haha wilde het zojuist aan je gaan vragenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Jump het volgende:
CSI Miami wordt de zondag om 20:00 uur uitgezonden op VT4
Toegevoegd in je OP bluecurlJe kan de OP nog wijzigen, is niet vergrendeld
seizoen 4 is zoveel beter! eerste 2 afleveringen nu al gezien... en echt is veel veranderd! ik had ook moeite met enkele seizoen 3 afleveringen! maar aan het einde van seizoen 3 zitten ook enkele toffe! kan je duidelijk zien dat ze dingen aan het uitproberen waren qua camera werk... en dat was goed gelukt! even volhouden dusquote:Op woensdag 28 september 2005 10:11 schreef rena het volgende:
Ik vond het geen leuke aflevering gisterenIk had erg moeite om het tot het eind uit te zitten. Heb ik de laatste tijd wel vaker bij CSI Miami
![]()
had me wakker ge sms'tquote:Op woensdag 28 september 2005 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kmoest wegdus ik d8: ik maak maar meteen een OP voordat die andere volzat
ik sms niemand wakker want ik haat het als iemand dat bij mij doetquote:Op woensdag 28 september 2005 16:15 schreef Jump het volgende:
[..]
had me wakker ge sms'tHad ik hem geslote
Jij weet me altijd gerust te stellenquote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
seizoen 4 is zoveel beter! eerste 2 afleveringen nu al gezien... en echt is veel veranderd! ik had ook moeite met enkele seizoen 3 afleveringen! maar aan het einde van seizoen 3 zitten ook enkele toffe! kan je duidelijk zien dat ze dingen aan het uitproberen waren qua camera werk... en dat was goed gelukt! even volhouden dus
1) programmeer je foutquote:Op woensdag 28 september 2005 19:47 schreef Dafje33 het volgende:
Potverdikkie, zet ik net de video aan om de afl van gisteren te kijken, heb ik hem geprogrammeerd op Talpa![]()
als je het echt wilt wetenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:24 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het wel een goede aflevering. Alleen dat Stukje van Calleigh en haar ex vond ik niet nodig, of komt dat later nog terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie capsquote:Op donderdag 29 september 2005 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
s03e28 Game Over (Dinsdag 04-okt-'05 RTL5 21:30)
Na een ongeluk blijkt de omgekomen man vermoord te zijn. Hij blijkt een skateboarder te zijn voor een videogame gigant. Calleigh, Eric en Ryan maken kennis met de onderlinge competitie tussen programmeurs en videogame testers om zo te achterhalen hoe de man is omgekomen!
Ondertussen zorgt Horatio ervoor dat de voormalige levenswijze van een oude bekende niet op straat komt te liggen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor degene die ook bekend zijn met het skateboard wereldje: Tony Hawk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Enjoy!
Voor meer caps: klik hier
meestal zijn het van de mensen die in heeeeeel veel series gastrollen spelen! Maar zo nu en dan zijn er wel een paar die al naam hebben gemaakt!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef rena het volgende:
Top, BlueCurl![]()
Er zijn toch wel eens vaker bekende lijken in CSI? Ik herken ze alleen nooit![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Burning_Eye het volgende:
pfff waarom richt je en fanclub op van een dom programma? ik heb gister alleen CSI NY gekeken
foto?quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:07 schreef rena het volgende:
Ik herkende trouwens wel die leuke gozer uit Sex and the City een keer en Chad Micheal Murry of zoiets.
nee was ene die iemand van de crew liet verbrandenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
En hij volgens mij in die race aflevering van Miami, dat iemand z'n motor opblies.
Was hij niet keurig getrouwd tot hij Horatio Caine ging spelen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef BlueCurl het volgende:
omfg. ik lees net dat David Caruso voor de tweede keer papa is geworden op 15 september dit jaar!
antionio marquez... van huidige vriendin lisa marquez... kind heeft niet het rode haar van caruso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ben de hele week ziek geweest en dan zit ik niet achter me pc. maar ik zal ze dit weekend wel maken hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:31 schreef Koningin het volgende:
Hebben we al screencaps voor de volgende aflevering?![]()
Hopelijk voel je je nu weer wat beter, ziek zijn is niet leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee ben de hele week ziek geweest en dan zit ik niet achter me pc. maar ik zal ze dit weekend wel maken hoor!
ziek zijn niet tof. zeker als ik perse naar school moetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je nu weer wat beter, ziek zijn is niet leuk
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ziek zijn niet tof. zeker als ik perse naar school moetnu weer veel beter! nu kan ik alles lekker in me weekend inhalenw at ik wel gemist heb
en screencaps maken
ik vind het altijd wel leuk om te doen. anders zou ik het niet doen. ik ben ook ziek geweest en daarom bijna niet achter me pc gezeten en geen schoolwerk kunnen doen. dus heb ik nu ook gedaan om in te halen! volgende week maak ik ze gewoon weer op donderdagquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef rena het volgende:
Je hoeft je niet verplicht te voelen johIk zie het dinsdag sowieso wel op tv
Maar ik vind het top van jullie
![]()
geef mij maar weer de schuld!... gewoon opschieten met die capsquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef Jump het volgende:
Ik heb ze al gemaakt, moet ze enkel nog wat sorteren en verkleinen. Maar zal morgen worden, dankzij BlueCurl terug HL2 gestart
quote:BC's laptop offline, geen info beschikbaar momenteel
je bent geweldig! me desktop staat site van csi miami nu!quote:
Als je halverwege de aflevering bent, zal je het wel snappequote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Dafje33 het volgende:
Die laatste, met die bloemetjes.....?
ik moest ff denken maar ik snap het nu ook. enkel als je het nog niet gezien is het gen leuke cap denk ik. omdat het niks zegt. behalve bloemetjesquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Als je halverwege de aflevering bent, zal je het wel snappe
quote:Sex taxes dinsdag 11-10, 21:30 uur
Een agent wordt dood aangetroffen. Wanneer een tweede agent ook ten prooi valt aan een moordenaar, probeert Horatio de moordenaar te achterhalen.
sjit ik had wat vanochtend moeten doen zodat ik vanavond ook had kunnen kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:38 schreef Koningin het volgende:
Ik moet vanavond weer de video programmeren, kan ik pas morgen kijken....
ik vond hem erg leuk hoor van gister... goed ook... (zie paar posts hierboven met dat grote spoilervakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond de promo voor volgende week spannender dan de hele aflevering van gisterNa ja ze kunnen niet allemaal leuk zijn!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:05 schreef BlueCurl het volgende:
s04e04: seizoen 4 is echt weer als nieuw, en zo vele malen beter!het was echt een super aflevering, heel anders als andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind de hoofdlijn van volgende week ook niettof maar er komt een nieuwtje aan bod en het heeft met Horatio te makenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik vind ze inderdaad de laatste tijd ook wat tegen vallen, vooral ten opzichte van CSI LV.
Echter, de promo voor volgende week belooft weer wat beters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb der nu al zin in!
Mwoa, daar kan ik niet mee zittenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef BlueCurl het volgende:
en ja, sinds speedle uit serie is ben ik horatio gefixeerdsoz voor dat
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Mwoa, daar kan ik niet mee zitten![]()
![]()
Ja, want ik zal hem niet verklappenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:20 schreef Koningin het volgende:
Goeie caps!!
Moeten wij die message nu gaan zoeken?
mail me de hidden message eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ja, want ik zal hem niet verklappen
tip: kijk naar de gastrollen/vage mensen die inbeeld zijn in de caps
nee. jij moet eerst een andere aflevering zien. die ik hier niet nader ga noemen want dan verklap ik het voor de restquote:
Rick Stetler is het niet (Interne Zaken) Het gaat ook om die man die vaag in dat gebouw staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:19 schreef Koningin het volgende:
Ik zie alleen die man van interne zaken, die blonde vrouw en de man op de motor.....ben ik al warm?
Hier kan ik echt niet tegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Rick Stetler is het niet (Interne Zaken) Het gaat ook om die man die vaag in dat gebouw staatdas dezelfde als op de motor... en ie staat op nog een plaatje
Nu zeg ik echt niks meer dan word het te duidelijk
zoals ik zei: de man op de motor en dezelfde man in dat gebouw.... staat in het donker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hier kan ik echt niet tegen![]()
![]()
Het plaatje met dat geweer en badge?
Of dat plaatje waar Wolf en Calleigh tegen een lege stoel aankijken?
Prachtige caps, BC!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]![]()
nee jij niet he
![]()
druk de laatste tijd? zie je hier niet meer zo vaak!?!?
En wat vind je van mijn caps?
mooi. dat is ook de bedoelingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:18 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Prachtige caps, BC!![]()
En ja, heel druk, zo dat ik blij ben dat ik de drie CSI's nog op tv kan volgen!
Maar dankzij de mooie caps krijg ik er altijd weer zin in!
ik verklap helemaal niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:11 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaa, eindelijk komen we weer wat te weten over H's broer, Raymond.
Niks verklappen, lekker zelf kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door BlueCurl op 18-10-2005 11:05:20 ]
Ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zoals ik zei: de man op de motor en dezelfde man in dat gebouw.... staat in het donker.
lama ik ben slecht in het geven van hints... je ziet het wel vanaaf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door BlueCurl op 18-10-2005 15:21:47 ]
nog 4 te gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:29 schreef Game_Error het volgende:
Hmpf ik dacht dat ze vandaag de laaste aflevering zouden doen :| beginnen ze net met een nieuwe serie, moet ik nog zoveel aflevering kijken :p
Ga snel kijken dan!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:24 schreef Koningin het volgende:
Ik heb hem opgenomen gister.
Vandaag lekker rustig gaan bekijken.
waar moet ik naar toe bellen/komen/mailenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen mijn baas....![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
waar moet ik naar toe bellen/komen/mailen
RTL5 draait zijn series ietsjes sneller af als dat ze horen. Ik heb dat al eens gemerkt toen ik mijn pc gelijk wilde zetten met de tv. Nadat ik iets voor lag liep ik ook ineens achter! Sommige gesprekken kun je het bij horen! Zeker als Horatio praat! Tenminste dat heb ik! Qua breedbeeld/vierkant beeld niet op gelet. Zal ik volgende week eens doen!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
t Kan ook aan mijn TV liggen, maar ik heb het idee dat als ik de screencaps van BlueCurl vergelijk met de aflevering die ik heb gezien dat er iets aan de zijkant afvalt van het beeld.![]()
En overigens wordt het versneld afgespeeld, viel me een aantal weken geleden al op bij CSI: NY, toen ik een intronummer hoorde wat ik ken (Greenday), maar dat klonk heel anders (sneller).![]()
met een programma (power dvd)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef Nuna het volgende:
Gave aflevering gisteren! En dat voorstukje, dat Calleigh daar zo halfdood op de grond ligt
BlueCurl, hoe maak jij eigenlijk die screencaps?
\quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met een programma (power dvd)
ow hehehe ik heb al screencaps gemaakt! maar jump doet dat ook maardan kan ie meteen de aflevering zien
[afbeelding]
in 2.8: werd de moordenaar gepakt van Horatio's broer. Een cop killer dus. Cop killers krijgen of levenslang zonder kans op vervroege vrijlating of de doodstraf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:46 schreef Koningin het volgende:
Gister de aflevering gezien, hij was goed!
Snap alleen dat stuk van dat undercover verhaal niet helemaal goed. Wie legt me dat even uit?
uhuh. aankomende dinsdag komt aflevering 21 en totaal zijn er 24 afleveringen. Over paar weken dus de laatste al! Tijd gaat snelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:53 schreef Jo0Lz het volgende:
CSI miami komt toch ook tot het eind?
Die aflevering moet nog komen van dat Calleigh daar zo op de grond ligt! Aankomende dinsdag!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:55 schreef rena het volgende:
[..]
\
Wat was er gebeurd?
Ik heb 'm niet gezien.
Dus Bob is helemaal geen crimineel? Maar werkt voor de politie?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
in 2.8: werd de moordenaar gepakt van Horatio's broer. Een cop killer dus. Cop killers krijgen of levenslang zonder kans op vervroege vrijlating of de doodstraf.
Horatio zag hem dus in dat gebouw staan en daarna op het eind was hij met die vent aan het praten (Bob Keaton).
Toen kwam Horatio erachter dat hij, Bob Keaton, voor de DEA undercover werkte. Met de toevoeging van Bob Keaton dat Raymond Caine dat ook deed! En nog steeds in leven was! Dat Bob, Raymond moest schieten om zijn dood echt te laten lijken!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dus Bob is helemaal geen crimineel? Maar werkt voor de politie?
En Raymond doet maar alsof ie dood is? Waarschijnlijk ergens onder gedoken?quote:
ik verklap niks!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:06 schreef Koningin het volgende:
[..]
En Raymond doet maar alsof ie dood is? Waarschijnlijk ergens onder gedoken?
Leip voor zijn familie zeg![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef Dafje33 het volgende:
Dat kan dus nog leuk worden!
Ik probeer me het gezicht van Yelina voor te stellen als ze dit hoort.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:02 schreef BlueCurl het volgende:
damn voor de aflevering van volgende week in amerika!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef The_S het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, staat erbij overigens. aflevering 21 van de 24 in totaal...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef Nuna het volgende:
Zijn die screencaps nu van de season finale bluecurl?
Ja, maar ik wist niet hoeveel afleveringen in een Seizoen gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee, staat erbij overigens. aflevering 21 van de 24 in totaal...
your welcome. as alwaysquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet hoeveel afleveringen in een Seizoen gaanBedankt iig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het gaat om de afleveringen 2.7(NY) en 4.7 (MIA)
Sorry, ben het hele weekend druk geweest. Ze zien er weer geweldig uit!quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:44 schreef BlueCurl het volgende:
nog 2 dagen
mensen: er staan nieuwe caps he?
Je begint midden in de aflevering. Dan ga je naar het begin en als je daar bent begin je vanaf het midden naar het einde toequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Sorry, ben het hele weekend druk geweest. Ze zien er weer geweldig uit!
Maar het is dus een lastig te volgen aflevering wat betreft chronologie??
eenschquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:48 schreef The_S het volgende:
damn, net 406 gekeken, wat een super aflevering, kijk reikhalzend uit naar de volgende aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende nieuwe aflevering in amerika is pas over twee weken! Volgende week herhaling zodat die week erna je de crossover krijgt van miami en nieuw york wederom. Twee afleveringen die een vervolg op mekander zijn! Dus twee keer in 1 week een afleveringWhoei! Heb er al zin in!
Wacht af en gij zult wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:28 schreef Nuna het volgende:
Vond het gisteren wel een goede aflevering! Ik dacht echt dat Calleigh doodging of ernstig gewond wasMaar dat was dus gewoon dat bloed van Delko Ryan Wolfe
Met de tijd vond ik nog wel meevallen, was nog wel goed te volgen op zich
Vind het alleen wel raar waarom Horatio nu niets zegt over zijn broer, Raymond. Dat hij nog leeft en zo.
is niet erg. ik heb toch geen leven naast CSI: Miamiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ohja, Ryan WolfeIk haal ook alles door elkaar..
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is niet erg. ik heb toch geen leven naast CSI: Miami![]()
zelfs op school ben ik er mee bezig
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:39 schreef Koningin het volgende:
H. is een echte kindervriend he.
Morgen tijdens men pauze op school caps maken. De andere gaan zich zitten afvragen wat ik nu weer aan het doen benquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef BlueCurl het volgende:
Hehe toevallig afgelopen vrijdag eens foto's gemaakt tijdens een praktijk les in het labHehe en als onze school net zo'n mooi lab heeft als CSI:Mia dan was het beter geweest hoor
Maar al die gekleurde vloeistoffen en bloed hebben wij ook
Volgende week gaan we weer verder btw met wat zut van die "moordenaar" van horatio's broer. Jump gaat caps maken
Ik ben het hele weekend niet thuis
Ik mag me een weekend lang uitleven met het door bagger, water en modder lopen, rennen e.d. (Kung Fu training)...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Morgen tijdens men pauze op school caps maken. De andere gaan zich zitten afvragen wat ik nu weer aan het doen ben![]()
Bezig met iets waar héél véél mensen naar uitkijken!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Jump het volgende:
Morgen tijdens men pauze op school caps maken. De andere gaan zich zitten afvragen wat ik nu weer aan het doen ben![]()
Ik zal ze pas deze middag kunnen maken. Men codecs waren nog niet geļnstalleerd na een format, en men weekend zat vrij vol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:13 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Bezig met iets waar héél véél mensen naar uitkijken!!!![]()
![]()
Bedankt!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat is aflevering 3.16 geweest, 'Nothing To Lose'
quote:When a former high school football star is murdered at a reunion, the CSIs must find the killer. The victim was the big man on campus in high school and there are a lot of guests at the reunion with reasons to resent him all these years. Meanwhile, Horatio and Delko arrive at a crime scene and discover that it's already been processed, leading Horatio to uncover further information about his brother possibly being alive.
en ik moet nog een week extra wachten op een nieuwe van CSI: Miami!quote:
Npquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:26 schreef BlueCurl het volgende:
whoei! zijn tof! tnx Jumperke!
die gast is al eerder in CSI: Miami geweestquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Voor jou misschien ja, voor mij is het een plaatje met een dode man......![]()
Was een toffe afleveringquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef BlueCurl het volgende:
gaan we weer lekker verder met Horatio's broer en het verhaal eromheenwhoei! Jump? wat vond je eigenlijk van de aflevering?
oh, dat viel me niet gelijk op. nog steeds niet eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die gast is al eerder in CSI: Miami geweest
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:39 schreef Koningin het volgende:
[..]
oh, dat viel me niet gelijk op. nog steeds niet eigenlijk![]()
Is het die motormuis?
Ja daar snap ik dus ook niks van, vond het heerlijk dat het zaterdag, maandag, dinsdag en donderdag steeds op dezelfde tijden begon.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef rena het volgende:
Leuk dat ik er nu achterkom dat het weer om 20.30 begintWaarom veranderen die zenders ineens al hun tijden
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef Nuna het volgende:
Ja, vet stom! Moet ik kiezen tussen Deperate Housewives en CSI: Miami![]()
Maar BlueCurl:![]()
Da's geen moeilijke keus!!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef Nuna het volgende:
Ja, vet stom! Moet ik kiezen tussen Deperate Housewives en CSI: Miami![]()
Maar BlueCurl:![]()
er staat een verslagje nuquote:Op woensdag 2 november 2005 16:23 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Da's geen moeilijke keus!!
CSI: Miami natuurlijk!
Mja, wordt het DH opnemenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:23 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Da's geen moeilijke keus!!
CSI: Miami natuurlijk!
Mac met zonnebrilquote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Stoere promofoto van de cross-over (bevat GEEN spoilers!)
klik hier
je wilt niet weten wat ik van die serie vindquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik van die serie vind
Ik snap het nog niet helemaal, wanneer komt ie hier in NL?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:30 schreef BlueCurl het volgende:
volgende week in amerika!
maandag aaf csi miami (deel 1) 4.07 felony flight
woensdag aaf csi ny (deel 2) 2.07 ????
[afbeelding]
2.07 heet Manhattan Manhuntquote:Op donderdag 3 november 2005 08:30 schreef BlueCurl het volgende:
woensdag aaf csi ny (deel 2) 2.07 ????
Dat duurt nog effe...quote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nieuwe seizoenen beginnen in NL altijd in maart, t is aflevering 7 dus ergens halverwege/eind april 2006 vermoed ik.
uhuh dus waag het niet om DH te gaan kijken volgende weekquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar na die prachtige caps moet ik natuurlijk wel CSI kijken.
kun je jezelf er een halfjaar lang op voorbereidenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Vanderdonk het volgende:
oooh is die crossover pas volgend jaar in nederland...
Pffzitten jullie me hier lekker te maken met iets dat ik niet kan zien. "baalt"
hehe allang gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Promo voor de CrossOver:
http://www.cbs.com/csi_promo/
ook deze allang gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hier nog een promo, met iets meer footage
ik had het al gelezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GIGA SPOILERS over komende 4 afleveringen
TERING..wat word Miami gaaf de komende weken..en gelukkig verhaallijnen met langdurige effecten
Hier nog zo'n iemandquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik had het al gelezenmaar ff voor iedereen. zijn enorme spoilers!
Ik ben iemand die alleen maar meer zin krijg om het te kijken na het lezen van spoilersik ben gek
IK KAN NIET WACHTEN
Gelukkig heb ik dat toen gedownload...:)quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Spoilers heb ik ook gelezen, van 1tje wist ik t al dat t ging komen (afl. 8), maar de rest nog niet! Ik moet alleen afl 1 t/m 6 nog kijken. Begin eerst met 7, en dan komt de rest wel (ik wacht ff tot het in NL is afgelopen, hoe dat met die broer van H gaat aflopen)
quote:Op maandag 7 november 2005 10:14 schreef BlueCurl het volgende:
En even een algemeen vraagje... ben ff benieuwd wat jullie denken;
1) is Raymond Caine nog levend
2) zo ja/nee; wat denk je dat er in toekomstige afleveringen nog over gedaan word? dus wat is jouw theorie erachter?
Dan mag je niet mee doen...quote:Op maandag 7 november 2005 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het al gezien natuurlijk...
Ff lekker doorvragen... aangezien ik het ook al weetquote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dan mag je niet mee doen...
Ik denk dat ie nog leeft.
H. en Yelena gaan denk ik samen wat verder zoeken ......
[ Bericht 20% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 07-11-2005 16:27:16 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Tja, ik heb er nog niet zo over nagedacht.quote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ff lekker doorvragen... aangezien ik het ook al weet
jij zegt dat ie nog leeft!
uhm denk je dat ze elkaar ooit nog gaan ontmoeten?
En in wat voor staat zou Raymond dan zijn. Hoe komt ie aan zijn geld? Hoe dirty issie wel of niet?
quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb nu 4x02 gekeken heb wat vragen/bedenkingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]Ah kijk...dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 2e vraag is me nog steeds niet duidelijk..het gebeurd me wel vaker dat bepaalde procedures worden uitgesteld om verhaaltechnisch leukere dingen uit te halen..
Trouwens weet niet of deze link hier al stond maar:
Corey Miller (schrijver van CSI Miami) houd een blog bij.
*klik*
Erg interessant om te lezen.. mogen ze bij de andere twee ook gaan doen
Zag trouwens dat ze bij CSI zelfs een quiz hadden die je kan spelen tijdens de uitzending..jammer dat hij niet downloadbaar is
You know when you close your eyes and wish for something?
Die Blog lees ik al. enkel word die geschreven naar aanleiding van het seizoen daar en is dus zeer spoiler gevoelig!quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah kijk...dank je!
Die 2e vraag is me nog steeds niet duidelijk..het gebeurd me wel vaker dat bepaalde procedures worden uitgesteld om verhaaltechnisch leukere dingen uit te halen..
Trouwens weet niet of deze link hier al stond maar:
Corey Miller (schrijver van CSI Miami) houd een blog bij.
*klik*
Erg interessant om te lezen.. mogen ze bij de andere twee ook gaan doen
Zag trouwens dat ze bij CSI zelfs een quiz hadden die je kan spelen tijdens de uitzending..jammer dat hij niet downloadbaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op maandag 7 november 2005 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat is zeer zeker waar.. en iets waar ik me toch nog steeds over verbaas.
Ik kijk alle drie de series op TV en in "Amerika"... maar toch boeit het aflevering na aflevering..
Ben nu bezig met 4x03 Prey:hehe als je dat wilt weten moet je 4.6 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga doorkijken tot 21.30 dus hopelijk lukt het me en anders vannachtquote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe als je dat wilt weten moet je 4.6 kijken
What Can I Say?quote:Op maandag 7 november 2005 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha je lijkt mij welik gaat inhaal race houden aan het einde van deze week van csi ny en lv
Amerikaanse promo of Nederlandse promo?quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zag gister de promo voor morgen ... echt vet, t is dat Horatio in beeld kwam want ik had echt het idee WTF is dit!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4x03:allereerst veel plezier met 4.4... die is echt enorm goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over wat er allemaal niet klopt in csi miami
- Ray sr. heeft over de afgelopen afleveringen al 3 verschillende overlijdingsdatums gehad.
- Ray sr. is volgens zijn grafsteen overleden in 1993... in 2003 ontmoeten we Madison... zijn dochter... Die is nooit geen 10 geweest daar...
- wat verwijderd aangezien dat nog op de buis moet komen hier![]()
zat ik bijna weer onwijs te spoileren...:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is al wat ik zoal kan verzinnen zo vroeg in de ochtend/ laat in de avond....
Misschien was heel aflevering 3.1 ook een fake en komt Speedle ook weer terug![]()
just kidding!
[ Bericht 3% gewijzigd door BlueCurl op 08-11-2005 00:28:39 ]![]()
ik zojuist ook een tentamen gemaakt. ik zal hem snel kunnen zienquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef The_S het volgende:
nou ik ga hem vanavond zien die crossover, ga nu eerst naar school tentamens maken
![]()
![]()
4x04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Einde van seizoen 3...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:50 schreef Stienn het volgende:
In welk seizoen zijn we in Nederland eigenlijk?
Begin ik aan 4x05quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei 4.7 kijken is
en in nederland zijn we bij 3.23... die komt vanaaf op de tv.
4x07 ga ik hopelijk vanavond zien
Ik heb er zin in, vorige week alleen gemist omdat die klootzakken de uitzendingen een uur vervroegd hadden. Ik kijk blijkbaar niet genoeg tv, want ik wist het nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei 4.7 kijken is
en in nederland zijn we bij 3.23... die komt vanaaf op de tv.
Maar goed, ik heb hem gedownload, dus dubbele aflevering voor mij vanavond
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.![]()
Crime Scene Investigation is ook al zo spannend! Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.![]()
4x05SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
4x06:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueCurl..jij hebt 4x07 al gezien he?Kun je mij vertellen of ik beter kan wachten tot ik donderdag NY kan zien en hem dus back-to-back moet kijken.. of valt de cliffhanger best mee?
[ Bericht 88% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 08-11-2005 16:59:36 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Ik ben blij als ik 'm überhaupt voor NY kan kijken, hij gaat zo sloom![]()
Maar eerst 3.23 maar eens op TV kijken![]()
![]()
Ik heb m wel alquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben blij als ik 'm überhaupt voor NY kan kijken, hij gaat zo sloom![]()
Maar eerst 3.23 maar eens op TV kijken![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4x06:ik vond 4.6 echt geweldig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueCurl..jij hebt 4x07 al gezien he?Kun je mij vertellen of ik beter kan wachten tot ik donderdag NY kan zien en hem dus back-to-back moet kijken.. of valt de cliffhanger best mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die judge was diegene uit uhm aflevering tjah. eerste keer dat ik niet wat weet... eens snel ff kijken want dat kan dus niet.
edit: die gast staat ooit terecht voor het vermoorden van een meid die via lachgas gestikt was en begraven was in the glades en bijna niet vergaan was... dat was in aflevering s03e10 after the fall.
Cliffhanger valt erg meeje kunt hem gewoon kijken hoor!
[ Bericht 5% gewijzigd door BlueCurl op 08-11-2005 22:09:45 ]![]()
Ik heb zojuist 4.01 gezien en wa zalig
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Jaa, heb de aflevering van vanavond gezien(Desperate houswives staat wel op band). Ik vond het wel een mooie aflevering. Wanneer is eigenlijk de season finale op tv?
![]()
4.07 kreeg er toch zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.23 was erg goed... vooral dat dat verven uiteindelijk bleek te gaan om de kist van die moordenaar
. Wel 'grappig' dat die moordenaar ook allergisch was voor pinda's, ben ik nl ook
![]()
![]()
Ik twijfel nog...doe ik CSI NY 5 en 6 of doe ik Miami 7?You know when you close your eyes and wish for something?
Ik vond het gisteravond een goede aflevering!
Had nooit gedacht dat ie het zo zou laten eindigen.
Trouwens het eindshot was ook cool in die kist, triest dat zo'n mooie zelfgemaakte kist voor zo'n persoon bestemd is.![]()
Volgende week dinsdag (15-nov)quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef Nuna het volgende:
Jaa, heb de aflevering van vanavond gezien(Desperate houswives staat wel op band). Ik vond het wel een mooie aflevering. Wanneer is eigenlijk de season finale op tv?
ik zeg niks... Volgende week word wel alles duidelijk op dat gebied... Er zijn al caps gemaakt en die komen denk ik morgen middag!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef ReVu het volgende:
wanneer zou hij zijn broer weer eens zien die horatio...?Allemaal...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik twijfel nog...doe ik CSI NY 5 en 6 of doe ik Miami 7?Het is mijn favo aflevering. Gewoon door die beelden van het maken van die kist.. terwijl ik d8 dat het die 2e moordenaar wasquote:Op woensdag 9 november 2005 08:16 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het gisteravond een goede aflevering!
Had nooit gedacht dat ie het zo zou laten eindigen.
Trouwens het eindshot was ook cool in die kist, triest dat zo'n mooie zelfgemaakte kist voor zo'n persoon bestemd is.en Yelina en Stetler zijn eindelijk uit mekander...! whoei.... OP naar volgende week
Ik ook niet! Ik hoop wel dat er dan wat meer actie inzit dan tot nu toe!quote:![]()
Idd, zoals Blue Curl al zei, allebeiquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik twijfel nog...doe ik CSI NY 5 en 6 of doe ik Miami 7?2.05 is goed vind ik, wat vind je van de rest van het seizoen tot nu toe (post maar in het NY topic)
Heb ik ook zin in het 2e deel, zal waarschijnlijk wel vrijdag worden eer ik m kan zien![]()
![]()
ik zie hem morgen middag al gelukkig! whoei!
ik post morgen ook de caps van 3.24 voor de eerst volgende aflevering van aankomende dinsdag!![]()
Wat raad je aan? Wachten met 4x07 tot NY er is of toch maar kijken?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:50 schreef BlueCurl het volgende:
ik zie hem morgen middag al gelukkig! whoei!
ik post morgen ook de caps van 3.24 voor de eerst volgende aflevering van aankomende dinsdag!You know when you close your eyes and wish for something?
gewoon kijken, 407 is juist een inleiding op wat er komen gaat
edit: beetje verkeerd begrepen geloof ik, je moet dus NY ook nog 5 en 6 kijken.
Ik zou gewoon allebei de series tot aflevering 6 kijken, dan aflevering 7 van miami en donderdag aflevering 7 van NY.
[ Bericht 63% gewijzigd door The_S op 09-11-2005 20:02:38 ]![]()
NY 5 is al gezienquote:Op woensdag 9 november 2005 19:07 schreef The_S het volgende:
gewoon kijken, 407 is juist een inleiding op wat er komen gaat
edit: beetje verkeerd begrepen geloof ik, je moet dus NY ook nog 5 en 6 kijken.
Ik zou gewoon allebei de series tot aflevering 6 kijken, dan aflevering 7 van miami en donderdag aflevering 7 van NY.
Ik ga straks 6 doen en dan door..
Niemand trouwens antwoord op wat er met de Chinese Lijkschouwer is gebeurd?
Vind die gozer met die klikbril zwaar irritant namelijk.You know when you close your eyes and wish for something?
Was maar tijdelijk, deze ook geloof ik, ik vind m welquote:Op woensdag 9 november 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand trouwens antwoord op wat er met de Chinese Lijkschouwer is gebeurd?![]()
(sinds wanneer discussieren we over NY in het Miami topic)
![]()
Whoops! Ben zo aan t kijken en zo dat k de kluts eventjes kwijtwasquote:Op woensdag 9 november 2005 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Was maar tijdelijk, deze ook geloof ik, ik vind m wel![]()
(sinds wanneer discussieren we over NY in het Miami topic)
ze zouden die cross overs moeten afschaffen. daarvan gaan we in het verkeerde topic van ouwehoerenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whoops! Ben zo aan t kijken en zo dat k de kluts eventjes kwijtwas![]()
![]()
![]()
@The_S: d'oh was ook maar een grapje
ik moet enkel nog 6.04, 6.05 en 6.06 van LV en dan ben ik weer bij
vanmiddag komen de screencaps van de volgende aflevering in Nederland! whoei... bereid je maar voor want metspoilers zijn het er maar liefst 56dussuh, zoals ik al zei: bereid je voor
maar eerst zal ik ny 2.7 gaan kijken hoor... toch ietsjes belangrijker dan de caps voor mijegoistisch he?
![]()
![]()
maar zoveel zijn er nietquote:Op donderdag 10 november 2005 11:33 schreef The_S het volgende:
BC ik bedoelde eigenlijk topic crossoversvan die csi cross overs
voor een eigen topic
![]()
![]()
Waaaat, WE WANT CAPS, en zo snel mogelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 08:31 schreef BlueCurl het volgende:
vanmiddag komen de screencaps van de volgende aflevering in Nederland! whoeimaar eerst zal ik ny 2.7 gaan kijken hoor... toch ietsjes belangrijker dan de caps voor mijegoistisch he?
![]()
Pimp my Daf!![]()
kzal me er eens mee bezig houdenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Waaaat, WE WANT CAPS, en zo snel mogelijk[afbeelding]
VOOR DEGENE DIE NIET VAN SPOILERS HOUDEN:
Lees even NIET de TV GIDSEN en de RTL SITE voor volgende week.
Die spoileren vreselijk erg! Ze vertellen het grootste "ding" ooit van CSI: Miami![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door BlueCurl op 10-11-2005 17:02:32 ]![]()
s03e24: 10-7 (Seizoen's afsluiter)
Dinsdag 15-nov-2005 op RTL5 om 20:30.
Die spoileren vreselijk erg! Ze vertellen het grootste "ding" ooit van CSI: Miami![]()
![]()
Er gaat en bom af in een discotheek. Bij de van origine afkomstige explosie wordt een dode man gevonden die medicijnen slikt tegen radioactief materiaal. Hij is neergestoken voordat de bom afging. Op het mes wordt een vingerafdruk gevonden van iemand die in het computerarchief bekend is. Wanneer Ray jr. wordt ontvoerd krijgt Horatio hulp uit onverwachte hoek. In het onderzoek wordt Calleigh onder schot gehouden en heeft ze een dodelijke confrontatie in haar wapen-lab.
Voor degene die hem herinneren uit s03e22
Nog even en ik ga echt huilen
Voor alle inclusief de spoilerende: *klik* wel erg af te raden dit keer!![]()
4x07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 11-11-2005 02:42:17 ]You know when you close your eyes and wish for something?
So, dat ziet er goed uit voor komende dinsdag.
En we mogen geen spoilers lezen, ik ben reuze benieuwd!![]()
hij is ook leuk! die van aankomende week! vind het stom dat tv gidsen al teveel verklappen. meest grote spoiler ooit... najah bijna net zo groot als dat speedle dood ginger gaat trouwens iemand dood in deze aflevering waarvan je het niet van zou verwachten
maar cap is wel leuk he waarvan Calleigh onder schot word gehouden
![]()
![]()
In de MikroGids wordt niet gespoilerd, dat heb ik al gezien. Daar hebben ze het 'spoilerende' deel al weggelaten. En op die site van rtl5 over CSI: 'The nerdy detectives'.![]()
![]()
zijn er genoeg die dat wel doen enzo... dus vandaar dat ik het maar allemaal over 1 kam scheerquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef Nuna het volgende:
In de MikroGids wordt niet gespoilerd, dat heb ik al gezien. Daar hebben ze het 'spoilerende' deel al weggelaten. En op die site van rtl5 over CSI: 'The nerdy detectives'.![]()
![]()
Je was te laat BC![]()
Op maandag krijg ik altijde de nieuwe tv-gids en helaas zag ik de beschrijving van de komende aflevering al.
Pimp my Daf!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef Dafje33 het volgende:
Je was te laat BC![]()
Op maandag krijg ik altijde de nieuwe tv-gids en helaas zag ik de beschrijving van de komende aflevering al.![]()
stomme tv gidsen ook!
![]()
Ik heb nog niks gezien
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
Wees blij dat je nog niks heb gezien. Van seizoen 4 heb ik nu van de volgende drie afleveringen spoilers gezien. Daarna gaat ik geen spoilers meer lezen. Haha eens zien wat voor een effect dat heeftIk lees al iets vanaf het tweede seizoen in amerika spoilers oid
![]()
![]()
Jij bent ook onze vraagbaak voor van alles over de CSI'squote:Op zondag 13 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
Wees blij dat je nog niks heb gezien. Van seizoen 4 heb ik nu van de volgende drie afleveringen spoilers gezien. Daarna gaat ik geen spoilers meer lezen. Haha eens zien wat voor een effect dat heeftIk lees al iets vanaf het tweede seizoen in amerika spoilers oid
![]()
![]()
Pimp my Daf!![]()
ja maar ik ben dan ook zo gek als een deurquote:Op zondag 13 november 2005 18:48 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Jij bent ook onze vraagbaak voor van alles over de CSI's![]()
![]()
![]()
ben wel bezig aan site voor csi miami die enkel alle afleveringen en muziek verloopig correct weergeeftMaar geen idee of die ooit online gaat komen
![]()
![]()
Kan ik enkel bevestigenquote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja maar ik ben dan ook zo gek als een deur![]()
![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
FF over 4x07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."![]()
Hebben we allemaal al zin in morgen... Voor de seizoens aflsuiter! Met grote dingen die gaan gebeuren. Veel actie en vooral veel Horatio!![]()
ondanks je weet wat er gaat gebeuren ongeveer?quote:ik wist het ook al van te voren en ik kreeg er alleen maar meer zin in eigenlijk
![]()
![]()
omg! wat is 4.8 en enorme goede aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door BlueCurl op 15-11-2005 15:07:40 ]![]()
Is er sowieso dit seizoen een slechte/middelmatige aflevering geweest dan?
ja, en dat uit mijn mondquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er sowieso dit seizoen een slechte/middelmatige aflevering geweest dan?
![]()
![]()
Welke dan?quote:You know when you close your eyes and wish for something?
s04e02 Blood in the Water slechtquote:
s04e03 Prey middelmatig
s04e07 Felony Flight (1) middelmatig
deeltje 9 staat al klaar. kmoet enkel nog op de knop invoeren klikkenweer bijna 1 gedaan! whoei
[ Bericht 13% gewijzigd door BlueCurl op 15-11-2005 15:31:44 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: