quote:
kloptquote:
hier nu ook even, en hoen dat dat het ook nog even blijft tot een uur of half zevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef Jaguarized het volgende:
hier is het droog
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:29 schreef dolle_hond het volgende:
moet je je hand weer bij je pa ophouden T
kan je dat dan niet bij cwi aangeven?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kan de papieren niet in 1 week leveren. Logge bedrijvewn enzo
Het CWI is zelf nogal flexibelquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je dat dan niet bij cwi aangeven?
vertel mij watquote:
Wat het ook is, het is k*tquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is toch overheid, of zit ik nu fout?
hehequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
cwi
dat is toch waar iedereen met buttons loopt met "I ♥ To Annoy"
extra extra gehard gewapend betonquote:
hoiquote:
Maar ja, makkelijk is het leven nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
extra extra gehard gewapend beton
Middagquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou nou, in sommige landen krijg je geen centjes als je geen werk hebt hoor![]()
Of is dit in de categorie 'In de derde wereld hebben kindjes helemaal niets te eten'?![]()
Middag allemaal
misschien een stroomschok gevenquote:Ik lig al een uur met een glas water op de loer om een kater uit de keuken te jagen. Vreet de bakken leeg hierMaar hij komt na vier plenzen water op zijn kop gewoon weerom
![]()
Dan heeft ie vast heel veel honger... Heb je geen tuinslang? Of flink veel herrie maken zodat ie flink schriktquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou nou, in sommige landen krijg je geen centjes als je geen werk hebt hoor![]()
Of is dit in de categorie 'In de derde wereld hebben kindjes helemaal niets te eten'?![]()
Middag allemaal
Ik lig al een uur met een glas water op de loer om een kater uit de keuken te jagen. Vreet de bakken leeg hierMaar hij komt na vier plenzen water op zijn kop gewoon weerom
![]()
was gisteren ook vanaf de middag iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:01 schreef Pheno het volgende:
Ligt het aan mij of is fok weer trager aan het worden? Paginas laden weer met de snelheid van een naaktslak
Zal ik jou eens een stroomschok gevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
misschien een stroomschok geven![]()
Irritant, ik blijf mijn posts edittenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
was gisteren ook vanaf de middag idd
sexquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaja, wuif-wuif en zo. Niemand iets te melden?Sex, drugs of rock'nroll of zo?
hier wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:01 schreef Pheno het volgende:
Ligt het aan mij of is fok weer trager aan het worden? Paginas laden weer met de snelheid van een naaktslak
Niets bijzonders in ieder geval... morgen misschienquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaja, wuif-wuif en zo. Niemand iets te melden?Sex, drugs of rock'nroll of zo?
Geen tuinslang neequote:Op dinsdag 27 september 2005 16:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dan heeft ie vast heel veel honger... Heb je geen tuinslang? Of flink veel herrie maken zodat ie flink schrikt
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je dat dan niet bij cwi aangeven?
Die jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
cwi
dat is toch waar iedereen met buttons loopt met "I ♥ To Annoy"
De naaktslakken gaan sneller met regenachtig weer, dus hier zijn het gewoon langzame slakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:01 schreef Pheno het volgende:
Lang verhaalquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Middag allemaal
Ik lig al een uur met een glas water op de loer om een kater uit de keuken te jagen. Vreet de bakken leeg hierMaar hij komt na vier plenzen water op zijn kop gewoon weerom
![]()
oeh.. kinkyquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:03 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een stroomschok geven![]()
whehe.. daar kan ik wel inkomen jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen tuinslang nee
En ik ben al een paar keer brullend als een beest en rondmaaiend met mijn armen de tuin in gerend, maar tot nu toe heeft dat alleen effect op de buren, die met popcorn voor de ramen staan![]()
Pfft hardnekkig beest danquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen tuinslang nee
En ik ben al een paar keer brullend als een beest en rondmaaiend met mijn armen de tuin in gerend, maar tot nu toe heeft dat alleen effect op de buren, die met popcorn voor de ramen staan![]()
"Ja neuk me o schatje rag je totem in mijn strakke grotje ja daar o ja maak me nog een keer klaar voordat mijn even blonde, slanke en ruimbepramde tweelingzus er ook zo bij komt o schatje ja ga door niemand doet het zo lekker als jij."quote:
Ja ik weet het wel een beetjequote:
"rag je totem in mijn strakke grotje"quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Ja neuk me o schatje rag je totem in mijn strakke grotje ja daar o ja maak me nog een keer klaar voordat mijn even blonde, slanke en ruimbepramde tweelingzus er ook zo bij komt o schatje ja ga door niemand doet het zo lekker als jij."
Zo tevreden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |