Mijn gedachte en dat voor die prijsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:34 schreef VoreG het volgende:
Ghaly?! Kom op zeg
grapjasquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:22 schreef Jajong het volgende:
Ryan Babel, Wesley Sneijder and Steven Pienaar of Ajax
je kan wel weer zien waar ze beste spelers rond lopen he
van mij mogen ze gaan. jammer dat er slechte spelers weggaan bij ajax, maar mooi dat ze erbij komen bij arsenal.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:22 schreef Jajong het volgende:
Ryan Babel, Wesley Sneijder and Steven Pienaar of Ajax
je kan wel weer zien waar ze beste spelers rond lopen he
en Ghaly kan een hele goeie worden, Gullit en Koeman zijn gewoon te slap.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Schalke wil in januari Robert Huth kopen van Chelsea.
Wilhelmson vind ik persoonlijk een erg goede speler, zou zeker een aanwinst zijn voor ajaxquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:36 schreef OnlineGokker het volgende:
De Zweed "Wilhelmsom" en de Belg "Anthony vanden Borre" naar Ajax, volgens Johan Derksen
quote:Auch der Peruaner Jefferson Farfan (20), ein sehr schneller, kräftiger Stürmer des Schalker Champions-League-Gegners PSV Eindhoven, hat einen positiven Eindruck hinterlassen. Farfan wollte Müller schon vor zwei Jahren aus Lima nach Schalke holen, ehe Eindhoven zuschlug. Müller: "Sollte dieser Spieler auf den Markt kommen, wäre er sicherlich interessant." Farfans Vertrag in Eindhoven gilt bis 2008.
oud nieuws, geen vooruitgang voor Farfan, die kan gewoon naar Engeland, Italië of Spanje. Afgelopen zomer kwam er al een bod van 15 miljoen uit Engelandquote:
Hij vindt dat hij te weinig waardering (lees geld) krijgt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Gallas wil al 2 jaar vertrekken.
Barca zou hem ook al eerder halen.
ZOu mij echter vebazen als hij ook echt gaat
Aha dat probleem had Frank Lampard 1 a 2 jaar terug ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij vindt dat hij te weinig waardering (lees geld) krijgt.
Beiden stonden ook ooit nog eens in de belangstelling van Ajax, maar wij hebben nu Rosenberg. Al is Alves volgens mij ook een echte 4-4-2 spits.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:05 schreef stevengerrard het volgende:
Berbatov naar de Premier League
Afonso Alves (malmo) in Juni naar LFC
Maar waarschijnlijk kan hij nog niet naar Engeland vanwege een werkvergunningquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Man U achter Berbatov aanzit eigenlijk![]()
Ik hoop 't in ieder geval niet, dat ze dan Tevez maar losweken bij Corinthians. Jonge voetballer met veel potentie![]()
Yeah right!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Berbatov is beter dan wat SCUM nu heeft.
Bron: VIquote:Aleksander Mutavdzic mag zich verheugen op de belangstelling van Vitesse. Volgens Het Laatste Nieuws heeft de Arnhemse club een oogje laten vallen op de middenvelder van Standard Luik.
Mutavdzic, die ook in beeld is bij SC Lokeren en Westerlo, kwam tijdens het seizoen 2002/03 naar Standard Luik. Maar bij de Waalse club kon de 28-jarige Servische middenvelder niet overtuigen. De laatste twee jaar speelde hij als invaller slechts één competitiewedstrijd.
Wat betreft Rooney ben ik het niet met je eens. Die speknek is echt wel heel erg goed. Voor de rest ben ik het met je eens. Saha en Smith waren paniekaankopen, die voegen niets toe en Berbatov is voetballend de meerdere van RvN.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Rooney is zeer overschat, Ruud is voetballend minder dan Dimitar en over Saha en Smith hoeven we het toch zeker niet te hebben zjroentje?
schijnt gewoon een proefballontje van zijn makelaar (stipic) te zijn om zijn speler in de media te krijgen. Het zou verder ook nergens op slaan, wéér een middenvelder? we hebben er al 6! Bovendien heeft deze speler nauwelijks gespeeld de laatste jaren en is erg blessuregevoelig...quote:
Tevez is in elk geval al een keer van de training gestuurd omdat hij een MU shirtje aanhadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Man U achter Berbatov aanzit eigenlijk![]()
Ik hoop 't in ieder geval niet, dat ze dan Tevez maar losweken bij Corinthians. Jonge voetballer met veel potentie![]()
en Rodaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tevens volgen Ajax, PSV, Feyenoord, NEC, FC Utrecht en Vitesse Vitto Wormgoor van DOVO.
toppers? een has never been en een has been.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
Hmm, en Standard wilde Fernando Couto al. Best leuk zo, al die toppers in de Jupiler League.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |