morgen weer een vermoeiende dag?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Renesite het volgende:
TPM hoor, anders trek ik dat morgen niet
Zeg dat dan meteen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch eens leren om me duidelijker uit te drukken
Het balletje van mijn tongpiercing ging los terwijl ik een slok uit de sinas-fles nam![]()
gezellig. slaapzequote:
Meestal voel ik het wel voordat ik m doorslikquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen.Lijkt me kut als je hem ineens doorslikt.
![]()
nog ff whiskeyglas leegdrinkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
nog geen tpm?
hey Bquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga maar bb kijken dat is minder saai dan fok![]()
doei squote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Shreever het volgende:
Oké.. ik ga naar bed, mijn rug trekt het niet meer zo geloof ik
Allen een fijne avond/nacht verder![]()
Zeg postopkrikker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:22 schreef dolle_hond het volgende:
Post hier je palindroom postaantal # 25
ik kom er toch nog maar zelden
En dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet lang meer hoor
nog een paar dagen
oke, even gaat terug lezen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga ik minderen
lees evt terug wat ik er eerder vandaag over heb gepost
tot morgen
Ow yeah, talk dirty to me babyquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
"Lik mijn zwarte laklaarzen jij hond van de laagste soort laat dan zien aan de meesteres wat je kunt of moet ik die dildo nog harder in je stoten nou dan likken zal je!"
Zo oké?
Hai,quote:
er staat geen volledige uitleg bij hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 08:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai,![]()
Ik heb nog niet terug kunnen vinden waarom je mindert.![]()
Zal altijd wel een goede reden zijn, ik post ook al een stuk minder.
Als ik opeens weg ben valt het niet eens meer op.
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er staat geen volledige uitleg bij hoor
komt nog wel
is er iets wat ik nog niet weet?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
komt nog wel
goedemorgenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er iets wat ik nog niet weet?
Goeiemiorgen allemaal
en dat zeg je nou pasquote:Op woensdag 28 september 2005 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, op het werk dus inmiddels.. al een uur trouwens.
aaaaaaaaaawquote:Op woensdag 28 september 2005 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, op het werk dus inmiddels.. al een uur trouwens.
O, het lijkt erop dat de meeste langzaam aan weggaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
komt nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |