Nou, Deco maakt per wedstrijd meer meters dan Van Bommel, heeft een beter inzicht en een betere pass. Het enige dat Van Bommel beter kan is tackelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:52 schreef BennyNL het volgende:
[..]
qua techniek ja...
maar voor een team heeft Bommel zsoveel meerwaarde. Je kan ze natuurlijk allebei opstellen, maar op de lange duur denk ik dat vB (samen met Ronaldino) Deco overbodig maakt.
Mark is inderdaad wel wat overschat in Nederland.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:56 schreef pascalheister het volgende:
Hij is ook een beetje overhyped natuurlijk
Dat hij de beste middenvelder van NL is heeft hij vorig jaar natuurlijk laten zien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mark is inderdaad wel wat overschat in Nederland.
Was die niet gehuurd van Ajax ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gyan van Feyenoord naar NEC
Valencia van NEC naar een club in Uruguay (winterstop)
"voetbalzone er weer flink naast zit..."quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mag hopen dat voetbalzone er weer flink naast zit en denk ook niet dat Frank en Henk Deco willen verkopen. Dan verklaar ik ze voor gek.
voor welke positie? is rechtsback toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gyan
Ja, Gyan is rechtsback.. maar ook een beetje opkomend..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
voor welke positie? is rechtsback toch?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
"voetbalzone er weer flink naast zit..."
welke andere geruchten dan nog meer Vaduz?
Klopt, transfervrij.quote:Op zondag 18 december 2005 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik meen dat zijn contract bij Ajax niet werd verlengd en dat NEC hem toen een contract heeft gegeven. Hij is eigendom van NEC dus inderdaad.
Dat klopt, maar Europees vind ik hem voorlopig nog subtop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat hij de beste middenvelder van NL is heeft hij vorig jaar natuurlijk laten zien.
quote:Having admitted that his squad needs reinforcing, Sir Alex Ferguson is being linked with rising Dutch star Nigel De Jong.
The 21-year-old utility player is set to be out of contract next summer, and the Amsterdam club could be willing to accept a nominal bid rather than lose their asset for nothing.
Meanwhile, Ryan Giggs has been linked with a shock move to Inter Milan and Tim Howard has been advised to seek out first team football.
Ik zie Giggs zoiezo niet echt lekker ballen in Italië moet ik zeggen.. Zo iemand moet (net als Keane, naar mijn meningquote:Op maandag 19 december 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:jonkie Adriano is straks omgeven door oudjes, Figo & Giggs
Al heeft Keane met Celtic wellicht nog een verstandige keuze gemaakt voor nog een "laatste" team. (zeker als Ier)quote:Op maandag 19 december 2005 01:52 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ik zie Giggs zoiezo niet echt lekker ballen in Italië moet ik zeggen.. Zo iemand moet (net als Keane, naar mijn mening) bij zijn cluppie stoppen en niet nog 'n jaartje ergens anders geld vangen
Ja, dankzij hem kon Ambrosini die belangrijke goal binnenkoppen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn invloed was erg groot vorig seizoen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |