True, gelijk een verwijskaart en nog een afspraak in het ziekenhuis is een nog beter begin.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ja zoiets bedact ik me ook al. Zal morgen eens bellen
ik ben het typetje van 'pas naar de huisarts gaan als ik niet meer kan lopen' maar eerst bellen is een begin nietwaar?
ze heeft zeker een puntquote:
ik ga het dus proberen om binnen een jaar te doen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb mijn P ook gehaald, een kleine 2 jaar en 14 dagen over gedaan.Morgen kan ik hem ophalen.
![]()
Er zijn een aantal dingen:quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Als je idd meer wil met een camera dan zou die eos 350 zeker een hele mooie zijn.
Is helemaal afhankelijk wat je nog verder met zo'n ding wil.
Stof.. als er ergens wel een overschot aan is in Indonesië is het dat welquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze heeft zeker een puntik word er ook weleens moe van, het is een hoop werk, dat gewissel constant. Bovendien is iedere keer dat je je lenzen wisselet, een gelegenheid voor stof om binnen te dringen, op je sensor te gaan zitten, en al je foto's te vernaggelneuken. En het verwijderen van stof op je sensor is een akelig secuur werkje
Doe eens niet zo engquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, gelijk een verwijskaart en nog een afspraak in het ziekenhuis is een nog beter begin.![]()
mail zelfquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, het begint me nu pas te irriteren...
Maar MutZ als je dit leest, mail ff
hmm, als je daar vaker komt (wel hè?) dan zou dat idd serieus een argument zijn om dan geen SLR te willen.... overigens, bij een compact kan het natuurlijk ook gebeuren, maar veel minder makkelijk. Downside: als je op een compact eenmaal stof op je sensor hebt, kan je gelijk een nieuwe cam kopen, dan is er geen redden meer aan. Bij een SLR kan je het zelf nog doen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Stof.. als er ergens wel een overschot aan is in Indonesië is het dat wel![]()
![]()
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ja zoiets bedact ik me ook al. Zal morgen eens bellen
ik ben het typetje van 'pas naar de huisarts gaan als ik niet meer kan lopen' maar eerst bellen is een begin nietwaar?
Ow ja dit gaat opschietenquote:
foto's van Shreeves d'r binnenkant? My pleasurequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die foto's maken
O wacht Flash kan jij uhhhh?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow ja dit gaat opschietenTwee stront-bijdehante wijven die wel willen mailen, maar willen dat de ander begint
Dat moet ik nog even gaan opmeten. Volgens mij is onze studeerkamer ook zoiets.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
Jag.
Je weet hoe tiephus weinig 8m2 is?
Yeahquote:
sterktequote:Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef qu63 het volgende:
vejaa
dag
leuk al die familie
moet ik weer verplicht naar beneden
Hoiquote:
hoi buzzerquote:
hoi leoniekequote:
Vanmorgen zonder stem opgestaanquote: