quote:When a former high school football star is murdered at a reunion, the CSIs must find the killer. The victim was the big man on campus in high school and there are a lot of guests at the reunion with reasons to resent him all these years. Meanwhile, Horatio and Delko arrive at a crime scene and discover that it's already been processed, leading Horatio to uncover further information about his brother possibly being alive.
en ik moet nog een week extra wachten op een nieuwe van CSI: Miami!quote:
Npquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:26 schreef BlueCurl het volgende:
whoei! zijn tof! tnx Jumperke!
die gast is al eerder in CSI: Miami geweestquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Voor jou misschien ja, voor mij is het een plaatje met een dode man......![]()
Was een toffe afleveringquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef BlueCurl het volgende:
gaan we weer lekker verder met Horatio's broer en het verhaal eromheenwhoei! Jump? wat vond je eigenlijk van de aflevering?
oh, dat viel me niet gelijk op. nog steeds niet eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die gast is al eerder in CSI: Miami geweest
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:39 schreef Koningin het volgende:
[..]
oh, dat viel me niet gelijk op. nog steeds niet eigenlijk![]()
Is het die motormuis?
Ja daar snap ik dus ook niks van, vond het heerlijk dat het zaterdag, maandag, dinsdag en donderdag steeds op dezelfde tijden begon.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef rena het volgende:
Leuk dat ik er nu achterkom dat het weer om 20.30 begintWaarom veranderen die zenders ineens al hun tijden
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |