quote:Op woensdag 28 september 2005 09:00 schreef TheBoogieMan het volgende:
oeh.. hard genoeg denk ik... Ik haalde 130 in zijn eerste versnelling...
Volgens de huidige eigenaar meer dan 300
En ik?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:12 schreef hicham het volgende:
Was naar mijn laptop toe![]()
Thanx OPMIk zag ook al wat filmpjes ertussen maar die zou je niet doen toch? Of was dat een foutje
Ik pleur vanavond nog wel de filmpjes van worldpimber erbij (met zijn toestemming uiteraard
) en dan geef ik je wel ff een FTP adresje kan je alles downloaden Mercy
Dat is vanzelfsprekend, dat hoef ik niet op het forum te zettenquote:
quote:
Mooie fiets, staat op Marktplaats zie ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:55 schreef TheBoogieMan het volgende:
hehe nee waarschijnlijk een zilvergrijze uit '03...
Ik heb op deze eergisteren een proefritje gemaakt
[afbeelding]
Ik lees ook nu pas dat het een scooter is, ik dacht het SM'etjequote:
Ben je zo lang bezig geweest met je 'gay'job of was het wat anders?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef Makster het volgende:
Maar ben wel terug gekomen als een rijker persoon![]()
Is persoonlijk, veel mensen hebben liever een dikke pot naast de motor.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef TheBoogieMan het volgende:
Ja vind ik ook wel...
Het 2004 model is eigenlijk wel geiler( uitlaten onder buddyseat) maar ook veel duurder..
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Heb je een scootah gekocht pep
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef worldpimber het volgende:
Ik lees ook nu pas dat het een scooter is, ik dacht het SM'etje![]()
Oeps, lees nu pasquote:
Niet letterlijk dik nee, maar figuurlijk welquote:Op woensdag 28 september 2005 09:26 schreef TheBoogieMan het volgende:
Ja das waar...die dikke pot is niet zo dik van die R1
[afbeelding]
Werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef hicham het volgende:
Oeps, lees nu pasWas ff kennis aan het opdoen
Nu ben ik er, maar jij niet
Vriendquote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef Makster het volgende:
Maar ben wel terug gekomen als een rijker persoon![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef bwt het volgende:
moguh, mie is ook weer wakker en bijgelezen.
Nee trainingen in gesprekstechnieken, afwegingen voor het aangaan van arbeidscontracten en juridische inhoud van abeidscontracten. En ook nog is een deel over de flexwet enzo. Was, tegen alle verwachting in, zeer nuttigquote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef worldpimber het volgende:
Ben je zo lang bezig geweest met je 'gay'job of was het wat anders?Toch niet meer dan 12 uur bezig geweest met kantoorwerk he
Cool hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef Makster het volgende:
@ Pep....
Hahahahahahahaha een scootah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat MAG niet doorgaanquote:In de huidige situatie in Nederland moeten kandidaten die jonger zijn dan 21 jaar het rijexamen afleggen op een motorfiets met een cylinderinhoud van meer dan 120 cc en een vermogen van minder dan 35 kW. Vervolgens krijgt men een beperkt rijbewijs A, waarmee men twee jaar lang mag rijden op een motorfiets met een vermogen van maximaal 25 kW. Deze motor mag niet meer vermogen hebben dan 0,16 kW per kilo ledig gewicht. Na twee jaar mag men, zonder opnieuw examen af te hoeven leggen, op iedere motorfiets overstappen, ongeacht het motorvermogen. Wie 21 jaar of ouder is heeft zogenaamde 'directe toegang'; men kan het examen afleggen op een motorfiets met een vermogen van 35 kW of meer en krijgt een onbeperkt motorrijbewijs.
De voorstellen voor het nieuwe rijbewijs voegen niet alleen een derde fase toe aan het huidige systeem, de beginnende motorrijder moet ook steeds opnieuw examen doen. Dit zal er voor Nederlanders op neer komen dat je dan vanaf je achttiende jaar een A1-rijbewijs kunt halen, aansluitend na twee jaar examen mag doen voor het A2-rijbewijs (max. motorvermogen 35 KW) en weer twee jaar later examen mag doen voor het A-rijbewijs (onbeperkt motorvermogen). Je bent dan dus minimaal 22 jaar voor je het volledige rijbewijs op zak hebt. Hoeveel geld en tijd je met dit voorstel aan opleiding en examens kwijt bent laat zich raden en het zal in onze visie het motorrijden zeker niet populairder maken onder jongeren.
Voor directe toegang (direct examen doen om te mogen rijden met onbeperkt motorvermogen), zonder alles fases te doorlopen, wil men de leeftijd optrekken tot 24 jaar. Er zijn zelfs landen die 27 jaar voorstellen voor directe toegang!
Halloquote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef bwt het volgende:
moguh, mie is ook weer wakker en bijgelezen.
Zie gelijk dat er weer een verse motorrijder bijs is gekomen.
Hi
Leuk spelefietsje.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:36 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemiddag,
Aangestoken door de filmpjes en het icoon van OPM wil ik m'n bochtentechniek verbeteren. Om het goed te leren is me geadviseerd om een oude crossmotor aan te schaffen en daarmee een paar keer het bos in te gaan zodat ik ervaring op kan doen. (Op een oude fiets moet je het leren nietwaar? Aangezien ik over een spaarpotje beschik die niet uitpuilt dacht ik om deze aan te schaffen. Waar moet ik op letten?
Wenne poepzooiquote:Op woensdag 28 september 2005 12:34 schreef bwt het volgende:
hier de info over de nieuwe rijbewijs / examen voorstellen.
[..]
Dat MAG niet doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |