haha wilde het zojuist aan je gaan vragenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Jump het volgende:
CSI Miami wordt de zondag om 20:00 uur uitgezonden op VT4
Toegevoegd in je OP bluecurlJe kan de OP nog wijzigen, is niet vergrendeld
seizoen 4 is zoveel beter! eerste 2 afleveringen nu al gezien... en echt is veel veranderd! ik had ook moeite met enkele seizoen 3 afleveringen! maar aan het einde van seizoen 3 zitten ook enkele toffe! kan je duidelijk zien dat ze dingen aan het uitproberen waren qua camera werk... en dat was goed gelukt! even volhouden dusquote:Op woensdag 28 september 2005 10:11 schreef rena het volgende:
Ik vond het geen leuke aflevering gisterenIk had erg moeite om het tot het eind uit te zitten. Heb ik de laatste tijd wel vaker bij CSI Miami
![]()
had me wakker ge sms'tquote:Op woensdag 28 september 2005 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kmoest wegdus ik d8: ik maak maar meteen een OP voordat die andere volzat
ik sms niemand wakker want ik haat het als iemand dat bij mij doetquote:Op woensdag 28 september 2005 16:15 schreef Jump het volgende:
[..]
had me wakker ge sms'tHad ik hem geslote
Jij weet me altijd gerust te stellenquote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
seizoen 4 is zoveel beter! eerste 2 afleveringen nu al gezien... en echt is veel veranderd! ik had ook moeite met enkele seizoen 3 afleveringen! maar aan het einde van seizoen 3 zitten ook enkele toffe! kan je duidelijk zien dat ze dingen aan het uitproberen waren qua camera werk... en dat was goed gelukt! even volhouden dus
1) programmeer je foutquote:Op woensdag 28 september 2005 19:47 schreef Dafje33 het volgende:
Potverdikkie, zet ik net de video aan om de afl van gisteren te kijken, heb ik hem geprogrammeerd op Talpa![]()
als je het echt wilt wetenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:24 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het wel een goede aflevering. Alleen dat Stukje van Calleigh en haar ex vond ik niet nodig, of komt dat later nog terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie capsquote:Op donderdag 29 september 2005 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
s03e28 Game Over (Dinsdag 04-okt-'05 RTL5 21:30)
Na een ongeluk blijkt de omgekomen man vermoord te zijn. Hij blijkt een skateboarder te zijn voor een videogame gigant. Calleigh, Eric en Ryan maken kennis met de onderlinge competitie tussen programmeurs en videogame testers om zo te achterhalen hoe de man is omgekomen!
Ondertussen zorgt Horatio ervoor dat de voormalige levenswijze van een oude bekende niet op straat komt te liggen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor degene die ook bekend zijn met het skateboard wereldje: Tony Hawk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Enjoy!
Voor meer caps: klik hier
meestal zijn het van de mensen die in heeeeeel veel series gastrollen spelen! Maar zo nu en dan zijn er wel een paar die al naam hebben gemaakt!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef rena het volgende:
Top, BlueCurl![]()
Er zijn toch wel eens vaker bekende lijken in CSI? Ik herken ze alleen nooit![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Burning_Eye het volgende:
pfff waarom richt je en fanclub op van een dom programma? ik heb gister alleen CSI NY gekeken
foto?quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:07 schreef rena het volgende:
Ik herkende trouwens wel die leuke gozer uit Sex and the City een keer en Chad Micheal Murry of zoiets.
nee was ene die iemand van de crew liet verbrandenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
En hij volgens mij in die race aflevering van Miami, dat iemand z'n motor opblies.
Was hij niet keurig getrouwd tot hij Horatio Caine ging spelen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef BlueCurl het volgende:
omfg. ik lees net dat David Caruso voor de tweede keer papa is geworden op 15 september dit jaar!
antionio marquez... van huidige vriendin lisa marquez... kind heeft niet het rode haar van caruso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ben de hele week ziek geweest en dan zit ik niet achter me pc. maar ik zal ze dit weekend wel maken hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:31 schreef Koningin het volgende:
Hebben we al screencaps voor de volgende aflevering?![]()
Hopelijk voel je je nu weer wat beter, ziek zijn is niet leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee ben de hele week ziek geweest en dan zit ik niet achter me pc. maar ik zal ze dit weekend wel maken hoor!
ziek zijn niet tof. zeker als ik perse naar school moetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je nu weer wat beter, ziek zijn is niet leuk
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ziek zijn niet tof. zeker als ik perse naar school moetnu weer veel beter! nu kan ik alles lekker in me weekend inhalenw at ik wel gemist heb
en screencaps maken
ik vind het altijd wel leuk om te doen. anders zou ik het niet doen. ik ben ook ziek geweest en daarom bijna niet achter me pc gezeten en geen schoolwerk kunnen doen. dus heb ik nu ook gedaan om in te halen! volgende week maak ik ze gewoon weer op donderdagquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef rena het volgende:
Je hoeft je niet verplicht te voelen johIk zie het dinsdag sowieso wel op tv
Maar ik vind het top van jullie
![]()
geef mij maar weer de schuld!... gewoon opschieten met die capsquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef Jump het volgende:
Ik heb ze al gemaakt, moet ze enkel nog wat sorteren en verkleinen. Maar zal morgen worden, dankzij BlueCurl terug HL2 gestart
quote:BC's laptop offline, geen info beschikbaar momenteel
je bent geweldig! me desktop staat site van csi miami nu!quote:
Als je halverwege de aflevering bent, zal je het wel snappequote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Dafje33 het volgende:
Die laatste, met die bloemetjes.....?
ik moest ff denken maar ik snap het nu ook. enkel als je het nog niet gezien is het gen leuke cap denk ik. omdat het niks zegt. behalve bloemetjesquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Als je halverwege de aflevering bent, zal je het wel snappe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |