neequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Shreever het volgende:
Truste allemaal die gaan slapen![]()
Blijf ik hier helemaal alleen achter?![]()
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Shreever het volgende:
Truste allemaal die gaan slapen![]()
Blijf ik hier helemaal alleen achter?![]()
Hier lijkt het nog goed te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben er nogVoor zover fok dat toelaat.
Domme sukkerl, jezelf laten filmen door een bewakingscameraquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:23 schreef qu63 het volgende:
[update] Opsporing Verzocht zoekt FOK!ker
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:33 schreef Shreever het volgende:kwartet
Edit: Kon het niet laten, mijn excuses
Trustequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Shreever het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar bed toe ga... de verveling slaat toe enzo
Dikke kusch allemaal!
ik heb nog steeds geen mail van het fok!fotoboekquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef Shreever het volgende:
Thanks, ben nog even aan het fobo-spammen dus blijf nog wel effe
Die mails komen bij mij in een email-account waar ik 1 keer in de zoveel maanden kom om hem leeg te gooien omdat hij volstaat met mail van het fobo. Als ik dat nou gewoon uitzet, maar dat vergeet ik steedsquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen mail van het fok!fotoboek
heb je het nu gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Die mails komen bij mij in een email-account waar ik 1 keer in de zoveel maanden kom om hem leeg te gooien omdat hij volstaat met mail van het fobo. Als ik dat nou gewoon uitzet, maar dat vergeet ik steeds
Ik zal het nog eens gaan opmeten. Nog niet gedaan dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef Renesite het volgende:
Trouwens Jag, 8m2 is echt helemaal niets he!
Realiseer dat![]()
(wou ik zeggen maar ja, downtime..)
Balletje en fles?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Shreever het volgende:
Goffer.. ik stikte bijna in mijn balletje, ik wist dat er een reden was waarom je niet uit een fles moet drinken!![]()
uitkijken Squote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Shreever het volgende:
Goffer.. ik stikte bijna in mijn balletje, ik wist dat er een reden was waarom je niet uit een fles moet drinken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |