abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32477283
quote:
Dan heeft de materiaalman het ook goed gedaan. Zijn aankopen waren toch niet altijd even geweldig. Er zaten goeden bij, maar ook heel wat miskleunen.
Arnesen wordt afgerekend op prijzen en de materiaalman of de ballen goed zijn opgepomt en de schoenen gepoetst zijn.

Appels en peren?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32477589
Arnesen is verantwoordelijk voor het aankoopbeleid. Of wordt Arnesen ontslagen als het slecht gaat in de competitie en mag de trainer blijven zitten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32477613
Nee, maar Arnesen stelde ook de coach aan.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32477644
Hij heeft Mourinho niet aangesteld bij Chelsea, maar gaat wel Dirk Kuijt halen. Dan ben je niet echt geschikt voor deze job.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:37:22 #155
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32478319
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je concrete interesse toont in spelers als Kuijt....
Wat is er mis met "spelers als Kuyt"???
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32478386
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wat is er mis met "spelers als Kuyt"???
Niets mis mee als ze in een Feyenoord-shirt spelen, maar Chelsea heeft er weinig aan.
pi_32478470
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft Mourinho niet aangesteld bij Chelsea, maar gaat wel Dirk Kuijt halen. Dan ben je niet echt geschikt voor deze job.
Eerst zien dan geloven. Verder is Kuyt prima als 3e spits achter Crespo en Drogba.

pi_32478489
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven. Verder is Kuyt prima als 3e spits achter Crespo en Drogba.

Kuijt staat in de belangstelling omdat Crespo mogelijk weggaat. Die heeft het niet naar zijn zin bij Chelsea. Kuijt wordt dan dus de 2e spits naast Drogba. Dan heb je een wel heel matige aanval voor Chelsea-begrippen.
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:44:20 #159
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32478496
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niets mis mee als ze in een Feyenoord-shirt spelen, maar Chelsea heeft er weinig aan.
Eensch, ik zie Kuyt ook liever naar een echte club gaan zoals Liverpool.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32478520
Als Crespo weggaat haalt Chelsea wel Torres, Adriano, Eto'o, Tevez of een andere topper
pi_32478553
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Eensch, ik zie Kuyt ook liever naar een echte club gaan zoals Liverpool.
Als Kuyt prijzen wil pakken dan kan hij maar beter naar Chelsea gaan. Los van het feit dat Chelsea wel betere spitsen moet kunnen halen dan Kuijt en Drogba.
pi_32478567
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef fernando_redondo het volgende:
Als Crespo weggaat haalt Chelsea wel Torres, Adriano, Eto'o, Tevez of een andere topper
Dat mag ik hopen.
pi_32479022
Toch grappig dat Kuijt elke keer weer onderschat wordt. Bij zijn overgang van Utrecht naar Feyenoord dachten ook maar weinigen dat ie het zou halen. Met zo'n middenveld als Chelsea achter zich hoeft Kuijt zich daar niet zo de pleuris te werken en kan hij best nog een stap omhoog maken. Qua mentaliteit zou Kuijt ook een goede aanvulling op de tasjes van chelsea zijn. Alleen Terry en Lampard hebben de echte over mijn lijk mentaliteit. In de aanval is dus ook nog zo'n type nodig.
pi_32484361
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:07 schreef MaxPower het volgende:
Toch grappig dat Kuijt elke keer weer onderschat wordt. Bij zijn overgang van Utrecht naar Feyenoord dachten ook maar weinigen dat ie het zou halen. Met zo'n middenveld als Chelsea achter zich hoeft Kuijt zich daar niet zo de pleuris te werken en kan hij best nog een stap omhoog maken. Qua mentaliteit zou Kuijt ook een goede aanvulling op de tasjes van chelsea zijn. Alleen Terry en Lampard hebben de echte over mijn lijk mentaliteit. In de aanval is dus ook nog zo'n type nodig.
Kuijt is een verbeterde type van gudjohnson. Zo een die zich helemaal de pleurus werkt voor het elftal. Nu is Gudjohnson al een tijdje uit vorm en het team speelde goed met hem dus ik kan me voorstellen dat ze naar kuijt kijken..
Voor Crespo zullen ze wel weer iemand anders uit de kast trekken
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:51:44 #165
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_32484584
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als Kuyt prijzen wil pakken dan kan hij maar beter naar Chelsea gaan. Los van het feit dat Chelsea wel betere spitsen moet kunnen halen dan Kuijt en Drogba.
Ik heb zo het idee dat ze in Chelsea liever een type Kuyt zien die elke week alles geeft voor het elftal en een constant niveau haalt , dan pakweg een vedette als Ronaldo. Ondanks alle miljoenen proberen ze daar toch vooral een "team" te bouwen, heb ik de indruk.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_32484626
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat ze in Chelsea liever een type Kuyt zien die elke week alles geeft voor het elftal en een constant niveau haalt , dan pakweg een vedette als Ronaldo. Ondanks alle miljoenen proberen ze daar toch vooral een "team" te bouwen, heb ik de indruk.
Ze proberen ook vooral een team te bouwen, maar als Crespo weggaat dan vind ik dat er een topspits moet komen en Kuijt zie ik niet als topspits. Ik zie liever dat een speler als Adriano wordt gehaald, zeker omdat Drogba 'n zwakke schakel is en de aanval niet moet worden onderschat. Je kunt het achterin nog zo goed dicht houden, uiteindelijk moet je scoren om te winnen.
pi_32487774
André Wetzel of Bill Tukker trainer van ASWH in 06/07.

Paul Krabbe naar Excelsior '31 in 06/07.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32489562
Gaat Marc Wotte dan ook iets doen bij ASWH?
pi_32515087
Nee, onze TD is vele malen beter.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32515222
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef fernando_redondo het volgende:
Die willen niet naar Chelsea.
pi_32515573
Huntelaar naar HSV.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32515610
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die willen niet naar Chelsea.
Tevez wellicht wel.
pi_32515652
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Tevez wellicht wel.
Nee hoor, die heeft een voorkeur voor SCUM als hij al naar Engeland zou gaan.

Barcelona, daar hoopt ie op.
pi_32515689
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nee hoor, die heeft een voorkeur voor SCUM als hij al naar Engeland zou gaan.

Barcelona, daar hoopt ie op.
Ik moet het nog zien. Roman heeft in Brazilië ook een vinger in de pap en het zou me niet verbazen als Tevez op termijn naar Chelsea komt.
pi_32530006
Tevez moet eerst maar eens gaan presteren anders blijft het bij dromen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')