jahquote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Renesite het volgende:
Indah, betekent dat dan dat je hebt gewerkt t eerste uur?
ik denk het niet, dan kunnen ze geen boetes meer uitschrijven en moet ik meer belasting gaan betalen.quote:
Neem voor mij ook ff mee...quote:
Hoi Jagquote:
hoi MutZquote:
werk zequote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoi MutZ![]()
*bakkie inschenkt
Ik ga weer verder, hoop klotestoringen vandaag
hoi buzzerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik ben een dagje vrij, dochter jarig, etc etc...
dus ik ben er niet al te lang
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik ben een dagje vrij, dochter jarig, etc etc...
dus ik ben er niet al te lang
Hoiquote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoi MutZ![]()
*bakkie inschenkt
Ik ga weer verder, hoop klotestoringen vandaag
Ik denk dat dat dingen zijn die je nooit vergeet...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef buzzer het volgende:
Tnx, 7 jaar alweer, en ik weet het nog als de dag van gisteren
Gefeliciteerd met je kleine grote meid Buzzerquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef buzzer het volgende:
Tnx, 7 jaar alweer, en ik weet het nog als de dag van gisteren
heh.. nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm het palindroom topic is helaas gesloten.
En d_h heeft al zitten klagen in het feedback topic. Erg jammer dat het na 24 volle delen ineens dicht moet. Dan kan heel ONZ ook wel dicht aangezien 90% daar ook pure postopkrikkerij is.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heh.. nog niet eens gezien.
helemaal mee eens. ik zal eens in FB gaan kijken als ik tijd heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En d_h heeft al zitten klagen in het feedback topic. Erg jammer dat het na 24 volle delen ineens dicht moet. Dan kan heel ONZ ook wel dicht aangezien 90% daar ook pure postopkrikkerij is.
nu alquote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef es70 het volgende:
Hoi allemaal. Ik ben gewoon al klaar met werken
.
En wat was er toen?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
* Pheno baalt nog steeds van gisteravond
Wat is er gebeurd Pheno, je had toch een gesprek met de ambtenaarquote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef Pheno het volgende:
* Pheno baalt nog steeds van gisteravond
volstrekt overbodige zaad-actie idd. Dat topic heeft nooit iemand in de weg gestaan, en nou is het na "overleg" ineens dicht.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En d_h heeft al zitten klagen in het feedback topic. Erg jammer dat het na 24 volle delen ineens dicht moet. Dan kan heel ONZ ook wel dicht aangezien 90% daar ook pure postopkrikkerij is.
Ik kan er eigenlijk nog niet eens uit halen dat het na "overleg" dicht is. Anders zou buzzer wel even het een en ander uitleggen toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volstrekt overbodige zaad-actie idd. Dat topic heeft nooit iemand in de weg gestaan, en nou is het na "overleg" ineens dicht.
Sluit heel GC dan maar, en ONZ erbij. EN alle slowchats in de andere fora. En de muziekspelletjes. En de woordspelletjes.
en ja, tuurlijk is mijn felle reactie alleen maar een bewijs van het blauwe gelijk
Dag hoor jongens
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volstrekt overbodige zaad-actie idd. Dat topic heeft nooit iemand in de weg gestaan, en nou is het na "overleg" ineens dicht.
Sluit heel GC dan maar, en ONZ erbij. EN alle slowchats in de andere fora. En de muziekspelletjes. En de woordspelletjes.
en ja, tuurlijk is mijn felle reactie alleen maar een bewijs van het blauwe gelijk
Dag hoor jongens
Een niet bestaand gesprek omdat mevrouw op een feestje was. Wij stonden in de binnenplaats voor jan ***. Een ander stelletje ook, die wachtte al 3 kwartier, die waren voor ons.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Pheno, je had toch een gesprek met de ambtenaar.
Sterker nog, ik zie geen fatsoenlijke beargumentatie waarom het nu dicht is.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk nog niet eens uit halen dat het na "overleg" dicht is. Anders zou buzzer wel even het een en ander uitleggen toch?
We nemen het mee naar achteren!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
damn, lekker begin danquote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een niet bestaand gesprek omdat mevrouw op een feestje was. Wij stonden in de binnenplaats voor jan ***. Een ander stelletje ook, die wachtte al 3 kwartier, die waren voor ons.
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren!![]()
Middag!
De ondertrouw ging ook al misquote:
Dan baal je echt ontzettend...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een niet bestaand gesprek omdat mevrouw op een feestje was. Wij stonden in de binnenplaats voor jan ***. Een ander stelletje ook, die wachtte al 3 kwartier, die waren voor ons.
jeetje..quote:
Understatement. Ik heb vandaag spontaan geen zin om veel te fokkenquote:
Dat is het voordeel, ik denk nooitquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
jeetje..
dan zou je bijna gaan denken dat het ni.....
Je kunt Fok! ook gebruiken om je af te reageren...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Understatement. Ik heb vandaag spontaan geen zin om veel te fokken
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het voordeel, ik denk nooit![]()
Dan krijg ik de zoveelste meningsverschil met conflict over postopkrikkenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kunt Fok! ook gebruiken om je af te reageren...
en dan na 300 posts met afsluiten dat je weer genoeg gepost hebt voor vandaagquote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijg ik de zoveelste meningsverschil met conflict over postopkrikken
Op zich zou het grappig zijn, maar ik denk dat er al heel snel met een slotje gerammeld zou wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan na 300 posts met afsluiten dat je weer genoeg gepost hebt voor vandaag
Dat is idd een goeiequote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd leuk een discussie.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eet smakelijkquote:
moeten we geld overmaken?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen geld bij me en nu kan ik niet lunchen
ga ik ook maar eens doenquote:
Kan je bij niemand ff iets lenen??quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen geld bij me en nu kan ik niet lunchen
eet smakelijkquote:
Neh, geen zin in. Neem wel een chocomelk uit de koffie-automaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan je bij niemand ff iets lenen??
dit niet dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch ook postopkrikken?
succes ermeequote:Op woensdag 28 september 2005 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff richting stad om m'n propedeuse op te halen.
Tot later.
Echt neit!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch ook postopkrikken?
dat ligt aan de modsquote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, waar leg je de grens he.
Nou ja, er zijn anderen die het plaatsen van palindroom-getallen al postopkrikken vinden, dus ik kan me voorstellen dat PUB 1 grote krik-actie isquote:
Dat is SEXquote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus ik kan me voorstellen dat PUB 1 grote krik-actie is
Dat is ook lekker... Maar vult denk niet echt...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neh, geen zin in. Neem wel een chocomelk uit de koffie-automaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |