quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
waar moet ik naar toe bellen/komen/mailen
RTL5 draait zijn series ietsjes sneller af als dat ze horen. Ik heb dat al eens gemerkt toen ik mijn pc gelijk wilde zetten met de tv. Nadat ik iets voor lag liep ik ook ineens achter! Sommige gesprekken kun je het bij horen! Zeker als Horatio praat! Tenminste dat heb ik! Qua breedbeeld/vierkant beeld niet op gelet. Zal ik volgende week eens doen!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
t Kan ook aan mijn TV liggen, maar ik heb het idee dat als ik de screencaps van BlueCurl vergelijk met de aflevering die ik heb gezien dat er iets aan de zijkant afvalt van het beeld.![]()
En overigens wordt het versneld afgespeeld, viel me een aantal weken geleden al op bij CSI: NY, toen ik een intronummer hoorde wat ik ken (Greenday), maar dat klonk heel anders (sneller).![]()
met een programma (power dvd)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef Nuna het volgende:
Gave aflevering gisteren! En dat voorstukje, dat Calleigh daar zo halfdood op de grond ligt
BlueCurl, hoe maak jij eigenlijk die screencaps?
\quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met een programma (power dvd)
ow hehehe ik heb al screencaps gemaakt! maar jump doet dat ook maardan kan ie meteen de aflevering zien
[afbeelding]
in 2.8: werd de moordenaar gepakt van Horatio's broer. Een cop killer dus. Cop killers krijgen of levenslang zonder kans op vervroege vrijlating of de doodstraf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:46 schreef Koningin het volgende:
Gister de aflevering gezien, hij was goed!
Snap alleen dat stuk van dat undercover verhaal niet helemaal goed. Wie legt me dat even uit?
uhuh. aankomende dinsdag komt aflevering 21 en totaal zijn er 24 afleveringen. Over paar weken dus de laatste al! Tijd gaat snelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:53 schreef Jo0Lz het volgende:
CSI miami komt toch ook tot het eind?
Die aflevering moet nog komen van dat Calleigh daar zo op de grond ligt! Aankomende dinsdag!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:55 schreef rena het volgende:
[..]
\
Wat was er gebeurd?
Ik heb 'm niet gezien.
Dus Bob is helemaal geen crimineel? Maar werkt voor de politie?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
in 2.8: werd de moordenaar gepakt van Horatio's broer. Een cop killer dus. Cop killers krijgen of levenslang zonder kans op vervroege vrijlating of de doodstraf.
Horatio zag hem dus in dat gebouw staan en daarna op het eind was hij met die vent aan het praten (Bob Keaton).
Toen kwam Horatio erachter dat hij, Bob Keaton, voor de DEA undercover werkte. Met de toevoeging van Bob Keaton dat Raymond Caine dat ook deed! En nog steeds in leven was! Dat Bob, Raymond moest schieten om zijn dood echt te laten lijken!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dus Bob is helemaal geen crimineel? Maar werkt voor de politie?
En Raymond doet maar alsof ie dood is? Waarschijnlijk ergens onder gedoken?quote:
ik verklap niks!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:06 schreef Koningin het volgende:
[..]
En Raymond doet maar alsof ie dood is? Waarschijnlijk ergens onder gedoken?
Leip voor zijn familie zeg![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef Dafje33 het volgende:
Dat kan dus nog leuk worden!
Ik probeer me het gezicht van Yelina voor te stellen als ze dit hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:02 schreef BlueCurl het volgende:
damn voor de aflevering van volgende week in amerika!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef The_S het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, staat erbij overigens. aflevering 21 van de 24 in totaal...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef Nuna het volgende:
Zijn die screencaps nu van de season finale bluecurl?
Ja, maar ik wist niet hoeveel afleveringen in een Seizoen gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee, staat erbij overigens. aflevering 21 van de 24 in totaal...
your welcome. as alwaysquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet hoeveel afleveringen in een Seizoen gaanBedankt iig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het gaat om de afleveringen 2.7(NY) en 4.7 (MIA)
Sorry, ben het hele weekend druk geweest. Ze zien er weer geweldig uit!quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:44 schreef BlueCurl het volgende:
nog 2 dagen
mensen: er staan nieuwe caps he?
Je begint midden in de aflevering. Dan ga je naar het begin en als je daar bent begin je vanaf het midden naar het einde toequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Sorry, ben het hele weekend druk geweest. Ze zien er weer geweldig uit!
Maar het is dus een lastig te volgen aflevering wat betreft chronologie??
eenschquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:48 schreef The_S het volgende:
damn, net 406 gekeken, wat een super aflevering, kijk reikhalzend uit naar de volgende aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende nieuwe aflevering in amerika is pas over twee weken! Volgende week herhaling zodat die week erna je de crossover krijgt van miami en nieuw york wederom. Twee afleveringen die een vervolg op mekander zijn! Dus twee keer in 1 week een afleveringWhoei! Heb er al zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht af en gij zult wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:28 schreef Nuna het volgende:
Vond het gisteren wel een goede aflevering! Ik dacht echt dat Calleigh doodging of ernstig gewond wasMaar dat was dus gewoon dat bloed van Delko Ryan Wolfe
Met de tijd vond ik nog wel meevallen, was nog wel goed te volgen op zich
Vind het alleen wel raar waarom Horatio nu niets zegt over zijn broer, Raymond. Dat hij nog leeft en zo.
is niet erg. ik heb toch geen leven naast CSI: Miamiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ohja, Ryan WolfeIk haal ook alles door elkaar..
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is niet erg. ik heb toch geen leven naast CSI: Miami![]()
zelfs op school ben ik er mee bezig
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:39 schreef Koningin het volgende:
H. is een echte kindervriend he.
Morgen tijdens men pauze op school caps maken. De andere gaan zich zitten afvragen wat ik nu weer aan het doen benquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef BlueCurl het volgende:
Hehe toevallig afgelopen vrijdag eens foto's gemaakt tijdens een praktijk les in het labHehe en als onze school net zo'n mooi lab heeft als CSI:Mia dan was het beter geweest hoor
Maar al die gekleurde vloeistoffen en bloed hebben wij ook
Volgende week gaan we weer verder btw met wat zut van die "moordenaar" van horatio's broer. Jump gaat caps maken
Ik ben het hele weekend niet thuis
Ik mag me een weekend lang uitleven met het door bagger, water en modder lopen, rennen e.d. (Kung Fu training)...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Morgen tijdens men pauze op school caps maken. De andere gaan zich zitten afvragen wat ik nu weer aan het doen ben![]()
Bezig met iets waar héél véél mensen naar uitkijken!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Jump het volgende:
Morgen tijdens men pauze op school caps maken. De andere gaan zich zitten afvragen wat ik nu weer aan het doen ben![]()
Ik zal ze pas deze middag kunnen maken. Men codecs waren nog niet geïnstalleerd na een format, en men weekend zat vrij vol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:13 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Bezig met iets waar héél véél mensen naar uitkijken!!!![]()
![]()
Bedankt!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat is aflevering 3.16 geweest, 'Nothing To Lose'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |