Goodquote:
ik ben al de hele dag thuisquote:
Zolder kennen ze wel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik bedoel: Als mijn pc, tv en die hele zooi boven op zolder staat, zodat ze niet meer bij mijn pc kunnen komen![]()
Ik heb zelf geen id, misschien kennen de belgen wel geen zolder![]()
quote:
19999quote:
Hoi Dudequote:
Hoi Shreeverquote:
Ze leggen tegenwoordig overal verbandenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
Verband tussen linkshandigheid en kans op borstkanker
Kleine stapjes vooruitquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi Dude
Ben gisteren naar school geweest...Hele overwinning, het is goed gegaan, hoewel ik me nog steeds behoorlijk brak voel...
Vrouwen en borstkanker, ook al zoietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze leggen tegenwoordig overal verbanden![]()
de opleiding lijkt me nog steeds heel leuk, medeleerlingen heb ik nog niet veel gezien, op een paar na waar ik de afgelopen weken al regelmatig contact mee heb gehad... Verder heb ik thuis al zoveel mogelijk geprobeerd bij te blijven, is natuurlijk bij lange aan niet gelukt, maar ik heb iig al iets gedaan... Ik zie wel hoe ik de rest van m'n achterstand ga inlopen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kleine stapjes vooruit![]()
Hoe lijkt de opleiding je tot nu toe? Je hebt er nog niet veel van meegekregen, maar wel gezien wat voor soort lessen en lesmateriaal je krijgt neem ik aan. En je mede-leerlingen. Is het wat?
In je eigen tempo. Iedereen snapt dat het bij jou even wat anders in elkaar steekt toch? En top dat je toch probeert door zelfstudie al veel te doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
de opleiding lijkt me nog steeds heel leuk, medeleerlingen heb ik nog niet veel gezien, op een paar na waar ik de afgelopen weken al regelmatig contact mee heb gehad... Verder heb ik thuis al zoveel mogelijk geprobeerd bij te blijven, is natuurlijk bij lange aan niet gelukt, maar ik heb iig al iets gedaan... Ik zie wel hoe ik de rest van m'n achterstand ga inlopen...
Mijn borsten, WAT DOEN ZEquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
Verband tussen linkshandigheid en kans op borstkanker
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:37 schreef MutZ het volgende:
Ben gisteren naar school geweest...Hele overwinning, het is goed gegaan, hoewel ik me nog steeds behoorlijk brak voel...
Ik wil gewoon proberen om aan het eind van het jaar zoveel mogelijk studiepunten te hebben... Liefst zelfs m'n propedeuse... Noem het gemotiveerd, noem het eigenwijs, noem het gestoord... Zo zit ik in elkaar, ik wil gewoon supergraag dit halen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In je eigen tempo. Iedereen snapt dat het bij jou even wat anders in elkaar steekt toch? En top dat je toch probeert door zelfstudie al veel te doen![]()
En dat is juist goed, als je een doel hebtquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon proberen om aan het eind van het jaar zoveel mogelijk studiepunten te hebben... Liefst zelfs m'n propedeuse... Noem het gemotiveerd, noem het eigenwijs, noem het gestoord... Zo zit ik in elkaar, ik wil gewoon supergraag dit halen...
Dat bekijk ik van dag tot dag... Als ik me morgen goed voel, ga ik morgen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Goed zeg!! En wanneer ga je weer?
kus
Relaxed geregeld danquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat bekijk ik van dag tot dag... Als ik me morgen goed voel, ga ik morgen...
Ik heb mijn P ook gehaald, een kleine 2 jaar en 14 dagen over gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon proberen om aan het eind van het jaar zoveel mogelijk studiepunten te hebben... Liefst zelfs m'n propedeuse... Noem het gemotiveerd, noem het eigenwijs, noem het gestoord... Zo zit ik in elkaar, ik wil gewoon supergraag dit halen...
bijvoorbeeld ja..quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vrouwen en borstkanker, ook al zoiets![]()
![]()
Ik heb een stokbroodje met kaas, ham, pizzakruiden en salami uit de oven gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook.. lekkere macaroni![]()
Ik krijg bijna wéér hongerquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb een stokbroodje met kaas, ham, pizzakruiden en salami uit de oven gehad.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb mijn P ook gehaald, een kleine 2 jaar en 14 dagen over gedaan.Morgen kan ik hem ophalen.
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan ben je qua schema een NOG iets langzamere student dan ik
Ik heb 8 jaar en een maand over een vierjarige studie gedaan, wat toch zeker wel neerkomt op 2 jaar en 7½ dag per jaar
damnquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan ben je qua schema een NOG iets langzamere student dan ik
Ik heb 8 jaar en een maand over een vierjarige studie gedaan, wat toch zeker wel neerkomt op 2 jaar en 7½ dag per jaar
ik zal een foto plaatsenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:Verklaar u nader.
inlezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
@indah:Verklaar u nader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |