afknapperquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
"Ik wil je lekkere stijve pik diep in mijn keeltje voelen tot je kloppende eikel mijn huig doet wiebelen gelijk een klepel van klok net zo robuust als het klokkenspel tussen jouw benen."
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
"Ik wil je lekkere stijve pik diep in mijn keeltje voelen tot je kloppende eikel mijn huig doet wiebelen gelijk een klepel van klok net zo robuust als het klokkenspel tussen jouw benen."
visualisatie is okay.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben zeg maar.. ehm.. audiovisueel ingesteld
quote:
Nog een half uurquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga zo maar eens naar huis denk ik.
Helloquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
Toepasselijk nummer op Actionradio: De Kreuners - Ik Wil Je.
Hoi SGJ.
quote:
Genoegquote:
Als dat het geval was dan ging ik echt niet koken hoorquote:
Hellowquote:
Hey DUDquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
@ Speed: hoi! What's up? Gaat je raam niet door?
"Gezinsdrama in Dokkum"quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kom ik thuis: doe de monitor aan (Pc stond al aan) zie ik startkabel in beeldTinyUploader (Voor mijn weergegevens te uploaden) die weg was, heavy weather (om mijn weergegevens te bekijken op de pc) die ook weg was geklikt, oorzaak, juist mijn moeder,
ONDER staat een pc die voor mijn moeder is, verdomme ze gebruiken die maar
![]()
![]()
![]()
kan ook nooit eens rustig wat aan laten staan, dit vraagt dan ook om maatregeling!
Nah, ik zal mijn moeder niet afschieten of zow hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Gezinsdrama in Dokkum"
Ik zie de koppen voor me![]()
Als je maar wél belooft haar elke dag wat brood en water te brengen daarquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah, ik zal mijn moeder niet afschieten of zow hoor
Maar een eventuele slot op zolder zal zeker geen overbodige luxe zijn
Ik bedoel: Als mijn pc, tv en die hele zooi boven op zolder staat, zodat ze niet meer bij mijn pc kunnen komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je maar wél belooft haar elke dag wat brood en water te brengen daar![]()
Is er trouwens een oorzakelijk verband bij de constatering dat de Belgen voor zoiets de kelder opzoeken, en de noorderlingen de zolder?
![]()
Owwwwwwwwwwwww, bedoel je dat!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik bedoel: Als mijn pc, tv en die hele zooi boven op zolder staat, zodat ze niet meer bij mijn pc kunnen komen![]()
Ik heb zelf geen id, misschien kennen de belgen wel geen zolder![]()
Jaaaaaa dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwww, bedoel je dat!!!![]()
We zullen het Leo maar eens voorleggen dan![]()
Ik ga even cockerellen![]()
![]()
![]()
Goodquote:
ik ben al de hele dag thuisquote:
Zolder kennen ze wel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik bedoel: Als mijn pc, tv en die hele zooi boven op zolder staat, zodat ze niet meer bij mijn pc kunnen komen![]()
Ik heb zelf geen id, misschien kennen de belgen wel geen zolder![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |