dubbelpostquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
"O schatje ja... daar ja... oehhhh... die lekkere warme tong van je... hmmmm... oh baby... do it to me..... oh.... oja even met je tong naar binnen....ohhhhh... oh....ah.....ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!"
Nog niks. Ik heb er al geen hoop meer opquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel een beetjeLullig voor je dat het nou nog niet rond is. Nog iets gehoord op je sollicitatie bij de hoerenkoerier? Dat leek me best een gaaf baantje!!
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
"O schatje ja... daar ja... oehhhh... die lekkere warme tong van je... hmmmm... oh baby... do it to me..... oh.... oja even met je tong naar binnen....ohhhhh... oh....ah.....ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!"
*fap**fap**fap*quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Shit, ragde ik weer door het strakke slotje
Voor straf pics van de imitatie van de herdershond!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
You make me horny when you talk dirtyquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat was die post van Duderinnetje tijdje terug.quote:
Dan neem ik alles terug, als vrouw zijnde mag je wel zo doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was die post van Duderinnetje tijdje terug.![]()
ach ja.. het went wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef Shreever het volgende:
Asociale mods, posten gewoon lekker verder met z'n twee, schan-daaaa-lig
Ik had meer van je verwachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Ja neuk me o schatje rag je totem in mijn strakke grotje ja daar o ja maak me nog een keer klaar voordat mijn even blonde, slanke en ruimbepramde tweelingzus er ook zo bij komt o schatje ja ga door niemand doet het zo lekker als jij."
Zo tevreden?![]()
Jij bewaart mijn posts?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
applaus..quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
In deze SC wel jaquote:
Twee maar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bewaart mijn posts?![]()
* Bang wordt....
heb je ze allemaal nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:
Hoi, was ist los?quote:
ik ben zeg maar.. ehm.. audiovisueel ingesteldquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
"Ik wil je lekkere stijve pik diep in mijn keeltje voelen tot je kloppende eikel mijn huig doet wiebelen gelijk een klepel van klok net zo robuust als het klokkenspel tussen jouw benen."
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
"Ik wil je lekkere stijve pik diep in mijn keeltje voelen tot je kloppende eikel mijn huig doet wiebelen gelijk een klepel van klok net zo robuust als het klokkenspel tussen jouw benen."
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bewaart mijn posts?![]()
* Bang wordt....
afknapperquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
visualisatie is okay.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben zeg maar.. ehm.. audiovisueel ingesteld
quote:
Nog een half uurquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga zo maar eens naar huis denk ik.
Helloquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
Toepasselijk nummer op Actionradio: De Kreuners - Ik Wil Je.
Hoi SGJ.
quote:
Genoegquote:
Als dat het geval was dan ging ik echt niet koken hoorquote:
Hellowquote:
Hey DUDquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
@ Speed: hoi! What's up? Gaat je raam niet door?
"Gezinsdrama in Dokkum"quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kom ik thuis: doe de monitor aan (Pc stond al aan) zie ik startkabel in beeldTinyUploader (Voor mijn weergegevens te uploaden) die weg was, heavy weather (om mijn weergegevens te bekijken op de pc) die ook weg was geklikt, oorzaak, juist mijn moeder,
ONDER staat een pc die voor mijn moeder is, verdomme ze gebruiken die maar
![]()
![]()
![]()
kan ook nooit eens rustig wat aan laten staan, dit vraagt dan ook om maatregeling!
Nah, ik zal mijn moeder niet afschieten of zow hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Gezinsdrama in Dokkum"
Ik zie de koppen voor me![]()
Als je maar wél belooft haar elke dag wat brood en water te brengen daarquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah, ik zal mijn moeder niet afschieten of zow hoor
Maar een eventuele slot op zolder zal zeker geen overbodige luxe zijn
Ik bedoel: Als mijn pc, tv en die hele zooi boven op zolder staat, zodat ze niet meer bij mijn pc kunnen komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je maar wél belooft haar elke dag wat brood en water te brengen daar![]()
Is er trouwens een oorzakelijk verband bij de constatering dat de Belgen voor zoiets de kelder opzoeken, en de noorderlingen de zolder?
![]()
Owwwwwwwwwwwww, bedoel je dat!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik bedoel: Als mijn pc, tv en die hele zooi boven op zolder staat, zodat ze niet meer bij mijn pc kunnen komen![]()
Ik heb zelf geen id, misschien kennen de belgen wel geen zolder![]()
Jaaaaaa dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwww, bedoel je dat!!!![]()
We zullen het Leo maar eens voorleggen dan![]()
Ik ga even cockerellen![]()
![]()
![]()
Goodquote:
ik ben al de hele dag thuisquote:
Zolder kennen ze wel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik bedoel: Als mijn pc, tv en die hele zooi boven op zolder staat, zodat ze niet meer bij mijn pc kunnen komen![]()
Ik heb zelf geen id, misschien kennen de belgen wel geen zolder![]()
quote:
19999quote:
Hoi Dudequote:
Hoi Shreeverquote:
Ze leggen tegenwoordig overal verbandenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
Verband tussen linkshandigheid en kans op borstkanker
Kleine stapjes vooruitquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi Dude
Ben gisteren naar school geweest...Hele overwinning, het is goed gegaan, hoewel ik me nog steeds behoorlijk brak voel...
Vrouwen en borstkanker, ook al zoietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze leggen tegenwoordig overal verbanden![]()
de opleiding lijkt me nog steeds heel leuk, medeleerlingen heb ik nog niet veel gezien, op een paar na waar ik de afgelopen weken al regelmatig contact mee heb gehad... Verder heb ik thuis al zoveel mogelijk geprobeerd bij te blijven, is natuurlijk bij lange aan niet gelukt, maar ik heb iig al iets gedaan... Ik zie wel hoe ik de rest van m'n achterstand ga inlopen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kleine stapjes vooruit![]()
Hoe lijkt de opleiding je tot nu toe? Je hebt er nog niet veel van meegekregen, maar wel gezien wat voor soort lessen en lesmateriaal je krijgt neem ik aan. En je mede-leerlingen. Is het wat?
In je eigen tempo. Iedereen snapt dat het bij jou even wat anders in elkaar steekt toch? En top dat je toch probeert door zelfstudie al veel te doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
de opleiding lijkt me nog steeds heel leuk, medeleerlingen heb ik nog niet veel gezien, op een paar na waar ik de afgelopen weken al regelmatig contact mee heb gehad... Verder heb ik thuis al zoveel mogelijk geprobeerd bij te blijven, is natuurlijk bij lange aan niet gelukt, maar ik heb iig al iets gedaan... Ik zie wel hoe ik de rest van m'n achterstand ga inlopen...
Mijn borsten, WAT DOEN ZEquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
Verband tussen linkshandigheid en kans op borstkanker
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:37 schreef MutZ het volgende:
Ben gisteren naar school geweest...Hele overwinning, het is goed gegaan, hoewel ik me nog steeds behoorlijk brak voel...
Ik wil gewoon proberen om aan het eind van het jaar zoveel mogelijk studiepunten te hebben... Liefst zelfs m'n propedeuse... Noem het gemotiveerd, noem het eigenwijs, noem het gestoord... Zo zit ik in elkaar, ik wil gewoon supergraag dit halen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In je eigen tempo. Iedereen snapt dat het bij jou even wat anders in elkaar steekt toch? En top dat je toch probeert door zelfstudie al veel te doen![]()
En dat is juist goed, als je een doel hebtquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon proberen om aan het eind van het jaar zoveel mogelijk studiepunten te hebben... Liefst zelfs m'n propedeuse... Noem het gemotiveerd, noem het eigenwijs, noem het gestoord... Zo zit ik in elkaar, ik wil gewoon supergraag dit halen...
Dat bekijk ik van dag tot dag... Als ik me morgen goed voel, ga ik morgen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Goed zeg!! En wanneer ga je weer?
kus
Relaxed geregeld danquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat bekijk ik van dag tot dag... Als ik me morgen goed voel, ga ik morgen...
Ik heb mijn P ook gehaald, een kleine 2 jaar en 14 dagen over gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon proberen om aan het eind van het jaar zoveel mogelijk studiepunten te hebben... Liefst zelfs m'n propedeuse... Noem het gemotiveerd, noem het eigenwijs, noem het gestoord... Zo zit ik in elkaar, ik wil gewoon supergraag dit halen...
bijvoorbeeld ja..quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vrouwen en borstkanker, ook al zoiets![]()
![]()
Ik heb een stokbroodje met kaas, ham, pizzakruiden en salami uit de oven gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook.. lekkere macaroni![]()
Ik krijg bijna wéér hongerquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb een stokbroodje met kaas, ham, pizzakruiden en salami uit de oven gehad.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb mijn P ook gehaald, een kleine 2 jaar en 14 dagen over gedaan.Morgen kan ik hem ophalen.
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan ben je qua schema een NOG iets langzamere student dan ik
Ik heb 8 jaar en een maand over een vierjarige studie gedaan, wat toch zeker wel neerkomt op 2 jaar en 7½ dag per jaar
damnquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan ben je qua schema een NOG iets langzamere student dan ik
Ik heb 8 jaar en een maand over een vierjarige studie gedaan, wat toch zeker wel neerkomt op 2 jaar en 7½ dag per jaar
ik zal een foto plaatsenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:Verklaar u nader.
inlezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:Verklaar u nader.
Fysische Geografiequote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fysische Geografie
Erg leuk om te doenNiet altijd even makkelijk, maar alle excursies 2 keer doen heeft ook wel wat natuurlijk
Dan heb je grote postzegels.. hij's iets groter.. Maar ik wist dat het super-klein zou zijn, dus nee, totaal geen teleurstelling..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
geil trouwens pinda![]()
Is alleen nog kleiner dan een postzegel zo te zienIs dat niet een klein beetje teleurstellend?
Ah daar. Interessant.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je, scheelt me weer een CRTL+C en CRTL+V![]()
Zo, klinkt leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fysische Geografie
Erg leuk om te doenNiet altijd even makkelijk, maar alle excursies 2 keer doen heeft ook wel wat natuurlijk
Meer dan 1 mm dik, dus het buigt niet zomaar, je moet er wel wat druk op uitoefenen. En nee, dat ga ik NIET doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dik is het eigenlijk? En goud is toch ontzettend slap als metaal? kan je hem wel oppakken met iets anders dan een pincet of zo?
Hartstikke goedquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Who told ya that??quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh.. Fles.. ik moest bij jou zijn voor het volgende:
Ik wil dezequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh.. Fles.. ik moest bij jou zijn voor het volgende:
Als JIJ mocht kiezen uit onderstaande, welke kies jij?
http://www.dpreview.com/news/0507/05072803fuji_s9000zs9500z.asp
http://www.digicamshop.nl/product/16897
Dit omdat ik nog meer geld over heb en voor mijn volgende vakantie een nieuwe camera wil kopen. Zelf vermoed ik dat het de Canon wordt, maar ik moet me eens beter gaan oriënteren geloof ik..![]()
qu of es...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Who told ya that??
Ik zal eens kijken voor je
veel optische zoom toch he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil deze![]()
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Olympus/oly_sp500.asp
Stoer zeg.quote:
dolle_hond zei het volgens mij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
qu of es...maar kijk er maar niet teveel naar hoor... ik moet nog veel voorverkenning doen. Ik weet dat ik felle zon zal hebben en ik wil actiefoto's kunnen maken
owh.. ik meende me een korte naam te herinnerenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
dolle_hond zei het volgens mij.![]()
10quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
veel optische zoom toch he?
zoiets zoek ik volgens mij ookquote:
De Powershot Pro1 is echt een wolf in schaapskleren, maar was dat ruim anderhalf jaar geleden al. De specs van de Fuji zien er op z'n minst indrukwekkend uit, al vind ik het schermpje vrij klein en heb ik ernstig mijn twijfels bij de claim "shutter lag 0,01 s." Dat haal je met een SLR nauwelijks, dus hoe dat op een compactje (want technisch gezien is het een compact) moet gaan lukken... ik heb geen idee. Los daarvan heb ik het niet zo op maxi-zoom objectieven. Ten eerste heb je gewoon geen andere keus dan het standaard gemonteerde objectief te gebruiken, en ten tweede: hoe meer bereik zo'n lens heeft, hoe meer concessies er over het HELE gebied aan de beeldkwaliteit gedaan moeten zijn om in ALLE brandpuntslengten een acceptabel beeld over te houden. En bij een range als 28-300 heb ik ernstig mijn twijfels of de beeldkwaliteit ook maar ergens boven "acceptabel" zal komen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Als JIJ mocht kiezen uit onderstaande, welke kies jij?
Een van de betere multi-culti buurten, zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen uit Utrecht? Ik heb een kamer in de Tesselschadestraat op het oog. Weet iemand of dat een beetje een leuke buurt is?
Ligt vlak achter het station zie ik op het kaartje. Is wel wat dus qua buurt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de betere multi-culti buurten, zal ik maar zeggenLekker dicht bij van alles, maar nog net ver genoeg van Kanaleneiland
* indahnesia.com kopieerd naar mijn mailquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Powershot Pro1 is echt een wolf in schaapskleren, maar was dat ruim anderhalf jaar geleden al. De specs van de Fuji zien er op z'n minst indrukwekkend uit, al vind ik het schermpje vrij klein en heb ik ernstig mijn twijfels bij de claim "shutter lag 0,01 s." Dat haal je met een SLR nauwelijks, dus hoe dat op een compactje (want technisch gezien is het een compact) moet gaan lukken... ik heb geen idee. Los daarvan heb ik het niet zo op maxi-zoom objectieven. Ten eerste heb je gewoon geen andere keus dan het standaard gemonteerde objectief te gebruiken, en ten tweede: hoe meer bereik zo'n lens heeft, hoe meer concessies er over het HELE gebied aan de beeldkwaliteit gedaan moeten zijn om in ALLE brandpuntslengten een acceptabel beeld over te houden. En bij een range als 28-300 heb ik ernstig mijn twijfels of de beeldkwaliteit ook maar ergens boven "acceptabel" zal komen...
Waarom pak je niet een betaalbare spiegelreflex, zoals de Canon EOS 350D of de Nikon D50? Groot voordeel van de digitale spiegelreflexcamera's is ook dat ze een veel grotere sensor hebben, dus dat de pixel niet zo extreem dicht op elkaar geprakt zitten. Er lopen namelijk altijd minuscule stroompjes, en pixels beïnvloeden elkaar. En als ze dichter op elkaar zitten beïnvloeden ze elkaar MEER, en dat heet ruisDe sensor van de Pro1 is grofweg 8 x 6 mm, die van de EOS 300D is al 23 x 15 mm, en daar zitten minder pixels op (6,3 M tegen 8M).
Ik weet niet hoeveel geld je over hebt, maar als je ooit wil gaan uitbreiden, dan is een SLR echt VER in het voordeel boven een compact. Kan je met deze bespiegelingen iets?
Nogal jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ligt vlak achter het station zie ik op het kaartje. Is wel wat dus qua buurt?Kanaleneiland is de ghetto?
![]()
Ik ken Kanaleneiland van de slechte naam, volgens mij het iets als Woensel-West of de Kruidenbuurt hier in Eindhoven. En daar woont over het algemeen het 'minder opgeleide' segment Nederlanders, niet-Nederlanders die proberen er iets van te maken en niet-Nederlanders die het maar niet eens proberen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:58 schreef Jaguarized het volgende:
Zo erg?
Wat formuleer je dat mooiquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ken Kanaleneiland van de slechte naam, volgens mij het iets als Woensel-West of de Kruidenbuurt hier in Eindhoven. En daar woont over het algemeen het 'minder opgeleide' segment Nederlanders, niet-Nederlanders die proberen er iets van te maken en niet-Nederlanders die het maar niet eens proberen.![]()
technische mankementen moet je bij MutZ wezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef Shreever het volgende:
Trouwens, weet iemand wat te doen met een pijnleuke heup/ spier daar ergens in de buurt? MIjn huisarts vertelde mij dat er niets aan te doen viel maar het begint nu (na een aantal maanden) wel behoorlijk irri te worden
Ben eerst even op google aan het zoeken of ik die spier terug kan vinden die mijn huisarts toendertijd aanweesquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
technische mankementen moet je bij MutZ wezen
Tijd voor een brilletje?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:Shreever.
Om de een of andere reden lees ik altijd Streever
Die hadden we nog niet gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:Shreever.
Om de een of andere reden lees ik altijd Streever
Heb je er al maanden last van en je arts doet niets?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ben eerst even op google aan het zoeken of ik die spier terug kan vinden die mijn huisarts toendertijd aanwees
Inloggenquote:
wel gezellig geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zo even rond gekeken.![]()
Hoe is het hier.
Shit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:11 schreef Shreever het volgende:
[..]
Inloggen
Om de details van deze kamer te bekijken moet je lid zijn van Kamernet.nl.
Het is maar voor 3 maand.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ACHT vierkante meter jag??
ACHT??
een fucking parkeervak is groter, en da's niet eens overdreven
ik lees zijdelings mee. Fles heeft me een geile foto-camera aangewezen. Maar ik moet me maar eens echt gaan oriënteren voordat ik wat koop.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geloof je?
Ik wacht dan ook nog even af.
Ehm nou? Ik had er al maanden last van, ging naar de huisarts die zei niets te kunnen doen. Ik zei dat ik het nog wel volhield zonder pijnstillers (aangezien het alleen om pijnscheuten bij bepaalde bewegingen gaat en als ik een langere tijd dezelfde houding aanneem of abrupt beweeg) Daarna is het een tijdje wat minder geweest maar nu ik weer aan het werk ben (en dus lang zit) heb ik er dus veel meer last van...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je er al maanden last van en je arts doet niets?
o ja, praktijkervaringsdeskundige-advies: Met een SLR BLIJF je geld uitgevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik lees zijdelings mee. Fles heeft me een geile foto-camera aangewezen. Maar ik moet me maar eens echt gaan oriënteren voordat ik wat koop.
Ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik lees zijdelings mee. Fles heeft me een geile foto-camera aangewezen. Maar ik moet me maar eens echt gaan oriënteren voordat ik wat koop.
Voor 150 euro per maand mag je mijn schuur huren..quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is maar voor 3 maand.En meer is er niet onder de 200 euro.
![]()
en je hebt een gezellige huisgenote waar je eens een krat bier mee kan wegvouwenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef Shreever het volgende:
[..]
Voor 150 euro per maand mag je mijn schuur huren..
Die is stukken groter en er staat een 2-persoonsbed in
Als ze het niet weten, lijkt het me verstandig om eens foto's te laten maken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ehm nou? Ik had er al maanden last van, ging naar de huisarts die zei niets te kunnen doen. Ik zei dat ik het nog wel volhield zonder pijnstillers (aangezien het alleen om pijnscheuten bij bepaalde bewegingen gaat en als ik een langere tijd dezelfde houding aanneem of abrupt beweeg) Daarna is het een tijdje wat minder geweest maar nu ik weer aan het werk ben (en dus lang zit) heb ik er dus veel meer last van...
Maar het was een vervangende arts, dus misschien moet ik toch maar eens een afspraak maken met mijn eigen arts.
Of weer aan de pilletjes, was net zo blij dat ik daar zo'n beetje vanaf ben.. hoofdpijn weg, heup/bekken/onderrug pijn terug. Weet niet eens precies wat het is moet je nagaan
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef Shreever het volgende:
[..]
Voor 150 euro per maand mag je mijn schuur huren..
Die is stukken groter en er staat een 2-persoonsbed in
Een hele domme vraag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Powershot Pro1 is echt een wolf in schaapskleren, maar was dat ruim anderhalf jaar geleden al. De specs van de Fuji zien er op z'n minst indrukwekkend uit, al vind ik het schermpje vrij klein en heb ik ernstig mijn twijfels bij de claim "shutter lag 0,01 s." Dat haal je met een SLR nauwelijks, dus hoe dat op een compactje (want technisch gezien is het een compact) moet gaan lukken... ik heb geen idee. Los daarvan heb ik het niet zo op maxi-zoom objectieven. Ten eerste heb je gewoon geen andere keus dan het standaard gemonteerde objectief te gebruiken, en ten tweede: hoe meer bereik zo'n lens heeft, hoe meer concessies er over het HELE gebied aan de beeldkwaliteit gedaan moeten zijn om in ALLE brandpuntslengten een acceptabel beeld over te houden. En bij een range als 28-300 heb ik ernstig mijn twijfels of de beeldkwaliteit ook maar ergens boven "acceptabel" zal komen...
Waarom pak je niet een betaalbare spiegelreflex, zoals de Canon EOS 350D of de Nikon D50? Groot voordeel van de digitale spiegelreflexcamera's is ook dat ze een veel grotere sensor hebben, dus dat de pixel niet zo extreem dicht op elkaar geprakt zitten. Er lopen namelijk altijd minuscule stroompjes, en pixels beïnvloeden elkaar. En als ze dichter op elkaar zitten beïnvloeden ze elkaar MEER, en dat heet ruisDe sensor van de Pro1 is grofweg 8 x 6 mm, die van de EOS 300D is al 23 x 15 mm, en daar zitten minder pixels op (6,3 M tegen 8M).
Ik weet niet hoeveel geld je over hebt, maar als je ooit wil gaan uitbreiden, dan is een SLR echt VER in het voordeel boven een compact. Kan je met deze bespiegelingen iets?
dat zeg ik, je moet bij MutZ wezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
Maanden met een pijn lopen , meid niet doen, dan ben je op een gegeven
moment meer met die pijn bezig dan met leven.
Ja zoiets bedact ik me ook al. Zal morgen eens bellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze het niet weten, lijkt het me verstandig om eens foto's te laten maken.
Artsen zijn ook maar mensen, ze kunnen niet in het lichaam kijken.
Maanden met een pijn lopen , meid niet doen, dan ben je op een gegeven
moment meer met die pijn bezig dan met leven.
whehe.. dan begin ik wel gewoon van voor af aan.. wie weet waar ik eindig als ik meer vrije tijd heb dan nu.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o ja, praktijkervaringsdeskundige-advies: Met een SLR BLIJF je geld uitgeven
Lensje erbij, filtertjes, powergripje, flitsertje, hee wordt wel veel, mwoa doe ook maar een grotere tas dan...
Ze heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een hele domme vraag.
Als je niets hebt met aldoor lensjes verwisselen en dergelijke, heb je dan wel of niets aan een spiegelflexreclame?
Digitale camera's vind ik fijn omdat je niet steeds lensjes moet verzetten en draaien.
Aldus namens mijn moeder![]()
Zo erg is het nog niet, het begint me nu pas te irriteren...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zeg ik, je moet bij MutZ wezen
True, gelijk een verwijskaart en nog een afspraak in het ziekenhuis is een nog beter begin.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ja zoiets bedact ik me ook al. Zal morgen eens bellen
ik ben het typetje van 'pas naar de huisarts gaan als ik niet meer kan lopen' maar eerst bellen is een begin nietwaar?
ze heeft zeker een puntquote:
ik ga het dus proberen om binnen een jaar te doen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb mijn P ook gehaald, een kleine 2 jaar en 14 dagen over gedaan.Morgen kan ik hem ophalen.
![]()
Er zijn een aantal dingen:quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Als je idd meer wil met een camera dan zou die eos 350 zeker een hele mooie zijn.
Is helemaal afhankelijk wat je nog verder met zo'n ding wil.
Stof.. als er ergens wel een overschot aan is in Indonesië is het dat welquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze heeft zeker een puntik word er ook weleens moe van, het is een hoop werk, dat gewissel constant. Bovendien is iedere keer dat je je lenzen wisselet, een gelegenheid voor stof om binnen te dringen, op je sensor te gaan zitten, en al je foto's te vernaggelneuken. En het verwijderen van stof op je sensor is een akelig secuur werkje
Doe eens niet zo engquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, gelijk een verwijskaart en nog een afspraak in het ziekenhuis is een nog beter begin.![]()
mail zelfquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, het begint me nu pas te irriteren...
Maar MutZ als je dit leest, mail ff
hmm, als je daar vaker komt (wel hè?) dan zou dat idd serieus een argument zijn om dan geen SLR te willen.... overigens, bij een compact kan het natuurlijk ook gebeuren, maar veel minder makkelijk. Downside: als je op een compact eenmaal stof op je sensor hebt, kan je gelijk een nieuwe cam kopen, dan is er geen redden meer aan. Bij een SLR kan je het zelf nog doen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stof.. als er ergens wel een overschot aan is in Indonesië is het dat wel![]()
![]()
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ja zoiets bedact ik me ook al. Zal morgen eens bellen
ik ben het typetje van 'pas naar de huisarts gaan als ik niet meer kan lopen' maar eerst bellen is een begin nietwaar?
Ow ja dit gaat opschietenquote:
foto's van Shreeves d'r binnenkant? My pleasurequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die foto's maken
O wacht Flash kan jij uhhhh?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow ja dit gaat opschietenTwee stront-bijdehante wijven die wel willen mailen, maar willen dat de ander begint
Dat moet ik nog even gaan opmeten. Volgens mij is onze studeerkamer ook zoiets.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
Jag.
Je weet hoe tiephus weinig 8m2 is?
Yeahquote:
sterktequote:Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef qu63 het volgende:
vejaa
dag
leuk al die familie
moet ik weer verplicht naar beneden
Hoiquote:
hoi buzzerquote:
hoi leoniekequote:
Vanmorgen zonder stem opgestaanquote:
Buzzerquote:
Maandag naar school geweest, ik ga denk donderdag weer...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanmorgen zonder stem opgestaan
Na een kwartier lesgeven, schoot stem er opeens weer door
Nog veel hoesten, maar wel al kunnen fitnessen vannamiddagdus ik begin erdoor te komen denk ik
Hoe gaat het met jou?
ja zeker wetenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Buzzer. Het wordt mooi aan de andere kant
.
Dat is toch al positief!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maandag naar school geweest, ik ga denk donderdag weer...
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is toch al positief!![]()
En dan kan ik ondertussen rusten want dat is mijn vrije dag. Rust ik even voor jou ook uit
Hier ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
Trusten MutZ![]()
Bij mij was fok een hele poos down en bij jullie niet?
hoiquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
Trusten MutZ![]()
Bij mij was fok een hele poos down en bij jullie niet?
walgelijk traagquote:
neequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Shreever het volgende:
Truste allemaal die gaan slapen![]()
Blijf ik hier helemaal alleen achter?![]()
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Shreever het volgende:
Truste allemaal die gaan slapen![]()
Blijf ik hier helemaal alleen achter?![]()
Hier lijkt het nog goed te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben er nogVoor zover fok dat toelaat.
Domme sukkerl, jezelf laten filmen door een bewakingscameraquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:23 schreef qu63 het volgende:
[update] Opsporing Verzocht zoekt FOK!ker
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:33 schreef Shreever het volgende:kwartet
Edit: Kon het niet laten, mijn excuses
Trustequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Shreever het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar bed toe ga... de verveling slaat toe enzo
Dikke kusch allemaal!
ik heb nog steeds geen mail van het fok!fotoboekquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef Shreever het volgende:
Thanks, ben nog even aan het fobo-spammen dus blijf nog wel effe
Die mails komen bij mij in een email-account waar ik 1 keer in de zoveel maanden kom om hem leeg te gooien omdat hij volstaat met mail van het fobo. Als ik dat nou gewoon uitzet, maar dat vergeet ik steedsquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen mail van het fok!fotoboek
heb je het nu gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Die mails komen bij mij in een email-account waar ik 1 keer in de zoveel maanden kom om hem leeg te gooien omdat hij volstaat met mail van het fobo. Als ik dat nou gewoon uitzet, maar dat vergeet ik steeds
Ik zal het nog eens gaan opmeten. Nog niet gedaan dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef Renesite het volgende:
Trouwens Jag, 8m2 is echt helemaal niets he!
Realiseer dat![]()
(wou ik zeggen maar ja, downtime..)
Balletje en fles?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Shreever het volgende:
Goffer.. ik stikte bijna in mijn balletje, ik wist dat er een reden was waarom je niet uit een fles moet drinken!![]()
uitkijken Squote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Shreever het volgende:
Goffer.. ik stikte bijna in mijn balletje, ik wist dat er een reden was waarom je niet uit een fles moet drinken!![]()
Misschien moet ik toch eens leren om me duidelijker uit te drukkenquote:
morgen weer een vermoeiende dag?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Renesite het volgende:
TPM hoor, anders trek ik dat morgen niet
Zeg dat dan meteen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch eens leren om me duidelijker uit te drukken
Het balletje van mijn tongpiercing ging los terwijl ik een slok uit de sinas-fles nam![]()
gezellig. slaapzequote:
Meestal voel ik het wel voordat ik m doorslikquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen.Lijkt me kut als je hem ineens doorslikt.
![]()
nog ff whiskeyglas leegdrinkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
nog geen tpm?
hey Bquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga maar bb kijken dat is minder saai dan fok![]()
doei squote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Shreever het volgende:
Oké.. ik ga naar bed, mijn rug trekt het niet meer zo geloof ik
Allen een fijne avond/nacht verder![]()
Zeg postopkrikker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:22 schreef dolle_hond het volgende:
Post hier je palindroom postaantal # 25
ik kom er toch nog maar zelden
En dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet lang meer hoor
nog een paar dagen
oke, even gaat terug lezen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga ik minderen
lees evt terug wat ik er eerder vandaag over heb gepost
tot morgen
Ow yeah, talk dirty to me babyquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
"Lik mijn zwarte laklaarzen jij hond van de laagste soort laat dan zien aan de meesteres wat je kunt of moet ik die dildo nog harder in je stoten nou dan likken zal je!"
Zo oké?
Hai,quote:
er staat geen volledige uitleg bij hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 08:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai,![]()
Ik heb nog niet terug kunnen vinden waarom je mindert.![]()
Zal altijd wel een goede reden zijn, ik post ook al een stuk minder.
Als ik opeens weg ben valt het niet eens meer op.
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er staat geen volledige uitleg bij hoor
komt nog wel
is er iets wat ik nog niet weet?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
komt nog wel
goedemorgenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er iets wat ik nog niet weet?
Goeiemiorgen allemaal
en dat zeg je nou pasquote:Op woensdag 28 september 2005 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, op het werk dus inmiddels.. al een uur trouwens.
aaaaaaaaaawquote:Op woensdag 28 september 2005 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, op het werk dus inmiddels.. al een uur trouwens.
O, het lijkt erop dat de meeste langzaam aan weggaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
komt nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |