ja maar t komt van voetbalzonequote:Op maandag 26 september 2005 15:46 schreef hroswith het volgende:
en Benfica/Koeman schijnt Charisteas weer te willen?!? Wederom voor 5 mio. (van vz.nl)
Ja.quote:Op maandag 26 september 2005 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar t komt van voetbalzone
Dit topic is nu ook erg stilquote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
De meeste geruchten die je nu hoort, kun je meestal vergeten. Pas rond december gaat het weer zeer serieus worden.
terwijl er binnenlands nog wel wat mag en gebeurdquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit topic is nu ook erg stil
nou daar gaan we danquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:03 schreef the_legend_killer het volgende:
alle geruchten worden in de centrale topics van de clubs gepost
Op vakantie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:
van Nistelrooij naar Spanje volgend seizoen
Ik had het wel geweten als ik Ajax was. Direct weg doen dus.quote:Op maandag 26 september 2005 15:46 schreef hroswith het volgende:
en Benfica/Koeman schijnt Charisteas weer te willen?!? Wederom voor 5 mio. (van vz.nl)
Barcalona ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:
die kans lijkt aanwezig aangezien Real erg vol zit qua spitsenquote:
ik hou em nog altijd aan zn belofte die hij deed in het eindhovens dagblad om terug te keren naar PSV wanneer hij dertig is. volgend jaar dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord wil hem per direct overnemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
James Harper volgend seizoen tansfervrij naar PSV
In de winterstop dan toch denk ik dat je bedoeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Feyenoord wil hem per direct overnemen.
quote:Van Nistelrooij lonkt naar de Primera Division
Door onze verslaggever
MANCHESTER - Ruud van Nistelrooij verhuist volgende zomer waarschijnlijk naar Spanje. In de Engelse krant Mail on Sunday heeft zaakwaarnemer Rodger Linse daarover een balletje opgeworpen. Linse verklaarde dat Van Nistelrooij zin heeft in een Spaans avontuur, maar hij deed het ingetogen, zodat de fans van Manchester United zich niet meteen beledigd voelen; Van Nistelrooij heeft immers nog een contract bij United tot 2008. "Het is mogelijk dat er volgende zomer dingen veranderen, maar dat is alles dat ik er op dit moment over wil zeggen", aldus Linse. "Want als ik meer zeg, zal ik de Engelse en Spaanse pers niet meer van het lijf kunnen houden.".
Linse weet hoe je een dergelijke situatie moet aanpakken: eerst een balletje opwerpen en de zaak zachtjes voormasseren, de affaire een tijdje laten rusten en vervolgens langzaam zaken gaan doen. Hij zegt natuurlijk wel genoeg om de fans van Manchester United erop voor te bereiden dat hun geliefde spits in mei opstapt, want in de Mail on Sunday ging Linse nog wel even in op de flirts die met name Real Madrid de afgelopen jaren kennelijk met Van Nistelrooij had. Linse: "We hebben genoeg gesprekken gevoerd, de afgelopen twee jaar is Real heel geďnteresseerd geweest in een transfer. Real heeft zelfs een bod op tafel gelegd bij United."
Tot nu toe had Van Nistelrooij (29) zelf geen belangstelling, beweert Linse. "Ruud kon veel meer verdienen in Madrid, maar had het gevoel dat zijn missie bij United nog niet voltooid was."
De zaakwaarnemer zei ook, slim genoeg, dat het geen absolute noodzaak is dat Van Nistelrooij vertrekt bij Manchester United. "Het is meer een behoefte. Hij wil ook eens in Spanje spelen."
Overigens lijkt een transfer naar Real Madrid niet meteen logisch. De Spaanse recordkampioen heeft Ronaldo nog langdurig onder contract staan en haalde afgelopen zomer een nieuwe wonderjongen uit Brazilië, Robinho. Maar voor Van Nistelrooij zullen ook andere Spaanse clubs zich graag melden. De Brabantse spits is inmiddels bezig aan zijn vijfde seizoen bij Manchester United. Zijn doelpuntenmoyenne is werkelijk fenomenaal, ondanks een mislukt vorig seizoen (zes goals), vanwege een langdurige blessure aan de achillespees. Hij staat sinds afgelopen weekeinde, na zijn twee goals van zaterdag bij Fulham (2-3 winst), op 184 wedstrijden en 137 goals.
Van Nistelrooij heeft nog geen woord van kritiek naar buiten gebracht over het nieuwe 4-5-1 systeem dat Alex Ferguson voor Manchester United heeft bedacht, zomin als dat de Nederlander zich openlijk heeft beklaagd over het toch zorgwekkend matige spel van United van de laatste jaren.
inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou daar gaan we dan
Dingsdag naar PSV
met alle plezier, die hoeven we echt nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:15 schreef Elvislives het volgende:
[..]
inderdaad! aflbijven jullie!
Roque staat in de belangstelling van meer Nederlandse clubsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Hélio Roque naar Ajax
Steven Pienaar naar Liverpool
waar komt die vandaan dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Roque staat in de belangstelling van meer Nederlandse clubs
Komt bij het Benfica van Koeman niet aan spelen toe, maar speelt blijkbaar erg sterk in het tweede aldaar.quote:
Ajax had Pienaar toch een nieuw contract aangeboden..??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Hélio Roque naar Ajax
Steven Pienaar naar Liverpool
Ik las het in de altijd betrouwbare telegraafquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Pienaar-kamp weet van niks, over anderhalve week komt er een gesprek.
Lerby mag t in orde maken van Arnesenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:28 schreef methodmich het volgende:
John Goossens en Jeffrey Sarpong samen met nog een stuk 6 spelers van het WK onder 17 naar Chelsea.
Mijn gedachte en dat voor die prijsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:34 schreef VoreG het volgende:
Ghaly?! Kom op zeg
grapjasquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:22 schreef Jajong het volgende:
Ryan Babel, Wesley Sneijder and Steven Pienaar of Ajax
je kan wel weer zien waar ze beste spelers rond lopen he
van mij mogen ze gaan. jammer dat er slechte spelers weggaan bij ajax, maar mooi dat ze erbij komen bij arsenal.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:22 schreef Jajong het volgende:
Ryan Babel, Wesley Sneijder and Steven Pienaar of Ajax
je kan wel weer zien waar ze beste spelers rond lopen he
en Ghaly kan een hele goeie worden, Gullit en Koeman zijn gewoon te slap.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Schalke wil in januari Robert Huth kopen van Chelsea.
Wilhelmson vind ik persoonlijk een erg goede speler, zou zeker een aanwinst zijn voor ajaxquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:36 schreef OnlineGokker het volgende:
De Zweed "Wilhelmsom" en de Belg "Anthony vanden Borre" naar Ajax, volgens Johan Derksen
quote:Auch der Peruaner Jefferson Farfan (20), ein sehr schneller, kräftiger Stürmer des Schalker Champions-League-Gegners PSV Eindhoven, hat einen positiven Eindruck hinterlassen. Farfan wollte Müller schon vor zwei Jahren aus Lima nach Schalke holen, ehe Eindhoven zuschlug. Müller: "Sollte dieser Spieler auf den Markt kommen, wäre er sicherlich interessant." Farfans Vertrag in Eindhoven gilt bis 2008.
oud nieuws, geen vooruitgang voor Farfan, die kan gewoon naar Engeland, Italië of Spanje. Afgelopen zomer kwam er al een bod van 15 miljoen uit Engelandquote:
Hij vindt dat hij te weinig waardering (lees geld) krijgt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Gallas wil al 2 jaar vertrekken.
Barca zou hem ook al eerder halen.
ZOu mij echter vebazen als hij ook echt gaat
Aha dat probleem had Frank Lampard 1 a 2 jaar terug ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij vindt dat hij te weinig waardering (lees geld) krijgt.
Beiden stonden ook ooit nog eens in de belangstelling van Ajax, maar wij hebben nu Rosenberg. Al is Alves volgens mij ook een echte 4-4-2 spits.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:05 schreef stevengerrard het volgende:
Berbatov naar de Premier League
Afonso Alves (malmo) in Juni naar LFC
Maar waarschijnlijk kan hij nog niet naar Engeland vanwege een werkvergunningquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Man U achter Berbatov aanzit eigenlijk![]()
Ik hoop 't in ieder geval niet, dat ze dan Tevez maar losweken bij Corinthians. Jonge voetballer met veel potentie![]()
Yeah right!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Berbatov is beter dan wat SCUM nu heeft.
Bron: VIquote:Aleksander Mutavdzic mag zich verheugen op de belangstelling van Vitesse. Volgens Het Laatste Nieuws heeft de Arnhemse club een oogje laten vallen op de middenvelder van Standard Luik.
Mutavdzic, die ook in beeld is bij SC Lokeren en Westerlo, kwam tijdens het seizoen 2002/03 naar Standard Luik. Maar bij de Waalse club kon de 28-jarige Servische middenvelder niet overtuigen. De laatste twee jaar speelde hij als invaller slechts één competitiewedstrijd.
Wat betreft Rooney ben ik het niet met je eens. Die speknek is echt wel heel erg goed. Voor de rest ben ik het met je eens. Saha en Smith waren paniekaankopen, die voegen niets toe en Berbatov is voetballend de meerdere van RvN.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Rooney is zeer overschat, Ruud is voetballend minder dan Dimitar en over Saha en Smith hoeven we het toch zeker niet te hebben zjroentje?
schijnt gewoon een proefballontje van zijn makelaar (stipic) te zijn om zijn speler in de media te krijgen. Het zou verder ook nergens op slaan, wéér een middenvelder? we hebben er al 6! Bovendien heeft deze speler nauwelijks gespeeld de laatste jaren en is erg blessuregevoelig...quote:
Tevez is in elk geval al een keer van de training gestuurd omdat hij een MU shirtje aanhadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Man U achter Berbatov aanzit eigenlijk![]()
Ik hoop 't in ieder geval niet, dat ze dan Tevez maar losweken bij Corinthians. Jonge voetballer met veel potentie![]()
en Rodaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tevens volgen Ajax, PSV, Feyenoord, NEC, FC Utrecht en Vitesse Vitto Wormgoor van DOVO.
toppers? een has never been en een has been.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Hmm, en Standard wilde Fernando Couto al. Best leuk zo, al die toppers in de Jupiler League.
Ach, in Belgie kan die nog seizoenen mee hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, hij kan het tempo amper bijbenen.
dat is die keeper met faal angst die niet naar NEC wilde?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Willem II en nog een trosje andere clubs (waaronder Stoke city en een Noorse eersteklasser) zouden serieuse interesse hebben in Tristan Peersman (anderlecht)
Yep, ik gok dat hij naar Noorwegen gaat (dat zal wel ver genoeg van België zijn)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is die keeper met faal angst die niet naar NEC wilde?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Yep, ik gok dat hij naar Noorwegen gaat (dat zal wel ver genoeg van België zijn)
Ik geloof het niet zo eerlijk gezegd. Al heeft Utrecht er wel een handje van om net-niet spelers te halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Beekmans in de winterstop naar FC Utrecht?
volgens mij hadden ze vorig jaar ook al eens interessequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:54 schreef pascalheister het volgende:
Huntelaar naar Fiorentina?
http://www.soccernews.nl/news/6183
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Tristan Peersman twijfelt tussen Stoke City en WIllem II ...
Real Madrid schijnt er ook serieus werk van te maken.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:10 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Aldo Duscher naar Man Utd, evenals Ballack (maar die was al bekend hier)..
Nou, alleen als Moreira of Quim vertrekt. Ze hebben twee internationals als keeper, al zijn ze nu beiden geblesseerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Benfica is op keeper jacht, Dudek & Toldo de meest genoemde kandidaten.
Dat is echt onzin volgens mij. Wat moeten ze met nog een spits?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
ook aan Kuijt schijnt
Om vervolgens het Van den Ouweland-effect te krijgen? Daar hoor je ook niks meer van. Zonde trouwens, want het is een prima middenvelder.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Beekmans in de winterstop naar FC Utrecht?
Van der Vaart heeft laten weten niks voor Bayern te voelen, hij wil bij HSV iets opbouwen en voelt op het moment nog niks voor een transferquote:Op donderdag 17 november 2005 01:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mocht Ballack weggaan, dan denkt Bayern aan Rafael vd Vaart .....
Niet volgens de Engelsen zelf.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
Sunderland wil Anastasiou graag het komend half jaar huren
De scout van Chelsea zat vanmiddag bij de wedstrijd Roda JC - Feyenoord, weer op de tribune.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
ook aan Kuijt schijnt
Logischer is dan dat Micoud naar Bayern komt.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Radegast het volgende:
Mocht Ballack vertrekken, dan Niko Kranjcar van Hajduk naar Bayern voor zes miljoen euro.
Aldus Kranjcar's zaakwaarnemer Roland Grahammer. (Oud-speler Bayern)
Mourino voelt de hete adem van stevens al in zijn nekquote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De scout van Chelsea zat vanmiddag bij de wedstrijd Roda JC - Feyenoord, weer op de tribune.
Toch een slechte zaak dat prutsers als Arnesen en Gillhaus daar wat te zeggen hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 16:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De scout van Chelsea zat vanmiddag bij de wedstrijd Roda JC - Feyenoord, weer op de tribune.
Arnesen wordt afgerekend op prijzen en de materiaalman of de ballen goed zijn opgepomt en de schoenen gepoetst zijn.quote:Dan heeft de materiaalman het ook goed gedaan. Zijn aankopen waren toch niet altijd even geweldig. Er zaten goeden bij, maar ook heel wat miskleunen.
Wat is er mis met "spelers als Kuyt"???quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je concrete interesse toont in spelers als Kuijt....
Niets mis mee als ze in een Feyenoord-shirt spelen, maar Chelsea heeft er weinig aan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat is er mis met "spelers als Kuyt"???
Eerst zien dan geloven. Verder is Kuyt prima als 3e spits achter Crespo en Drogba.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft Mourinho niet aangesteld bij Chelsea, maar gaat wel Dirk Kuijt halen. Dan ben je niet echt geschikt voor deze job.
Kuijt staat in de belangstelling omdat Crespo mogelijk weggaat. Die heeft het niet naar zijn zin bij Chelsea. Kuijt wordt dan dus de 2e spits naast Drogba. Dan heb je een wel heel matige aanval voor Chelsea-begrippen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Verder is Kuyt prima als 3e spits achter Crespo en Drogba.
Eensch, ik zie Kuyt ook liever naar een echte club gaan zoals Liverpool.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niets mis mee als ze in een Feyenoord-shirt spelen, maar Chelsea heeft er weinig aan.
Als Kuyt prijzen wil pakken dan kan hij maar beter naar Chelsea gaan. Los van het feit dat Chelsea wel betere spitsen moet kunnen halen dan Kuijt en Drogba.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eensch, ik zie Kuyt ook liever naar een echte club gaan zoals Liverpool.
Dat mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef fernando_redondo het volgende:
Als Crespo weggaat haalt Chelsea wel Torres, Adriano, Eto'o, Tevez of een andere topper
Kuijt is een verbeterde type van gudjohnson. Zo een die zich helemaal de pleurus werkt voor het elftal. Nu is Gudjohnson al een tijdje uit vorm en het team speelde goed met hem dus ik kan me voorstellen dat ze naar kuijt kijken..quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:07 schreef MaxPower het volgende:
Toch grappig dat Kuijt elke keer weer onderschat wordt. Bij zijn overgang van Utrecht naar Feyenoord dachten ook maar weinigen dat ie het zou halen. Met zo'n middenveld als Chelsea achter zich hoeft Kuijt zich daar niet zo de pleuris te werken en kan hij best nog een stap omhoog maken. Qua mentaliteit zou Kuijt ook een goede aanvulling op de tasjes van chelsea zijn. Alleen Terry en Lampard hebben de echte over mijn lijk mentaliteit. In de aanval is dus ook nog zo'n type nodig.
Ik heb zo het idee dat ze in Chelsea liever een type Kuyt zien die elke week alles geeft voor het elftal en een constant niveau haalt , dan pakweg een vedette als Ronaldo. Ondanks alle miljoenen proberen ze daar toch vooral een "team" te bouwen, heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Kuyt prijzen wil pakken dan kan hij maar beter naar Chelsea gaan. Los van het feit dat Chelsea wel betere spitsen moet kunnen halen dan Kuijt en Drogba.
Ze proberen ook vooral een team te bouwen, maar als Crespo weggaat dan vind ik dat er een topspits moet komen en Kuijt zie ik niet als topspits. Ik zie liever dat een speler als Adriano wordt gehaald, zeker omdat Drogba 'n zwakke schakel is en de aanval niet moet worden onderschat. Je kunt het achterin nog zo goed dicht houden, uiteindelijk moet je scoren om te winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ze in Chelsea liever een type Kuyt zien die elke week alles geeft voor het elftal en een constant niveau haalt , dan pakweg een vedette als Ronaldo. Ondanks alle miljoenen proberen ze daar toch vooral een "team" te bouwen, heb ik de indruk.
Die willen niet naar Chelsea.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef fernando_redondo het volgende:
Als Crespo weggaat haalt Chelsea wel Torres, Adriano, Eto'o, Tevez of een andere topper
Tevez wellicht wel.quote:
Nee hoor, die heeft een voorkeur voor SCUM als hij al naar Engeland zou gaan.quote:
Ik moet het nog zien. Roman heeft in Brazilië ook een vinger in de pap en het zou me niet verbazen als Tevez op termijn naar Chelsea komt.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft een voorkeur voor SCUM als hij al naar Engeland zou gaan.
Barcelona, daar hoopt ie op.
quote:New Dutch master?
The Dutch under-21 international striker Klaas Jan Huntelaar is high on the HSV wanted list for next season. The 22 year old goal getter currently plays for the Dutch first division side Heerenveen, and has scored an impressive 27 goal in only 41 games: "We have had him watched five times this season", revealed the HSV sport director Dietmar Beiersdorfer, "a good young man." One of many on that long wanted list.
quote:'Meer dan veertig clubs azen op Roy Keane'
Roy Keane hoeft zich geen zorgen te maken of hij wel een nieuwe club vindt als de transfermarkt in januari weer opent. Meer dan veertig clubs hebben zich gemeld voor de Ier. Althans dat laat Portsmouth, dat ook op Keane aast, weten.
'Als wij erin zouden slagen om Keane naar Portsmouth te halen, dan zou dat fantastisch zijn', vertelde algemeen directeur Peter Storrie. 'Maar het zal uiterst moeilijk worden omdat we op een lijst staan met meer dan veertig clubs die contact hebben opgenomen met zijn advocaat.' Bij Pompey, dat net coach Alain Perrin ontsloeg, zou Keane zowel speler als coach kunnen worden.
Naast Portsmouth worden tal van clubs in verband gebracht met de bij Manchester United gestopte middenvelder. Zo komen de namen van Manchester City, Wigan Athletic, West Ham United, Newcastle United, West Bromwich Albion, Juventus, AS Roma, Valencia en Celtic vaak terug in de media.
Keane heeft zelf nog weinig losgelaten over zijn plannen, al zijn de geruchten dat hij voor Celtic kiest het hardnekkigst. 'Roy gaat voorlopig niet in op aanbiedingen', verzekerde Michael Kennedy namens het Keane-kamp echter. 'Hij wil alles eerst eens rustig bekijken.'
Keane (34) maakte bijna een week geleden bekend per direct te stoppen bij Man United. Na ruim twaalf jaar trouwe dienst liet hij zijn contract ontbinden. Over de reden achter het verrassende besluit wilde Keane noch ManU uitwijden.
Voor hoeveel is die aangekocht? (2.5 miljoen lijkt me een lekker bedrag trouwens gezien zijn spel).quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Atlas wil Robert terug voor 2,5 miljoen
5 miljoen voor Robertquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:29 schreef fernando_redondo het volgende:
5
Bron:VIquote:De nieuwe trainer van Dinamo Moskou, Yuri Syomin, heeft verklaard dat een deel van de Portugees sprekende spelers de Russische club kan verlaten.
Dinamo lokte veel spelers uit de Portugese competitie voor miljoenen euro's naar Rusland. Het afgelopen seizoen (Rusland kent een zomercompetitie) verliep teleurstellend en veel nieuwe aankopen verklaarden bij herhaling te willen vertrekken.
Wat de nieuwe coach Syomin betreft kan een wens van een deel van de spelers worden ingewilligd. Hij denkt de verdedigers Nuno Frechaut, Jorge Ribeiro en Tiago da Silva niet nodig te hebben in het komende seizoen.
Ook ex-Portoster Maniche mag vertrekken. De middenvelder is met een transfersom van zestien miljoen euro de duurste speler ooit in de Russische competitie. Hij hengelt in de Portugese pers nadrukkelijk naar een transfer naar Atletico Madrid.
Middenvelder Costinha en de aanvallers Derlei en Danny blijven Dinamo volgens Syomin wel trouw. 'Zij hebben zich goed aangepast aan de Russische competitie en zetten zich maximaal in voor de club.'
Het is een geruchtentopic, geen bevestigde transfer topicquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:13 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
PSV heeft Koné definitief overgenomen, ze hebben 9 mln overgemaakt nadat ze al 1 mln hadden betaald bij de huurovereenkomst.
Bron VI
Toch best 'n bedrag voor PSV-begrippen, maar goed ik denk dat ze er nog veel plezier aan kunnen beleven, tis 'n ruwe diamant
offtopic dus:quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vandaag stond ook in de krant dat PSV een begrotingstekort van 10 mio euro verwacht.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
offtopic dus:
Eerst zeurt psv over miljoenen tekort, en dan ff 9 miljoen euro neertellen. Beetje tegenstrijdig niet?
quote:Op zondag 4 december 2005 12:07 schreef twi het volgende:
Hiddink net op Studio Sport dat 't voorbarig is dat Kone al definitief is overgenomen, en dat 't (dat?) geld wellicht op andere manieren in de selectie moet worden gebruikt.
Zo, met welke zaakwaarnemer heb jij zitten lunchen...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Pienaar gesprek gehad bij Man City nota bene... Ook Dortmund zit op het vinkentouw, net als Benfica.
Timmi Johansen (18, Hvidovre IF, Deen, linksback) naar Heerenveen in januari.
Stefaan Tanghe naar Westerlo
Ajsel Kujovic naar Excelsior (huur), Labinot Harbuzi naar Sparta (huur)
Walter Baseggio naar Heracles op huurbasis, clubs al rond
Dennis van der Ree naar Sparta, Heracles of RBC
Daar geloof ik nu eens niets van, Baseggio zie ik nooit daarheen gaan Die gaat straks gewoon naar Charleroi ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij bestaat de wereld voor Baseggio enkel uit Wallonië en Italië , dus dat wordt wel moeilijk, vrees ik voor hem hoor ...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:44 schreef DeVinger het volgende:
Dat zou gewoon een toptransfers zijn lijkt mij. Vraag me af of Bosz hem idd kan overtuigen...
Cambuur schijnt ook geinformeerd te hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, misschien wil hij eens op kunstgras spelen en dan is Heracles één van de weinige opties.
Dé Walter Baseggio van Anderlecht en de Rode Duivels? Zeer goede versterking voor Heracles.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Pienaar gesprek gehad bij Man City nota bene... Ook Dortmund zit op het vinkentouw, net als Benfica.
Timmi Johansen (18, Hvidovre IF, Deen, linksback) naar Heerenveen in januari.
Stefaan Tanghe naar Westerlo
Ajsel Kujovic naar Excelsior (huur), Labinot Harbuzi naar Sparta (huur)
Dennis van der Ree naar Sparta, Heracles of RBC
Mwah.. Weet niet of die geschikt is..quote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Sibon naar Vitesse als opvolger van Amoha
Volgens de Belgische pers wil hij zelf naar Treviso , de stad waar zijn vader afkomstig is en hij zelfs 2 fanclubs heeft. Treviso zelf zou ook al aan het onderhandelen zijn met Anderlecht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dé Walter Baseggio van Anderlecht en de Rode Duivels? Zeer goede versterking voor Heracles.![]()
Dat zou jammer zijn en of all places, 'Treviso'.. In Almelo is veel meer te doen, af en springt er zelfs een stoplicht op groen! Maar we zullen zien..quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens de Belgische pers wil hij zelf naar Treviso , de stad waar zijn vader afkomstig is en hij zelfs 2 fanclubs heeft. Treviso zelf zou ook al aan het onderhandelen zijn met Anderlecht.
Treviso ligt op een boogscheutje van Venetië héquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn en of all places, 'Treviso'.. In Almelo is veel meer te doen, af en springt er zelfs een stoplicht op groen! Maar we zullen zien..
Guus gaat et weer flikkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:41 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Guus Hiddink eind dit seizoen naar Man Utd.
Bron:
Guus Hiddink is top of Manchester United’s wanted list to replace boss Alex Ferguson. Fergie looks set to leave Old Trafford this summer after being dumped out of Europe on Wednesday. And SunSport understands Hiddink - who is currently in charge of Dutch side PSV Eindhoven and the Australian national team - has been discussed.
Neil Custis, The Sun
Die knakker moet naar Ajaxquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:27 schreef Afunados het volgende:
Wilhelmsson naar Fiorentina, al rond volgens fiorentina.it..
Geweldige aankoop![]()
Als ze iets niet moeten doen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef DeTolk het volgende:
Guus naar ManU
En dan Fergie naar PSV.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef DeTolk het volgende:
Guus naar ManU
Goed plan.
En dan Fergie naar PSV.
Kwam doordat zijn vriend Nico Jan Hoogma er zat.. Ik weet niet of Heracles een vriend van Baseggio er heeft lopen anders zouden ze die eens moeten aansprekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:38 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Stevens naar Schalke
tvp
wie had gedacht dat pieckenhagen voor heracles zou kiezen??
Is dat die jonge Zweed van het afgelopen EK ? Dan issie Ajax wel toevertrouwd..quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die knakker moet naar Ajax. Idd goede speler! Doen ze goed aan als zei die kerel halen!
Ja idd het zou natuurlijk geweldig zijn voor Heracles mocht hij er komen, maar volgens de geruchten is die kans niet noemenswaardig...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kwam doordat zijn vriend Nico Jan Hoogma er zat.. Ik weet niet of Heracles een vriend van Baseggio er heeft lopen anders zouden ze die eens moeten aanspreken![]()
Neej, idd niet.. Hij wil zelf niet, hij heeft zijn zitten gezet op Treviso geloof ik.. Jammer, maar als een speler niet wil kun je m niet dwingenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:17 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ja idd het zou natuurlijk geweldig zijn voor Heracles mocht hij er komen, maar volgens de geruchten is die kans niet noemenswaardig...
Italiaanse TOP of Nederlandse SUBTOP: hm, lastig kiezenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wilhelmsson cker goeie speler, niks mis mee.. Hoop dat Ajax m nog weet te overtuigen en dat die niet naar Fiorentina gaat!![]()
2e ronde Champions League of helemaal geen Europees voetbal?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Italiaanse TOP of Nederlandse SUBTOP: hm, lastig kiezen![]()
flauw (maar voor enkele weken de realiteit)
Die gaat nooit of te nimmer naar Ajax. In elk interview hier zegt hij dat hij naar het zuiden wil. Spanje, Zuidelijk Frankrijk of Italië. Zelfs Engeland ziet hij niet echt zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die knakker moet naar Ajax. Idd goede speler! Doen ze goed aan als zei die kerel halen!
uitgeluldquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
2e ronde Champions League of helemaal geen Europees voetbal?![]()
De Junior van Sk Beverenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Welke Junior, radegast? Roque?
Die van Stoke City. Ex-Anderlecht dacht ik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Welke Junior, radegast? Roque?
En Defour mag trouwens van zijn vader zeker het eerste jaar niet weg bij Genk. Wat men hem ook mag biedenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef Radegast het volgende:
Strasbourg, AZ, Lyon en Olympiakos volgen Junior. Olympiakos heeft de beste papieren.
Naast Ajax heeft ook Chelsea interesse voor Steven Defour. Ze bekeken hem bij Genk - Brugge.
Alweer?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Laurent Delorge
Jup alweer, stond gisteren in de krant bij ons..quote:
Geloof t niet, speelde bij NK Zelinka dacht ik maar daar liep zijn contract af en wou zijn geluk beproeven in Europa.. Als ik t zo goed heb uit mijn blote hoofdquote:Op woensdag 14 december 2005 11:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zit die Durica nu in Nederland ? Die dook eerder dit jaar al n paar keer op in België maar werd afgetest bij oa Cercle en Westerlo.
TCTubantia berichtte vandaag dat Smit nog bezig is met Baseggio en Durica, maar Tanghe lijkt toch de beste papieren te hebben voorlopig. Ze moeten er alleen financieel nog uitkomenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geloof t niet, speelde bij NK Zelinka dacht ik maar daar liep zijn contract af en wou zijn geluk beproeven in Europa.. Als ik t zo goed heb uit mijn blote hoofd![]()
TVP dikkopquote:Op woensdag 14 december 2005 11:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
TCTubantia berichtte vandaag dat Smit nog bezig is met Baseggio en Durica, maar Tanghe lijkt toch de beste papieren te hebben voorlopig. Ze moeten er alleen financieel nog uitkomen
Niet waar, hij is alleen op proef, en MVV moet nog in beraad omdat ze niet zoveel geld hebben om hem een contract aan te bieden, hij kan alleen op amateurbasis komen spelen, maar of ie dat doet..quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Abubakar Fofana naar MVV
Vandaar is het een transfergerucht hequote:Op woensdag 14 december 2005 13:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet waar, hij is alleen op proef, en MVV moet nog in beraad omdat ze niet zoveel geld hebben om hem een contract aan te bieden, hij kan alleen op amateurbasis komen spelen, maar of ie dat doet..
Bron: Dagblad De Limburger
Lijkt nu alleen zo of dat het al rond isquote:Op woensdag 14 december 2005 13:34 schreef Afunados het volgende:
[..]
Vandaar is het een transfergerucht he![]()
Gaat eerder naar Juve, onze Maxie.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Ono naar Bolten Wanderes
maxwel in de winterstop naar Inter Milan
Bronnen:http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13047
enhttp://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13049
nog een goede reden voor hem om naar Barca te gaan...om het plezier in voetbal terug te vindenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
Henri, bij Barcelona lopen allemaal spelers voorin die plezier hebben en lachen, dat heb ik Henri nog zelden zien doen.
heb ik vorig seizoen al gezegd..hij heeft zeker kwaliteiten, maar behalve zijn lucky shots heeft hij weinig meerwaarde voor Barca, zeker nu van Bommel er is.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:12 schreef Roycoooooo het volgende:
'Barcelona wil Deco verkopen'
Bij Barcelona denkt men er over na om Deco te verkopen, dat meldt AS. De opbrengst van de verkoop van Deco zou de aankoop van een absolute wereldvedette mee moeten financieren. Men droomt er in Barcelona van om o.a. Franse topspits Thierry Henry te kopen. De verkoop van Deco zou twintig miljoen euro moeten opleveren.
Niemand twijfelt aan de voetbalkwaliteiten van Deco, maar Barcelona heeft een overschot aan getalenteerde middenvelders waardoor de denkpiste ontstaat om de Portugees toch te verkopen. Over dat idee zullen sportdirecteur Begiristain en trainer Frank Rijkaard discussiëren.
Bron: voetbalzone
Toppers genoeg toch.. Van Bommel/ Xavi/ Marquez kunnen er toch ook allemaal spelen? Zal dr nog wel wat vergeten..quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik vind het nogal een risico om een geweldig draaiend team te veranderen door een topper te verkopen en een wereldspeler binnen te halen.
Of ze er alleen maar sterker van worden is nog maar de vraag. Je kunt ook tevéél 'vedetten' in je team hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toppers genoeg toch.. Van Bommel/ Xavi/ Marquez kunnen er toch ook allemaal spelen? Zal dr nog wel wat vergeten..
Vind het geen risico, worden ze alleen maar sterker van, geweldig elftal is het en misschien straks nog beter!!
Zie: Real Madrid??quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of ze er alleen maar sterker van worden is nog maar de vraag. Je kunt ook tevéél 'vedetten' in je team hebben natuurlijk.
Maar het zou mij trouwens niks verbazen als Deco straks gewoon terug naar Mourinho moest gaan ...
Nou...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat eerder naar Juve, onze Maxie.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef BennyNL het volgende:
[..]
heb ik vorig seizoen al gezegd..hij heeft zeker kwaliteiten, maar behalve zijn lucky shots heeft hij weinig meerwaarde voor Barca, zeker nu van Bommel er is.
qua techniek ja...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Bommel is echt een klasse minder hoor.
zo belangrijk is hij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mag hopen dat voetbalzone er weer flink naast zit en denk ook niet dat Frank en Henk Deco willen verkopen. Dan verklaar ik ze voor gek.
Nou, Deco maakt per wedstrijd meer meters dan Van Bommel, heeft een beter inzicht en een betere pass. Het enige dat Van Bommel beter kan is tackelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:52 schreef BennyNL het volgende:
[..]
qua techniek ja...
maar voor een team heeft Bommel zsoveel meerwaarde. Je kan ze natuurlijk allebei opstellen, maar op de lange duur denk ik dat vB (samen met Ronaldino) Deco overbodig maakt.
Mark is inderdaad wel wat overschat in Nederland.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:56 schreef pascalheister het volgende:
Hij is ook een beetje overhyped natuurlijk
Dat hij de beste middenvelder van NL is heeft hij vorig jaar natuurlijk laten zien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mark is inderdaad wel wat overschat in Nederland.
Was die niet gehuurd van Ajax ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gyan van Feyenoord naar NEC
Valencia van NEC naar een club in Uruguay (winterstop)
"voetbalzone er weer flink naast zit..."quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mag hopen dat voetbalzone er weer flink naast zit en denk ook niet dat Frank en Henk Deco willen verkopen. Dan verklaar ik ze voor gek.
voor welke positie? is rechtsback toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gyan
Ja, Gyan is rechtsback.. maar ook een beetje opkomend..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
voor welke positie? is rechtsback toch?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
"voetbalzone er weer flink naast zit..."
welke andere geruchten dan nog meer Vaduz?
Klopt, transfervrij.quote:Op zondag 18 december 2005 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik meen dat zijn contract bij Ajax niet werd verlengd en dat NEC hem toen een contract heeft gegeven. Hij is eigendom van NEC dus inderdaad.
Dat klopt, maar Europees vind ik hem voorlopig nog subtop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat hij de beste middenvelder van NL is heeft hij vorig jaar natuurlijk laten zien.
quote:Having admitted that his squad needs reinforcing, Sir Alex Ferguson is being linked with rising Dutch star Nigel De Jong.
The 21-year-old utility player is set to be out of contract next summer, and the Amsterdam club could be willing to accept a nominal bid rather than lose their asset for nothing.
Meanwhile, Ryan Giggs has been linked with a shock move to Inter Milan and Tim Howard has been advised to seek out first team football.
Ik zie Giggs zoiezo niet echt lekker ballen in Italië moet ik zeggen.. Zo iemand moet (net als Keane, naar mijn meningquote:Op maandag 19 december 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:jonkie Adriano is straks omgeven door oudjes, Figo & Giggs
Al heeft Keane met Celtic wellicht nog een verstandige keuze gemaakt voor nog een "laatste" team. (zeker als Ier)quote:Op maandag 19 december 2005 01:52 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ik zie Giggs zoiezo niet echt lekker ballen in Italië moet ik zeggen.. Zo iemand moet (net als Keane, naar mijn mening) bij zijn cluppie stoppen en niet nog 'n jaartje ergens anders geld vangen
Ja, dankzij hem kon Ambrosini die belangrijke goal binnenkoppen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn invloed was erg groot vorig seizoen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |