SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.23 was erg goed... vooral dat dat verven uiteindelijk bleek te gaan om de kist van die moordenaar
. Wel 'grappig' dat die moordenaar ook allergisch was voor pinda's, ben ik nl ook
![]()
Volgende week dinsdag (15-nov)quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef Nuna het volgende:
Jaa, heb de aflevering van vanavond gezien(Desperate houswives staat wel op band). Ik vond het wel een mooie aflevering. Wanneer is eigenlijk de season finale op tv?
ik zeg niks... Volgende week word wel alles duidelijk op dat gebied... Er zijn al caps gemaakt en die komen denk ik morgen middag!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef ReVu het volgende:
wanneer zou hij zijn broer weer eens zien die horatio...?
Allemaal...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik twijfel nog...doe ik CSI NY 5 en 6 of doe ik Miami 7?
Het is mijn favo aflevering. Gewoon door die beelden van het maken van die kist.. terwijl ik d8 dat het die 2e moordenaar wasquote:Op woensdag 9 november 2005 08:16 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het gisteravond een goede aflevering!
Had nooit gedacht dat ie het zo zou laten eindigen.
Trouwens het eindshot was ook cool in die kist, triest dat zo'n mooie zelfgemaakte kist voor zo'n persoon bestemd is.
Ik ook niet! Ik hoop wel dat er dan wat meer actie inzit dan tot nu toe!quote:
Idd, zoals Blue Curl al zei, allebeiquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik twijfel nog...doe ik CSI NY 5 en 6 of doe ik Miami 7?
Wat raad je aan? Wachten met 4x07 tot NY er is of toch maar kijken?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:50 schreef BlueCurl het volgende:
ik zie hem morgen middag al gelukkig! whoei!
ik post morgen ook de caps van 3.24 voor de eerst volgende aflevering van aankomende dinsdag!
NY 5 is al gezienquote:Op woensdag 9 november 2005 19:07 schreef The_S het volgende:
gewoon kijken, 407 is juist een inleiding op wat er komen gaat
edit: beetje verkeerd begrepen geloof ik, je moet dus NY ook nog 5 en 6 kijken.
Ik zou gewoon allebei de series tot aflevering 6 kijken, dan aflevering 7 van miami en donderdag aflevering 7 van NY.
Was maar tijdelijk, deze ook geloof ik, ik vind m welquote:Op woensdag 9 november 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand trouwens antwoord op wat er met de Chinese Lijkschouwer is gebeurd?
Whoops! Ben zo aan t kijken en zo dat k de kluts eventjes kwijtwasquote:Op woensdag 9 november 2005 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Was maar tijdelijk, deze ook geloof ik, ik vind m wel![]()
(sinds wanneer discussieren we over NY in het Miami topic)
ze zouden die cross overs moeten afschaffen. daarvan gaan we in het verkeerde topic van ouwehoerenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whoops! Ben zo aan t kijken en zo dat k de kluts eventjes kwijtwas
maar zoveel zijn er nietquote:Op donderdag 10 november 2005 11:33 schreef The_S het volgende:
BC ik bedoelde eigenlijk topic crossovers
Waaaat, WE WANT CAPS, en zo snel mogelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 08:31 schreef BlueCurl het volgende:
vanmiddag komen de screencaps van de volgende aflevering in Nederland! whoeimaar eerst zal ik ny 2.7 gaan kijken hoor... toch ietsjes belangrijker dan de caps voor mijegoistisch he?
kzal me er eens mee bezig houdenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Waaaat, WE WANT CAPS, en zo snel mogelijk[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 11-11-2005 02:42:17 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
zijn er genoeg die dat wel doen enzo... dus vandaar dat ik het maar allemaal over 1 kam scheerquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef Nuna het volgende:
In de MikroGids wordt niet gespoilerd, dat heb ik al gezien. Daar hebben ze het 'spoilerende' deel al weggelaten. En op die site van rtl5 over CSI: 'The nerdy detectives'.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef Dafje33 het volgende:
Je was te laat BC![]()
Op maandag krijg ik altijde de nieuwe tv-gids en helaas zag ik de beschrijving van de komende aflevering al.![]()
Jij bent ook onze vraagbaak voor van alles over de CSI'squote:Op zondag 13 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
Wees blij dat je nog niks heb gezien. Van seizoen 4 heb ik nu van de volgende drie afleveringen spoilers gezien. Daarna gaat ik geen spoilers meer lezen. Haha eens zien wat voor een effect dat heeftIk lees al iets vanaf het tweede seizoen in amerika spoilers oid
![]()
ja maar ik ben dan ook zo gek als een deurquote:Op zondag 13 november 2005 18:48 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Jij bent ook onze vraagbaak voor van alles over de CSI's![]()
![]()
Kan ik enkel bevestigenquote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja maar ik ben dan ook zo gek als een deur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
ondanks je weet wat er gaat gebeuren ongeveer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door BlueCurl op 15-11-2005 15:07:40 ]
ja, en dat uit mijn mondquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er sowieso dit seizoen een slechte/middelmatige aflevering geweest dan?
Welke dan?quote:
s04e02 Blood in the Water slechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |