(Goede-)morgen,quote:Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
We waren net in oostenrijk,het is s'morgens al gebeurd,ik reed voorop en erwin reed achter mij, toen ik de bocht uit was keek ik in mijn spiegel en ik zag hem zo voor de bus verdwijnen.De omhoog komende bus heeft erwin nét gemist maar reed wel over z'n GS die daarna 15 meter de afgrond in tuimelde...
Erwin werd geraakt door een auto die achter de bus reed,en hierdoor heeft hij z'n rug gebroken.Ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij is nu op weg met de ambulance naar NL, hij komt vanavond thuis.Morgen gaat hij naar een Chirurg/orthopeet en deze zal bekijken wat er evt. nog moet gaan gebeuren.
Ik heb wel foto's van de motor van erwin maar deze moeten nog ontwikkeld worden,de digicam heeft de val ook niet overleefd.
Ik zal ze tzt wel posten.
Oostenrijk is echt een k*tland bij uitstek als je hulp nodig hebt, althans, zo hebben wij het ervaren, hopelijk hoef ik dit nooit meer mee te maken.Wel heb ik giga-veel plezier gehad van mijn GPS, ik heb alles moeten regelen omdat erwin dit niet meer kon.Het politieburo,afsleper,ziekenhuizen/tankstations/restaurants zijn zo gevonden, en dat was nu wel érg fijn
Gelukkig spreekt m'n maat alweer over de volgende motor, alleen moet ie a: goed genezen en b: z'n vrouw zien te overtuigen, iets wat niet erg gemakkelijk zal zijn(zorg voor later)![]()
Same here.quote:
Klopt, benne lastig.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef stinkie het volgende:
Tuurlijk niet. Daar gaat iedereen de fout inDie paupers willen allemaal van hun overwaarde iets leuks kopen, maar dat vind de belastingdienst niet goed. Je moet ze voor zijn. Zoveel mogelijk 'verbouwingsgeld' lenen zonder dat je met een depot hoeft te werken en bonnetjes moet laten zien
Zodra ze dat geld op je rekening storten snel richting motorzaak
Was je er zo onhandig mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Autorijden/BX doet er niet meer toe.. ik heb het licht gezien!![]()
Als het een 25kW officieel is, is dit dè kans voor yupquote:Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een goede prijs. ZXR-400 kun je meestal krijgen voor 2500-3500 euro, meestal ergens rond de 3000.
Even opgevraagd bij de RDW:
Datum eerste afgifte Nederland 13 juni 2001
Datum eerste toelating 30 april 1993
Hij is dus waarschijnlijk geimporteerd.. en omdat hij 25kw begrenst is, zal dat dan wel op het kenteken staan. Als je volvermogen wilt rijden moet je hem dus ook weer ex-en importeren wil je verzekeringstechnisch het goed voorelkaar hebben
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
Schijnt wel fan-tas-tisch goed strak te sturen zo'n zijspan.![]()
Dat bedrag blijft 5 jaar staan, dus wanneer je binnen 5 jaar een nieuwe woning koopt, dien je die overwaarde alsnog in dat huis te proppen. Zelfde geld wanneer je samen een huis koopt. Dan zul je een deel daarvan in die woning moeten investeren (is geloof ik afhankelijk van hoeveel % van het huis van jou is).quote:Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Het is hier al de hele ochtend een wervelvvind qua problemen.
Eerste uur had ik al zoveel geregeld, niet normaal meer.![]()
Moet nu ook de achterstand met een paar vervelende zaken versneld afwerken.
Nope, even gas terug hoor.![]()
Hik, hik, hik er tegenaan.![]()
[..]
Klopt, benne lastig.
Bedoel als ik mijn huis verkoop maar geen hypotheek terug neem.![]()
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef dribbel79 het volgende:
Geen idee, ben te lui om 't hele topic door te spitten (ben zowaar druk geweest op 't werk deze week...) 4 pagina's is me teveel van het goede en als ik zijspannen zie bederft dat mijn topic-doorspit-lust...
Ahh, dat bedoel jequote:
Aan jou heb ik wat vandaag.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef stinkie het volgende:
Dat bedrag blijft 5 jaar staan, dus wanneer je binnen 5 jaar een nieuwe woning koopt, dien je die overwaarde alsnog in dat huis te proppen. Zelfde geld wanneer je samen een huis koopt. Dan zul je een deel daarvan in die woning moeten investeren (is geloof ik afhankelijk van hoeveel % van het huis van jou is).
Waarom perse 900cc.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:12 schreef stinkie het volgende:
Wat is touwens een leuke betaalbare 900cc allroud/enduro? Idee Africa Twin?
Dan weet de fiscus je wel te vinden hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Patrick281 het volgende:
En als ik nou net doe alsof ik ga emigreren?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dan weet de fiscus je wel te vinden hoorzal gewoon een afrekening worden...
Pffffffff ik dacht het ook al.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:30 schreef stinkie het volgende:
Geen Triumpfffffff. Dr800 had ik ook al bedacht ja.
En dat gebeurt al bij een 1 cylinder 600 op koppellll.quote:En ik wil zwaarder dan 600. Wil ook op snelweg wat vermogen hebben. Wil voorruitgaan als ik gas geef.
quote:Op donderdag 29 september 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Ik las het al in je MSN naam jaWas het die laatste sollicitatie waar je iets van had gepost? En wat heb je gevonden dan [afbeelding]
ehhh, het sloeg op "werk". Zie sig voor waar ik ga werken.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dat word een proefrit meet
want jij wilde toch een nieuwe motor ?
![]()
Je moet _helemaal_ niets doen behalve tegen je stuur aan duwenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Ik heb gisteren geprobeerd om naar links te sturen en dan naar rechts te hellen. Dat is eng man!
Ik moet een speledingetje hebben om mee te oefenen...
Leuk tochquote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef stinkie het volgende:
Waar komen trouwens al die newbies ineens vandaan
Kunnen we die schoffeljosti van een reetvaarder niet ff terugvragen, kan ie het hier weer wat rustiger maken
Als ik de klanten service bel, krijg ik jou dan aan de lijn?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
ehhh, het sloeg op "werk". Zie sig voor waar ik ga werken.
't is in iedergeval helpdesk werk. wel voor minder geld dan vroeger, maar het is werk en meer dan WW.
Ja, zijn eigenlijk twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens... om erop terug te komen.Dat wat die SM'er doet heeft toch nog maar weinig te maken met countersteering?
Die slide gewoon zo veel dat ie alleen maar zijn voorwiel nog rechtdoor laat gaan, netzoals je met de auto doet eigenlijk?
(als je zou driften
)
Stinkie.quote:
Ohmen... ik moet nog zoveel leren....quote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet _helemaal_ niets doen behalve tegen je stuur aan duwenBegin daar maar mee
Probeer het gewoon op een rechte weg, rij helemaal aan de linkerkant van de weg en duw tegen de rechterkant van je stuur
Volgens mij doe je dat soort dingen onbewust automatisch al
Trouwens... om erop terug te komen.Dat wat die SM'er doet heeft toch nog maar weinig te maken met countersteering?
Die slide gewoon zo veel dat ie alleen maar zijn voorwiel nog rechtdoor laat gaan, netzoals je met de auto doet eigenlijk?
(als je zou driften
)
Suc6 met het de nasleep. Hopelijk komt het allemaal weer goedquote:Op donderdag 29 september 2005 10:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
We waren net in oostenrijk,het is s'morgens al gebeurd,ik reed voorop en erwin reed achter mij, toen ik de bocht uit was keek ik in mijn spiegel en ik zag hem zo voor de bus verdwijnen.De omhoog komende bus heeft erwin nét gemist maar reed wel over z'n GS die daarna 15 meter de afgrond in tuimelde...
Erwin werd geraakt door een auto die achter de bus reed,en hierdoor heeft hij z'n rug gebroken.Ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij is nu op weg met de ambulance naar NL, hij komt vanavond thuis.Morgen gaat hij naar een Chirurg/orthopeet en deze zal bekijken wat er evt. nog moet gaan gebeuren.
Ik heb wel foto's van de motor van erwin maar deze moeten nog ontwikkeld worden,de digicam heeft de val ook niet overleefd.
Ik zal ze tzt wel posten.
Oostenrijk is echt een k*tland bij uitstek als je hulp nodig hebt, althans, zo hebben wij het ervaren, hopelijk hoef ik dit nooit meer mee te maken.Wel heb ik giga-veel plezier gehad van mijn GPS, ik heb alles moeten regelen omdat erwin dit niet meer kon.Het politieburo,afsleper,ziekenhuizen/tankstations/restaurants zijn zo gevonden, en dat was nu wel érg fijn
Gelukkig spreekt m'n maat alweer over de volgende motor, alleen moet ie a: goed genezen en b: z'n vrouw zien te overtuigen, iets wat niet erg gemakkelijk zal zijn(zorg voor later)![]()
Die kans is aanwezig ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ik de klanten service bel, krijg ik jou dan aan de lijn?![]()
Kijk, in mijn thuisbasis ONZ had ik nu om een tietenfoto gevraagdquote:Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ohmen... ik moet nog zoveel leren....
Dat krijg je als je na >10 jaar verkering ineens vrijgezel bent, je wilt alles wat je gemist hebt in 1 dag leren![]()
Maar dat doe je nu niet omdat de FOK!-ers hier meer manieren hebben?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kijk, in mijn thuisbasis ONZ had ik nu om een tietenfoto gevraagd
Thuisbasis ONZ, zeg me dat het niet waar isquote:Op donderdag 29 september 2005 12:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kijk, in mijn thuisbasis ONZ had ik nu om een tietenfoto gevraagd
OKe, tietenposten dus. Ik zit er klaar voorquote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar dat doe je nu niet omdat de FOK!-ers hier meer manieren hebben?
*Burp*
Jammer, ik had ze zo gepost
SInds ik zelfs ier werd aangesproken op bepaalde posts in ONZ probeer ik mijn sporen wat te wissen hier en daarquote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Thuisbasis ONZ, zeg me dat het niet waar isONZ is een samenraapsel van kansloosche mensen.
Gelukkig zie ik in je posthistorie geen ONZ ONZ ONZ tig keer onder elkaar staan dus ik beschouw het als een goede grap
Ha! Daar had je me wel tuk mee hoor
Houd je teffusbek eensquote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef stinkie het volgende:
Waar komen trouwens al die newbies ineens vandaan
Kunnen we die schoffeljosti van een reetvaarder niet ff terugvragen, kan ie het hier weer wat rustiger maken
Je moet ook niet naar links sturen, je moet gewoon een 'tikje' geven. Heel kort, even een duwtje of een trekje geven aan 1 kant van het stuur. Had je die website bekeken die ik had gepost (gisteren was dat volgens mij). Daar kun je het op het voorbeeldfilmpje ook bijna niet zien dat hij het doet, dus het is niet echt sturen maar een tikjequote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Ik heb gisteren geprobeerd om naar links te sturen en dan naar rechts te hellen. Dat is eng man!
Ik moet een speledingetje hebben om mee te oefenen...
Jee, onder welke steen kom jij vandaan gekropen? Scan jij het forum op "tieten" en kom je zo aan je trekken gerief?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef broodje_rosbief het volgende:
[..]
OKe, tietenposten dus. Ik zit er klaar voor
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Thuisbasis ONZ, zeg me dat het niet waar isONZ is een samenraapsel van kansloosche mensen.
Gelukkig zie ik in je posthistorie geen ONZ ONZ ONZ tig keer onder elkaar staan dus ik beschouw het als een goede grap
Ha! Daar had je me wel tuk mee hoor
Toppiequote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
't is in iedergeval helpdesk werk. wel voor minder geld dan vroeger, maar het is werk en meer dan WW.
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
(als je zou driften
)
Ik stuur de links waarvan ik denk dat ik er iets aan heb door naar m'n e-mail en daar lees/kijk/luister ze nog 'ns na.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Houd je teffusbek eens
[..]
Je moet ook niet naar links sturen, je moet gewoon een 'tikje' geven. Heel kort, even een duwtje of een trekje geven aan 1 kant van het stuur. Had je die website bekeken die ik had gepost (gisteren was dat volgens mij). Daar kun je het op het voorbeeldfilmpje ook bijna niet zien dat hij het doet, dus het is niet echt sturen maar een tikje
En omdat je zo leergierig bent, hier een zeer informatieve website
Ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jee, onder welke steen kom jij vandaan gekropen? Scan jij het forum op "tieten" en kom je zo aan je trekken gerief?
dat had ik ook al doorquote:Op donderdag 29 september 2005 11:50 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef R2-D2 het volgende:
*Burp*
Daar hebben we onze schizofrene reller weer.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:26 schreef broodje_rosbief het volgende:
Ja.
oe, nog een duiker ?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Daar hebben we onze schizofrene reller weer.
Zonder goede perslucht gedoken denk ik.![]()
![]()
Ondeugend is een echte Fok!ster...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:22 schreef hicham het volgende:
Je weet dat je nu ondeugend aan het beledigen bent he?
wanna betquote:Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ondeugend is een echte Fok!ster...Ze post in alle forums en weet wat meer dan die Fok!schuwe MC'ers hier
Vrije hand? Jij denkt dat ik nog een hand over hebquote:Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
Zit je er klaar voor?
Klik met je vrije hand hier
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
Zit je er klaar voor?
Klik met je vrije hand hier
Oeps, vergeten onder broodje_rosbief account te posten?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Vrije hand? Jij denkt dat ik nog een hand over heb
Als je je duim uit je r**t haalt wel, of ben je lichamelijk gehandicapt?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Vrije hand? Jij denkt dat ik nog een hand over heb
We hebben een nieuwe rellerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je je duim uit je r**t haalt wel, of ben je lichamelijk gehandicapt?
In dat geval open je een topic voor eenarmige motorrijders en waar ze het beste hun spul kunnen kopen.
Als je een foto van je motor post mag ie in de OP erbijquote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar dat doe je nu niet omdat de FOK!-ers hier meer manieren hebben?
*Burp*
Jammer, ik had ze zo gepost
ja, al die kutklonen om in de gaten te houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Oeps, vergeten onder broodje_rosbief account te posten?
Nou een Africa Twin zal het niet worden dusquote:Op zondag 11 september 2005 02:11 schreef slijtboutje het volgende:
Leuke motor.
Best goed gebouwd enzo, degelijk, goed afgewerkt..
Maar,.....saaaaaii:Z:Z-O--O-
Grappig in het terrein, maar eigenlijk te zwaar daarvoor, en op de weg mis je het vermogen.
Hij kan aardig, maar eigenlijk niet mee,want er is niet genoeg koppel om ECHT te kunnen gummen.
Keb 'm maar weer opgeruimd na een half jaartje en een Alpenrit.-O--O-
Goeie woon-werk-niks aan de hand-fiets.
Beste motor voor in het dagelijks Nederlandse verkeer, maar meer ook niet.
Grootste teleurstelling in mijn fietsenkoopbestaan.
(inhalen is een crime. Wachten wachten, want dik tekort aan koppel)
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ondeugend is een echte Fok!ster...Ze post in alle forums en weet wat meer dan die Fok!schuwe MC'ers hier
Martie weet niet eens wie Yvonne is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |