quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een "niet - voor blauwen" reeks
Weet je Dolle_hond?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
je hebt er zelf voor gekozen
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een "niet - voor blauwen" reeks
het is niet mijn paling en het is niet alleen in GC datdit gezeik opeens plaatsvind.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je Dolle_hond?
Waar ben ik mod van?
Ben ik mod van GC?
Ben ik iemand die invloed kan uitoefenen op GC? Met name je palingdroom topic etcetera?
Dacht het niet.
Ga dan niet tegen mij aan huilen.
Waarom doe je zo anti blauwen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is niet mijn paling en het is niet alleen in GC datdit gezeik opeens plaatsvind.
ik beschuldig je niet, maar je bent wel zelf lid geworden van de blauwen.
ik huil niet tegen jou aan, heb je ergens mijn tranen gezien?
ik ga er straks nader op inquote:Op woensdag 28 september 2005 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom doe je zo anti blauwen?
* Renesite is een individu.
Heb je wat tegen Duderinnetje dat die hier soms komt? Of Buzzer?
Ik vindt het nogal lullig tegenover mij, ik ben alleen voor de hulp die anderen nodig hebben en ik ben mod omdat ik het leuk vind anderen te helpen. Ik gedraag me hier niet anders, nergens niet? Ik weet dat het een grap is allemaal maar ik heb het idee dat er toch echt iets mis is met het mod schap in jouw ogen.
Alsof ik het voor het kleurtje doe, ik doe het omdat ik toch op fok zit en net zo goed mijn tijd op fok beter kan besteden.
Ik weer ook wel dat het een dagelijkse grap is als er weer een blauwe langs komt maar gelukkig heb ik een naam die René luidt.
Er loopt in SES geen spelletje volgens mij (want dat bedoel je geloof ik) dus het lijkt me onzin dat je René aanvalt eigenlijk. Spreek dan de betreffende modjes aan.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is niet mijn paling en het is niet alleen in GC datdit gezeik opeens plaatsvind.
ik beschuldig je niet, maar je bent wel zelf lid geworden van de blauwen.
ik huil niet tegen jou aan, heb je ergens mijn tranen gezien?
D.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef D.Rose het volgende:
blauwwww blauwwwww blauwwwww
ik denk terug aan jou
Onderwerktijd fok!ken?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef D.Rose het volgende:
blauwwww blauwwwww blauwwwww
ik denk terug aan jou
Nee, dat aanvallen oke, dat heb ik zelf wel door, ik doelde dus meer op het feit dat het anti blauwen gebeuren is.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zo het gaat lekker hier,
Ik zie hondje niet echt Renesite aanvallen, zoals nu het bij anderen overkomt.
Het is toevallig dat hij er is om op te reageren, denk niet dat hondje het persoonlijk bedoelt
Maar goed kan ook aan mij liggen, ik lees wel vaker verkeerd of goed, hoe je het ook wil bekijken.
Er zit wat waarheid in, er komt altijd wel een periode dat "blauwen" weer topics sluiten
voor postopkrikken of reeksen, Een vaker terugkomende kwaal.er is gewoon niet vanaf te komen. .
De opslagruimte zal wel vollopen, dus denken ze zo de boel op te lossenquote:Op woensdag 28 september 2005 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zo het gaat lekker hier,
Ik zie hondje niet echt Renesite aanvallen, zoals nu het bij anderen overkomt.
Het is toevallig dat hij er is om op te reageren, denk niet dat hondje het persoonlijk bedoelt
Maar goed kan ook aan mij liggen, ik lees wel vaker verkeerd of goed, hoe je het ook wil bekijken.
Er zit wat waarheid in, er komt altijd wel een periode dat "blauwen" weer topics sluiten
voor postopkrikken of reeksen, Een vaker terugkomende kwaal.er is gewoon niet vanaf te komen. .
Het zijn niet alleen de GC mods. En ja, als 'smurf' wordt je als groep aangekeken. Heel politiek Den Haag is ook de boosdoener bij de Nederlanders, terwijl een klein groepje het daar verziektquote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oplossing: Mailen naar de GC mods, en niet gaan zitten mierenueken in een topic, open dan een KLB topic.
Ik ook nietquote:
Mijn mentaliteit dus neit, en dan voel ik mijn tenen opeens.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de GC mods. En ja, als 'smurf' wordt je als groep aangekeken. Heel politiek Den Haag is ook de boosdoener bij de Nederlanders, terwijl een klein groepje het daar verziekt
Beetje lange tenenquote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat aanvallen oke, dat heb ik zelf wel door, ik doelde dus meer op het feit dat het anti blauwen gebeuren is.
Ik voel me dan als GCSC bezoekende zojuist blauw geworden iemand toch een beetje op de tenen getrapt. Meer door mijn mentaliteit dat je dus naar de bron van je ergenissen moet gaan in plaats van de hele groep aan te spreken.
Oplossing: Mailen naar de GC mods, en niet gaan zitten mierenueken in een topic, open dan een KLB topic.
FB graag, niet hier, want dan is het openbaar schelden tegen een groep, en dat is dus niet eerlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje lange tenenNee serieus ik begrijp wel wat je bedoelt, en ik begrijp hondje ook wel,
Wat dat betreft is het wat "lastiger"dat er jullie gcsc'er blauwen zo leuk zijn.
Och toen NB dicht ging klaagden we ook bij alle modjes, die we tegen kwamen
Boeide niet waarvan die mod was, mailen ? Dacht het niet het, lekker openbaar![]()
ik Fok niet onder werktijd, want ik werk nu ff niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |