dubbelpostquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
"O schatje ja... daar ja... oehhhh... die lekkere warme tong van je... hmmmm... oh baby... do it to me..... oh.... oja even met je tong naar binnen....ohhhhh... oh....ah.....ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!"
Nog niks. Ik heb er al geen hoop meer opquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel een beetjeLullig voor je dat het nou nog niet rond is. Nog iets gehoord op je sollicitatie bij de hoerenkoerier? Dat leek me best een gaaf baantje!!
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
"O schatje ja... daar ja... oehhhh... die lekkere warme tong van je... hmmmm... oh baby... do it to me..... oh.... oja even met je tong naar binnen....ohhhhh... oh....ah.....ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!"
*fap**fap**fap*quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Shit, ragde ik weer door het strakke slotje
Voor straf pics van de imitatie van de herdershond!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
You make me horny when you talk dirtyquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat was die post van Duderinnetje tijdje terug.quote:
Dan neem ik alles terug, als vrouw zijnde mag je wel zo doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was die post van Duderinnetje tijdje terug.![]()
ach ja.. het went wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef Shreever het volgende:
Asociale mods, posten gewoon lekker verder met z'n twee, schan-daaaa-lig
Ik had meer van je verwachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Ja neuk me o schatje rag je totem in mijn strakke grotje ja daar o ja maak me nog een keer klaar voordat mijn even blonde, slanke en ruimbepramde tweelingzus er ook zo bij komt o schatje ja ga door niemand doet het zo lekker als jij."
Zo tevreden?![]()
Jij bewaart mijn posts?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
applaus..quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
In deze SC wel jaquote:
Twee maar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bewaart mijn posts?![]()
* Bang wordt....
heb je ze allemaal nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |