje ook wel,
Wat dat betreft is het wat "lastiger"dat er jullie gcsc'er blauwen zo leuk zijn.
Och toen NB dicht ging klaagden we ook bij alle modjes, die we tegen kwamen
Boeide niet waarvan die mod was, mailen ? Dacht het niet het, lekker openbaar![]()
ik Fok niet onder werktijd, want ik werk nu ff niet.quote:
ah gelukkigquote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk dat komt best geloofwaardig over![]()
Eerlijk ? Hallo het is Fok!quote:Op woensdag 28 september 2005 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
FB graag, niet hier, want dan is het openbaar schelden tegen een groep, en dat is dus niet eerlijk![]()
Nogmaals, moderators worden allemaal aangekeken als er ergens een beslissing genomen wordt waar zij ook komen. Ik, jij , d_h, iedereen weet ook wel dat jij niet achter deze specifiek beslissing staat. Maar toch wordt je aangekeken.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn mentaliteit dus neit, en dan voel ik mijn tenen opeens.
En dan maak ik mijn punt dat ik niet aanstichter ben en dan volgt daar dus een verdediging tegenaan.
Je had ook kunnen zeggen "ik bedoel jou niet"
Multitasken is niet zo makkelijk als het lijktquote:Op woensdag 28 september 2005 16:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik Fok niet onder werktijd, want ik werk nu ff niet.
Zodra de telefoon gaat ben ik weer aan het werk
Daarom doet hij het niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Multitasken is niet zo makkelijk als het lijkt![]()
Jawel, maar nogmaals, dat kan je ook anders doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, moderators worden allemaal aangekeken als er ergens een beslissing genomen wordt waar zij ook komen. Ik, jij , d_h, iedereen weet ook wel dat jij niet achter deze specifiek beslissing staat. Maar toch wordt je aangekeken.
Alle moslims worden nu toch ook overal aangekeken alsof ze terroristen zijn? Idem dito, een klein groepje 'verziekt' het, de hele bevolkingsgroep wordt er op aangekeken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
ben net in de downtime gewoon naar de kapper geweest.. kom ik terug, nog steeds downtime
nee, down-timequote:
Een klein groepje Fok!kers verziekt het ook voor anderen door te postkrikken. Maar dan zijn alle users nog niet slecht of fout...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, moderators worden allemaal aangekeken als er ergens een beslissing genomen wordt waar zij ook komen. Ik, jij , d_h, iedereen weet ook wel dat jij niet achter deze specifiek beslissing staat. Maar toch wordt je aangekeken.
Alle moslims worden nu toch ook overal aangekeken alsof ze terroristen zijn? Idem dito, een klein groepje 'verziekt' het, de hele bevolkingsgroep wordt er op aangekeken.
Reedschquote:Op woensdag 28 september 2005 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
hey, daar is fok weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |