kun je jezelf er een halfjaar lang op voorbereidenquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Vanderdonk het volgende:
oooh is die crossover pas volgend jaar in nederland...
Pffzitten jullie me hier lekker te maken met iets dat ik niet kan zien. "baalt"
hehe allang gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Promo voor de CrossOver:
http://www.cbs.com/csi_promo/
ook deze allang gezienquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hier nog een promo, met iets meer footage
ik had het al gelezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GIGA SPOILERS over komende 4 afleveringen
TERING..wat word Miami gaaf de komende weken..en gelukkig verhaallijnen met langdurige effecten
Hier nog zo'n iemandquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik had het al gelezenmaar ff voor iedereen. zijn enorme spoilers!
Ik ben iemand die alleen maar meer zin krijg om het te kijken na het lezen van spoilersik ben gek
IK KAN NIET WACHTEN
Gelukkig heb ik dat toen gedownload...:)quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Spoilers heb ik ook gelezen, van 1tje wist ik t al dat t ging komen (afl. 8), maar de rest nog niet! Ik moet alleen afl 1 t/m 6 nog kijken. Begin eerst met 7, en dan komt de rest wel (ik wacht ff tot het in NL is afgelopen, hoe dat met die broer van H gaat aflopen)
quote:Op maandag 7 november 2005 10:14 schreef BlueCurl het volgende:
En even een algemeen vraagje... ben ff benieuwd wat jullie denken;
1) is Raymond Caine nog levend
2) zo ja/nee; wat denk je dat er in toekomstige afleveringen nog over gedaan word? dus wat is jouw theorie erachter?
Dan mag je niet mee doen...quote:Op maandag 7 november 2005 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het al gezien natuurlijk...
Ff lekker doorvragen... aangezien ik het ook al weetquote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dan mag je niet mee doen...
Ik denk dat ie nog leeft.
H. en Yelena gaan denk ik samen wat verder zoeken ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 07-11-2005 16:27:16 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Tja, ik heb er nog niet zo over nagedacht.quote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ff lekker doorvragen... aangezien ik het ook al weet
jij zegt dat ie nog leeft!
uhm denk je dat ze elkaar ooit nog gaan ontmoeten?
En in wat voor staat zou Raymond dan zijn. Hoe komt ie aan zijn geld? Hoe dirty issie wel of niet?
quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb nu 4x02 gekeken heb wat vragen/bedenkingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]Ah kijk...dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 2e vraag is me nog steeds niet duidelijk..het gebeurd me wel vaker dat bepaalde procedures worden uitgesteld om verhaaltechnisch leukere dingen uit te halen..
Trouwens weet niet of deze link hier al stond maar:
Corey Miller (schrijver van CSI Miami) houd een blog bij.
*klik*
Erg interessant om te lezen.. mogen ze bij de andere twee ook gaan doen
Zag trouwens dat ze bij CSI zelfs een quiz hadden die je kan spelen tijdens de uitzending..jammer dat hij niet downloadbaar is
You know when you close your eyes and wish for something?
Die Blog lees ik al. enkel word die geschreven naar aanleiding van het seizoen daar en is dus zeer spoiler gevoelig!quote:Op maandag 7 november 2005 16:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah kijk...dank je!
Die 2e vraag is me nog steeds niet duidelijk..het gebeurd me wel vaker dat bepaalde procedures worden uitgesteld om verhaaltechnisch leukere dingen uit te halen..
Trouwens weet niet of deze link hier al stond maar:
Corey Miller (schrijver van CSI Miami) houd een blog bij.
*klik*
Erg interessant om te lezen.. mogen ze bij de andere twee ook gaan doen
Zag trouwens dat ze bij CSI zelfs een quiz hadden die je kan spelen tijdens de uitzending..jammer dat hij niet downloadbaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op maandag 7 november 2005 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat is zeer zeker waar.. en iets waar ik me toch nog steeds over verbaas.
Ik kijk alle drie de series op TV en in "Amerika"... maar toch boeit het aflevering na aflevering..
Ben nu bezig met 4x03 Prey:hehe als je dat wilt weten moet je 4.6 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga doorkijken tot 21.30 dus hopelijk lukt het me en anders vannachtquote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe als je dat wilt weten moet je 4.6 kijken
What Can I Say?quote:Op maandag 7 november 2005 17:49 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha je lijkt mij welik gaat inhaal race houden aan het einde van deze week van csi ny en lv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Amerikaanse promo of Nederlandse promo?quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zag gister de promo voor morgen ... echt vet, t is dat Horatio in beeld kwam want ik had echt het idee WTF is dit!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4x03:allereerst veel plezier met 4.4... die is echt enorm goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over wat er allemaal niet klopt in csi miami
- Ray sr. heeft over de afgelopen afleveringen al 3 verschillende overlijdingsdatums gehad.
- Ray sr. is volgens zijn grafsteen overleden in 1993... in 2003 ontmoeten we Madison... zijn dochter... Die is nooit geen 10 geweest daar...
- wat verwijderd aangezien dat nog op de buis moet komen hier![]()
zat ik bijna weer onwijs te spoileren...:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is al wat ik zoal kan verzinnen zo vroeg in de ochtend/ laat in de avond....
Misschien was heel aflevering 3.1 ook een fake en komt Speedle ook weer terug![]()
just kidding!
[ Bericht 3% gewijzigd door BlueCurl op 08-11-2005 00:28:39 ]![]()
ik zojuist ook een tentamen gemaakt. ik zal hem snel kunnen zienquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef The_S het volgende:
nou ik ga hem vanavond zien die crossover, ga nu eerst naar school tentamens maken
![]()
![]()
4x04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Einde van seizoen 3...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:50 schreef Stienn het volgende:
In welk seizoen zijn we in Nederland eigenlijk?
Begin ik aan 4x05quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei 4.7 kijken is
en in nederland zijn we bij 3.23... die komt vanaaf op de tv.
4x07 ga ik hopelijk vanavond zien
Ik heb er zin in, vorige week alleen gemist omdat die klootzakken de uitzendingen een uur vervroegd hadden. Ik kijk blijkbaar niet genoeg tv, want ik wist het nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
whoei 4.7 kijken is
en in nederland zijn we bij 3.23... die komt vanaaf op de tv.
Maar goed, ik heb hem gedownload, dus dubbele aflevering voor mij vanavond
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.![]()
Crime Scene Investigation is ook al zo spannend! Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.![]()
4x05SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
4x06:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueCurl..jij hebt 4x07 al gezien he?Kun je mij vertellen of ik beter kan wachten tot ik donderdag NY kan zien en hem dus back-to-back moet kijken.. of valt de cliffhanger best mee?
[ Bericht 88% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 08-11-2005 16:59:36 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Ik ben blij als ik 'm überhaupt voor NY kan kijken, hij gaat zo sloom![]()
Maar eerst 3.23 maar eens op TV kijken![]()
![]()
Ik heb m wel alquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben blij als ik 'm überhaupt voor NY kan kijken, hij gaat zo sloom![]()
Maar eerst 3.23 maar eens op TV kijken![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4x06:ik vond 4.6 echt geweldig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueCurl..jij hebt 4x07 al gezien he?Kun je mij vertellen of ik beter kan wachten tot ik donderdag NY kan zien en hem dus back-to-back moet kijken.. of valt de cliffhanger best mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die judge was diegene uit uhm aflevering tjah. eerste keer dat ik niet wat weet... eens snel ff kijken want dat kan dus niet.
edit: die gast staat ooit terecht voor het vermoorden van een meid die via lachgas gestikt was en begraven was in the glades en bijna niet vergaan was... dat was in aflevering s03e10 after the fall.
Cliffhanger valt erg meeje kunt hem gewoon kijken hoor!
[ Bericht 5% gewijzigd door BlueCurl op 08-11-2005 22:09:45 ]![]()
Ik heb zojuist 4.01 gezien en wa zalig
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Jaa, heb de aflevering van vanavond gezien(Desperate houswives staat wel op band). Ik vond het wel een mooie aflevering. Wanneer is eigenlijk de season finale op tv?
![]()
4.07 kreeg er toch zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.23 was erg goed... vooral dat dat verven uiteindelijk bleek te gaan om de kist van die moordenaar
. Wel 'grappig' dat die moordenaar ook allergisch was voor pinda's, ben ik nl ook
![]()
![]()
Ik twijfel nog...doe ik CSI NY 5 en 6 of doe ik Miami 7?You know when you close your eyes and wish for something?
Ik vond het gisteravond een goede aflevering!
Had nooit gedacht dat ie het zo zou laten eindigen.
Trouwens het eindshot was ook cool in die kist, triest dat zo'n mooie zelfgemaakte kist voor zo'n persoon bestemd is.![]()
Volgende week dinsdag (15-nov)quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef Nuna het volgende:
Jaa, heb de aflevering van vanavond gezien(Desperate houswives staat wel op band). Ik vond het wel een mooie aflevering. Wanneer is eigenlijk de season finale op tv?
ik zeg niks... Volgende week word wel alles duidelijk op dat gebied... Er zijn al caps gemaakt en die komen denk ik morgen middag!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef ReVu het volgende:
wanneer zou hij zijn broer weer eens zien die horatio...?Allemaal...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik twijfel nog...doe ik CSI NY 5 en 6 of doe ik Miami 7?Het is mijn favo aflevering. Gewoon door die beelden van het maken van die kist.. terwijl ik d8 dat het die 2e moordenaar wasquote:Op woensdag 9 november 2005 08:16 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het gisteravond een goede aflevering!
Had nooit gedacht dat ie het zo zou laten eindigen.
Trouwens het eindshot was ook cool in die kist, triest dat zo'n mooie zelfgemaakte kist voor zo'n persoon bestemd is.en Yelina en Stetler zijn eindelijk uit mekander...! whoei.... OP naar volgende week
Ik ook niet! Ik hoop wel dat er dan wat meer actie inzit dan tot nu toe!quote:![]()
Idd, zoals Blue Curl al zei, allebeiquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik twijfel nog...doe ik CSI NY 5 en 6 of doe ik Miami 7?2.05 is goed vind ik, wat vind je van de rest van het seizoen tot nu toe (post maar in het NY topic)
Heb ik ook zin in het 2e deel, zal waarschijnlijk wel vrijdag worden eer ik m kan zien![]()
![]()
ik zie hem morgen middag al gelukkig! whoei!
ik post morgen ook de caps van 3.24 voor de eerst volgende aflevering van aankomende dinsdag!![]()
Wat raad je aan? Wachten met 4x07 tot NY er is of toch maar kijken?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:50 schreef BlueCurl het volgende:
ik zie hem morgen middag al gelukkig! whoei!
ik post morgen ook de caps van 3.24 voor de eerst volgende aflevering van aankomende dinsdag!You know when you close your eyes and wish for something?
gewoon kijken, 407 is juist een inleiding op wat er komen gaat
edit: beetje verkeerd begrepen geloof ik, je moet dus NY ook nog 5 en 6 kijken.
Ik zou gewoon allebei de series tot aflevering 6 kijken, dan aflevering 7 van miami en donderdag aflevering 7 van NY.
[ Bericht 63% gewijzigd door The_S op 09-11-2005 20:02:38 ]![]()
NY 5 is al gezienquote:Op woensdag 9 november 2005 19:07 schreef The_S het volgende:
gewoon kijken, 407 is juist een inleiding op wat er komen gaat
edit: beetje verkeerd begrepen geloof ik, je moet dus NY ook nog 5 en 6 kijken.
Ik zou gewoon allebei de series tot aflevering 6 kijken, dan aflevering 7 van miami en donderdag aflevering 7 van NY.
Ik ga straks 6 doen en dan door..
Niemand trouwens antwoord op wat er met de Chinese Lijkschouwer is gebeurd?
Vind die gozer met die klikbril zwaar irritant namelijk.You know when you close your eyes and wish for something?
Was maar tijdelijk, deze ook geloof ik, ik vind m welquote:Op woensdag 9 november 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand trouwens antwoord op wat er met de Chinese Lijkschouwer is gebeurd?![]()
(sinds wanneer discussieren we over NY in het Miami topic)
![]()
Whoops! Ben zo aan t kijken en zo dat k de kluts eventjes kwijtwasquote:Op woensdag 9 november 2005 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Was maar tijdelijk, deze ook geloof ik, ik vind m wel![]()
(sinds wanneer discussieren we over NY in het Miami topic)
ze zouden die cross overs moeten afschaffen. daarvan gaan we in het verkeerde topic van ouwehoerenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whoops! Ben zo aan t kijken en zo dat k de kluts eventjes kwijtwas![]()
![]()
![]()
@The_S: d'oh was ook maar een grapje
ik moet enkel nog 6.04, 6.05 en 6.06 van LV en dan ben ik weer bij
vanmiddag komen de screencaps van de volgende aflevering in Nederland! whoei... bereid je maar voor want metspoilers zijn het er maar liefst 56dussuh, zoals ik al zei: bereid je voor
maar eerst zal ik ny 2.7 gaan kijken hoor... toch ietsjes belangrijker dan de caps voor mijegoistisch he?
![]()
![]()
maar zoveel zijn er nietquote:Op donderdag 10 november 2005 11:33 schreef The_S het volgende:
BC ik bedoelde eigenlijk topic crossoversvan die csi cross overs
voor een eigen topic
![]()
![]()
Waaaat, WE WANT CAPS, en zo snel mogelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 08:31 schreef BlueCurl het volgende:
vanmiddag komen de screencaps van de volgende aflevering in Nederland! whoeimaar eerst zal ik ny 2.7 gaan kijken hoor... toch ietsjes belangrijker dan de caps voor mijegoistisch he?
![]()
Pimp my Daf!![]()
kzal me er eens mee bezig houdenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Waaaat, WE WANT CAPS, en zo snel mogelijk[afbeelding]
VOOR DEGENE DIE NIET VAN SPOILERS HOUDEN:
Lees even NIET de TV GIDSEN en de RTL SITE voor volgende week.
Die spoileren vreselijk erg! Ze vertellen het grootste "ding" ooit van CSI: Miami![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door BlueCurl op 10-11-2005 17:02:32 ]![]()
s03e24: 10-7 (Seizoen's afsluiter)
Dinsdag 15-nov-2005 op RTL5 om 20:30.
Die spoileren vreselijk erg! Ze vertellen het grootste "ding" ooit van CSI: Miami![]()
![]()
Er gaat en bom af in een discotheek. Bij de van origine afkomstige explosie wordt een dode man gevonden die medicijnen slikt tegen radioactief materiaal. Hij is neergestoken voordat de bom afging. Op het mes wordt een vingerafdruk gevonden van iemand die in het computerarchief bekend is. Wanneer Ray jr. wordt ontvoerd krijgt Horatio hulp uit onverwachte hoek. In het onderzoek wordt Calleigh onder schot gehouden en heeft ze een dodelijke confrontatie in haar wapen-lab.
Voor degene die hem herinneren uit s03e22
Nog even en ik ga echt huilen
Voor alle inclusief de spoilerende: *klik* wel erg af te raden dit keer!![]()
4x07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 11-11-2005 02:42:17 ]You know when you close your eyes and wish for something?
So, dat ziet er goed uit voor komende dinsdag.
En we mogen geen spoilers lezen, ik ben reuze benieuwd!![]()
hij is ook leuk! die van aankomende week! vind het stom dat tv gidsen al teveel verklappen. meest grote spoiler ooit... najah bijna net zo groot als dat speedle dood ginger gaat trouwens iemand dood in deze aflevering waarvan je het niet van zou verwachten
maar cap is wel leuk he waarvan Calleigh onder schot word gehouden
![]()
![]()
In de MikroGids wordt niet gespoilerd, dat heb ik al gezien. Daar hebben ze het 'spoilerende' deel al weggelaten. En op die site van rtl5 over CSI: 'The nerdy detectives'.![]()
![]()
zijn er genoeg die dat wel doen enzo... dus vandaar dat ik het maar allemaal over 1 kam scheerquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef Nuna het volgende:
In de MikroGids wordt niet gespoilerd, dat heb ik al gezien. Daar hebben ze het 'spoilerende' deel al weggelaten. En op die site van rtl5 over CSI: 'The nerdy detectives'.![]()
![]()
Je was te laat BC![]()
Op maandag krijg ik altijde de nieuwe tv-gids en helaas zag ik de beschrijving van de komende aflevering al.
Pimp my Daf!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef Dafje33 het volgende:
Je was te laat BC![]()
Op maandag krijg ik altijde de nieuwe tv-gids en helaas zag ik de beschrijving van de komende aflevering al.![]()
stomme tv gidsen ook!
![]()
Ik heb nog niks gezien
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
Wees blij dat je nog niks heb gezien. Van seizoen 4 heb ik nu van de volgende drie afleveringen spoilers gezien. Daarna gaat ik geen spoilers meer lezen. Haha eens zien wat voor een effect dat heeftIk lees al iets vanaf het tweede seizoen in amerika spoilers oid
![]()
![]()
Jij bent ook onze vraagbaak voor van alles over de CSI'squote:Op zondag 13 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
Wees blij dat je nog niks heb gezien. Van seizoen 4 heb ik nu van de volgende drie afleveringen spoilers gezien. Daarna gaat ik geen spoilers meer lezen. Haha eens zien wat voor een effect dat heeftIk lees al iets vanaf het tweede seizoen in amerika spoilers oid
![]()
![]()
Pimp my Daf!![]()
ja maar ik ben dan ook zo gek als een deurquote:Op zondag 13 november 2005 18:48 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Jij bent ook onze vraagbaak voor van alles over de CSI's![]()
![]()
![]()
ben wel bezig aan site voor csi miami die enkel alle afleveringen en muziek verloopig correct weergeeftMaar geen idee of die ooit online gaat komen
![]()
![]()
Kan ik enkel bevestigenquote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja maar ik ben dan ook zo gek als een deur![]()
![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
FF over 4x07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."![]()
Hebben we allemaal al zin in morgen... Voor de seizoens aflsuiter! Met grote dingen die gaan gebeuren. Veel actie en vooral veel Horatio!![]()
ondanks je weet wat er gaat gebeuren ongeveer?quote:ik wist het ook al van te voren en ik kreeg er alleen maar meer zin in eigenlijk
![]()
![]()
omg! wat is 4.8 en enorme goede aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door BlueCurl op 15-11-2005 15:07:40 ]![]()
Is er sowieso dit seizoen een slechte/middelmatige aflevering geweest dan?
ja, en dat uit mijn mondquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er sowieso dit seizoen een slechte/middelmatige aflevering geweest dan?
![]()
![]()
Welke dan?quote:You know when you close your eyes and wish for something?
s04e02 Blood in the Water slechtquote:
s04e03 Prey middelmatig
s04e07 Felony Flight (1) middelmatig
deeltje 9 staat al klaar. kmoet enkel nog op de knop invoeren klikkenweer bijna 1 gedaan! whoei
[ Bericht 13% gewijzigd door BlueCurl op 15-11-2005 15:31:44 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: