abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31556558
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:48 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

waar moet ik naar toe bellen/komen/mailen
Limburg

Ach, ik hoef nog maar 4 uurtjes, dus het valt nog mee.
pi_31557498
t Kan ook aan mijn TV liggen, maar ik heb het idee dat als ik de screencaps van BlueCurl vergelijk met de aflevering die ik heb gezien dat er iets aan de zijkant afvalt van het beeld.

En overigens wordt het versneld afgespeeld, viel me een aantal weken geleden al op bij CSI: NY, toen ik een intronummer hoorde wat ik ken (Greenday), maar dat klonk heel anders (sneller).
pi_31557595
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
t Kan ook aan mijn TV liggen, maar ik heb het idee dat als ik de screencaps van BlueCurl vergelijk met de aflevering die ik heb gezien dat er iets aan de zijkant afvalt van het beeld.

En overigens wordt het versneld afgespeeld, viel me een aantal weken geleden al op bij CSI: NY, toen ik een intronummer hoorde wat ik ken (Greenday), maar dat klonk heel anders (sneller).
RTL5 draait zijn series ietsjes sneller af als dat ze horen. Ik heb dat al eens gemerkt toen ik mijn pc gelijk wilde zetten met de tv. Nadat ik iets voor lag liep ik ook ineens achter! Sommige gesprekken kun je het bij horen! Zeker als Horatio praat! Tenminste dat heb ik! Qua breedbeeld/vierkant beeld niet op gelet. Zal ik volgende week eens doen!
pi_31559736
Gave aflevering gisteren! En dat voorstukje, dat Calleigh daar zo halfdood op de grond ligt

BlueCurl, hoe maak jij eigenlijk die screencaps?
pi_31564000
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef Nuna het volgende:
Gave aflevering gisteren! En dat voorstukje, dat Calleigh daar zo halfdood op de grond ligt

BlueCurl, hoe maak jij eigenlijk die screencaps?
met een programma (power dvd)

ow hehehe ik heb al screencaps gemaakt! maar jump doet dat ook maar dan kan ie meteen de aflevering zien

pi_31567155
Die foto!
pi_31574591
Gister de aflevering gezien, hij was goed!
Snap alleen dat stuk van dat undercover verhaal niet helemaal goed. Wie legt me dat even uit?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 08:53:33 #108
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31574654
CSI miami komt toch ook tot het eind?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_31576575
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

met een programma (power dvd)

ow hehehe ik heb al screencaps gemaakt! maar jump doet dat ook maar dan kan ie meteen de aflevering zien

[afbeelding]
\

Wat was er gebeurd ?
Ik heb 'm niet gezien.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31577226
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 08:46 schreef Koningin het volgende:
Gister de aflevering gezien, hij was goed!
Snap alleen dat stuk van dat undercover verhaal niet helemaal goed. Wie legt me dat even uit?
in 2.8: werd de moordenaar gepakt van Horatio's broer. Een cop killer dus. Cop killers krijgen of levenslang zonder kans op vervroege vrijlating of de doodstraf.

Horatio zag hem dus in dat gebouw staan en daarna op het eind was hij met die vent aan het praten (Bob Keaton).

Toen kwam Horatio erachter dat hij, Bob Keaton, voor de DEA undercover werkte. Met de toevoeging van Bob Keaton dat Raymond Caine dat ook deed! En nog steeds in leven was! Dat Bob, Raymond moest schieten om zijn dood echt te laten lijken!
pi_31577243
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 08:53 schreef Jo0Lz het volgende:
CSI miami komt toch ook tot het eind?
uhuh. aankomende dinsdag komt aflevering 21 en totaal zijn er 24 afleveringen. Over paar weken dus de laatste al! Tijd gaat snel !
pi_31577258
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:55 schreef rena het volgende:

[..]

\

Wat was er gebeurd ?
Ik heb 'm niet gezien.
Die aflevering moet nog komen van dat Calleigh daar zo op de grond ligt! Aankomende dinsdag!
pi_31578121
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:30 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

in 2.8: werd de moordenaar gepakt van Horatio's broer. Een cop killer dus. Cop killers krijgen of levenslang zonder kans op vervroege vrijlating of de doodstraf.

Horatio zag hem dus in dat gebouw staan en daarna op het eind was hij met die vent aan het praten (Bob Keaton).

Toen kwam Horatio erachter dat hij, Bob Keaton, voor de DEA undercover werkte. Met de toevoeging van Bob Keaton dat Raymond Caine dat ook deed! En nog steeds in leven was! Dat Bob, Raymond moest schieten om zijn dood echt te laten lijken!
Dus Bob is helemaal geen crimineel? Maar werkt voor de politie?
pi_31578448
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:20 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dus Bob is helemaal geen crimineel? Maar werkt voor de politie?
pi_31578670
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:48 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

En Raymond doet maar alsof ie dood is? Waarschijnlijk ergens onder gedoken?
Leip voor zijn familie zeg
pi_31579169
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:06 schreef Koningin het volgende:

[..]

En Raymond doet maar alsof ie dood is? Waarschijnlijk ergens onder gedoken?
Leip voor zijn familie zeg
ik verklap niks!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:11:29 #117
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_31584319
Dat kan dus nog leuk worden!
Ik probeer me het gezicht van Yelina voor te stellen als ze dit hoort.
Pimp my Daf!
pi_31585148
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef Dafje33 het volgende:
Dat kan dus nog leuk worden!
Ik probeer me het gezicht van Yelina voor te stellen als ze dit hoort.
als ze het ooit te horen krijgt
pi_31585181
damn voor de aflevering van volgende week in amerika!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31606228
s03e21: Recoil - Dinsdag 25 oktober 2005 om 21:30 op RTL5

Midden in het verhaal begint de aflevering met een vuurgevecht voor het gerechtsgebouw waar een voogdijzaak zou moeten plaatsvinden. Horatio schiet de vader neer. Als blijkt dat er meer aan de hand is dan een voogdijzaak word de zaak door het team in een niet chronologische volgorde onderzocht. Niets blijkt te zijn wat het lijkt.

Daar gaan we weer:

Beware of Horatio and his gun!

Hoe gaat dit aflopen!

Uhm jah?

tjek de zonnebrilop de tafel!

Tripp raakt betrokken in een auto-ongelukje! Dit is echt een leuke scene! Grappig ook!

Jah dat is een eindje zo naar benee.

Het welbekende duo

No comment… kmag niet spoileren

Update van Alexx

Nice aim H!

Yeah I know!

En jij bent wat aan het doen?

Dit is vast op het einde van de aflevering. Of nou toch het begin!?! Indd er is vrij weinig aan vast te knopen. Dat met tijd en volgorde in deze aflevering!

Zonnebril

Voor meer en spoilerende caps: KLIK
pi_31608270
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:02 schreef BlueCurl het volgende:
damn voor de aflevering van volgende week in amerika!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_31608507
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef The_S het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_31614156
Zijn die screencaps nu van de season finale bluecurl?
pi_31623194
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef Nuna het volgende:
Zijn die screencaps nu van de season finale bluecurl?
nee, staat erbij overigens. aflevering 21 van de 24 in totaal...
pi_31627623
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:24 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

nee, staat erbij overigens. aflevering 21 van de 24 in totaal...
Ja, maar ik wist niet hoeveel afleveringen in een Seizoen gaan Bedankt iig!
pi_31627954
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:57 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, maar ik wist niet hoeveel afleveringen in een Seizoen gaan Bedankt iig!
your welcome. as always
pi_31655199
nog 2 dagen

mensen: er staan nieuwe caps he?
pi_31657904
Voor degene die in Amerika CSI: Miami volgen:

er komt weer een cross over. In het CSI: NY topic word er al meer over gepraat. Daar staan twee linken naar een forum met veel info.

Op 7 november komt het eerste deel van de crossover uit het perspectief van csi miami en op 9 november het tweede deel, dus het vervolg maar dan meer van de kant vanaf csi ny... twee uur Horatio dus

Volgens Zap2It de volgende info over de aflevering!:
SPOILER
het gaat om de afleveringen 2.7(NY) en 4.7 (MIA)
pi_31658874
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:44 schreef BlueCurl het volgende:
nog 2 dagen

mensen: er staan nieuwe caps he?
Sorry, ben het hele weekend druk geweest. Ze zien er weer geweldig uit!

Maar het is dus een lastig te volgen aflevering wat betreft chronologie??
pi_31679118
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:15 schreef Koningin het volgende:

[..]

Sorry, ben het hele weekend druk geweest. Ze zien er weer geweldig uit!

Maar het is dus een lastig te volgen aflevering wat betreft chronologie??
Je begint midden in de aflevering. Dan ga je naar het begin en als je daar bent begin je vanaf het midden naar het einde toe
pi_31679159
Ow en ik heb foto's gemaakt tijdens mijn loboratorium praktijk Mss zal ik der 1 hier neerzetten
pi_31691386
damn, net 406 gekeken, wat een super aflevering, kijk reikhalzend uit naar de volgende aflevering
pi_31694319
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:48 schreef The_S het volgende:
damn, net 406 gekeken, wat een super aflevering, kijk reikhalzend uit naar de volgende aflevering
eensch
SPOILER
Volgende nieuwe aflevering in amerika is pas over twee weken! Volgende week herhaling zodat die week erna je de crossover krijgt van miami en nieuw york wederom. Twee afleveringen die een vervolg op mekander zijn! Dus twee keer in 1 week een aflevering Whoei! Heb er al zin in!
pi_31696618
SPOILER
pi_31709060
Vond het gisteren wel een goede aflevering! Ik dacht echt dat Calleigh doodging of ernstig gewond was Maar dat was dus gewoon dat bloed van Delko Met de tijd vond ik nog wel meevallen, was nog wel goed te volgen op zich Vind het alleen wel raar waarom Horatio nu niets zegt over zijn broer, Raymond. Dat hij nog leeft en zo.
pi_31709440
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:28 schreef Nuna het volgende:
Vond het gisteren wel een goede aflevering! Ik dacht echt dat Calleigh doodging of ernstig gewond was Maar dat was dus gewoon dat bloed van Delko Ryan Wolfe Met de tijd vond ik nog wel meevallen, was nog wel goed te volgen op zich Vind het alleen wel raar waarom Horatio nu niets zegt over zijn broer, Raymond. Dat hij nog leeft en zo.
Wacht af en gij zult weten
pi_31709902
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Wacht af en gij zult weten
Ohja, Ryan Wolfe Ik haal ook alles door elkaar..
pi_31711231
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ohja, Ryan Wolfe Ik haal ook alles door elkaar..
is niet erg. ik heb toch geen leven naast CSI: Miami

zelfs op school ben ik er mee bezig

pi_31712943
van het weekend niet thuis. mss morgen dus al screenies maken. anders zal Jump het moeten doen als ie zin heb
pi_31717767
Ik vond het wel een goede aflevering. H. is een echte kindervriend he.
pi_31721295
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

is niet erg. ik heb toch geen leven naast CSI: Miami

zelfs op school ben ik er mee bezig

[afbeelding]

Ik ben van plan om ook zo'n studie te kiezen, met onderzoek
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:42:47 #142
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_31739403
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:39 schreef Koningin het volgende:
H. is een echte kindervriend he.

Wow, BC, net echt!, Oh nee, dit is echt en op tv niet!
Pimp my Daf!
pi_31740117
Hehe toevallig afgelopen vrijdag eens foto's gemaakt tijdens een praktijk les in het lab Hehe en als onze school net zo'n mooi lab heeft als CSI:Mia dan was het beter geweest hoor Maar al die gekleurde vloeistoffen en bloed hebben wij ook

Volgende week gaan we weer verder btw met wat zut van die "moordenaar" van horatio's broer . Jump gaat caps maken Ik ben het hele weekend niet thuis Ik mag me een weekend lang uitleven met het door bagger, water en modder lopen, rennen e.d. (Kung Fu training)...
  Lieve Belg donderdag 27 oktober 2005 @ 23:14:18 #144
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31740623
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef BlueCurl het volgende:
Hehe toevallig afgelopen vrijdag eens foto's gemaakt tijdens een praktijk les in het lab Hehe en als onze school net zo'n mooi lab heeft als CSI:Mia dan was het beter geweest hoor Maar al die gekleurde vloeistoffen en bloed hebben wij ook

Volgende week gaan we weer verder btw met wat zut van die "moordenaar" van horatio's broer . Jump gaat caps maken Ik ben het hele weekend niet thuis Ik mag me een weekend lang uitleven met het door bagger, water en modder lopen, rennen e.d. (Kung Fu training)...
Morgen tijdens men pauze op school caps maken. De andere gaan zich zitten afvragen wat ik nu weer aan het doen ben
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_31746429
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Jump het volgende:

[..]

Morgen tijdens men pauze op school caps maken. De andere gaan zich zitten afvragen wat ik nu weer aan het doen ben
tssk als ze gaan zeiken ocer csi: miami kom ik wel ff langs om ze te schoppen
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:13:57 #146
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_31789681
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Jump het volgende:
Bezig met iets waar héél véél mensen naar uitkijken!!!
Pimp my Daf!
pi_31825273
Weet iemand welke uitzending van Miami er was op 20 september 2005? Ik neem altijd alle CSI's op en kijk ze later dan, maar deze extra lange uitzending was dus niet compleet op de recorder.
pi_31827138
Dat is aflevering 3.16 geweest, 'Nothing To Lose'
  Lieve Belg maandag 31 oktober 2005 @ 12:09:40 #149
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31834206
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:13 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Bezig met iets waar héél véél mensen naar uitkijken!!!
Ik zal ze pas deze middag kunnen maken. Men codecs waren nog niet geïnstalleerd na een format, en men weekend zat vrij vol.

Straks eens stoppen met leren en ze dan maken
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_31834581
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat is aflevering 3.16 geweest, 'Nothing To Lose'
Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: