Fulcrum_X | dinsdag 27 september 2005 @ 11:18 |
![]() Welkom bij de Fok!MC! Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar. Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ![]() Overzichtje van Fok!'ers met motoren: FAQ (Frequently Asked Questions): ![]() Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen. ![]() Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken. ![]() Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland. ![]() Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog. ![]() Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. ![]() Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's. ![]() Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. ![]() Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden. ![]() Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden. ![]() ![]() Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor. Laatste topics ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 september 2005 @ 11:19 |
![]() | |
hicham | dinsdag 27 september 2005 @ 11:20 |
quote:PTA feedback, de rechtbank voor bekeurden? ![]() | |
Fulcrum_X | dinsdag 27 september 2005 @ 11:20 |
quote:Stond in de verouderde OP ja ![]() Fixed ![]() | |
hicham | dinsdag 27 september 2005 @ 11:21 |
quote:Haal 't er dan uit ![]() | |
Fulcrum_X | dinsdag 27 september 2005 @ 11:21 |
quote:Slowpoke ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 11:38 |
Ok, er zijn mensen die niet united in kneedown hoeven te worden, en andere dromen hebben wat het echte summuum in rijstijl is. ![]() Maar best of both world by MotoGP superstar Nicky Hayden. ![]() ![]() | |
stinkie | dinsdag 27 september 2005 @ 11:41 |
Kneeddowners ![]() downsyndroompjes hiero ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 11:44 |
quote:Is het dak lek van je hûûs in Goudâ? ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 september 2005 @ 11:46 |
quote:wannaB ![]() ![]() | |
bwt | dinsdag 27 september 2005 @ 11:50 |
dag allemaaal | |
Fulcrum_X | dinsdag 27 september 2005 @ 11:51 |
![]() | |
Mercy_symbol | dinsdag 27 september 2005 @ 11:58 |
quote: ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 12:22 |
quote:Valt best mee, ben vrij realistisch. ![]() Maar het plaatje is groot genoeg voor je desktop, dus je hebt toestemming om hem te gebruiken. ![]() | |
stinkie | dinsdag 27 september 2005 @ 12:28 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 september 2005 @ 12:32 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 13:58 |
quote:Ook niet aardig. ![]() quote:Maarrreuh, ff serieus ![]() ![]() Ik heb geen zin meer vandaag. Maar ja, nog 3 uurtjes doorbijten. ![]() ![]() | |
worldpimber | dinsdag 27 september 2005 @ 14:03 |
![]() | |
hicham | dinsdag 27 september 2005 @ 14:19 |
![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 14:23 |
quote: ![]() ![]() Zal je zeggen dat ik met bladeren een zilveren scooter zag, totdat ik helemaal tot onderaan had gelezen en terugkeek. ![]() Komt omdat ik dat middeltje hoogstens interpreteer met kunstof schoonmaken. Maar ja lekker belangrijk wat ik post <blaat> ![]() | |
hicham | dinsdag 27 september 2005 @ 14:55 |
quote: ![]() ![]() Nog een leuke ![]() ![]() [ Bericht 23% gewijzigd door hicham op 27-09-2005 15:07:33 ] | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 15:27 |
quote:Goede show, alleen bij het opkomen van die ambulance kon hij wel even opstaan. ![]() | |
Fulcrum_X | dinsdag 27 september 2005 @ 15:35 |
quote:Lmao ![]() Echt zo'n typische BMW pauper ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 15:50 |
Leuke truc van Yup ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 september 2005 @ 15:56 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 16:11 |
quote:Dus eigenlijk heb je een normale werkdag. ![]() Working sucks bigtime. We moesten allemaal eens kunnen rentenieren enzo. ![]() | |
worldpimber | dinsdag 27 september 2005 @ 16:14 |
Rentenieren ... hmm, dat doet iemand anders hier toch al ![]() ![]() -edit plaatje doet het niet ![]() [ Bericht 49% gewijzigd door worldpimber op 27-09-2005 16:36:26 ] | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 16:20 |
quote:Bedoel je zo ongeveer regio Utrecht, en alleen nog maar de leuke baantjes eruit pikkende? ![]() Je plaatje doet het niet. ![]() ![]() De nieuwe Beemer: (spy pics, al dan niet per ongeluk expres door BMW zelf ![]() ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door Patrick281 op 27-09-2005 16:31:17 ] | |
hicham | dinsdag 27 september 2005 @ 16:33 |
Und wir gehen jetzt zu Hause ![]() thuis maar bijlezen, moet nu de trein halen ![]() of de trein mij ... ![]() | |
worldpimber | dinsdag 27 september 2005 @ 17:18 |
quote:Incl. gevouwen kentekenplaten? ![]() Kim ![]() ![]() | |
hollander172 | dinsdag 27 september 2005 @ 17:49 |
quote: ![]() | |
hicham | dinsdag 27 september 2005 @ 17:53 |
quote: ![]() | |
Mercy_symbol | dinsdag 27 september 2005 @ 18:04 |
quote: ![]() ![]() Kim is niet dik ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 19:08 |
quote:Ik weet het niet, het is een vraag namelijk. Beetje te direct misschien. ![]() Flauw @Fok! grapje. ![]() ![]() quote:Nu al thuis ![]() ![]() Net pas gegeten, bijna een uurtje later dan normaal. Tussen het koken door de scoot eens even onderhanden genomen. Nog lang niet genoeg, maar voor een ding wat nog nooit gewassen is in 5 jaar aardig wat. ![]() De vorkpoten afgeschrobt, kwam gewoon 15 centimeter chroom onder vandaan. ![]() Dacht eerst dat het ding maar een slag had van 5 centimeter. Echt dikke modder zo dik als de bovenpoten. ![]() Wel jammer van die roest bovenin, maar hij heeft sowiezo meer vrij slag nu. ![]() Daarna de voorvelg afgenomen met WD40, de schijfrem met remmenreiniger en niet 1-2-3-4 maar 6 keukendoeken. ![]() Nog even de cockpit met siliconenspray afgenomen en het contactslot gesmeerd.. Beetje de roestige achtervering in het vet gezet en schoongemaakt, en nog een snel doekje over de uitlaat. ![]() Kan nog wel 2 uur bezigblijven met dat ding. ![]() Straks de velgen van de KLX afmaken hoop ik. ![]() Qua banden slopen dan. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 19:17 |
Hoezo goedkoop die off road bandjes, set voor en achter 39 euro. ![]() ![]() quote: ![]() | |
hicham | dinsdag 27 september 2005 @ 19:27 |
quote:Wat doe jij toch allemaal met die scooter ![]() ![]() ![]() | |
Rausdouwer | dinsdag 27 september 2005 @ 19:31 |
quote:Oh jij vraagt al precies wat ik net dacht. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 21:00 |
![]() Wat gaat dit ongeloofenlijk kut zeg. ![]() Zo nog even de binnenkant helemaal met sop insmeren, maar veel verder dan dit kom ik nog niet, ook niet met twee lichters en een derde krijg ik er niet in. Dn de schadevrije velg heeft ook flinke diepe krassen. ![]() ![]() ![]() Heb me hier echt op verkeken.. Zeker met dat bandenapparaat dacht ik dat het vrij gemakkelijk zou worden. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 21:01 |
![]() quote:Af ![]() Papiertjes tussen de lichters doen. ![]() ![]() ![]() Heb nog amper zin. ![]() Maar ja de velgen om laten spaken is mij te gemakkelijk. En ze moeten toch zwart gecoat worden. Eerst maar even een rummetje drinken, en dan door met het voorwiel. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 september 2005 @ 21:01 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Fulcrum_X | dinsdag 27 september 2005 @ 21:02 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 21:06 |
quote:Je had toch al een infi voor de Primera, had je het toen over met Lars .. of was het toch die frot zooit geworden uit budget overweging. ![]() quote:Revival van mijn brommerperiode die ik nooit gehad heb. ![]() Maar die voorvork moest echt gebeuren. ![]() En dan is de rest zo even snel gedaan. Fiero kan ik niets aan doen trouwens ![]() Moet over dood of leven beslissen wat dat betreft. ![]() KLX ben ik nu mee bezig zoals je ziet. Maar keek er best wel tegenop, en nu bij het voorwiel weer. ![]() quote:Paaaaaaa!!!!!! ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 september 2005 @ 21:08 |
ben ff efteepeeën ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 september 2005 @ 21:12 |
quote:met lars heb ik het alleen over de sub gehad...toch ![]() nu best een aardige set voor 59 eurie ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 21:21 |
quote:Coulde'have'well beân possible my friend. ![]() ![]() quote: ![]() ![]() Niet eens duur. ![]() Nu "ff" voorbandje shaffen. ![]() | |
hicham | dinsdag 27 september 2005 @ 21:23 |
quote:Fok was down heH ![]() Wel leuk dat je dan toch reacties schrijft en ze dan maar even bewaard tot fok up is ![]() Inclusief de tijden dat je wou posten ![]() ![]() quote:Zonde van de velg ![]() ![]() ![]() quote:Ik zag het ja ![]() ![]() Ik ga neer, laptop mag de rest van het werk doen ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 september 2005 @ 21:25 |
quote:ik vergeet nog wel es gesprekken van hier ![]() quote:dat je er nog zin in hebt ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 september 2005 @ 21:38 |
quote:sneller dan ik dacht ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 22:07 |
![]() ![]() quote: ![]() ![]() quote:Benne diepe krassen, velg is massief dus gelukkig geen deuken. ![]() Even weg slijpen/schuren en zwart coaten die hap, disappeart 100%. ![]() | |
Mercy_symbol | dinsdag 27 september 2005 @ 22:08 |
quote:volgens mij heb je daarmee een velg afgeschreven ![]() | |
Mercy_symbol | dinsdag 27 september 2005 @ 22:12 |
quote:ik zie ze anders nog niet op groothoofdje staan ![]() | |
hollander172 | dinsdag 27 september 2005 @ 22:17 |
quote:Ik weet het ook niet, tell me. ![]() Vandaag begonnen met trainen met het hondje (al eerder begonnen maar nu serieus) op de manier die ze in het land van herkomst ook gebruiken. ![]() ![]() Ook niet helemaal zonder gevaar ![]() ![]() Wel geinig, bij mij parelde het zweet van mijn voorhoofd na wel 5 hele minuten maar bij hem ook. (zo goed als, dat zie je bij een doggie natuurlijk niet. ![]() Voor volgende keer maar eens handschoenen halen want het scheelde heel weinig af en toe. ![]() Voor hondenliefhebbers (die we hier zo goed als niet hebben) niks raars aan de hand, zijn schaduwoefeningen met je handen, echter een hond neemt het vrij serieus op en met die kaakkracht is het af en toe even handig goed op te passen, ze bijten zonder restricties naar de "schaduwhanden" die ze zien. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 22:27 |
quote:Nee, het zijn gewoon vlakke krassen. ![]() En ik dacht nog wel dat het op de foto minder erg leek. ![]() quote:Worldpimpber gooide een balletje op, en ik filosofeerde gewoon even verder. ![]() Misschien bedoelde hij wel wat anders. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 22:34 |
Affijn, we zijn ontgroend. ![]() Voorbandje ging megaveel sneller, slechts aan 1 zijde eruit prikken (duurde wel ff) en dan gelijk aan die kant eruit wippen. ![]() Ik dacht gewoon weer veel te moeilijk. ![]() De voorband was er zonder pijn en grote moeite uit met tien tot vijftien minuten. ![]() ![]() ![]() En ik blijf dat verschil in achterband zo grappig vinden. ![]() ![]() ![]() Ze gaan alleen beide het archief in ![]() Mede dankzij een zeer hete Fiero waarvan zoals eerder gezegd de eigen rechterachterband notabene leeg gelopen was door de hitte. ![]() Maar ja voor en achter hetzelfde merk stuurt ook wel weer lekkerder, en zo kan ik direct overstappen op lagere 70 bandjes, want die 90 vind ik veel te hoog. ![]() | |
stinkie | dinsdag 27 september 2005 @ 22:45 |
quote:uche, hondenliefhebber meldt ![]() Wat voor training? Ben zelf peet-eigenaar geweest van een als bewakings/politiehond getrainde Duitse herder. Er leuk af en toe ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door stinkie op 27-09-2005 23:01:31 ] | |
Patrick281 | dinsdag 27 september 2005 @ 22:52 |
Ben ondertussen ongelofenlijk gebasht op M-F. ![]() ![]() Maar ja, weer wat geleerd vanavond. ![]() ![]() [ Bericht 19% gewijzigd door Patrick281 op 27-09-2005 23:00:18 ] | |
Fulcrum_X | dinsdag 27 september 2005 @ 23:21 |
quote:Wat kan jouw paps? ![]() Maarre das wel erg kut zeg.. zonde van de velgjes. Misschien toch nog op zoek gaan naar GS velgen? Of wordt het dan te prijzig.. | |
worldpimber | dinsdag 27 september 2005 @ 23:26 |
quote:Waaaaaarrrr??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote:Ze staan ergens op Hichams laptop volgens mij die een servertje draait ... ![]() ![]() | |
stinkie | dinsdag 27 september 2005 @ 23:32 |
Wat ik trouwens niet begrijp is waar al die uforie over BT-45's vandaan komt. Enige voordeel dat ik er aan merk is dat ze een dikke 25K mee kunnen gaan, maar verder..... Wegligging vind ik niet denderend, flink door de bocht en ik voel ze al zoeken en trillen, maar echt lekker plakken ho maar. | |
worldpimber | dinsdag 27 september 2005 @ 23:33 |
quote:Fulcrum weet volgens mij niet beter .. of met een GS moet zo een bandje totaal anders aanvoelen. ![]() ![]() [update] Opsporing Verzocht zoekt FOK!ker [11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwing Ik ben net bij de spoorwegpolitie geweest ![]() | |
Fulcrum_X | dinsdag 27 september 2005 @ 23:35 |
quote:Jouw fietsje is wel wat sportiever hè.. zijn wel betere bandjes voor te krijgen ![]() Voor mijn GS zijn niet veel goede bandjes te krijgen, maar de BT45 is gewoon veruit de beste keus. En dat blijkt ![]() | |
Fulcrum_X | dinsdag 27 september 2005 @ 23:43 |
![]() Ik hoop niet dat ik moet staan, want ze hebben half Leeuwarden opengegooid met wegwerkzaamheden. Lekker een half uur langer onderweg, in de file ![]() Of ik moet op de motor, maar wordt kutweer morgen volgens mij ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 september 2005 @ 07:02 |
morgen ![]() | |
hollander172 | woensdag 28 september 2005 @ 08:02 |
quote:Excuus, dacht dat hier geen honden- maar alleen kattenliefhebbers zaten. ![]() quote:Wat voor training? ![]() ![]() Is een soort van schaduwtraining, zelfde (oog)hoogte gaan zitten als de hond. (heel belangrijk!) Handen uit elkaar en op dezelfde hoogte houden. Hond zal naar 1 hand trekken en met de andere hand raak je dan direct zijn kop aan. Hij wordt daardoor afgeleid en trekt naar die kant toe etc. etc. Je dwingt zo de hond keuzes te maken maar deze "keuze" is nooit de juiste hierdoor wakker je de alertheid aan en de hond zal al heel snel heel fanatiek mee gaan in dat spelletje. ![]() ![]() Als je dit 10 minuten doet parelt het zweet (van concentratie) gewoon van je voorhoofd en ook de hond is daarna zo mak als een lammetje. Als je hem hierna uitlaat oid dan is die concentratie/fixatie op jou er nog steeds en krijg je er heel makkelijk bijv. "naast" e.d. in. ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 08:12 |
![]() quote:Was naar mijn laptop toe ![]() Thanx OPM ![]() ![]() ![]() ![]() quote:Pussy ![]() ![]() ![]() /bikkelmode ![]() Verwende GS rijders ![]() ![]() quote:Wat train je hier dan mee? De alertheid begrijp ik uit je verhaal, maar gaat ie niet de verkeerde alertheid aanleren? ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 september 2005 @ 08:15 |
quote:had al een hoop naar joes gestuurd en die waren al gefilterd, dacht dat er nog weinig materiaal over was dat nog leuk zou zijn maar het viel mee ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 08:21 |
quote:Helemaal niks met de handjes. Ja, je schoolwerk van rood kleurwerk voorzien. ![]() Vroeger kon hij goed met drank omgaan en rake klappen uitdelen, dat wel. ![]() quote:We gaan gewoon hier mee door. ![]() Misschien kan ik de oude bandjes nog wel slijten ook voor 20 euro. ![]() quote: ![]() ![]() quote:1)Wel goed ` ![]() 2) En jouw fiets is een tikkie zwaarder dan een GS. ![]() Komen veel andere krachten op die bandjes. Ik weet van het Beemer R1100S forum dat de BT-20 daar ook niet voldoet en gaat glijden. Die is nog zwaarder en heeft aan die betere band ook niet genoeg. ![]() 3)Je bandjes kan je ook vast niet meer hagelnieuw noemen. ![]() 4)Verder moet je bij zwaardere mensen ook de vering aanpassen. ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 28-09-2005 08:39:56 ] | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 08:28 |
Boogieman meld zich als motorrijder... dat wil zeggen als die over een maandje een motor koopt ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 08:31 |
quote:Leesvoooerrr!!! ![]() ![]() quote: ![]() Pas je rijbewijs gehaald of was er wat anders tussengekomen dat je geen motor hebt ![]() | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 08:39 |
nee had vorig jaar mijn VF1000F uit '88 naar zijn grootjes geholpen en mijn werkgever had me een autotje geleend.. en geldproblemen( maar das logisch) | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 08:42 |
Oh en heb al mijn rijbewijs sinds '96 | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 08:44 |
Tien was Hicham 10 jaar oud. ![]() ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 08:50 |
Als het maar wel een rood-witte R1 wordt dan heH ![]() quote: ![]() quote: quote: ![]() SM / Offroaders == Lompe boeren ![]() | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 08:55 |
hehe nee waarschijnlijk een zilvergrijze uit '03... Ik heb op deze eergisteren een proefritje gemaakt ![]() | |
worldpimber | woensdag 28 september 2005 @ 08:59 |
Mogguh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote:Mooi ding, hoe hard gaat ie rechtdoor?? ![]() ![]() | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 09:00 |
oeh.. hard genoeg denk ik... Ik haalde 130 in zijn eerste versnelling... Volgens de huidige eigenaar meer dan 300 | |
worldpimber | woensdag 28 september 2005 @ 09:01 |
quote: ![]() quote:En ik? ![]() Kan ie niet alles beter uploaden, want ik heb de filmpjes hernoemt.. ![]() ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 09:03 |
Zilver ziet er ook niet slecht uit hoor ![]() ![]() @worldpimber, bummer ![]() ![]() quote:Dat is vanzelfsprekend, dat hoef ik niet op het forum te zetten ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 09:09 |
quote: ![]() Veeel sop, veeeel sop op die band. ![]() ![]() quote:Mooie fiets, staat op Marktplaats zie ik. ![]() ![]() Best wel handelbaar die nieuwere R1's. Ik hoop wel dat je niet 1.90 of groter bent. Vind ik geen gezicht zo'n moderne supersport met een reus erop. Koop dan een Beemer. ![]() | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 09:09 |
Ja vind ik ook wel... Het 2004 model is eigenlijk wel geiler( uitlaten onder buddyseat) maar ook veel duurder.. | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 09:11 |
hehe nee ben maar 1.75m.. ik kom goed bij de grond.. De eigenaar is ook niet superlang | |
Makster | woensdag 28 september 2005 @ 09:11 |
Mogguh ![]() Heb je een scootah gekocht pep ![]() En verder nog belangrijke info gemist ![]() ![]() ![]() Maar ben wel terug gekomen als een rijker persoon ![]() | |
worldpimber | woensdag 28 september 2005 @ 09:13 |
quote:Ik lees ook nu pas dat het een scooter is, ik dacht het SM'etje ![]() Zal wel weer onder zware druk van vriendinliev zijn ![]() ![]() quote:Ben je zo lang bezig geweest met je 'gay'job of was het wat anders? ![]() ![]() Hicham, msn ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 09:19 |
quote:Is persoonlijk, veel mensen hebben liever een dikke pot naast de motor. ![]() Maar ik denk dat de publieke opinie wel snel veranderd doordat bijna alle nieuwe motoren met een pot onder de kont geleverd gaat worden. Dus met 2-3 jaar heb je met een pot onder je kont een motor die nog wat meer bij de tijd is. ![]() ![]() quote: quote: ![]() ![]() Heb de scooter van FS in de schuur staan, dat kwam logistiek gezien goed uit maandagochtend. ![]() Normaal heeft haar vader het ding nodig voor hun bedrijfje. (klanten bezoeken in Rotterdam, en parkeren is een ramp) Ding had wel even aandacht nodig met die bemodderde vorkpoten, en amper aanspreekbare schijfrem voor. Vandaag gewoon weer gezond op de fiets, voelt veel beter. ![]() | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 09:26 |
Ja das waar...die dikke pot is niet zo dik van die R1![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 09:37 |
quote:Oeps, lees nu pas ![]() ![]() ![]() quote:Niet letterlijk dik nee, maar figuurlijk wel ![]() ![]() ![]() | |
worldpimber | woensdag 28 september 2005 @ 09:40 |
quote:Werken ![]() ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 09:46 |
quote:Werken ![]() ![]() ![]() ![]() | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 10:30 |
hehe ja het geluid is wel bruut! | |
bwt | woensdag 28 september 2005 @ 10:45 |
moguh, mie is ook weer wakker en bijgelezen. Zie gelijk dat er weer een verse motorrijder bijs is gekomen. Hi | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 11:11 |
quote:Vriend ![]() ![]() ![]() Ik heb gisteren ook weer wat geestelijke bagage opgedaan met die wielen. ![]() quote: ![]() | |
Makster | woensdag 28 september 2005 @ 11:14 |
quote:Nee trainingen in gesprekstechnieken, afwegingen voor het aangaan van arbeidscontracten en juridische inhoud van abeidscontracten. En ook nog is een deel over de flexwet enzo. Was, tegen alle verwachting in, zeer nuttig ![]() @ Pep.... Hahahahahahahaha een scootah ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 11:26 |
quote:Cool hoor ![]() ![]() Alles wat je niet vaak doet is sowiezo leuk ![]() ![]() En Rossi heeft ook scooterraces gereden ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 12:05 |
Gevat moment / mopje. ![]() SPOILER | |
bwt | woensdag 28 september 2005 @ 12:29 |
Aan alle MAG-leden, Op zaterdag 1 oktober 2005 organiseren de Motorcycle Action Group United Kingdom (MAG UK) en de British Motorcyclists Federation (BMF) in Brussel een protestrit tegen de voorgenomen Europese voorstellen om het rijbewijs te hervormen. Het protest van de Britse organisaties wordt volledig gesteund door MAG Nederland. De startplaats van de protestrit is het Atomium in Brussel. Daar wordt rond 13.00 uur een aantal toespraken gehouden, waarna de deelnemers in colonne naar het gebouw van het Europese parlement zullen rijden. Wil jij meedoen aan de demonstratie en wil je met ons naar Brussel rijden? Kom dan op zaterdag 1 oktober naar tankstation Hazeldonk aan de A16/E19 (grens Nederland-België). Je wordt daar vanaf 10.30 uur opgevangen door MAG'er Dolf Willigers en vervolgens rijden we om 11.00 uur gezamenlijk naar de demonstratie in Brussel. Denk niet 'ik heb al een rijbewijs, dus wat kan mij gebeuren', maar kom op voor de belangen van de toekomstige generaties motorrijders! Kijk voor alle informatie over de protestrit en over de bezwaren tegen het nieuwe rijbewijs op onze internetpagina: http://www.motorrijdersactiegroep.nl | |
bwt | woensdag 28 september 2005 @ 12:34 |
hier de info over de nieuwe rijbewijs / examen voorstellen.quote:Dat MAG niet doorgaan | |
R2-D2 | woensdag 28 september 2005 @ 12:36 |
Goedemiddag, Aangestoken door de filmpjes en het icoon van OPM wil ik m'n bochtentechniek verbeteren. Om het goed te leren is me geadviseerd om een oude crossmotor aan te schaffen en daarmee een paar keer het bos in te gaan zodat ik ervaring op kan doen. (Op een oude fiets moet je het leren nietwaar? Aangezien ik over een spaarpotje beschik die niet uitpuilt dacht ik om deze aan te schaffen. Waar moet ik op letten? | |
TheBoogieMan | woensdag 28 september 2005 @ 12:36 |
quote:Hallo ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 13:14 |
quote:Leuk spelefietsje. ![]() Als je het bos in wilt kan je beter voor iets lichters gaan denk ik. Ik weet niet hoe groot jij bent, maar dit is meer een enduro model dan een echte crosser. Voor op asfalt is de zitpositie ook niet zodanig dat je er wat aan hebt qua bochtenmaken, nog afgezien van de wielmaat, de soort banden en de vering die meer op deinen dan op dempen is afgesteld. Verder heeft zo'n oude motor ook vaak wat achterstallig onderhoud, en een 1 cylinder heeft het ook erg zwaar in zijn motorleven. Lees zo'n beetje van iedereen die zo'n ding koopt dat het niet bevalt. Als je echt iets leuks wilt voor op de korte afstand en in het bos, kijk dan eens naar een CR250. Scheelt ruim 50 kilo, en dat is een groot verschil in het rijden in de bossen. Die dingen zijn sowiezo echt een feest om mee te sturen en te raggen. Puur praktisch gezien kan je je geld ook in trainingen bij de KNMV steken. Oefenen op het circuit met je eigen motor, en gewoon op beginnersniveau snel beter worden. ![]() Je zal versteld staan hoeveel je vooruit gaat op een enkele cursusdag. ![]() En het geeft ook geen onvoorziene uitgaven in onderhoud voor een tweede motor. (wat op zich ook heel erg leuk is, in het bos spelen ![]() Keep the right side up, dat wel. Maar dat geldt voor beide keuzes. ![]() ![]() Djust my 2 cents. ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 13:43 |
Mooi stukkie pepijn ![]() quote:Wenne poepzooi ![]() | |
R2-D2 | woensdag 28 september 2005 @ 13:51 |
quote:Jahe! quote:hmmm... ik ben niet zo groot. quote:Is het niet zo dat als je wil leren "countersteering" te beheersen je dat het beste op een crossmotor op los ondergrond moet doen? quote:Goed punt. Ik surf gelijk eventjes naar de KNMV-website Thnx! | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 14:26 |
quote:Daar heb je toch geen crossmotor voor nodig ![]() Zal vast wel een duidelijk voorbeeldje te vinden zijn op Google maar daar heb ik nu even geen tijd voor ![]() ![]() ![]() | |
R2-D2 | woensdag 28 september 2005 @ 14:35 |
Op dit plaatje is countersteering toch heel duidelijk te zien? Hij stuurt naar rechts maar gaat scherp naar links. Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen en kan ik maar beter VRO-Basis gaan doen... | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 14:35 |
quote: ![]() | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 14:38 |
quote:als je alleen jouw rijstijl wilt verbeteren lijkt het mij ook raadzamer om gewoon VRO cursussen te gaan doen ![]() ![]() * Mercy_symbol gaat ook nog eens VRO cursussen volgen ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 14:39 |
quote:Ik kan zelf met mijn 1.82 net met de voeten bij de grond op de KLX. ![]() En die Honda is nog eens 30 kilo zwaarder, schat ergens rond de 160 kilo. Dus die pak je zeker al niet makkelijk op als je een keer op je snuffertje gaat. ![]() Die Honda CR250 weegt 95 kilo, dat raapt op. ![]() Uiteraard kan je die XR wel verlagen, maar in de basis is'ie vooral te lomp en te weinig cross. ![]() quote:Ik vind het wel 3 stappen verder van snelle bochtjes draaien. Countersteering hoef je op de normale weg echt niet te doen. Behalve dat het wel erg leuk is om te kunnen. ![]() Ik zou in mei een drift cursus doen bij Marcel van Drunen, Europees kampioen SuperMotard. ![]() Heb er alleen niets meer van vernomen, en het organisatiebureau reageert niet op mailtjes, en de voicemailbox op het kantoor is vol. ![]() Avondje kost 250 euro, met beschikkingstelling van een motor. quote:Overzichtelijk is ook anders tegenwoordig. ![]() ![]() Maar circuitdagen heb je vanaf beginnersniveau. Meestal in de vorm van instructie, even sturen op de baan achter een voorrijder, instructie en lunch, weer op de baan sturen met begeleiding, instructie en afsluitend even vrij rijden. ![]() | |
R2-D2 | woensdag 28 september 2005 @ 14:48 |
Zoiets?![]() ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 14:50 |
quote:Zo extreem als je het op de foto's ziet niet nee, maar voor straatje keren of snel de motor omgooien op wegen met bochten die elkaar snel opvolgen is het wel raadzaam om te gebruiken. Dan gaat het stukken makkelijker ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 15:03 |
quote:Op wat SM dudes na ken ik ook geen grotere raggers dan de broertjes uit Amsterdam. ![]() ![]() Maar een beetje tegen je stuur aandrukken zonder visuele verandering voor derden waarneembaar noem ik nog geen backsteering. ![]() ![]() quote:Die kan je zelfs nog op de Kawa meenemen als rugzakje. ![]() ![]() quote:Ik doelde meer op de echte circuitdagen. De inhoud van zo'n VRO weet ik niet precies, maar is dat niet wat meer op speciale verrichtingen en veiligheid gericht. ![]() Je doet wel een minicircuitje rijden heb ik begrepen, maar de echte snelheid zit er niet in. VRO kan je wel als opstapje gebruiken, maar andersom kan ook net zo goed als je echt op "bochten maken" wilt concentreren. [ Bericht 21% gewijzigd door Patrick281 op 28-09-2005 15:30:15 ] | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 15:45 |
quote:Alsof de ragfactor wordt bepaald door countersteering ![]() http://www.vsa.cape.com/~wayg/mrep/csteer.htm << countersteering + uitleg ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 15:47 |
quote:Zoals jij het uitlegd wel, ik zie jullie gelijk aan het werk namelijk. ![]() Ik deed het vroeger ook wel op dijkjes enzo, is er langzaam uitgesleten. ![]() Cursusje of wat meer meeten doet wonderen. ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 28-09-2005 15:55:08 (typo) ] | |
R2-D2 | woensdag 28 september 2005 @ 15:56 |
Dat is toch hartstikke tegek als ik met m'n blonde haren onder m'n helm zo eventjes een paar van die Clearasil-Hangjeugdjongeren-Op-Een-Scooter-Die-WheeeKnetterDePlopPlop doet voorbij rag?![]() en ik vind het zonde om het te oefenen op m'n ZZR ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 15:57 |
quote:Je bent onderhand al zo lang uit de running dat een herintrederscursus wel wat voor jou is ![]() skuttopic >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/111992/1 ![]() quote:Is ook hartstikke tegek als je een brunette zou zijn hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
worldpimber | woensdag 28 september 2005 @ 16:09 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben nog @ work, maar wat een productieve dag ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 16:14 |
quote: ![]() Benne maar een paar mensen in Nederland die dat netjes kunnen. Dan moet je dus maar stuntrijder worden. ![]() Of misschien heb je toch niet de roeping met de ZZR. ![]() ![]() quote:Precies, zelfs nationaal rijden ze niet zo in de supersport 600. ![]() | |
worldpimber | woensdag 28 september 2005 @ 17:03 |
quote:Zeg ![]() ![]() quote:Je hebt er nu kleinere zwenkwieltjes onder ![]() | |
hollander172 | woensdag 28 september 2005 @ 17:10 |
Ik heb weekend. ![]() Dikke week werk in 3 dagen gedaan, toch niet gek zo'n uitzendkrachtje inzetten af en toe. ![]() | |
R2-D2 | woensdag 28 september 2005 @ 17:27 |
quote:Ohw, ik was zo stom om te denken dat je dat wel kon leren ![]() quote:Ja.... de getoonde motor is wel een schoonheid hoor. De nieuwe KTM ![]() quote:Ik ben ook van plan om Motorcrosslaarzen te kopen voor onder m'n pak, vind ik mooier dan de laarzen die ik nu heb. | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 17:38 |
quote:dat je een mobiele controle over het hoofd ziet kan ik me nog indenken ![]() maar dat je flitspalen niet ziet is toch een kwestie van niet goed opletten ![]() | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 17:39 |
quote: ![]() ![]() | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 17:43 |
quote:volgens mij zijn motorcross laarzen een beetje te stug om te gebruiken op een niet crossmotor ![]() ze zijn ook veel hoger ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 18:04 |
quote: quote: ![]() ![]() ![]() quote:Wil je niet te vaak dergelijke afbeeldingen posten ![]() Vind het toffe/stoere dingen, maar voorlopig kan zo'n ding er niet bij ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 18:29 |
quote:Misschien dat het op een ZZR-600 net gaat, maar lekker zal het idd niet zitten. Of RD4 afkorting, ben lui heeft hele sterke enkels. ![]() Andersom is trouwens nog slechter, de kickstarter gaat er heel snel de liefde mee bedrijven. ![]() Supersport laarzen op een crossmotor. ![]() Mag nog wat geluk spreken dat hij niet in mijn voet zat. ![]() ![]() quote:Hoe dacht je er een (half) jaar geleden over. ![]() Alleen Worldpimpber had geloof ik wel direct al wat vage cross aspiratie's. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 september 2005 @ 18:49 |
![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 18:53 |
![]() quote:Niet heel veel anders denk ik ![]() ![]() ![]() Zou het niet meer weten ![]() | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 18:54 |
HICHAM !!!!!!!! Foto's ? ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 september 2005 @ 18:56 |
kun je het beste op een crosser beginnen om een bochtentechniek onder de knie te krijgen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 september 2005 @ 18:57 |
quote:ik heb ze al ![]() | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 19:00 |
quote: ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 19:00 |
quote: ![]() Ben net klaar met eten ![]() ![]() | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 19:03 |
quote: ![]() | |
worldpimber | woensdag 28 september 2005 @ 19:25 |
quote:Komt meer omdat ik "geen zin" cq wil genieten van het rijden ipv de hele tijd in de berm kijken ![]() ![]() ![]() ![]() quote:Zeg, was je altijd al zo laat met hype's @ jogsmiley ![]() ![]() quote:Ik ben nu toch meer into naked ragbike ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 19:29 |
quote:Vind ik ook, maar alle grote GP jongens hebben vroeger gecrossed of zijn het gaan doen en hebben zo spelenderwijze het driften onder de knie gekregen. Het houdt je in ieder geval scherp. (je moet sneller reageren als je met 40 door het bos rijdt dan met 120 over de snelweg) Naar mijn mening helpt iedere vorm van gemotoriseerde sport aan je rijdersgevoel mee. Bijvoorbeeld met semi professioneel karten leer je ook lijnen rijden en die visie opbouwen hoe je zo snel mogelijk bocht uit weer op het gas kan, gecombineerd met wel/net niet slippen. ![]() Het is toch meestal meer een geval van het idee hebben dat je weet wat je doet en dat in snelheid kan omzetten. Dus als je zelfvertrouwen krijgt van wat voor training dan ook is dat altijd goed. Ik twijfel welke bandjes ik ga bestellen. Kan beter nog even wachten totdat de wielen echt pas zijn. ![]() ![]() Worden het de volslagen onbekende Heidenau ![]() ![]() ![]() Pirelli is er met mooi diep profiel maar toercompound, of sportcompound en bijna geen profiel. ![]() ![]() | |
worldpimber | woensdag 28 september 2005 @ 19:32 |
quote:Die aanbiedingen die je laatst plaatste van Rodamoto (en ik via mail kreeg ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 19:34 |
quote:profiel van Pirelli is veeeeeeeeeel mooier ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 19:42 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 19:54 |
quote:Ik poste laatst cross bandjes. ![]() En ik heb Rodamoto gemaild of ze een aanbieding willen maken, maar 4 dagen later: geen bericht. Maar voor 100 euro koop ik zel wel gewoon in Duitsland. Pirelli's kunnen wel aantrekkelijk zijn in Spanje. ![]() En Pilot Power's zijn er helaas niet in mijn maat. quote:Met dan aan Peurac. Ken je die? ![]() quote:Vooral van dat toerbandje vind ik het profiel om te smullen. ![]() Supersportbandjes vind ik veel minder. Maar die Heidenau's gaan er vast bruut uitzien op de KLX. ![]() Alleen werken ze ook. ![]() | |
Rausdouwer | woensdag 28 september 2005 @ 20:05 |
![]() Welkom R2-D2 en Boogieman! ![]() ![]() ![]() Ik moet ook aan mijn bochtentechniek werken. Net wel op de filmpjes gezien. ![]() ![]() En waarschijnlijk toch een VRO-cursus. Is niet alleen goed voor de veiligheid en de technieken (wat je dan ook leert daar, eerst maar weer eens doorlezen. ![]() ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 20:14 |
quote:Volgens mij is dat verzitten idd nog niet echt belangrijk, eerst maar eens die motor platter gooien ![]() | |
worldpimber | woensdag 28 september 2005 @ 20:15 |
Raus, OPM schijnt nog een goede lesmethode te weten ![]() ![]() @ OPM Foto's ![]() ![]() quote:Dus je zult nooit de absolute grens bereiken ![]() ![]() ![]() quote:Google leert me dat dat een Fok!ker is? ![]() Maar die Peurac weet wel waar ie het over heeft dan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
yup | woensdag 28 september 2005 @ 20:18 |
'avond motorfappende vrienden ![]() FZR600 van 1992 Effe een vraagje aan de kenners: kan zo een apparaat OFFICIEEL op 25 kw ![]() | |
Mercy_symbol | woensdag 28 september 2005 @ 20:19 |
quote:ze moet zichzelf eerst nog overtuigen ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 20:24 |
quote:Heb je nu al een mid life crisis? ![]() Promo filmpje naked ragbike. quote: ![]() quote:Moi, werd meer door zijn ondertitel op een idee gebracht. ![]() Ging wel over een koekblik. ![]() quote: ![]() En dan heb je nog die Amsterdams fetisjisten die zelfs kicken op je motorhoes. ![]() | |
hicham | woensdag 28 september 2005 @ 20:28 |
quote:Hey aspirant motorfapper ![]() Ik zou niet weten of zo een ding officieel op 25KW kan, ik werd al strontziek van zelf een motor zoeken en dan ook nog eens kijken of ie wel 25KW kan. Dus die moeite mag je zelf lekker doen ![]() ![]() Kijk ook in het 25KW forum buiten dat topic om, is ook weer veel te vinden ![]() ![]() quote:Belangrijkste is nu dat ze (en dat geldt voor iedereen ![]() ![]() | |
yup | woensdag 28 september 2005 @ 20:39 |
quote:oi ![]() Ik weet wel wat over 25 kw hoor. Je mag maximaal 25 kw en met een bepaalde kw/kg verhouding. Een motor met 25 kw en die 50 kilo weegt, dat mag gewoon niet ![]() Het gaat mij vooral om de wet. Kijk stel je hebt een full power motor. Van wat ik heb gehoord is dat je het ding moet terug tunen + omkeuren bij de RWD, maar dat kan alleen als de motor een typegoedkeuring heeft. En hier gaat het mis iedereen zegt wat anders... Ook op M-F (kijk vrij vaak daar rond ![]() Testbank uitdraai zou wel een leuke optie zijn denk ik. Of vragen of het apparaat een 2e typegoedkeuring heeft oid... Fucking kromme debielen wet in NL ook. Echt wat haat ik die 25 kw regeling. Vermogen hoef ik ECHT niet, het gaat mij meer om het leren rijden maar ajb laat mij dan ook gewoon een leuke brommer kunnen kopen en die ook kunnen terugvoeren naar 25 kw... Ipv het mensen moeilijk te maken... ![]() quote:Godverdomme ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 20:50 |
quote:Je kan er sowiezo wel van uitgaan dat geen enkele oudere supersport op 25 kw kan. ![]() Ik kwam nog een oud plaatje van mij tegen op de Beemer. ![]() ![]() Schijtlijster duw-af techniek. | |
yup | woensdag 28 september 2005 @ 22:31 |
quote:Hmmm jammer dan... Zou jij het eigenlijk doen, gewoon met rollerbank uitdraai rondrijdne? Dus echt de uitdraai naar de verzekering faxen, hij is dus goed verzekerd, en dan rijden ![]() Naja ik durf dat eerlijk gezegd niet omdat dat volgens mij gewoon een boete oplevert in de trant van rijden met een rijbewijs die niet bedoeld is voor die categorie, en dat kost je dus 200 euronen ![]() | |
Fulcrum_X | woensdag 28 september 2005 @ 22:37 |
quote:Vet.. een Pirelli achterband met 67 kleppen ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 22:59 |
quote: ![]() ![]() ![]() Net weer even met de wielen gewerkt, going to be a problem. ![]() Het GPZ wiel is niet symmetrisch 100 + 80 mm breed, het KLX wiel is 77,5 + 77,5 mm symmetrisch. ![]() Moet dus aan de linkerzijde 22,5 mm ![]() Even nadenken hoe dit op te lossen, want de losse meenemer op het wiel is maar 35 mm, en daar zit nog een lager in ter hoogte van het tandwiel. ![]() KLX wiel is knap smal gemaakt, de remschijf zie je niet eens. Het GPZ wiel is lomp breed gemaakt, helemaal niet nodig. ![]() ![]() | |
richardgie | woensdag 28 september 2005 @ 23:00 |
quote:En toch blijft ie mooi,zo'n R1100S.Vooral met een onderkuip.Jammer dat je hem weg hebt gedaan. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 23:07 |
quote:Met oudere supersport bedoel ik overigens ca. >8 jaar, ik was wat vaag. ![]() Zou ik het doen ![]() Ben geneigd ja te zeggen. ![]() Ik weet een jongen die het doet, en zijn verzekering keurde het goed. ![]() Maar ja risicovrij is het idd niet. ![]() quote:Ja, was een beauty. ![]() Megastrakke wegligging door de tele en paralever en daardoor sportiever dan ik voor mogelijk had gehouden voor de aankoop, het geluid uit de open Lasers was heerlijk, bekrachtigde remmen met ABS, 80 Nm koppel bij 2.400 Rpm en dat was nog maar het begin. ![]() Maar ik had er uiteindelijk toch geen speciaal gevoel meer bij. Of nooit gehad. ![]() Was meer een verstandige beslissing qua betrouwbaarheid. Ik vind zo'n ding gewoon veel zwaarder dan mooi is. Maar dat geldt voor 90% van de motoren. ![]() ![]() Ik gebruikte hem alleen voor de Fok! meetings, en tussendoor stond hij soms een maand stil, en dat is toch zonde van 10.950 euro. ![]() Ook mooi in het blauw trouwens. ![]() ![]() | |
Herr.Flick | woensdag 28 september 2005 @ 23:18 |
![]() http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3651133 http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3669195 ![]() | |
richardgie | woensdag 28 september 2005 @ 23:28 |
quote:Inderdaad die blauwe is ook vreselijk mooi.Komt die soms bij van Harten uit Amersfoort vandaan?Die hadden een hele zelfbouw serie staan met van die zwarte cylinderkoppen. | |
stinkie | woensdag 28 september 2005 @ 23:29 |
Hodfr, werd ik toch tijdens het inhalen van een paar vrachtwagens op de lokale N-weg voorbij geraast door zo'n BMW eendenbek ![]() Bochtjes kon ie zo te zien ook wel nemen. Toen ik weer wat dichterbij 'm was herkende ik de motor, waarna ik me afvroeg waarom ie 's ochtends zo lafjes door het verkeer heenraast ..... Nou ja, zal wel wraak hebben willen nemen voor al die keren dat ik hem voorbij knalde ![]() | |
yup | woensdag 28 september 2005 @ 23:30 |
quote: WTF that sux bigtime ![]() Zet je wel aan het nadenken over het motorrijden... (in mijn geval dan ben bezig met mijn A toch...) Sterkte iig. | |
richardgie | woensdag 28 september 2005 @ 23:34 |
quote:Je hebt het nu over een R1100GS denk ik?Zo,n soort off the road achtig geval,met een beetje vreemde voorkant ja.Een R1100S heeft dat niet. ![]() | |
stinkie | woensdag 28 september 2005 @ 23:36 |
quote:ja, die ja. VInd het net een eendenbek, met dat gekke grote gele voorspatboord | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 23:37 |
quote:Ik denk het wel idd. ![]() Maar je hebt echt mega veel goodies voor het ding. En de wereld is klein sinds internet. ![]() Vooral Duitsland puilt uit van de site's met Beemer imitatie en beter carbon delen. ![]() quote:Ja, zo'n GS stuurt als de neten. ![]() Zie je er niet aan af. ![]() Op Assen werd er in de twin klasse bij de Nationale BOT races geloof ik zelfs iemand vierde tussen allemaal Ducati's en andere supersport motoren. ![]() quote: ![]() Lekkere afloop van een leuk uitje. ![]() Nou veel sterkte voor alle betrokkenen. ![]() ![]() | |
stinkie | woensdag 28 september 2005 @ 23:39 |
En kan iemand uitleggen waar ik last van heb????? ik denk de laatste tijd steeds vaker aan zoiets voor het woonwerkverkeer ![]() ![]() | |
richardgie | woensdag 28 september 2005 @ 23:41 |
quote:Voorspatbord is ook in ander kleuren leverbaar. ![]() Maar zou ook niet direct mijn eerste keuze zijn.Een maatje van m'n motorclub en z'n vrouw hebben er allebij een.Wel erg hoge motoren,vooral als je maar 1.75 m lang bent. ![]() | |
stinkie | woensdag 28 september 2005 @ 23:42 |
![]() | |
stinkie | woensdag 28 september 2005 @ 23:44 |
Hoeweldit ook wel iets heeft, alleen ben ik bang dat de volgende stap een CR500 word ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 september 2005 @ 23:48 |
quote: ![]() Ik ben er niet meer, maar post nog tijdens het slaap ![]() Vind het allemaal een beetje foute types waar juist net niets van te maken valt. ![]() Dan vind ik deze beter voor 1.500 euro, en er zit alvast een dikke demper op. ![]() ![]() Toedeledoki. ![]() ![]() | |
stinkie | woensdag 28 september 2005 @ 23:52 |
quote: ![]() lach niet ik heb er meer van die fiets op zo'n sl;eutelproject over zien stappen... | |
richardgie | woensdag 28 september 2005 @ 23:58 |
quote:Mijn laatste aanpassing,waren een paar titanium roostertjes voor de luchtinlaten.Vreselijk duur,maar ook vreselijk mooi om te zien.En dat grijs met een zwart randje,alsof het voor mijn brommer gemaakt was. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 00:01 |
quote: ![]() ![]() quote:Wat heb je ook alweer voor motor dan. ![]() Nu ben ik echt moven. ![]() | |
richardgie | donderdag 29 september 2005 @ 00:05 |
Ik ga geloof ik maar eens slapie doen,zie dat het alweer Donderdag is.Moet vanmiddag nog een soort en met van werken.![]() ![]() ![]() | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 01:34 |
quote:Dat moet ik maandag weer gaan doen. ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 september 2005 @ 07:06 |
morgen ![]() quote:moi ![]() quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 september 2005 @ 07:13 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote:de testbankrun-meet bij motorXtra ![]() ![]() ![]() ![]() | |
worldpimber | donderdag 29 september 2005 @ 07:27 |
quote: ![]() ![]() quote: ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sterkte ![]() ![]() quote:Ehrrr... ![]() ![]() quote:A2 richting ... ![]() | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 08:10 |
Mogguh ![]() Post van gisteravond 21:20 in Textpad opgeslagen omdat ik ging slapen en Fok! down was ![]() ![]() ![]() quote: quote:Testbankuitdraai zou ik niet doen ![]() quote:Je bent echt niet de eerste die er zo over denkt, en zeker niet de laatste ![]() ![]() quote:Ook niet slecht toch .. zo een xvs650A Dragstar Classic op 25KW... ![]() ![]() quote:Damn slecht nieuws, dacht al dat je langer wegbleef dan geplanned maar dat kon ook gewoon komen omdat je niet naar de Fok!MC kwam. Blijkt dus toch andere redenen te hebben ![]() Sterkte iig ![]() ![]() quote:Ik las het al in je MSN naam ja ![]() ![]() [ Bericht 27% gewijzigd door hicham op 29-09-2005 08:32:36 ] | |
yup | donderdag 29 september 2005 @ 09:01 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ZXR400 25 kw Gaan we toch gewoon voor zoeits, volgens mij is dit echt 25 kw, ook op z'n kentekenbewijs... | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 09:14 |
quote:Wat ben jij toch lekker positief ingesteld, ik zie wel erg veel negatieve smilies van jou ![]() Zo op het eerste gezicht, alleen de advertentie bekijkende en verder zonder achtergrond info te zoeken omtrent de advertentie of de 25KW regeling i.cm. een '93er ZXR400 zou ik zeggen dat ie niet op kenteken 25KW is ![]() quote:Hij zegt verder niks over papieren / kenteken. Terwijl ik verwacht van iemand die zijn motor verkoopt dat ie dat wel zou doen. En het gemak waarmee hij zegt 'kan eventueel ook verwijderd worden' lijkt erop te duiden dat het gewoon een setje is die er door hem, of in opdracht van hem 'eventjes is ingebouwd' ![]() Maar ik kan het verkeerd hebben ![]() | |
yup | donderdag 29 september 2005 @ 09:22 |
quote:Is geen 25 kw, alleen 1999 model 400 heeft tweede typegoedkeuring zie ik op kawasaki.nl ![]() | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 09:29 |
quote:Wel 25KW, geen 25KW op kenteken ![]() Zal het nog wel even extra bij je inwrijven, had de links al opgezocht dus zal ze posten ook ![]() http://www.motor-forum.nl/forum/topic/72813 http://www.motor-forum.nl/forum/topic/101943 http://www.motor-forum.nl(...)4/singlepost/3385916 Gaat dus lastig worden een ZXR400 op kenteken 25KW krijgen. Oplossing: zoek een ander merk/model die je leuk vindt en wel makkelijk op 25KW is te krijgen of zoek een motor die al op kenteken 25KW staat doordat de vorige eigenaar hem heeft geimporteerd. Mijn Bandit was door de vorige eigenaar al geimporteerd ![]() | |
Fulcrum_X | donderdag 29 september 2005 @ 09:30 |
quote:Oeh.. die is fraai ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 09:44 |
quote:sorry ![]() het begint al weer weg te trekken geloof ik. | |
Mercy_symbol | donderdag 29 september 2005 @ 09:49 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 09:55 |
quote:Als je het doet, doe het dan wel meteen goed ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoewel het niet echt een fotogenieke motor is, zo een BMW GS, vind ik het in het eggie wel een stoer ding ![]() ![]() En als je Brighteyes + zoontje/dochtertje mee wilt nemen kan dat ook natuurlijk ![]() ![]() ![]() /spam ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 09:57 |
http://koopjes.marktplaat(...)_honda/5232128.html? Beemer zit er irl idd niet echt verkeerd uit, maar verkeerd genoeg..... en ook voor een Busa hebben ze zijspannen hoor, maak je maar geen zorgen ![]() | |
Herr.Flick | donderdag 29 september 2005 @ 10:05 |
quote:We waren net in oostenrijk,het is s'morgens al gebeurd,ik reed voorop en erwin reed achter mij, toen ik de bocht uit was keek ik in mijn spiegel en ik zag hem zo voor de bus verdwijnen.De omhoog komende bus heeft erwin nét gemist maar reed wel over z'n GS die daarna 15 meter de afgrond in tuimelde... Erwin werd geraakt door een auto die achter de bus reed,en hierdoor heeft hij z'n rug gebroken.Ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij is nu op weg met de ambulance naar NL, hij komt vanavond thuis.Morgen gaat hij naar een Chirurg/orthopeet en deze zal bekijken wat er evt. nog moet gaan gebeuren. Ik heb wel foto's van de motor van erwin maar deze moeten nog ontwikkeld worden,de digicam heeft de val ook niet overleefd. Ik zal ze tzt wel posten. ![]() Oostenrijk is echt een k*tland bij uitstek als je hulp nodig hebt, althans, zo hebben wij het ervaren, hopelijk hoef ik dit nooit meer mee te maken.Wel heb ik giga-veel plezier gehad van mijn GPS, ik heb alles moeten regelen omdat erwin dit niet meer kon.Het politieburo,afsleper,ziekenhuizen/tankstations/restaurants zijn zo gevonden, en dat was nu wel érg fijn ![]() Gelukkig spreekt m'n maat alweer over de volgende motor, alleen moet ie a: goed genezen en b: z'n vrouw zien te overtuigen, iets wat niet erg gemakkelijk zal zijn(zorg voor later) ![]() ![]() | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 10:06 |
quote:Een MF'er heeft / had een busa met zijspan, clique ![]() Voordeel is dat je niet hoeft over te hellen in bochten, das nou net wat BE zo eng vindt ![]() ![]() Africa Twin vind ik een pauperding, het is het gewoon net niet ... ![]() Smal dingetje dingetje, terwijl een all-road juist stoer moet overkomen ![]() Enneuh, als je het BMW embleem van die GS afsloopt is het zeker niet meer verkeerd? ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 10:10 |
Vind die Africa Twin er beter uit zien dan een TransAlp en het moet bijna wel beter rijden .... | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 10:21 |
quote:Lijkt me prettig ja ![]() Als je nu maar niet ook nog eens je eigen vrouw moet gaan overtuigen dat het allemaal goed komt. Kan me voorstellen dat ze minder blij is met de volgende uitjes, dan ben jij het misschien wel die neergaat ![]() quote:Een TransAlp ziet er wat softer uit ja ![]() Om nog even door te gaan over die busa met zijspan ... ![]() Met BE en kindekke ![]() ![]() Zonder BE en kindekke ![]() ![]() Nou houd ik er wel over op ![]() ![]() | |
Fulcrum_X | donderdag 29 september 2005 @ 10:22 |
Ik vind het maar niks, zo'n auto op 3 wielen ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 10:23 |
quote: ![]() quote:Lost 4 grant on the Beemer, and all the money has disappeared like butter in the sun within 2 months. ![]() De CR was van het gewone spaargeld, de 1.000 euro extra kosten het afgelopen halfjaar 50/50. De KLX was gewoon van het belastingeld. ![]() Totzover openheid van financiele zaken. ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 10:27 |
De gsx heb ik betaald van de hypotheek. Belastingdienst heeft hem in het eerste jaar al terugbetaald met de teruggave. Aangezien we binnenkort weer een huis kopen en weer kunnen vorderen, zou het me niets verbazen als ..... ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 10:29 |
quote: ![]() ![]() ![]() quote: ![]() quote:Schijnt wel fan-tas-tisch ![]() quote:Dat is geen reden, Africa twin is ook niks. ![]() Vleesch noch visch die zware all road dingen. Alleen voor de GS maak ik een uitzondering omdat die wel bijzondere eigenschappen heeft. ![]() Maar uiteraard iedereen zijn eigen smaak hoor Stinkie. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 10:34 |
quote:Ik vraag me dus af sinds mijn huis van 154.000 gulden gestegen is naar ca. 150.000 euro of ik bij verkoop de nieuwe Husqvarna en een auto kan kopen van de overwaarde. ![]() ![]() | |
Fulcrum_X | donderdag 29 september 2005 @ 10:37 |
quote:Ja maar dan moet je het stuur gebruiken, niks voor mij ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 10:40 |
quote:Hoe deed je dat in de BX dan? ![]() Of had pa een snelheidsbegrenzer of black box ingebouwd zodat je alle bochten rechtdoor kon. ![]() Of is hiermede bewezen dat BX rijders geen racebloed hebben. ![]() Ik werd overigens pas echt gek van autorijden doordat we met de zaak 3 jaar een bedrijfscompetitie karten hebben gedaan ![]() ![]() Kwam ook het lijnen rijden op de motor ten goede. ![]() | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 10:41 |
quote:Meer dan me lief is ![]() Heb zojuist een opdrachtwijziging gekregen, maar daarvoor moet ik eerst even uitwerken hoe ik dat ga oplossen. Best lastig om zo 1,2,3 te bedenken dus wat is er dan makkelijker dan even te browsen richting fok .. ![]() Uitstel van executie ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 10:41 |
quote:Tuurlijk niet. Daar gaat iedereen de fout in ![]() ![]() ![]() | |
Fulcrum_X | donderdag 29 september 2005 @ 10:43 |
quote:Autorijden/BX doet er niet meer toe.. ik heb het licht gezien! ![]() | |
dribbel79 | donderdag 29 september 2005 @ 10:52 |
Ik heb vandeweek ¤ 2000,- geboden op deze fiets, leek me best een reëel bod, maar ik ben de enige geloof ik... Gezien de km. stand en bouwjaar, maar goed....wie kan me meer vertellen over de prijs, wat zou je ervoor betalen?? Ik mag gewoon vol vermoegn rijden, dus ik moet die begrenzer eraf halen enzo...staan genoeg kilometers op en hij is niet piepjong meer. Kawa blijft best duur...vertel!! | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 10:55 |
quote:Zitten jij en yup nu gewoon naar dezelfde motor te kijken? ![]() Zou het niet wat de prijs betreft ![]() | |
dribbel79 | donderdag 29 september 2005 @ 10:57 |
quote:Geen idee, ben te lui om 't hele topic door te spitten (ben zowaar druk geweest op 't werk deze week...) 4 pagina's is me teveel van het goede en als ik zijspannen zie bederft dat mijn topic-doorspit-lust... | |
Fulcrum_X | donderdag 29 september 2005 @ 10:58 |
quote:Lijkt me ook wel een goede prijs. ZXR-400 kun je meestal krijgen voor 2500-3500 euro, meestal ergens rond de 3000. Even opgevraagd bij de RDW: Datum eerste afgifte Nederland 13 juni 2001 Datum eerste toelating 30 april 1993 Hij is dus waarschijnlijk geimporteerd.. en omdat hij 25kw begrenst is, zal dat dan wel op het kenteken staan. Als je volvermogen wilt rijden moet je hem dus ook weer ex-en importeren wil je verzekeringstechnisch het goed voorelkaar hebben | |
dribbel79 | donderdag 29 september 2005 @ 11:01 |
Vond 't inderdaad een redelijke prijs, ga dus niet schipperen, aangezien ik van alles en nog wat aan papierwerk moet verspijkeren... | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 11:01 |
quote:(Goede-)morgen, Is wel schrikken dat verhaal van jou, sterkte en een voorspoedige en totale genezing aan je vriend toegewenst. [ Bericht 1% gewijzigd door R2-D2 op 29-09-2005 11:10:31 ] | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 11:01 |
quote:Same here. ![]() ![]() Het is hier al de hele ochtend een wervelvvind qua problemen. Eerste uur had ik al zoveel geregeld, niet normaal meer. ![]() Moet nu ook de achterstand met een paar vervelende zaken versneld afwerken. Nope, even gas terug hoor. ![]() Hik, hik, hik er tegenaan. ![]() quote:Klopt, benne lastig. ![]() Bedoel als ik mijn huis verkoop maar geen hypotheek terug neem. ![]() quote:Was je er zo onhandig mee. ![]() | |
worldpimber | donderdag 29 september 2005 @ 11:11 |
quote:Als het een 25kW officieel is, is dit dè kans voor yup ![]() Wil ie wel weer na 2 jaar wat anders ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 11:11 |
quote:Dat bedrag blijft 5 jaar staan, dus wanneer je binnen 5 jaar een nieuwe woning koopt, dien je die overwaarde alsnog in dat huis te proppen. Zelfde geld wanneer je samen een huis koopt. Dan zul je een deel daarvan in die woning moeten investeren (is geloof ik afhankelijk van hoeveel % van het huis van jou is). | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 11:12 |
Wat is touwens een leuke betaalbare 900cc allroud/enduro? Idee Africa Twin? | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 11:15 |
quote: ![]() Vond het wel humor van Hicham. ![]() Moet je wel weten dat iedereen al lang doelt op kinderen bij Stinky en BE, en dat ze binnenkort gaan trouwen en een huis kopen. ![]() Die foto van die Baby in de Busa. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 september 2005 @ 11:15 |
quote:Ahh, dat bedoel je ![]() ![]() Maar in Duitsland reed ik eigenlijk terughoudender dan zondag op de dijken en KB…maar idd, een paar rondjes circuit (knallen zonder zorgen ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 11:22 |
quote:Aan jou heb ik wat vandaag. ![]() ![]() En als ik nou net doe alsof ik ga emigreren? ![]() quote:Waarom perse 900cc. ![]() Suzuki DR800 is wel geinig, maar dan zit je weer met die snavel. ![]() Africa Twin .. ..of de Super Tenere dan. ![]() Die is gebaseerd op het sportieve FZ750 blok meen ik. ![]() Edit: Triumph tiger is 900 cc. 3 cylinder dacht ik.. ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 11:30 |
Geen Triumpfffffff. Dr800 had ik ook al bedacht ja. En ik wil zwaarder dan 600. Wil ook op snelweg wat vermogen hebben. Wil voorruitgaan als ik gas geef | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 september 2005 @ 11:34 |
quote:Dan weet de fiscus je wel te vinden hoor ![]() | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 11:41 |
@Hicham Ik heb gisteren geprobeerd om naar links te sturen en dan naar rechts te hellen. Dat is eng man! Ik moet een speledingetje hebben om mee te oefenen... | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 11:46 |
quote: ![]() ![]() quote:Pffffffff ik dacht het ook al. Maar ja nog noet genoemd en 900 cc. ![]() quote:En dat gebeurt al bij een 1 cylinder 600 op koppellll. ![]() | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 11:50 |
quote: quote:ehhh, het sloeg op "werk". Zie sig voor waar ik ga werken. 't is in iedergeval helpdesk werk. wel voor minder geld dan vroeger, maar het is werk en meer dan WW. | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 11:50 |
Waar komen trouwens al die newbies ineens vandaan ![]() Kunnen we die schoffeljosti van een reetvaarder niet ff terugvragen, kan ie het hier weer wat rustiger maken ![]() | |
worldpimber | donderdag 29 september 2005 @ 11:52 |
quote:Je moet _helemaal_ niets doen behalve tegen je stuur aan duwen ![]() ![]() ![]() Volgens mij doe je dat soort dingen onbewust automatisch al ![]() Trouwens... om erop terug te komen. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
worldpimber | donderdag 29 september 2005 @ 11:53 |
quote:Leuk toch ![]() | |
worldpimber | donderdag 29 september 2005 @ 11:54 |
quote:Als ik de klanten service bel, krijg ik jou dan aan de lijn? ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 11:57 |
quote:Ja, zijn eigenlijk twee verschillende dingen. ![]() Moeten de vaktaal misschien wat beter definieren. ![]() Saai woord. ![]() quote:Stinkie. ![]() | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 11:58 |
quote:Ohmen... ik moet nog zoveel leren.... Dat krijg je als je na >10 jaar verkering ineens vrijgezel bent, je wilt alles wat je gemist hebt in 1 dag leren ![]() | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 11:59 |
quote:Suc6 met het de nasleep. Hopelijk komt het allemaal weer goed | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 12:03 |
quote:Die kans is aanwezig ja. Zal eerst wel ff moeten leren wat er hoe gedaan moet worden en zo. | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 12:04 |
quote:Kijk, in mijn thuisbasis ONZ had ik nu om een tietenfoto gevraagd ![]() | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 12:09 |
quote:Maar dat doe je nu niet omdat de FOK!-ers hier meer manieren hebben? *Burp* Jammer, ik had ze zo gepost | |
worldpimber | donderdag 29 september 2005 @ 12:09 |
quote:Thuisbasis ONZ, zeg me dat het niet waar is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
broodje_rosbief | donderdag 29 september 2005 @ 12:11 |
quote:OKe, tietenposten dus. Ik zit er klaar voor ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 12:14 |
quote:SInds ik zelfs ier werd aangesproken op bepaalde posts in ONZ probeer ik mijn sporen wat te wissen hier en daar ![]() | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 12:16 |
quote:Houd je teffusbek eens ![]() quote:Je moet ook niet naar links sturen, je moet gewoon een 'tikje' geven. Heel kort, even een duwtje of een trekje geven aan 1 kant van het stuur. Had je die website bekeken die ik had gepost (gisteren was dat volgens mij). Daar kun je het op het voorbeeldfilmpje ook bijna niet zien dat hij het doet, dus het is niet echt sturen maar een tikje ![]() En omdat je zo leergierig bent, hier een zeer informatieve website ![]() | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 12:20 |
quote:Jee, onder welke steen kom jij vandaan gekropen? Scan jij het forum op "tieten" en kom je zo aan je | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 12:22 |
quote: ![]() Je weet dat je nu ondeugend aan het beledigen bent he? ![]() quote:Toppie ![]() ![]() quote: ![]() Naar mijn inziens is die pic niet te vergelijken met countersteering. Dat wat die SM dude doet is gewoon powersliden. Niet meer, niet minder ![]() ![]() | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 12:25 |
quote:Ik stuur de links waarvan ik denk dat ik er iets aan heb door naar m'n e-mail en daar lees/kijk/luister ze nog 'ns na. In de promo van Studio Sport voor de MotoGP van Sepang is ook een mooie drift te zien. | |
broodje_rosbief | donderdag 29 september 2005 @ 12:26 |
quote:Ja. | |
Mercy_symbol | donderdag 29 september 2005 @ 12:30 |
quote:dat had ik ook al door ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 12:34 |
quote: ![]() quote:Daar hebben we onze schizofrene reller weer. Zonder goede perslucht gedoken denk ik. ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 12:36 |
quote:oe, nog een duiker ? http://koopjes.marktplaat(...)yamaha/7413621.html? | |
worldpimber | donderdag 29 september 2005 @ 12:38 |
quote:Ondeugend is een echte Fok!ster... ![]() ![]() ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 12:39 |
quote:wanna bet ![]() | |
worldpimber | donderdag 29 september 2005 @ 12:41 |
quote:Nee, ben werken ![]() ![]() | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 12:48 |
quote:Speciaal voor jou. Zit je er klaar voor? Klik met je vrije hand hier | |
Gebakken_vissie | donderdag 29 september 2005 @ 12:54 |
quote:Vrije hand? Jij denkt dat ik nog een hand over heb ![]() | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 12:56 |
quote: ![]() ![]() Super reactie | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 12:57 |
quote:Oeps, vergeten onder broodje_rosbief account te posten? | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 12:59 |
quote:Als je je duim uit je r**t haalt wel, of ben je lichamelijk gehandicapt? In dat geval open je een topic voor eenarmige motorrijders en waar ze het beste hun spul kunnen kopen. | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 13:00 |
quote:We hebben een nieuwe reller ![]() ![]() ![]() ![]() | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 13:08 |
quote:Jippie! ![]() | |
Mercy_symbol | donderdag 29 september 2005 @ 13:14 |
quote:Als je een foto van je motor post mag ie in de OP erbij ![]() als je geen foto van je motor heb mag je als vervanging ook wel tietenfoto in de OP zetten hoor ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:17 |
quote:ja, al die kutklonen om in de gaten te houden ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 13:17 |
Mini kiwss. ![]() Ik krijg nu net een Fok! MC gerelateerd mailtje binnen die ik van huis naar de zaak gemaild heb om met geluid naar te kijken. ![]() Check de datum ![]() ![]() Clickable. Imageshack 3 keer geuploadt en werkt nog niet. ![]() ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:17 |
quote:Nou een Africa Twin zal het niet worden dus ![]() | |
Mercy_symbol | donderdag 29 september 2005 @ 13:18 |
@BWT Feli met je nieuwe job ![]() | |
Mercy_symbol | donderdag 29 september 2005 @ 13:19 |
quote: ![]() ![]() die maakt het forum steeds stuk door de hoofdschakelaar uit te zetten ![]() | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 13:20 |
quote:Je bedoelt natuurlijk een foto van mijn Twin 1200 cc? ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:22 |
quote:ja, en ze post foto's en weet accounts kapot te maken en weer te repareren. En ze zuipt ![]() | |
Mercy_symbol | donderdag 29 september 2005 @ 13:22 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:23 |
quote:Ben je helemaal gestoord!? Ik blijf net zolang op mijn hand zitten tot het gevoel eruit is ![]() EN je "e" is kapot, pauper, koop een nieuw toetsenboard | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 13:24 |
quote: ![]() Ik kom ook buiten de MC. ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:24 |
quote:1200cc? Zulke grote tieten ![]() | |
Mercy_symbol | donderdag 29 september 2005 @ 13:25 |
quote: ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:26 |
Een Vmax is ook wel leuk trouwens ![]() | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 13:33 |
quote:thnx ![]() | |
Rausdouwer | donderdag 29 september 2005 @ 13:33 |
quote:ja ![]() ![]() Het is altijd afschuwelijk om zoiets mee te maken. Of je nu zelf slachtoffer bent of het slachtoffer heel goed kent en het ziet gebeuren. | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 13:34 |
quote:Inderdaad, probeer dan maar eens een passend motorpak te kopen... (Is het gevoel al uit je handen weg? Denk dan maar aan een vrouw die een motorpak probeerd aan te trekken maar aan het stoeien is met de ritssluiting.) Ik heb nu maar een losse broek met losse jas, ik geneerde me dood in die winkel. Ohja, m'n "e" is niet kapot en het is "toetsenbord" of "keyboard". | |
hollander172 | donderdag 29 september 2005 @ 13:34 |
quote:Je vergeet nog te melden dat ze op jonge jochies valt. ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:36 |
quote:Daarom is iedereen binnen ONZ ook al jaren 19 ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:37 |
quote: ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:38 |
Mail van BE:quote: ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 13:45 |
quote:Mijn vriendin heeft (ook 1200cc) cup E ![]() ![]() | |
Mercy_symbol | donderdag 29 september 2005 @ 13:49 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 13:50 |
quote:Ken ze niet gewoon mee fokken zoals gewoonlijk. ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 13:53 |
quote:heeft even geen tijd om overdag te fokken. Te druk op werk | |
R2-D2 | donderdag 29 september 2005 @ 14:02 |
quote:Ik had eerst tour-kleding, maar op hoge snelheid zat dat niet lekker, wapperen enzo. | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 14:07 |
Zo'n KLX, rijdt dat nog goed op de snelweg? Woon-werk verkeerd idee? hoewel ik ze eik te klein en te smal vind, zijn net 50cc brommerts | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 14:19 |
quote:Dan moet je ook maar een beetje normaal rijden. ![]() quote:Is irl een grote motor hoor. ![]() En ja, het comfort is erg goed, en op dijkjes kan je toch aardig vooraan rijden op Fok! meetings. .. als je buiten de mini meet met Hicham ooit eens komt opdagen in 2 jaar. ![]() ![]() Was een keer bij een meeting dat Martie verbaast naar mij toekwam dat die KLX toch wel trekt qua kracht. ![]() En een andere keer met een regiomeet via M-F was er een GS500 rijder die echt compleet verbaast kwam melden dat ik helemaal niet bij te houden was. ![]() Als de ombouw naar SM klaar is zal hij er een stuk dreigender uit zien. Dan gaan ze het allemaal normaal vinden, terwijl het dezelfde motor blijft. ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 14:22 |
quote:snelweg mên, snelweg. Hoe houd ie zich daar | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 14:27 |
quote:Natural. ![]() Ik ging al gelijk over het plezier in het rijden wat het ding geeft. ![]() ![]() Maar het koppel laat je bij 120 km/u nog lekkere tussensprints maken. ![]() Boven de 140 km/u of langer dan 20 kilometer achter elkaar kan je beter iets anders nemen. Shure is tha' meaning of all SM alike motorcycles. De windbescherming is er niet, maar dat kan mij niet deren. Heb zelfs met de CR een paar meetings gehad van 150/200 kilometer. ![]() Als de KLX klaar is mag je wel even proefrijden. ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 14:30 |
quote:gearne, want het kreng zal toch gauw een 70km per dag minimaal onder mijn aars vertoeven | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 14:32 |
quote:Is te doen ansich, zou misschien wel eerder naar een Super Tenere gaan dan. ![]() Of toch een oudere GS. ![]() Heb je als je thuiskomt ook nog zin om vrolijk en actief tegen BE te doen inplaats dat je moe maar tevreden over de rit neerploft op de bank. ![]() | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 14:37 |
quote:Mên, kan het me gewoon niet voorstellen dat jij met een motor zonder mankementen zou rijden ![]() Ik verheug me nu al op de blijde tijdingen ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 14:46 |
quote:Ik denk dat zoiets idd beter voor woon-werk geschikt is, maar zal ongetwijfeld een lager funfactor hebben. Die Tenere is nog best prijzig, mar die Africa Twin gaat voor een niet onaardig bedrag al weg als je op marktplaats kijkt. Op[ zoiets kan ik tenminste nog eens een paar 100 km snelweg pakken als het nodig is GS, tsja, moet zeggen het went, maar die zijn helemaal kostbaar. Zal waarschijnlijk toch een tweede fiets worden. | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 14:57 |
quote:Kom ik toevallig een Motor Forum Tenere topic tegen. ![]() Wel oppassen, want de topicstarter is een boa. ![]() Staat iemand die er net 1 gekocht heeft voor onder de 2.000 euro en niet al te idioot veel kilometers. Gezien de herkomst van het blok is het wel een sportief en fel fietsje. Derhalve echter geen koppel van onderuit schat ik zo. ![]() En tweede fiets.. als je eenmaal GS hebt gereden gaat al het andere eruit denk ik. ![]() Vraag me wel af wat dan je andere motor is van je toekomstig ingeschat motorpark. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 september 2005 @ 14:57 |
![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 15:03 |
quote: quote: | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 15:13 |
quote: ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 15:27 |
mmm, africa twin voor woon-werk. GSX d'ruit en een V-Max voor de fun ![]() | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 15:44 |
quote:En die Hayabusa dan? ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 15:54 |
quote:1 Busa kost je 10K 1 Vmax + 1 AT kost je 4200. Voor die Busa moet ik echt ff doorsparen. Misschien kan ik de GSX ook nog houden en ze dan later alle 3 inruilen voor die Busa ![]() Maar serieus, Busa zit er echt even nog niet in en de gsx houd het denk ik geen jaren meer uit. Uitlaat lekt nu echt, begint al weer 3K rpm te lopen als ie warm is en ik sta stil, dus denk er serieus over om 'm weg te doen als huidige banden en ketting op zijn | |
omegaproject | donderdag 29 september 2005 @ 16:14 |
Vmax is vet ![]() Ik wist alleen niet dat die voor zo (relatief) weinig geld al te krijgen waren ... net nog ff op marktplaats gekeken en voor 2000 heb je dr een van 10 jaar oud ![]() 2x dat bedrag en hij is 5 jaar oud ![]() Onder welke catagorie valt zo een Vmax eigenlijk? 't lijkt mij een halve chopper, maar ook een beetje sportief ... ![]() | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 16:35 |
quote:Het verbaasde mij ook inderdaad. Ik vind het typisch zo'n fiets om af en toe eens mee te touren, maar niks voor woon-werk. Voor zo'n prijs kun je 'm er nog eens bij nemen inderdaad. Waar ie onder valt? Geen idee, neigt m.i. wat naar streetfighter, maar komt ook omdat het echt zo'n halve cult-fiets is waar iedereen wel iets aan versleuteld | |
omegaproject | donderdag 29 september 2005 @ 16:40 |
quote:niet voor woon-werk .... omdat? Misschien omdat het lastig is om een topkoffer te monteren ofzo, maar verder lijkt het me een erg fij fietsje om mee/op te rijden. En voldoende power ook nog eens, rond de 150Pk zag ik ... | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 16:40 |
quote:V-Max is en motor met het vermogen van een sport motor met het uiterlijk en handling van een chopper. Masjientje met veel power en een wegligging di rechtdoor wilt. Kijk maar eens naar de verhalen in de Joe Bar strips. Daar is het wel iets overdreven maar wel leuk omschreven. | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 16:55 |
quote:Koffers gebruik ik nu ook niet. Maar ik wil er wel lekker mee door de file kunnen sturen, dus moet een wendbare fiets zijn (vandaar dat ik ook wat meer richting allroad denk). | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 17:03 |
Had Flick niet een Vmax (ooit)? | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 17:21 |
jep. en was blij dat ie overgestapt was naar een beemer | |
hicham | donderdag 29 september 2005 @ 17:36 |
Een V-Max is een cruiser volgens mij ![]() Als je tegen een V-Max eigenaar zegt dat ie een chopper heeft heb je ruzie ![]() | |
Herr.Flick | donderdag 29 september 2005 @ 17:48 |
quote: quote:Hey hey... ![]() Ik ben altijd blij geweest met m'n maxjes maar na 7 jaar max rijden werd het gewoon hoog tijd voor iets nieuws.Voor mij blijft de Vmax een prachtmasjientje,als je écht wilt stoeien in de bochten dan heb je daarmee een prachtapparaat,iedere bocht is een uitdaging! ![]() Gewoon een geweldige moordenaar,super instabiel met extreem veel power!. ![]() | |
bwt | donderdag 29 september 2005 @ 18:01 |
quote: ![]() ![]() Je reis gezel al in NL aangekomen? | |
stinkie | donderdag 29 september 2005 @ 18:13 |
quote:Dus het komt wel aardig door de file heen? | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 18:32 |
quote:Er zijn natuurlijk wel veel liefhebbers die een V-max upgraden naar al iets veel minder labiel. Zo even wat oude kennis van 12 jaar geleden ofzo. ![]() Heb het sindsdien niet meer gevolgd, want ik vind het ding net zo interessant als een zijspan ![]() Andere metalen bussen in de lagers van de achterbrug schijnt al veel te helpen. Sommigen zetten er zelfs een compleet andere achterbrug in. ![]() Het schijnt nooit helemaal goed te komen met het ding, maar hij kan met grote stappen vooruit. En wie heeft er ooit beweerd dat motorrijden om bochten maken draaide. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BE | donderdag 29 september 2005 @ 18:42 |
quote: ![]() Zijspan! ![]() | |
Makster | donderdag 29 september 2005 @ 19:07 |
Mogguh, middag en avond in een ![]() Waarschijnlijk ook gelijk trustuh ![]() Ben veelste druk de laatste tijd ![]() | |
Fulcrum_X | donderdag 29 september 2005 @ 19:36 |
Nou wie gaat het nieuwe topic openen.. want ik heb even geen ideeën meer voor de topictitel ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 september 2005 @ 19:39 |
![]() Ze mochten ook wel ingelijst worden. ![]() ![]() |