kun je jezelf er een halfjaar lang op voorbereidenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Vanderdonk het volgende:
oooh is die crossover pas volgend jaar in nederland...
Pffzitten jullie me hier lekker te maken met iets dat ik niet kan zien. "baalt"
hehe allang gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Promo voor de CrossOver:
http://www.cbs.com/csi_promo/
ook deze allang gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hier nog een promo, met iets meer footage
ik had het al gelezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GIGA SPOILERS over komende 4 afleveringen
TERING..wat word Miami gaaf de komende weken..en gelukkig verhaallijnen met langdurige effecten
Hier nog zo'n iemandquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik had het al gelezenmaar ff voor iedereen. zijn enorme spoilers!
Ik ben iemand die alleen maar meer zin krijg om het te kijken na het lezen van spoilersik ben gek
IK KAN NIET WACHTEN
Gelukkig heb ik dat toen gedownload...:)quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Spoilers heb ik ook gelezen, van 1tje wist ik t al dat t ging komen (afl. 8), maar de rest nog niet! Ik moet alleen afl 1 t/m 6 nog kijken. Begin eerst met 7, en dan komt de rest wel (ik wacht ff tot het in NL is afgelopen, hoe dat met die broer van H gaat aflopen)
quote:Op maandag 7 november 2005 10:14 schreef BlueCurl het volgende:
En even een algemeen vraagje... ben ff benieuwd wat jullie denken;
1) is Raymond Caine nog levend
2) zo ja/nee; wat denk je dat er in toekomstige afleveringen nog over gedaan word? dus wat is jouw theorie erachter?
Dan mag je niet mee doen...quote:Op maandag 7 november 2005 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het al gezien natuurlijk...
Ff lekker doorvragen... aangezien ik het ook al weetquote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dan mag je niet mee doen...
Ik denk dat ie nog leeft.
H. en Yelena gaan denk ik samen wat verder zoeken ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 07-11-2005 16:27:16 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Tja, ik heb er nog niet zo over nagedacht.quote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ff lekker doorvragen... aangezien ik het ook al weet
jij zegt dat ie nog leeft!
uhm denk je dat ze elkaar ooit nog gaan ontmoeten?
En in wat voor staat zou Raymond dan zijn. Hoe komt ie aan zijn geld? Hoe dirty issie wel of niet?
quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb nu 4x02 gekeken heb wat vragen/bedenkingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]Ah kijk...dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 2e vraag is me nog steeds niet duidelijk..het gebeurd me wel vaker dat bepaalde procedures worden uitgesteld om verhaaltechnisch leukere dingen uit te halen..
Trouwens weet niet of deze link hier al stond maar:
Corey Miller (schrijver van CSI Miami) houd een blog bij.
*klik*
Erg interessant om te lezen.. mogen ze bij de andere twee ook gaan doen
Zag trouwens dat ze bij CSI zelfs een quiz hadden die je kan spelen tijdens de uitzending..jammer dat hij niet downloadbaar is
You know when you close your eyes and wish for something?
Die Blog lees ik al. enkel word die geschreven naar aanleiding van het seizoen daar en is dus zeer spoiler gevoelig!quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah kijk...dank je!
Die 2e vraag is me nog steeds niet duidelijk..het gebeurd me wel vaker dat bepaalde procedures worden uitgesteld om verhaaltechnisch leukere dingen uit te halen..
Trouwens weet niet of deze link hier al stond maar:
Corey Miller (schrijver van CSI Miami) houd een blog bij.
*klik*
Erg interessant om te lezen.. mogen ze bij de andere twee ook gaan doen
Zag trouwens dat ze bij CSI zelfs een quiz hadden die je kan spelen tijdens de uitzending..jammer dat hij niet downloadbaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op maandag 7 november 2005 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat is zeer zeker waar.. en iets waar ik me toch nog steeds over verbaas.
Ik kijk alle drie de series op TV en in "Amerika"... maar toch boeit het aflevering na aflevering..
Ben nu bezig met 4x03 Prey:hehe als je dat wilt weten moet je 4.6 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga doorkijken tot 21.30 dus hopelijk lukt het me en anders vannachtquote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe als je dat wilt weten moet je 4.6 kijken
What Can I Say?quote:Op maandag 7 november 2005 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha je lijkt mij welik gaat inhaal race houden aan het einde van deze week van csi ny en lv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Amerikaanse promo of Nederlandse promo?quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zag gister de promo voor morgen ... echt vet, t is dat Horatio in beeld kwam want ik had echt het idee WTF is dit!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4x03:allereerst veel plezier met 4.4... die is echt enorm goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over wat er allemaal niet klopt in csi miami
- Ray sr. heeft over de afgelopen afleveringen al 3 verschillende overlijdingsdatums gehad.
- Ray sr. is volgens zijn grafsteen overleden in 1993... in 2003 ontmoeten we Madison... zijn dochter... Die is nooit geen 10 geweest daar...
- wat verwijderd aangezien dat nog op de buis moet komen hier![]()
zat ik bijna weer onwijs te spoileren...:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is al wat ik zoal kan verzinnen zo vroeg in de ochtend/ laat in de avond....
Misschien was heel aflevering 3.1 ook een fake en komt Speedle ook weer terug![]()
just kidding!
[ Bericht 3% gewijzigd door BlueCurl op 08-11-2005 00:28:39 ]![]()
ik zojuist ook een tentamen gemaakt. ik zal hem snel kunnen zienquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef The_S het volgende:
nou ik ga hem vanavond zien die crossover, ga nu eerst naar school tentamens maken
![]()
![]()
4x04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Einde van seizoen 3...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:50 schreef Stienn het volgende:
In welk seizoen zijn we in Nederland eigenlijk?
Begin ik aan 4x05quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei 4.7 kijken is
en in nederland zijn we bij 3.23... die komt vanaaf op de tv.
4x07 ga ik hopelijk vanavond zien
Ik heb er zin in, vorige week alleen gemist omdat die klootzakken de uitzendingen een uur vervroegd hadden. Ik kijk blijkbaar niet genoeg tv, want ik wist het nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei 4.7 kijken is
en in nederland zijn we bij 3.23... die komt vanaaf op de tv.
Maar goed, ik heb hem gedownload, dus dubbele aflevering voor mij vanavond
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.![]()
Crime Scene Investigation is ook al zo spannend! Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.![]()
4x05SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
4x06:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueCurl..jij hebt 4x07 al gezien he?Kun je mij vertellen of ik beter kan wachten tot ik donderdag NY kan zien en hem dus back-to-back moet kijken.. of valt de cliffhanger best mee?
[ Bericht 88% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 08-11-2005 16:59:36 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Ik ben blij als ik 'm überhaupt voor NY kan kijken, hij gaat zo sloom![]()
Maar eerst 3.23 maar eens op TV kijken![]()
![]()
Ik heb m wel alquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben blij als ik 'm überhaupt voor NY kan kijken, hij gaat zo sloom![]()
Maar eerst 3.23 maar eens op TV kijken![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4x06:ik vond 4.6 echt geweldig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueCurl..jij hebt 4x07 al gezien he?Kun je mij vertellen of ik beter kan wachten tot ik donderdag NY kan zien en hem dus back-to-back moet kijken.. of valt de cliffhanger best mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die judge was diegene uit uhm aflevering tjah. eerste keer dat ik niet wat weet... eens snel ff kijken want dat kan dus niet.
edit: die gast staat ooit terecht voor het vermoorden van een meid die via lachgas gestikt was en begraven was in the glades en bijna niet vergaan was... dat was in aflevering s03e10 after the fall.
Cliffhanger valt erg meeje kunt hem gewoon kijken hoor!
[ Bericht 5% gewijzigd door BlueCurl op 08-11-2005 22:09:45 ]![]()
Ik heb zojuist 4.01 gezien en wa zalig
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Forum Opties Forumhop: Hop naar: