jahquote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Renesite het volgende:
Indah, betekent dat dan dat je hebt gewerkt t eerste uur?
ik denk het niet, dan kunnen ze geen boetes meer uitschrijven en moet ik meer belasting gaan betalen.quote:
Neem voor mij ook ff mee...quote:
Hoi Jagquote:
hoi MutZquote:
werk zequote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoi MutZ![]()
*bakkie inschenkt
Ik ga weer verder, hoop klotestoringen vandaag
hoi buzzerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik ben een dagje vrij, dochter jarig, etc etc...
dus ik ben er niet al te lang
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik ben een dagje vrij, dochter jarig, etc etc...
dus ik ben er niet al te lang
Hoiquote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoi MutZ![]()
*bakkie inschenkt
Ik ga weer verder, hoop klotestoringen vandaag
Ik denk dat dat dingen zijn die je nooit vergeet...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef buzzer het volgende:
Tnx, 7 jaar alweer, en ik weet het nog als de dag van gisteren
Gefeliciteerd met je kleine grote meid Buzzerquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef buzzer het volgende:
Tnx, 7 jaar alweer, en ik weet het nog als de dag van gisteren
heh.. nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm het palindroom topic is helaas gesloten.
En d_h heeft al zitten klagen in het feedback topic. Erg jammer dat het na 24 volle delen ineens dicht moet. Dan kan heel ONZ ook wel dicht aangezien 90% daar ook pure postopkrikkerij is.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heh.. nog niet eens gezien.
helemaal mee eens. ik zal eens in FB gaan kijken als ik tijd heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En d_h heeft al zitten klagen in het feedback topic. Erg jammer dat het na 24 volle delen ineens dicht moet. Dan kan heel ONZ ook wel dicht aangezien 90% daar ook pure postopkrikkerij is.
nu alquote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef es70 het volgende:
Hoi allemaal. Ik ben gewoon al klaar met werken
.
En wat was er toen?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
* Pheno baalt nog steeds van gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |