Fysische Geografiequote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fysische Geografie
Erg leuk om te doenNiet altijd even makkelijk, maar alle excursies 2 keer doen heeft ook wel wat natuurlijk
Dan heb je grote postzegels.. hij's iets groter.. Maar ik wist dat het super-klein zou zijn, dus nee, totaal geen teleurstelling..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
geil trouwens pinda![]()
Is alleen nog kleiner dan een postzegel zo te zienIs dat niet een klein beetje teleurstellend?
Ah daar. Interessant.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je, scheelt me weer een CRTL+C en CRTL+V![]()
Zo, klinkt leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fysische Geografie
Erg leuk om te doenNiet altijd even makkelijk, maar alle excursies 2 keer doen heeft ook wel wat natuurlijk
Meer dan 1 mm dik, dus het buigt niet zomaar, je moet er wel wat druk op uitoefenen. En nee, dat ga ik NIET doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dik is het eigenlijk? En goud is toch ontzettend slap als metaal? kan je hem wel oppakken met iets anders dan een pincet of zo?
Hartstikke goedquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon proberen om aan het eind van het jaar zoveel mogelijk studiepunten te hebben... Liefst zelfs m'n propedeuse... Noem het gemotiveerd, noem het eigenwijs, noem het gestoord... Zo zit ik in elkaar, ik wil gewoon supergraag dit halen...
Who told ya that??quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh.. Fles.. ik moest bij jou zijn voor het volgende:
Ik wil dezequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh.. Fles.. ik moest bij jou zijn voor het volgende:
Als JIJ mocht kiezen uit onderstaande, welke kies jij?
http://www.dpreview.com/news/0507/05072803fuji_s9000zs9500z.asp
http://www.digicamshop.nl/product/16897
Dit omdat ik nog meer geld over heb en voor mijn volgende vakantie een nieuwe camera wil kopen. Zelf vermoed ik dat het de Canon wordt, maar ik moet me eens beter gaan oriënteren geloof ik..![]()
qu of es...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Who told ya that??
Ik zal eens kijken voor je
veel optische zoom toch he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil deze![]()
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Olympus/oly_sp500.asp
Stoer zeg.quote:
dolle_hond zei het volgens mij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
qu of es...maar kijk er maar niet teveel naar hoor... ik moet nog veel voorverkenning doen. Ik weet dat ik felle zon zal hebben en ik wil actiefoto's kunnen maken
owh.. ik meende me een korte naam te herinnerenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
dolle_hond zei het volgens mij.![]()
10quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
veel optische zoom toch he?
zoiets zoek ik volgens mij ookquote:
De Powershot Pro1 is echt een wolf in schaapskleren, maar was dat ruim anderhalf jaar geleden al. De specs van de Fuji zien er op z'n minst indrukwekkend uit, al vind ik het schermpje vrij klein en heb ik ernstig mijn twijfels bij de claim "shutter lag 0,01 s." Dat haal je met een SLR nauwelijks, dus hoe dat op een compactje (want technisch gezien is het een compact) moet gaan lukken... ik heb geen idee. Los daarvan heb ik het niet zo op maxi-zoom objectieven. Ten eerste heb je gewoon geen andere keus dan het standaard gemonteerde objectief te gebruiken, en ten tweede: hoe meer bereik zo'n lens heeft, hoe meer concessies er over het HELE gebied aan de beeldkwaliteit gedaan moeten zijn om in ALLE brandpuntslengten een acceptabel beeld over te houden. En bij een range als 28-300 heb ik ernstig mijn twijfels of de beeldkwaliteit ook maar ergens boven "acceptabel" zal komen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Als JIJ mocht kiezen uit onderstaande, welke kies jij?
Een van de betere multi-culti buurten, zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen uit Utrecht? Ik heb een kamer in de Tesselschadestraat op het oog. Weet iemand of dat een beetje een leuke buurt is?
Ligt vlak achter het station zie ik op het kaartje. Is wel wat dus qua buurt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de betere multi-culti buurten, zal ik maar zeggenLekker dicht bij van alles, maar nog net ver genoeg van Kanaleneiland
* indahnesia.com kopieerd naar mijn mailquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Powershot Pro1 is echt een wolf in schaapskleren, maar was dat ruim anderhalf jaar geleden al. De specs van de Fuji zien er op z'n minst indrukwekkend uit, al vind ik het schermpje vrij klein en heb ik ernstig mijn twijfels bij de claim "shutter lag 0,01 s." Dat haal je met een SLR nauwelijks, dus hoe dat op een compactje (want technisch gezien is het een compact) moet gaan lukken... ik heb geen idee. Los daarvan heb ik het niet zo op maxi-zoom objectieven. Ten eerste heb je gewoon geen andere keus dan het standaard gemonteerde objectief te gebruiken, en ten tweede: hoe meer bereik zo'n lens heeft, hoe meer concessies er over het HELE gebied aan de beeldkwaliteit gedaan moeten zijn om in ALLE brandpuntslengten een acceptabel beeld over te houden. En bij een range als 28-300 heb ik ernstig mijn twijfels of de beeldkwaliteit ook maar ergens boven "acceptabel" zal komen...
Waarom pak je niet een betaalbare spiegelreflex, zoals de Canon EOS 350D of de Nikon D50? Groot voordeel van de digitale spiegelreflexcamera's is ook dat ze een veel grotere sensor hebben, dus dat de pixel niet zo extreem dicht op elkaar geprakt zitten. Er lopen namelijk altijd minuscule stroompjes, en pixels beīnvloeden elkaar. En als ze dichter op elkaar zitten beīnvloeden ze elkaar MEER, en dat heet ruisDe sensor van de Pro1 is grofweg 8 x 6 mm, die van de EOS 300D is al 23 x 15 mm, en daar zitten minder pixels op (6,3 M tegen 8M).
Ik weet niet hoeveel geld je over hebt, maar als je ooit wil gaan uitbreiden, dan is een SLR echt VER in het voordeel boven een compact. Kan je met deze bespiegelingen iets?
Nogal jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ligt vlak achter het station zie ik op het kaartje. Is wel wat dus qua buurt?Kanaleneiland is de ghetto?
![]()
Ik ken Kanaleneiland van de slechte naam, volgens mij het iets als Woensel-West of de Kruidenbuurt hier in Eindhoven. En daar woont over het algemeen het 'minder opgeleide' segment Nederlanders, niet-Nederlanders die proberen er iets van te maken en niet-Nederlanders die het maar niet eens proberen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:58 schreef Jaguarized het volgende:
Zo erg?
Wat formuleer je dat mooiquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ken Kanaleneiland van de slechte naam, volgens mij het iets als Woensel-West of de Kruidenbuurt hier in Eindhoven. En daar woont over het algemeen het 'minder opgeleide' segment Nederlanders, niet-Nederlanders die proberen er iets van te maken en niet-Nederlanders die het maar niet eens proberen.![]()
technische mankementen moet je bij MutZ wezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef Shreever het volgende:
Trouwens, weet iemand wat te doen met een pijnleuke heup/ spier daar ergens in de buurt? MIjn huisarts vertelde mij dat er niets aan te doen viel maar het begint nu (na een aantal maanden) wel behoorlijk irri te worden
Ben eerst even op google aan het zoeken of ik die spier terug kan vinden die mijn huisarts toendertijd aanweesquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
technische mankementen moet je bij MutZ wezen
Tijd voor een brilletje?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:Shreever.
Om de een of andere reden lees ik altijd Streever
Die hadden we nog niet gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:Shreever.
Om de een of andere reden lees ik altijd Streever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |