PTA feedback, de rechtbank voor bekeurden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:18 schreef Fulcrum_X het volgende:Fok Motorclub [SC Deel 313] Strapons, ondeugend etc.
Fok Motorclub [SC Deel 314] Nazomeren
Fok Motorclub [SC Deel 315] We blijven Nazomeren!!
Fok Motorclub [SC Deel 316] Zondag 10:30 meet @ lekdijk
Fok Motorclub [SC Deel 317] Nazomer Meet
[pta feedback] De rechtbank voor bekeurden!
Stond in de verouderde OP jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:20 schreef hicham het volgende:
PTA feedback, de rechtbank voor bekeurden?
wannaBquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ok, er zijn mensen die niet united in kneedown hoeven te worden, en andere dromen hebben wat het echte summuum in rijstijl is.![]()
Maar best of both world by MotoGP superstar Nicky Hayden.![]()
[afbeelding]
Valt best mee, ben vrij realistisch.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Die mag niet meer posten hier
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Valt best mee, ben vrij realistisch.![]()
Maar het plaatje is groot genoeg voor je desktop, dus je hebt toestemming om hem te gebruiken.]
Ook niet aardig.quote:
Maarrreuh, ff serieusquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ja lekker belangrijk wat ik post <blaat>![]()
Goede show, alleen bij het opkomen van die ambulance kon hij wel even opstaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:55 schreef hicham het volgende:
Nog een leukeNiet uitstappen tijdens het driften (auto)
Lmaoquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:55 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog een leukeNiet uitstappen tijdens het driften (auto)
Dus eigenlijk heb je een normale werkdag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
![]()
geen zin meer
![]()
![]()
hele dag al het overzicht kwijt
Bedoel je zo ongeveer regio Utrecht, en alleen nog maar de leuke baantjes eruit pikkende?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:14 schreef worldpimber het volgende:
Rentenieren ... hmm, dat doet iemand anders hier toch al![]()
Incl. gevouwen kentekenplaten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
De nieuwe Beemer: (spy pics, al dan niet per ongeluk expres door BMW zelf)
[[url=http://img187.imageshack.us/img187/2639/r1200s30oq.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedoel je zo ongeveer regio Utrecht, en alleen nog maar de leuke baantjes eruit pikkende?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Incl. gevouwen kentekenplaten?
Kim![]()
Ik weet het niet, het is een vraag namelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:49 schreef hollander172 het volgende:Ik geloof dat ik bedoeld wordt?
Nu al thuisquote:
quote:RODAMOTO Good price shipment to The Netherlands !!!
Distributor Motorcycle Tires
Tfno / Fax 00 34 986 295 396
www. rodamoto.net
Urbarrio, S.L. NIF.- B-36.894.608 The delivery time is 4 days.
C./ Cesáreo González, 31 36210 Vigo-Spain. The tires come to you at home with DHL Express.
--------------------------------------------------------------------------------
Pirelli Motocross
Pirelli MT320 110/ 90-19 and MT320 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT320 100/ 90-19 and MT320 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT410 110/ 90-19 and MT410 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT450 110/ 90-19 and MT450 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT450 100/ 90-19 and MT450 80/100-21 : 59 Euros.
Pirelli MT32 110/100-18 : 35 Euros. Pirelli MT320 100/90-19 : 39 Euros.
Pirelli MT32 120/100-18 : 37 Euros. Pirelli MT320 110/90-19 : 39 Euros.
Pirelli MT32 120/ 90-19 : 39 Euros. Pirelli MT480 110/90-19 : 39 Euros.
Pirelli MT450 100/ 90-19 : 39 Euros. Pirelli MT480 100/90-19 : 39 Euros.
Pirelli MT450 110/ 90-19 : 39 Euros.
--------------------------------------------------------------------------------
Pirelli Enduro MT83 Scorpion Pro
Pirelli MT83 140/ 80-18 and MT83 90/ 90-21 : 75 Euros.
Pirelli MT83 120/ 90-18 and MT83 90/ 90-21 : 75 Euros.
--------------------------------------------------------------------------------
Metzeler Motocross
Metzeler MC4 110/100-18 and MC4 80/100-21 : 50 Euros.
Metzeler MC4 110/ 90-19 and MC4 80/100-21 : 55 Euros.
Metzeler MC5 100/ 90-19 and MC4 80/100-21 : 55 Euros.
Set Price only rear tires.
2 pcs of Metzeler MC4 110/100-18 : 60 Euros.
Metzeler MC4 110/ 90-19 : 33 Euros. Metzeler MC5 100/90-19 : 39 Euros.
--------------------------------------------------------------------------------
Metzeler MCE Six Days
Metzeler MCE 3 140/ 80-18 and MCE 2 90/ 90-21 : 75 Euros.
--------------------------------------------------------------------------------
Michelin Motocross
Michelin S12 120/90-18 : 39 Euros. Michelin M12 120/90-18 : 39 Euros.
Michelin S12 130/80-18 : 40 Euros. Michelin M12 120/90-18 : 40 Euros.
Michelin S12 140/80-18 : 43 Euros.
Michelin S12 120/80-19 : 40 Euros. Michelin M12 120/80-19 : 40 Euros.
Michelin S12 130/70-19 : 41 Euros. Michelin M12 130/70-19 : 41 Euros.
Michelin S12 90/90-21 : 32 Euros. Michelin M12 90/90-21 : 32 Euros.
Michelin Starcross 100/90-19 : 44 Euros.
Michelin Starcross 110/90-19 : 46 Euros.
Michelin Starcross 80/100-21 : 36 Euros.
Michelin Starcross 90/100-16 : 35 Euros.
Michelin Starcross 70/100-19 : 31 Euros.
Michelin Starcross Sand 4 100/90-19 : 45 Euros.
Michelin Starcross Sand 4 110/90-19 : 47 Euros.
--------------------------------------------------------------------------------
Michelin Enduro Competition
Michelin Enduro Comp. III 140/ 80-18 : 49 Euros.
Michelin Enduro Comp. III 130/ 90-18 : 47 Euros.
Michelin Enduro Comp. III 120/ 90-18 : 43 Euros.
Michelin Enduro Comp. III 120/ 80-19 : 45 Euros.
Michelin Enduro Comp. IV 90/ 90-21 : 38 Euros.
Michelin Enduro Comp. MS 90/ 90-21 : 38 Euros.
--------------------------------------------------------------------------------
Urbarrio S.L. complies with Directive 2000/31/CE if you don´t want to receive this type of information, please send us an email with the word to “ERASE” in the subject of the message.
Wat doe jij toch allemaal met die scooterquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tussen het koken door de scoot eens even onderhanden genomen.
Nog lang niet genoeg, maar voor een ding wat nog nooit gewassen is in 5 jaar aardig wat.![]()
De vorkpoten afgeschrobt, kwam gewoon 15 centimeter chroom onder vandaan.![]()
Dacht eerst dat het ding maar een slag had van 5 centimeter. Echt dikke modder zo dik als de bovenpoten.![]()
Wel jammer van die roest bovenin, maar hij heeft sowiezo meer vrij slag nu.![]()
Daarna de voorvelg afgenomen met WD40, de schijfrem met remmenreiniger en niet 1-2-3-4 maar 6 keukendoeken.![]()
Nog even de cockpit met siliconenspray afgenomen en het contactslot gesmeerd..
Beetje de roestige achtervering in het vet gezet en schoongemaakt, en nog een snel doekje over de uitlaat.![]()
Oh jij vraagt al precies wat ik net dacht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat doe jij toch allemaal met die scooterJe hebt zelf een KLX en Fiero die dringend je aandacht nodig hebben
en ga je je bezighouden met zo een pauperding
Je had toch al een infi voor de Primera, had je het toen over met Lars .. of was het toch die frot zooit geworden uit budget overweging.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:net thuis
ff in Dronten een nieuw speaker setje gekocht (infi
) voor de helft vd prijs
morgen inbouwen
die standaard knake-zooi van frot suckt
Revival van mijn brommerperiode die ik nooit gehad heb.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
Wat doe jij toch allemaal met die scooterJe hebt zelf een KLX en Fiero die dringend je aandacht nodig hebben
en ga je je bezighouden met zo een pauperding
Paaaaaaa!!!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Band verwisselen
met lars heb ik het alleen over de sub gehad...tochquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
Je had toch al een infi voor de Primera, had je het toen over met Lars .. of was het toch die frot zooit geworden uit budget overweging.![]()
Coulde'have'well beân possible my friend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met lars heb ik het alleen over de sub gehad...toch??
quote:n de primera zaten al speakers toen ik hem kocht en het zat altijd in de planning om die vervangen, maar idd door budget te kort of eigenlijk eisen te hoog nooit van gekomen.
nu best een aardige set voor 59 eurie2 weg 45 W RMS van infi
dat blijft zuiver (mits goed aangestuurd met juiste amp+filter) en gaat zeker hard genoeg. infi heeft lekker warm geluid
![]()
Fok was down heHquote:
Zonde van de velgquote:Dn de schadevrije velg heeft ook flinke diepe krassen.![]()
[[url=http://img271.imageshack.us/img271/8017/p1010924web1mq.th.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://img153.imageshack.us/img153/4361/p1010925web5lo.th.jpg]afbeelding][/url]
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ff efteepeeëntotaal 180MB
naast die ruime 90MB aan vids die ik gister al stuurde naar joes
ik vergeet nog wel es gesprekken van hierquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
Coulde'have'well beân possible my friend.![]()
dat je er nog zin in hebtquote:Nu "ff" voorbandje shaffen.![]()
sneller dan ik dachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef hicham het volgende:
Ik zag het jaLekker snelle upload heb je
Ik ga neer, laptop mag de rest van het werk doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef hicham het volgende:
Fok was down heH
Wel leuk dat je dan toch reacties schrijft en ze dan maar even bewaard tot fok up is
Inclusief de tijden dat je wou posten![]()
Benne diepe krassen, velg is massief dus gelukkig geen deuken.quote:Zonde van de velgZijn die deuken klein genoeg om verder geen consequenties te geven
Of kan je in het ergste geval die velg nu wel weg doen
volgens mij heb je daarmee een velg afgeschrevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
20:16.
Wat gaat dit ongeloofenlijk kut zeg.
Zo nog even de binnenkant helemaal met sop insmeren, maar veel verder dan dit kom ik nog niet, ook niet met twee lichters en een derde krijg ik er niet in.
Dn de schadevrije velg heeft ook flinke diepe krassen.![]()
[[url=http://img271.imageshack.us/img271/8017/p1010924web1mq.th.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://img153.imageshack.us/img153/4361/p1010925web5lo.th.jpg]afbeelding][/url]
Heb me hier echt op verkeken..
Zeker met dat bandenapparaat dacht ik dat het vrij gemakkelijk zou worden.![]()
ik zie ze anders nog niet op groothoofdje staanquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Fok was down heH
Wel leuk dat je dan toch reacties schrijft en ze dan maar even bewaard tot fok up is
Inclusief de tijden dat je wou posten![]()
[..]
Zonde van de velgZijn die deuken klein genoeg om verder geen consequenties te geven
Of kan je in het ergste geval die velg nu wel weg doen
[..]
Ik zag het jaLekker snelle upload heb je
Ik ga neer, laptop mag de rest van het werk doen![]()
![]()
Ik weet het ook niet, tell me.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is een vraag namelijk.
Beetje te direct misschien.![]()
Flauw @Fok! grapje.![]()
![]()
Nee, het zijn gewoon vlakke krassen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij heb je daarmee een velg afgeschreven![]()
Worldpimpber gooide een balletje op, en ik filosofeerde gewoon even verder.quote:
uche, hondenliefhebber meldtquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, tell me.![]()
Vandaag begonnen met trainen met het hondje (al eerder begonnen maar nu serieus) op de manier die ze in het land van herkomst ook gebruiken.Fucking intense I tell you..........
Ook niet helemaal zonder gevaarmaar hey je wil het karakter intact houden of niet?
Wel geinig, bij mij parelde het zweet van mijn voorhoofd na wel 5 hele minuten maar bij hem ook. (zo goed als, dat zie je bij een doggie natuurlijk niet.)
Voor volgende keer maar eens handschoenen halen want het scheelde heel weinig af en toe.
Voor hondenliefhebbers (die we hier zo goed als niet hebben) niks raars aan de hand, zijn schaduwoefeningen met je handen, echter een hond neemt het vrij serieus op en met die kaakkracht is het af en toe even handig goed op te passen, ze bijten zonder restricties naar de "schaduwhanden" die ze zien.![]()
Wat kan jouw paps?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
20:16.
Wat gaat dit ongeloofenlijk kut zeg.
Zo nog even de binnenkant helemaal met sop insmeren, maar veel verder dan dit kom ik nog niet, ook niet met twee lichters en een derde krijg ik er niet in.
Dn de schadevrije velg heeft ook flinke diepe krassen.![]()
[[url=http://img271.imageshack.us/img271/8017/p1010924web1mq.th.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://img153.imageshack.us/img153/4361/p1010925web5lo.th.jpg]afbeelding][/url]
Heb me hier echt op verkeken..
Zeker met dat bandenapparaat dacht ik dat het vrij gemakkelijk zou worden.![]()
Waaaaaarrrr???quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ben ondertussen ongelofenlijk gebasht op M-F.![]()
![]()
Maar ja, weer wat geleerd vanavond.![]()
Ze staan ergens op Hichams laptop volgens mij die een servertje draait ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zie ze anders nog niet op groothoofdje staan![]()
Fulcrum weet volgens mij niet beter .. of met een GS moet zo een bandje totaal anders aanvoelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef stinkie het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is waar al die uforie over BT-45's vandaan komt. Enige voordeel dat ik er aan merk is dat ze een dikke 25K mee kunnen gaan, maar verder..... Wegligging vind ik niet denderend, flink door de bocht en ik voel ze al zoeken en trillen, maar echt lekker plakken ho maar.
Jouw fietsje is wel wat sportiever hè.. zijn wel betere bandjes voor te krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef stinkie het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is waar al die uforie over BT-45's vandaan komt. Enige voordeel dat ik er aan merk is dat ze een dikke 25K mee kunnen gaan, maar verder..... Wegligging vind ik niet denderend, flink door de bocht en ik voel ze al zoeken en trillen, maar echt lekker plakken ho maar.
Excuus, dacht dat hier geen honden- maar alleen kattenliefhebbers zaten.quote:
Wat voor training?quote:Wat voor training? Ben zelf peet-eigenaar geweest van een als bewakings/politiehond getrainde Duitse herder. Er leuk af en toe
Was naar mijn laptop toequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zie ze anders nog niet op groothoofdje staan![]()
Pussyquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
morgen om half 8 zit ik al weer in de bus.
Wat train je hier dan mee? De alertheid begrijp ik uit je verhaal, maar gaat ie niet de verkeerde alertheid aanleren?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Excuus, dacht dat hier geen honden- maar alleen kattenliefhebbers zaten.
[..]
Je dwingt zo de hond keuzes te maken maar deze "keuze" is nooit de juiste hierdoor wakker je de alertheid aan en de hond zal al heel snel heel fanatiek mee gaan in dat spelletje.Reflexen op de aanraking gaan steeds sneller en dat is het punt waarop je uit moet gaan kijken.
Als je dit 10 minuten doet parelt het zweet (van concentratie) gewoon van je voorhoofd en ook de hond is daarna zo mak als een lammetje. Als je hem hierna uitlaat oid dan is die concentratie/fixatie op jou er nog steeds en krijg je er heel makkelijk bijv. "naast" e.d. in.
had al een hoop naar joes gestuurd en die waren al gefilterd, dacht dat er nog weinig materiaal over was dat nog leuk zou zijn maar het viel meequote:Op woensdag 28 september 2005 08:12 schreef hicham het volgende:
Thanx OPMIk zag ook al wat filmpjes ertussen maar die zou je niet doen toch? Of was dat een foutje
Ik pleur vanavond nog wel de filmpjes van worldpimber erbij (met zijn toestemming uiteraard
) en dan geef ik je wel ff een FTP adresje kan je alles downloaden Mercy
Helemaal niks met de handjes.quote:
We gaan gewoon hier mee door.quote:Maarre das wel erg kut zeg.. zonde van de velgjes. Misschien toch nog op zoek gaan naar GS velgen? Of wordt het dan te prijzig..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:
Waaaaaarrrr??? [afbeelding]? Toh niet hier![]()
![]()
1)Wel goed `uitgelijnd geballanseerd dan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef stinkie het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is waar al die uforie over BT-45's vandaan komt. Enige voordeel dat ik er aan merk is dat ze een dikke 25K mee kunnen gaan, maar verder..... Wegligging vind ik niet denderend, flink door de bocht en ik voel ze al zoeken en trillen, maar echt lekker plakken ho maar.
Leesvoooerrr!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pagina 2, tussen het werken aan het achter en het voorwiel.
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:28 schreef TheBoogieMan het volgende:
Boogieman meld zich als motorrijder... dat wil zeggen als die over een maandje een motor koopt
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:59 schreef dlankvel het volgende:
[...]
Nadat we het apparaat vakkundig krom gedrukt hadden wilde de band er nog steeds niet vanaf.
Toen heb ik maar een trukje toegepast wat ik een keer op het circuit gezien heb......ik heb een schop gepakt (geen spade !!), die op de zijkant van de band gezet en er een keer opgesprongen en toen ging ie wel, velg en band waren onbeschadigd
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef Zeeuwse Klei het volgende:
Ik heb wel eens autobanden van de velg gedrukt door met een heftruck over de buitenband te rijden... Lomp? mja....ach.....nood breekt wet.
Mooi ding, hoe hard gaat ie rechtdoor??quote:Op woensdag 28 september 2005 08:55 schreef TheBoogieMan het volgende:
hehe nee waarschijnlijk een zilvergrijze uit '03...
Ik heb op deze eergisteren een proefritje gemaakt
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:00 schreef TheBoogieMan het volgende:
oeh.. hard genoeg denk ik... Ik haalde 130 in zijn eerste versnelling...
Volgens de huidige eigenaar meer dan 300
En ik?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:12 schreef hicham het volgende:
Was naar mijn laptop toe![]()
Thanx OPMIk zag ook al wat filmpjes ertussen maar die zou je niet doen toch? Of was dat een foutje
Ik pleur vanavond nog wel de filmpjes van worldpimber erbij (met zijn toestemming uiteraard
) en dan geef ik je wel ff een FTP adresje kan je alles downloaden Mercy
Dat is vanzelfsprekend, dat hoef ik niet op het forum te zettenquote:
quote:
Mooie fiets, staat op Marktplaats zie ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:55 schreef TheBoogieMan het volgende:
hehe nee waarschijnlijk een zilvergrijze uit '03...
Ik heb op deze eergisteren een proefritje gemaakt
[afbeelding]
Ik lees ook nu pas dat het een scooter is, ik dacht het SM'etjequote:
Ben je zo lang bezig geweest met je 'gay'job of was het wat anders?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef Makster het volgende:
Maar ben wel terug gekomen als een rijker persoon![]()
Is persoonlijk, veel mensen hebben liever een dikke pot naast de motor.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef TheBoogieMan het volgende:
Ja vind ik ook wel...
Het 2004 model is eigenlijk wel geiler( uitlaten onder buddyseat) maar ook veel duurder..
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Heb je een scootah gekocht pep
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef worldpimber het volgende:
Ik lees ook nu pas dat het een scooter is, ik dacht het SM'etje![]()
Oeps, lees nu pasquote:
Niet letterlijk dik nee, maar figuurlijk welquote:Op woensdag 28 september 2005 09:26 schreef TheBoogieMan het volgende:
Ja das waar...die dikke pot is niet zo dik van die R1
[afbeelding]
Werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef hicham het volgende:
Oeps, lees nu pasWas ff kennis aan het opdoen
Nu ben ik er, maar jij niet
Vriendquote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef Makster het volgende:
Maar ben wel terug gekomen als een rijker persoon![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef bwt het volgende:
moguh, mie is ook weer wakker en bijgelezen.
Nee trainingen in gesprekstechnieken, afwegingen voor het aangaan van arbeidscontracten en juridische inhoud van abeidscontracten. En ook nog is een deel over de flexwet enzo. Was, tegen alle verwachting in, zeer nuttigquote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef worldpimber het volgende:
Ben je zo lang bezig geweest met je 'gay'job of was het wat anders?Toch niet meer dan 12 uur bezig geweest met kantoorwerk he
Cool hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef Makster het volgende:
@ Pep....
Hahahahahahahaha een scootah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat MAG niet doorgaanquote:In de huidige situatie in Nederland moeten kandidaten die jonger zijn dan 21 jaar het rijexamen afleggen op een motorfiets met een cylinderinhoud van meer dan 120 cc en een vermogen van minder dan 35 kW. Vervolgens krijgt men een beperkt rijbewijs A, waarmee men twee jaar lang mag rijden op een motorfiets met een vermogen van maximaal 25 kW. Deze motor mag niet meer vermogen hebben dan 0,16 kW per kilo ledig gewicht. Na twee jaar mag men, zonder opnieuw examen af te hoeven leggen, op iedere motorfiets overstappen, ongeacht het motorvermogen. Wie 21 jaar of ouder is heeft zogenaamde 'directe toegang'; men kan het examen afleggen op een motorfiets met een vermogen van 35 kW of meer en krijgt een onbeperkt motorrijbewijs.
De voorstellen voor het nieuwe rijbewijs voegen niet alleen een derde fase toe aan het huidige systeem, de beginnende motorrijder moet ook steeds opnieuw examen doen. Dit zal er voor Nederlanders op neer komen dat je dan vanaf je achttiende jaar een A1-rijbewijs kunt halen, aansluitend na twee jaar examen mag doen voor het A2-rijbewijs (max. motorvermogen 35 KW) en weer twee jaar later examen mag doen voor het A-rijbewijs (onbeperkt motorvermogen). Je bent dan dus minimaal 22 jaar voor je het volledige rijbewijs op zak hebt. Hoeveel geld en tijd je met dit voorstel aan opleiding en examens kwijt bent laat zich raden en het zal in onze visie het motorrijden zeker niet populairder maken onder jongeren.
Voor directe toegang (direct examen doen om te mogen rijden met onbeperkt motorvermogen), zonder alles fases te doorlopen, wil men de leeftijd optrekken tot 24 jaar. Er zijn zelfs landen die 27 jaar voorstellen voor directe toegang!
Halloquote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef bwt het volgende:
moguh, mie is ook weer wakker en bijgelezen.
Zie gelijk dat er weer een verse motorrijder bijs is gekomen.
Hi
Leuk spelefietsje.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:36 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemiddag,
Aangestoken door de filmpjes en het icoon van OPM wil ik m'n bochtentechniek verbeteren. Om het goed te leren is me geadviseerd om een oude crossmotor aan te schaffen en daarmee een paar keer het bos in te gaan zodat ik ervaring op kan doen. (Op een oude fiets moet je het leren nietwaar? Aangezien ik over een spaarpotje beschik die niet uitpuilt dacht ik om deze aan te schaffen. Waar moet ik op letten?
Wenne poepzooiquote:Op woensdag 28 september 2005 12:34 schreef bwt het volgende:
hier de info over de nieuwe rijbewijs / examen voorstellen.
[..]
Dat MAG niet doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |