abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31021281
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

We waren net in oostenrijk,het is s'morgens al gebeurd,ik reed voorop en erwin reed achter mij, toen ik de bocht uit was keek ik in mijn spiegel en ik zag hem zo voor de bus verdwijnen.De omhoog komende bus heeft erwin nét gemist maar reed wel over z'n GS die daarna 15 meter de afgrond in tuimelde...

Erwin werd geraakt door een auto die achter de bus reed,en hierdoor heeft hij z'n rug gebroken.Ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij is nu op weg met de ambulance naar NL, hij komt vanavond thuis.Morgen gaat hij naar een Chirurg/orthopeet en deze zal bekijken wat er evt. nog moet gaan gebeuren.

Ik heb wel foto's van de motor van erwin maar deze moeten nog ontwikkeld worden,de digicam heeft de val ook niet overleefd.

Ik zal ze tzt wel posten.

Oostenrijk is echt een k*tland bij uitstek als je hulp nodig hebt, althans, zo hebben wij het ervaren, hopelijk hoef ik dit nooit meer mee te maken.Wel heb ik giga-veel plezier gehad van mijn GPS, ik heb alles moeten regelen omdat erwin dit niet meer kon.Het politieburo,afsleper,ziekenhuizen/tankstations/restaurants zijn zo gevonden, en dat was nu wel érg fijn

Gelukkig spreekt m'n maat alweer over de volgende motor, alleen moet ie a: goed genezen en b: z'n vrouw zien te overtuigen, iets wat niet erg gemakkelijk zal zijn(zorg voor later)

(Goede-)morgen,

Is wel schrikken dat verhaal van jou, sterkte en een voorspoedige en totale genezing aan je vriend toegewenst.

[ Bericht 1% gewijzigd door R2-D2 op 29-09-2005 11:10:31 ]
intuition will take you further than logics will ever do
  donderdag 29 september 2005 @ 11:01:49 #202
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31021303
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef hicham het volgende:
Uitstel van executie
Same here.

Het is hier al de hele ochtend een wervelvvind qua problemen.
Eerste uur had ik al zoveel geregeld, niet normaal meer.

Moet nu ook de achterstand met een paar vervelende zaken versneld afwerken.
Nope, even gas terug hoor.

Hik, hik, hik er tegenaan.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef stinkie het volgende:
Tuurlijk niet. Daar gaat iedereen de fout in Die paupers willen allemaal van hun overwaarde iets leuks kopen, maar dat vind de belastingdienst niet goed. Je moet ze voor zijn. Zoveel mogelijk 'verbouwingsgeld' lenen zonder dat je met een depot hoeft te werken en bonnetjes moet laten zien Zodra ze dat geld op je rekening storten snel richting motorzaak
Klopt, benne lastig.
Bedoel als ik mijn huis verkoop maar geen hypotheek terug neem.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Autorijden/BX doet er niet meer toe.. ik heb het licht gezien!
Was je er zo onhandig mee.
pi_31021572
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel een goede prijs. ZXR-400 kun je meestal krijgen voor 2500-3500 euro, meestal ergens rond de 3000.

Even opgevraagd bij de RDW:
Datum eerste afgifte Nederland 13 juni 2001
Datum eerste toelating 30 april 1993

Hij is dus waarschijnlijk geimporteerd.. en omdat hij 25kw begrenst is, zal dat dan wel op het kenteken staan. Als je volvermogen wilt rijden moet je hem dus ook weer ex-en importeren wil je verzekeringstechnisch het goed voorelkaar hebben
Als het een 25kW officieel is, is dit dè kans voor yup

Wil ie wel weer na 2 jaar wat anders
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
Schijnt wel fan-tas-tisch goed strak te sturen zo'n zijspan.
Zo een ding trekt toch continu naar rechts? Je handen van het stuur halen zit er niet bij had ik ooit ergens gelezen Constant tegensturen
  donderdag 29 september 2005 @ 11:11:20 #204
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31021579
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Same here.

Het is hier al de hele ochtend een wervelvvind qua problemen.
Eerste uur had ik al zoveel geregeld, niet normaal meer.

Moet nu ook de achterstand met een paar vervelende zaken versneld afwerken.
Nope, even gas terug hoor.

Hik, hik, hik er tegenaan.

[..]

Klopt, benne lastig.
Bedoel als ik mijn huis verkoop maar geen hypotheek terug neem.
[..]
Dat bedrag blijft 5 jaar staan, dus wanneer je binnen 5 jaar een nieuwe woning koopt, dien je die overwaarde alsnog in dat huis te proppen. Zelfde geld wanneer je samen een huis koopt. Dan zul je een deel daarvan in die woning moeten investeren (is geloof ik afhankelijk van hoeveel % van het huis van jou is).
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 29 september 2005 @ 11:12:22 #205
19297 stinkie
pi_31021599
Wat is touwens een leuke betaalbare 900cc allroud/enduro? Idee Africa Twin?
  donderdag 29 september 2005 @ 11:15:14 #206
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31021671
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef dribbel79 het volgende:
Geen idee, ben te lui om 't hele topic door te spitten (ben zowaar druk geweest op 't werk deze week...) 4 pagina's is me teveel van het goede en als ik zijspannen zie bederft dat mijn topic-doorspit-lust...

Vond het wel humor van Hicham.

Moet je wel weten dat iedereen al lang doelt op kinderen bij Stinky en BE, en dat ze binnenkort gaan trouwen en een huis kopen.

Die foto van die Baby in de Busa.
pi_31021678
quote:
[b]Op donderdag 29 september 2005 07:27 schreef worldpimber het volgende:
A2 richting ...
Ahh, dat bedoel je zei je bij de mac ook al

Maar in Duitsland reed ik eigenlijk terughoudender dan zondag op de dijken en KB…maar idd, een paar rondjes circuit (knallen zonder zorgen ) wil wel helpen
  donderdag 29 september 2005 @ 11:22:35 #208
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31021878
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef stinkie het volgende:
Dat bedrag blijft 5 jaar staan, dus wanneer je binnen 5 jaar een nieuwe woning koopt, dien je die overwaarde alsnog in dat huis te proppen. Zelfde geld wanneer je samen een huis koopt. Dan zul je een deel daarvan in die woning moeten investeren (is geloof ik afhankelijk van hoeveel % van het huis van jou is).
Aan jou heb ik wat vandaag.

En als ik nou net doe alsof ik ga emigreren?
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:12 schreef stinkie het volgende:
Wat is touwens een leuke betaalbare 900cc allroud/enduro? Idee Africa Twin?
Waarom perse 900cc.

Suzuki DR800 is wel geinig, maar dan zit je weer met die snavel.

Africa Twin ..

..of de Super Tenere dan.
Die is gebaseerd op het sportieve FZ750 blok meen ik.

Edit: Triumph tiger is 900 cc.
3 cylinder dacht ik..

donderdag 29 september 2005 @ 11:30:17 #209
19297 stinkie
pi_31022102
Geen Triumpfffffff. Dr800 had ik ook al bedacht ja. En ik wil zwaarder dan 600. Wil ook op snelweg wat vermogen hebben. Wil voorruitgaan als ik gas geef
pi_31022233
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Patrick281 het volgende:
En als ik nou net doe alsof ik ga emigreren?
Dan weet de fiscus je wel te vinden hoor zal gewoon een afrekening worden...
pi_31022454
@Hicham

Ik heb gisteren geprobeerd om naar links te sturen en dan naar rechts te hellen. Dat is eng man!
Ik moet een speledingetje hebben om mee te oefenen...
  donderdag 29 september 2005 @ 11:46:00 #212
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31022586
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dan weet de fiscus je wel te vinden hoor zal gewoon een afrekening worden...
Tnx to the huisjesmelkers.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef stinkie het volgende:
Geen Triumpfffffff. Dr800 had ik ook al bedacht ja.
Pffffffff ik dacht het ook al.
Maar ja nog noet genoemd en 900 cc.
quote:
En ik wil zwaarder dan 600. Wil ook op snelweg wat vermogen hebben. Wil voorruitgaan als ik gas geef.
En dat gebeurt al bij een 1 cylinder 600 op koppellll.
  donderdag 29 september 2005 @ 11:50:52 #213
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31022721
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Mogguh

[..]

Ik las het al in je MSN naam ja Was het die laatste sollicitatie waar je iets van had gepost? En wat heb je gevonden dan [afbeelding]
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

en dat word een proefrit meet want jij wilde toch een nieuwe motor ?
ehhh, het sloeg op "werk". Zie sig voor waar ik ga werken.
't is in iedergeval helpdesk werk. wel voor minder geld dan vroeger, maar het is werk en meer dan WW.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  donderdag 29 september 2005 @ 11:50:53 #214
19297 stinkie
pi_31022722
Waar komen trouwens al die newbies ineens vandaan

Kunnen we die schoffeljosti van een reetvaarder niet ff terugvragen, kan ie het hier weer wat rustiger maken
pi_31022784
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham

Ik heb gisteren geprobeerd om naar links te sturen en dan naar rechts te hellen. Dat is eng man!
Je moet _helemaal_ niets doen behalve tegen je stuur aan duwen Begin daar maar mee Probeer het gewoon op een rechte weg, rij helemaal aan de linkerkant van de weg en duw tegen de rechterkant van je stuur

Volgens mij doe je dat soort dingen onbewust automatisch al

Trouwens... om erop terug te komen. Dat wat die SM'er doet heeft toch nog maar weinig te maken met countersteering? Die slide gewoon zo veel dat ie alleen maar zijn voorwiel nog rechtdoor laat gaan, netzoals je met de auto doet eigenlijk? (als je zou driften )
pi_31022800
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef stinkie het volgende:

Kunnen we die schoffeljosti van een reetvaarder niet ff terugvragen, kan ie het hier weer wat rustiger maken
Leuk toch
pi_31022841
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef bwt het volgende:

[..]

[..]

't is in iedergeval helpdesk werk. wel voor minder geld dan vroeger, maar het is werk en meer dan WW.
Als ik de klanten service bel, krijg ik jou dan aan de lijn?
  donderdag 29 september 2005 @ 11:57:08 #218
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31022918
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens... om erop terug te komen. Dat wat die SM'er doet heeft toch nog maar weinig te maken met countersteering? Die slide gewoon zo veel dat ie alleen maar zijn voorwiel nog rechtdoor laat gaan, netzoals je met de auto doet eigenlijk? (als je zou driften )
Ja, zijn eigenlijk twee verschillende dingen.

Moeten de vaktaal misschien wat beter definieren.
Saai woord.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef worldpimber het volgende:
Leuk toch
Stinkie.
pi_31022979
quote:

[..]

Je moet _helemaal_ niets doen behalve tegen je stuur aan duwen Begin daar maar mee Probeer het gewoon op een rechte weg, rij helemaal aan de linkerkant van de weg en duw tegen de rechterkant van je stuur

Volgens mij doe je dat soort dingen onbewust automatisch al

Ohmen... ik moet nog zoveel leren....
Dat krijg je als je na >10 jaar verkering ineens vrijgezel bent, je wilt alles wat je gemist hebt in 1 dag leren
  donderdag 29 september 2005 @ 11:59:28 #220
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31022989
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

We waren net in oostenrijk,het is s'morgens al gebeurd,ik reed voorop en erwin reed achter mij, toen ik de bocht uit was keek ik in mijn spiegel en ik zag hem zo voor de bus verdwijnen.De omhoog komende bus heeft erwin nét gemist maar reed wel over z'n GS die daarna 15 meter de afgrond in tuimelde...

Erwin werd geraakt door een auto die achter de bus reed,en hierdoor heeft hij z'n rug gebroken.Ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij is nu op weg met de ambulance naar NL, hij komt vanavond thuis.Morgen gaat hij naar een Chirurg/orthopeet en deze zal bekijken wat er evt. nog moet gaan gebeuren.

Ik heb wel foto's van de motor van erwin maar deze moeten nog ontwikkeld worden,de digicam heeft de val ook niet overleefd.

Ik zal ze tzt wel posten.

Oostenrijk is echt een k*tland bij uitstek als je hulp nodig hebt, althans, zo hebben wij het ervaren, hopelijk hoef ik dit nooit meer mee te maken.Wel heb ik giga-veel plezier gehad van mijn GPS, ik heb alles moeten regelen omdat erwin dit niet meer kon.Het politieburo,afsleper,ziekenhuizen/tankstations/restaurants zijn zo gevonden, en dat was nu wel érg fijn

Gelukkig spreekt m'n maat alweer over de volgende motor, alleen moet ie a: goed genezen en b: z'n vrouw zien te overtuigen, iets wat niet erg gemakkelijk zal zijn(zorg voor later)

Suc6 met het de nasleep. Hopelijk komt het allemaal weer goed
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  donderdag 29 september 2005 @ 12:03:25 #221
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31023101
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:54 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Als ik de klanten service bel, krijg ik jou dan aan de lijn?
Die kans is aanwezig ja.
Zal eerst wel ff moeten leren wat er hoe gedaan moet worden en zo.
  donderdag 29 september 2005 @ 12:04:03 #222
19297 stinkie
pi_31023117
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ohmen... ik moet nog zoveel leren....
Dat krijg je als je na >10 jaar verkering ineens vrijgezel bent, je wilt alles wat je gemist hebt in 1 dag leren
Kijk, in mijn thuisbasis ONZ had ik nu om een tietenfoto gevraagd
pi_31023292
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:04 schreef stinkie het volgende:

[..]

Maar dat doe je nu niet omdat de FOK!-ers hier meer manieren hebben?

*Burp*

Jammer, ik had ze zo gepost
pi_31023296
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:04 schreef stinkie het volgende:

[..]

Thuisbasis ONZ, zeg me dat het niet waar is ONZ is een samenraapsel van kansloosche mensen. Gelukkig zie ik in je posthistorie geen ONZ ONZ ONZ tig keer onder elkaar staan dus ik beschouw het als een goede grap Ha! Daar had je me wel tuk mee hoor

pi_31023348
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

*Burp*

OKe, tietenposten dus. Ik zit er klaar voor
  donderdag 29 september 2005 @ 12:14:20 #226
19297 stinkie
pi_31023436
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Thuisbasis ONZ, zeg me dat het niet waar is ONZ is een samenraapsel van kansloosche mensen. Gelukkig zie ik in je posthistorie geen ONZ ONZ ONZ tig keer onder elkaar staan dus ik beschouw het als een goede grap Ha! Daar had je me wel tuk mee hoor

SInds ik zelfs ier werd aangesproken op bepaalde posts in ONZ probeer ik mijn sporen wat te wissen hier en daar
pi_31023482
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef stinkie het volgende:

Houd je teffusbek eens
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham

Je moet ook niet naar links sturen, je moet gewoon een 'tikje' geven. Heel kort, even een duwtje of een trekje geven aan 1 kant van het stuur. Had je die website bekeken die ik had gepost (gisteren was dat volgens mij). Daar kun je het op het voorbeeldfilmpje ook bijna niet zien dat hij het doet, dus het is niet echt sturen maar een tikje

En omdat je zo leergierig bent, hier een zeer informatieve website
pi_31023581
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef broodje_rosbief het volgende:

[..]

OKe, tietenposten dus. Ik zit er klaar voor
Jee, onder welke steen kom jij vandaan gekropen? Scan jij het forum op "tieten" en kom je zo aan je trekken gerief?
pi_31023647
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Je weet dat je nu ondeugend aan het beledigen bent he?
quote:

[..]

[..]

Toppie
quote:

[..]

Naar mijn inziens is die pic niet te vergelijken met countersteering. Dat wat die SM dude doet is gewoon powersliden. Niet meer, niet minder Dacht er gisteravond nog aan maar niet meer gepost
pi_31023706
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:16 schreef hicham het volgende:

[..]

Houd je teffusbek eens
[..]

Je moet ook niet naar links sturen, je moet gewoon een 'tikje' geven. Heel kort, even een duwtje of een trekje geven aan 1 kant van het stuur. Had je die website bekeken die ik had gepost (gisteren was dat volgens mij). Daar kun je het op het voorbeeldfilmpje ook bijna niet zien dat hij het doet, dus het is niet echt sturen maar een tikje

En omdat je zo leergierig bent, hier een zeer informatieve website
Ik stuur de links waarvan ik denk dat ik er iets aan heb door naar m'n e-mail en daar lees/kijk/luister ze nog 'ns na.
In de promo van Studio Sport voor de MotoGP van Sepang is ook een mooie drift te zien.
pi_31023721
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Jee, onder welke steen kom jij vandaan gekropen? Scan jij het forum op "tieten" en kom je zo aan je trekken gerief?
Ja.
  donderdag 29 september 2005 @ 12:30:51 #232
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31023873
quote:

[..]

[..]

dat had ik ook al door
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 29 september 2005 @ 12:34:05 #233
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31023978
quote:
*Burp*
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:26 schreef broodje_rosbief het volgende:
Ja.
Daar hebben we onze schizofrene reller weer.
Zonder goede perslucht gedoken denk ik.
  donderdag 29 september 2005 @ 12:36:42 #234
19297 stinkie
pi_31024044
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[afbeelding]
[..]

Daar hebben we onze schizofrene reller weer.
Zonder goede perslucht gedoken denk ik.
oe, nog een duiker ?

http://koopjes.marktplaat(...)yamaha/7413621.html?
pi_31024095
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:22 schreef hicham het volgende:

Je weet dat je nu ondeugend aan het beledigen bent he?
Ondeugend is een echte Fok!ster... Ze post in alle forums en weet wat meer dan die Fok!schuwe MC'ers hier Martie weet niet eens wie Yvonne is

donderdag 29 september 2005 @ 12:39:19 #236
19297 stinkie
pi_31024112
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ondeugend is een echte Fok!ster... Ze post in alle forums en weet wat meer dan die Fok!schuwe MC'ers hier
wanna bet
pi_31024161
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:39 schreef stinkie het volgende:

[..]

wanna bet
Nee, ben werken
pi_31024325
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:26 schreef broodje_rosbief het volgende:

[..]

Ja.
Speciaal voor jou.
Zit je er klaar voor?
Klik met je vrije hand hier
pi_31024481
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Speciaal voor jou.
Zit je er klaar voor?
Vrije hand? Jij denkt dat ik nog een hand over heb
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 29 september 2005 @ 12:56:27 #240
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31024527
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Speciaal voor jou.
Zit je er klaar voor?
LOL
Super reactie
  donderdag 29 september 2005 @ 12:57:24 #241
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31024550
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Oeps, vergeten onder broodje_rosbief account te posten?
pi_31024596
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Als je je duim uit je r**t haalt wel, of ben je lichamelijk gehandicapt?
In dat geval open je een topic voor eenarmige motorrijders en waar ze het beste hun spul kunnen kopen.
pi_31024636
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Als je je duim uit je r**t haalt wel, of ben je lichamelijk gehandicapt?
In dat geval open je een topic voor eenarmige motorrijders en waar ze het beste hun spul kunnen kopen.
We hebben een nieuwe reller

pi_31024805
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef hicham het volgende:

[..]

We hebben een nieuwe reller

Jippie! (toch?)
  donderdag 29 september 2005 @ 13:14:40 #245
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31024938
quote:

[..]

*Burp*

Als je een foto van je motor post mag ie in de OP erbij

als je geen foto van je motor heb mag je als vervanging ook wel tietenfoto in de OP zetten hoor
Let's race
Buienradar
  donderdag 29 september 2005 @ 13:17:10 #246
19297 stinkie
pi_31025010
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef bwt het volgende:

[..]

Oeps, vergeten onder broodje_rosbief account te posten?
ja, al die kutklonen om in de gaten te houden
  donderdag 29 september 2005 @ 13:17:23 #247
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31025015
Mini kiwss.

Ik krijg nu net een Fok! MC gerelateerd mailtje binnen die ik van huis naar de zaak gemaild heb om met geluid naar te kijken.

Check de datum en misschien dat de rechmatige eigenaar zich nog herinnerd wat voor filmpje het is.

Clickable. Imageshack 3 keer geuploadt en werkt nog niet.
  donderdag 29 september 2005 @ 13:17:35 #248
19297 stinkie
pi_31025021
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:11 schreef slijtboutje het volgende:
Leuke motor.
Best goed gebouwd enzo, degelijk, goed afgewerkt..
Maar,.....saaaaaii:Z:Z-O--O-
Grappig in het terrein, maar eigenlijk te zwaar daarvoor, en op de weg mis je het vermogen.
Hij kan aardig, maar eigenlijk niet mee,want er is niet genoeg koppel om ECHT te kunnen gummen.
Keb 'm maar weer opgeruimd na een half jaartje en een Alpenrit.-O--O-

Goeie woon-werk-niks aan de hand-fiets.
Beste motor voor in het dagelijks Nederlandse verkeer, maar meer ook niet.
Grootste teleurstelling in mijn fietsenkoopbestaan.
(inhalen is een crime. Wachten wachten, want dik tekort aan koppel)
Nou een Africa Twin zal het niet worden dus
  donderdag 29 september 2005 @ 13:18:46 #249
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31025052
@BWT

Feli met je nieuwe job
Let's race
Buienradar
  donderdag 29 september 2005 @ 13:19:16 #250
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31025063
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ondeugend is een echte Fok!ster... Ze post in alle forums en weet wat meer dan die Fok!schuwe MC'ers hier Martie weet niet eens wie Yvonne is

echt wel

die maakt het forum steeds stuk door de hoofdschakelaar uit te zetten
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')