quote:Sex taxes dinsdag 11-10, 21:30 uur
Een agent wordt dood aangetroffen. Wanneer een tweede agent ook ten prooi valt aan een moordenaar, probeert Horatio de moordenaar te achterhalen.
sjit ik had wat vanochtend moeten doen zodat ik vanavond ook had kunnen kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:38 schreef Koningin het volgende:
Ik moet vanavond weer de video programmeren, kan ik pas morgen kijken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond hem erg leuk hoor van gister... goed ook... (zie paar posts hierboven met dat grote spoilervakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond de promo voor volgende week spannender dan de hele aflevering van gisterNa ja ze kunnen niet allemaal leuk zijn!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:05 schreef BlueCurl het volgende:
s04e04: seizoen 4 is echt weer als nieuw, en zo vele malen beter!het was echt een super aflevering, heel anders als andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind de hoofdlijn van volgende week ook niettof maar er komt een nieuwtje aan bod en het heeft met Horatio te makenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik vind ze inderdaad de laatste tijd ook wat tegen vallen, vooral ten opzichte van CSI LV.
Echter, de promo voor volgende week belooft weer wat beters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb der nu al zin in!
Mwoa, daar kan ik niet mee zittenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:42 schreef BlueCurl het volgende:
en ja, sinds speedle uit serie is ben ik horatio gefixeerdsoz voor dat
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Mwoa, daar kan ik niet mee zitten![]()
![]()
Ja, want ik zal hem niet verklappenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:20 schreef Koningin het volgende:
Goeie caps!!
Moeten wij die message nu gaan zoeken?
mail me de hidden message eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ja, want ik zal hem niet verklappen
tip: kijk naar de gastrollen/vage mensen die inbeeld zijn in de caps
nee. jij moet eerst een andere aflevering zien. die ik hier niet nader ga noemen want dan verklap ik het voor de restquote:
Rick Stetler is het niet (Interne Zaken) Het gaat ook om die man die vaag in dat gebouw staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:19 schreef Koningin het volgende:
Ik zie alleen die man van interne zaken, die blonde vrouw en de man op de motor.....ben ik al warm?
Hier kan ik echt niet tegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Rick Stetler is het niet (Interne Zaken) Het gaat ook om die man die vaag in dat gebouw staatdas dezelfde als op de motor... en ie staat op nog een plaatje
Nu zeg ik echt niks meer dan word het te duidelijk
zoals ik zei: de man op de motor en dezelfde man in dat gebouw.... staat in het donker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hier kan ik echt niet tegen![]()
![]()
Het plaatje met dat geweer en badge?
Of dat plaatje waar Wolf en Calleigh tegen een lege stoel aankijken?
Prachtige caps, BC!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]![]()
nee jij niet he
![]()
druk de laatste tijd? zie je hier niet meer zo vaak!?!?
En wat vind je van mijn caps?
mooi. dat is ook de bedoelingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:18 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Prachtige caps, BC!![]()
En ja, heel druk, zo dat ik blij ben dat ik de drie CSI's nog op tv kan volgen!
Maar dankzij de mooie caps krijg ik er altijd weer zin in!
ik verklap helemaal niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:11 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaa, eindelijk komen we weer wat te weten over H's broer, Raymond.
Niks verklappen, lekker zelf kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door BlueCurl op 18-10-2005 11:05:20 ]
Ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zoals ik zei: de man op de motor en dezelfde man in dat gebouw.... staat in het donker.
lama ik ben slecht in het geven van hints... je ziet het wel vanaaf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door BlueCurl op 18-10-2005 15:21:47 ]
nog 4 te gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:29 schreef Game_Error het volgende:
Hmpf ik dacht dat ze vandaag de laaste aflevering zouden doen :| beginnen ze net met een nieuwe serie, moet ik nog zoveel aflevering kijken :p
Ga snel kijken dan!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:24 schreef Koningin het volgende:
Ik heb hem opgenomen gister.
Vandaag lekker rustig gaan bekijken.
waar moet ik naar toe bellen/komen/mailenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen mijn baas....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |