Hier prima, maar na het teruglezen merk ik dat de sfeer op sommige punten hard achteruit aan het gaan is geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe ist?
ik weet het niet, maar echt gezellig is het toch al eventjes niet meer geloof ik. Of het komt door mij natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb het ook gemerkt ja. Tijdens de discussie was ik er ook even niet.Maar het is wel behoorlijk rustig hier nu. Maar dat kan ook komen doordat het etenstijd is.
Die sfeer.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier prima, maar na het teruglezen merk ik dat de sfeer op sommige punten hard achteruit aan het gaan is geloof ik.![]()
Nou ja.. ik vermaak me wel.. ik kan voorlopig nog op mijn eigen forum terechtAls ik dat dan maar niet sluit
![]()
Waarom niet? Ik heb het vermoeden dat mailen niet helpt (ik heb eens een poging gedaan mijn PUB-ban weg te krijgen, maar niets op gehoord), dus blijf ik liever eventjes weg om te kijken of er nog meer is dan Fok! (en ja, dat is er, ik ben zelf bezig met mijn Indonesië forum). Ik kan me toch wel vermaken op internet.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die sfeer.
Ach, sommige mensen zijn wat gefrustreerd, en dat moet je dan niet merken door op iedereen te tiefen.
duidelijk een kut-woordenboek dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom staat tiefen nou nog steeds niet in het VanDale?
Je had het net zelf over sfeer.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb het vermoeden dat mailen niet helpt (ik heb eens een poging gedaan mijn PUB-ban weg te krijgen, maar niets op gehoord), dus blijf ik liever eventjes weg om te kijken of er nog meer is dan Fok! (en ja, dat is er, ik ben zelf bezig met mijn Indonesië forum). Ik kan me toch wel vermaken op internet.
vast niet nee, maar ik heb op mijn forum wél die sfeer, dus dan ga ik terug naar de winkel en ruil ik mijn Fok! in voor 'n beter exemplaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je had het net zelf over sfeer.
Wordt het er beter van?
Njenté
NIET dus, smurfquote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat aanvallen oke, dat heb ik zelf wel door, ik doelde dus meer op het feit dat het anti blauwen gebeuren is.
Ik voel me dan als GCSC bezoekende zojuist blauw geworden iemand toch een beetje op de tenen getrapt. Meer door mijn mentaliteit dat je dus naar de bron van je ergenissen moet gaan in plaats van de hele groep aan te spreken.
Oplossing: Mailen naar de GC mods, en niet gaan zitten mierenueken in een topic, open dan een KLB topic.
Ik wou er eerst achter zetten dat die dan toch gesloten wordt door Tha_Tquote:
Ik zie de edit vanavond welquote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou er eerst achter zetten dat die dan toch gesloten wordt door Tha_T
Laterquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou er eerst achter zetten dat die dan toch gesloten wordt door Tha_T
altijd weer die blauwenquote:
hoi?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef leonieke het volgende:
Verdorie, de hele discussie gemist
blahenzo
Next time better.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef leonieke het volgende:
Verdorie, de hele discussie gemist
blahenzo
welkom terug dolle_hondquote:
uiteraardquote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Next time better.
Maar het broedde al een tijdje.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
uiteraard
maar dat krijg je natuurlijk ook als TT ongevraagd wordt aangepast, dan krijg je al een onprettig gevoel (niet ik alleen, er zijn er meerdere die er iets over zeggen dan).
en dat geldt niet voor alle blauwen (net zoals t niet voor alle moslims of politie-agenten of yaxi-chauffeurs geldt).
gorro is een goeie
dat is een symptoom, dat dat gebeurt laat zien dat er onderscheid is.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]Ik ben niet zo hoor
![]()
Doe ik het wel, meld ik het als een grapje.
Wordt het niet gewaardeerd dan verander ik het terug, maar de aanleiding moet er voor zijn voordat ik zoiets doe.
nou moet ik zeggen dat ik redelijk een normale meeposter blijk te zijn blauw of niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is een symptoom, dat dat gebeurt laat zien dat er onderscheid is.
net zoals er blauwen opmerkingen maken over postgedrag van zwarten.
als ik deze post op zich lees, lijkt het net of er een rassenrel is geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is een symptoom, dat dat gebeurt laat zien dat er onderscheid is.
net zoals er blauwen opmerkingen maken over postgedrag van zwarten.
fokrassen relquote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ik deze post op zich lees, lijkt het net of er een rassenrel is geweest![]()
Helloquote:
Jij ging toch niet eten!!!!!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef MutZ het volgende:
heerlijk is dat, wat eten en het er dan met dezelfde vaart uit laten komen...
Ik moest ivm m'n diabetes...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij ging toch niet eten!!!!!!!
minder is dat ja..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef MutZ het volgende:
heerlijk is dat, wat eten en het er dan met dezelfde vaart uit laten komen...
zeg dat wel...quote:
in feite heb je dus 2 keer nutteloos tijd gevuld, 1x met eten, en 1x met brokjes produceren.quote:
Tis een reactie van m'n lichaam op pijn... (verschoten rugwervel)quote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in feite heb je dus 2 keer nutteloos tijd gevuld, 1x met eten, en 1x met brokjes produceren.![]()
Maar ben je ziek of is het gewoon een éénmalige actie? Om het maar zo uit te drukken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. op die fiets.. ik dacht al, wat heb ik er nu weer aan hangen (die fiets dan he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |