abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33070564
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Niet waar, hij is alleen op proef, en MVV moet nog in beraad omdat ze niet zoveel geld hebben om hem een contract aan te bieden, hij kan alleen op amateurbasis komen spelen, maar of ie dat doet..
Bron: Dagblad De Limburger
Vandaar is het een transfergerucht he
pi_33072942
Ono naar Bolten Wanderes

maxwel in de winterstop naar Inter Milan

Bronnen:

  • http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13047

    en

  • http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13049
  • A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      woensdag 14 december 2005 @ 15:22:14 #253
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_33073389
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 13:34 schreef Afunados het volgende:

    [..]

    Vandaar is het een transfergerucht he
    Lijkt nu alleen zo of dat het al rond is
    Maar zo te zien een echte MVV-supporter (TVP)
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_33079100
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
    Ono naar Bolten Wanderes

    maxwel in de winterstop naar Inter Milan

    Bronnen:

  • http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13047

    en

  • http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13049
  • Gaat eerder naar Juve, onze Maxie.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      woensdag 14 december 2005 @ 21:05:01 #255
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_33082664
    Pedrag Filipovic (30) tekent eerstdaags een meerjarig contract bij Lokeren. De linksback met dubbele Servisch-Belgische nationaliteit komt over van Roda JC en speelde in België al voor Lommel en Aalst.
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_33082711
    Ik was je al voor over Predrag Joost.
    That's all folks!
    pi_33094920
    Ono weer terug naar zijn oude club Urawa Red Diamonds
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_33098676
    'Barcelona wil Deco verkopen'

    Bij Barcelona denkt men er over na om Deco te verkopen, dat meldt AS. De opbrengst van de verkoop van Deco zou de aankoop van een absolute wereldvedette mee moeten financieren. Men droomt er in Barcelona van om o.a. Franse topspits Thierry Henry te kopen. De verkoop van Deco zou twintig miljoen euro moeten opleveren.

    Niemand twijfelt aan de voetbalkwaliteiten van Deco, maar Barcelona heeft een overschot aan getalenteerde middenvelders waardoor de denkpiste ontstaat om de Portugees toch te verkopen. Over dat idee zullen sportdirecteur Begiristain en trainer Frank Rijkaard discussiëren.

    Bron: voetbalzone
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      donderdag 15 december 2005 @ 12:20:01 #259
    21578 Elvislives
    Fietstas, Pumista
    pi_33098836
    Nee een overschot aan aanvallers hebben ze niet....maar thierry henri bij barca....damn
    No chingues con mi barrio!
    Vamos el TRI!
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 december 2005 @ 14:08:29 #260
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_33101440
    Henri, bij Barcelona lopen allemaal spelers voorin die plezier hebben en lachen, dat heb ik Henri nog zelden zien doen .
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_33101616
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
    Henri, bij Barcelona lopen allemaal spelers voorin die plezier hebben en lachen, dat heb ik Henri nog zelden zien doen .
    nog een goede reden voor hem om naar Barca te gaan...om het plezier in voetbal terug te vinden
    Gemiddeld reactieniveau op de FP:
    [quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
    Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
    pi_33101648
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 12:12 schreef Roycoooooo het volgende:
    'Barcelona wil Deco verkopen'

    Bij Barcelona denkt men er over na om Deco te verkopen, dat meldt AS. De opbrengst van de verkoop van Deco zou de aankoop van een absolute wereldvedette mee moeten financieren. Men droomt er in Barcelona van om o.a. Franse topspits Thierry Henry te kopen. De verkoop van Deco zou twintig miljoen euro moeten opleveren.

    Niemand twijfelt aan de voetbalkwaliteiten van Deco, maar Barcelona heeft een overschot aan getalenteerde middenvelders waardoor de denkpiste ontstaat om de Portugees toch te verkopen. Over dat idee zullen sportdirecteur Begiristain en trainer Frank Rijkaard discussiëren.

    Bron: voetbalzone
    heb ik vorig seizoen al gezegd..hij heeft zeker kwaliteiten, maar behalve zijn lucky shots heeft hij weinig meerwaarde voor Barca, zeker nu van Bommel er is.
    Gemiddeld reactieniveau op de FP:
    [quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
    Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
    pi_33102657
    Ik vind het nogal een risico om een geweldig draaiend team te veranderen door een topper te verkopen en een wereldspeler binnen te halen.
    pi_33103482
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef OnlineGokker het volgende:
    Ik vind het nogal een risico om een geweldig draaiend team te veranderen door een topper te verkopen en een wereldspeler binnen te halen.
    Toppers genoeg toch.. Van Bommel/ Xavi/ Marquez kunnen er toch ook allemaal spelen? Zal dr nog wel wat vergeten..
    Vind het geen risico, worden ze alleen maar sterker van, geweldig elftal is het en misschien straks nog beter!!
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      donderdag 15 december 2005 @ 15:42:08 #265
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_33103912
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:

    [..]

    Toppers genoeg toch.. Van Bommel/ Xavi/ Marquez kunnen er toch ook allemaal spelen? Zal dr nog wel wat vergeten..
    Vind het geen risico, worden ze alleen maar sterker van, geweldig elftal is het en misschien straks nog beter!!
    Of ze er alleen maar sterker van worden is nog maar de vraag. Je kunt ook tevéél 'vedetten' in je team hebben natuurlijk.

    Maar het zou mij trouwens niks verbazen als Deco straks gewoon terug naar Mourinho moest gaan ...
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
      donderdag 15 december 2005 @ 15:52:31 #266
    72703 Lionheaad
    Nothing beats a Lion
    pi_33104279
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

    [..]

    Of ze er alleen maar sterker van worden is nog maar de vraag. Je kunt ook tevéél 'vedetten' in je team hebben natuurlijk.

    Maar het zou mij trouwens niks verbazen als Deco straks gewoon terug naar Mourinho moest gaan ...
    Zie: Real Madrid??
    wordt aan gewerkt....ben net terug
    pi_33108531
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Gaat eerder naar Juve, onze Maxie.
    Nou...
    pi_33110610
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef BennyNL het volgende:

    [..]

    heb ik vorig seizoen al gezegd..hij heeft zeker kwaliteiten, maar behalve zijn lucky shots heeft hij weinig meerwaarde voor Barca, zeker nu van Bommel er is.
    Van Bommel is echt een klasse minder hoor.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 17 december 2005 @ 12:47:52 #269
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_33158354
    Leonardo (Feyenoord) mag gaan testen bij Cercle Brugge.
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
      zaterdag 17 december 2005 @ 12:52:41 #270
    129362 BennyNL
    1 lange trip
    pi_33158450
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Van Bommel is echt een klasse minder hoor.
    qua techniek ja...

    maar voor een team heeft Bommel zsoveel meerwaarde. Je kan ze natuurlijk allebei opstellen, maar op de lange duur denk ik dat vB (samen met Ronaldino) Deco overbodig maakt.
    Gemiddeld reactieniveau op de FP:
    [quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
    Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
    pi_33158479
    Ik mag hopen dat voetbalzone er weer flink naast zit en denk ook niet dat Frank en Henk Deco willen verkopen. Dan verklaar ik ze voor gek.
    That's all folks!
      zaterdag 17 december 2005 @ 13:22:02 #272
    129362 BennyNL
    1 lange trip
    pi_33159109
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik mag hopen dat voetbalzone er weer flink naast zit en denk ook niet dat Frank en Henk Deco willen verkopen. Dan verklaar ik ze voor gek.
    zo belangrijk is hij nou ook weer niet
    Gemiddeld reactieniveau op de FP:
    [quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
    Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
    pi_33162569
    Ik vind hem ook geen meerwaarde hebben.
    pi_33162775
    Hij is ook een beetje overhyped natuurlijk
      zaterdag 17 december 2005 @ 16:32:50 #275
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33163559
    Gyan van Feyenoord naar NEC
    Valencia van NEC naar een club in Uruguay (winterstop)
    Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
    pi_33168090
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 12:52 schreef BennyNL het volgende:

    [..]

    qua techniek ja...

    maar voor een team heeft Bommel zsoveel meerwaarde. Je kan ze natuurlijk allebei opstellen, maar op de lange duur denk ik dat vB (samen met Ronaldino) Deco overbodig maakt.
    Nou, Deco maakt per wedstrijd meer meters dan Van Bommel, heeft een beter inzicht en een betere pass. Het enige dat Van Bommel beter kan is tackelen.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_33168104
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 15:56 schreef pascalheister het volgende:
    Hij is ook een beetje overhyped natuurlijk
    Mark is inderdaad wel wat overschat in Nederland.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_33170209
    Sagnol gaat Bayern voor Juve verruilen

    17/12/2005 18:12

    De overgang moet nog worden beklonken met een handtekening, maar Bayern-verdediger Willy Sagnol kijkt uit naar komend seizoen als hij met Juventus gaat kennismaken met de Serie A.
    'Spelen in de Serie A heeft me altijd geïntrigeerd. Ik wil de komende jaren doorgaan met het winnen van prijzen en spelen met grote sterren', zei Sagnol in La Gazette des Verts, het cluborgaan van zijn eerste club Saint Etienne.

    Sagnol kijkt uit naar Juventus, waar hij naar verluidt voor vier jaar gaat tekenen. 'Er zijn veel landgenoten bij Juve, die me kunnen helpen bij een snelle aanpassing. Maar het belangrijkste, ik wil echt heel graag werken met de wereldcoach Fabio Capello.'

    Bayern deed een tevergeefse poging Sagnol te behouden. Maar de Franse verdediger zag geen reden zijn aflopende contract te verlengen. 'Als ik was gebleven, had ik waarschijnlijk de aanvoerdersband gekregen. Maar er gaan komende zomer zoveel spelers weg, zoals Ballack, Pizarro en Kahn. Ik denk dat mijn tijd in München is geweest. Ik heb andere aspiraties.'

    hier neergezet omdat de overeenkomst nog niet ondertekend is
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_33171397
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Mark is inderdaad wel wat overschat in Nederland.
    Dat hij de beste middenvelder van NL is heeft hij vorig jaar natuurlijk laten zien.
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:31:40 #280
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_33172368
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Gyan van Feyenoord naar NEC
    Valencia van NEC naar een club in Uruguay (winterstop)
    Was die niet gehuurd van Ajax ?
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:38:14 #281
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_33172630
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik mag hopen dat voetbalzone er weer flink naast zit en denk ook niet dat Frank en Henk Deco willen verkopen. Dan verklaar ik ze voor gek.
    "voetbalzone er weer flink naast zit..."

    welke andere geruchten dan nog meer Vaduz?
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:55:53 #282
    21578 Elvislives
    Fietstas, Pumista
    pi_33173276
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Gyan
    voor welke positie? is rechtsback toch?
    No chingues con mi barrio!
    Vamos el TRI!
      zaterdag 17 december 2005 @ 22:30:08 #283
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_33174660
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Elvislives het volgende:

    [..]

    voor welke positie? is rechtsback toch?
    Ja, Gyan is rechtsback.. maar ook een beetje opkomend..
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_33176077
    zou goeie zet zijn
      zondag 18 december 2005 @ 11:39:00 #285
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33185412
    Valencia was gekocht van Ajax.
    En Gyan zou de vervanger worden van Leiwakabessy, aangezien er een kans is dat hij weggaat.
    (Meer duidelijkheid komt er pas eind jan/begin feb)
    Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
    pi_33185438
    Valencia was transfervrij toch?
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zondag 18 december 2005 @ 11:42:06 #287
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33185467
    Weet niet of dat zo is. Ik weet in ieder geval dat Ajax geen aanspraak meer op hem zou kunnen doen.
    Gekocht of gratis overgenomen dus
    Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
    pi_33185482
    Ik meen dat zijn contract bij Ajax niet werd verlengd en dat NEC hem toen een contract heeft gegeven. Hij is eigendom van NEC dus inderdaad.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_33193181
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef donroyco het volgende:

    [..]

    "voetbalzone er weer flink naast zit..."

    welke andere geruchten dan nog meer Vaduz?
    Hebben die ooit wel eens iets goed gehad dan?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_33193189
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ik meen dat zijn contract bij Ajax niet werd verlengd en dat NEC hem toen een contract heeft gegeven. Hij is eigendom van NEC dus inderdaad.
    Klopt, transfervrij.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_33193207
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:

    [..]

    Dat hij de beste middenvelder van NL is heeft hij vorig jaar natuurlijk laten zien.
    Dat klopt, maar Europees vind ik hem voorlopig nog subtop.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_33205680
    Zijn invloed was erg groot vorig seizoen !
      maandag 19 december 2005 @ 01:34:36 #293
    127251 The_Great_Cornolio
    Are you threatening me?!
    pi_33209388
    - Nigel de Jong naar Manchester United (was al eerder bekend)
    - Ryan Giggs naar Inter Milan
    - Tim Howard zoekt 'n basisplaats ergens anders

    bron: manutd.com
    quote:
    Having admitted that his squad needs reinforcing, Sir Alex Ferguson is being linked with rising Dutch star Nigel De Jong.

    The 21-year-old utility player is set to be out of contract next summer, and the Amsterdam club could be willing to accept a nominal bid rather than lose their asset for nothing.

    Meanwhile, Ryan Giggs has been linked with a shock move to Inter Milan and Tim Howard has been advised to seek out first team football.
    - "I need Tipi for my bunghole" -
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 december 2005 @ 01:49:30 #294
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_33209609
    jonkie Adriano is straks omgeven door oudjes, Figo & Giggs
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      maandag 19 december 2005 @ 01:52:05 #295
    127251 The_Great_Cornolio
    Are you threatening me?!
    pi_33209646
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
    jonkie Adriano is straks omgeven door oudjes, Figo & Giggs
    Ik zie Giggs zoiezo niet echt lekker ballen in Italië moet ik zeggen.. Zo iemand moet (net als Keane, naar mijn mening ) bij zijn cluppie stoppen en niet nog 'n jaartje ergens anders geld vangen
    - "I need Tipi for my bunghole" -
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 december 2005 @ 01:54:17 #296
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_33209684
    dat sowieso, Giggs in een ander shirt dan dat van Man Utd kan ik me maar moelijk voorstellen
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      maandag 19 december 2005 @ 01:56:43 #297
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_33209729
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 01:52 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

    [..]

    Ik zie Giggs zoiezo niet echt lekker ballen in Italië moet ik zeggen.. Zo iemand moet (net als Keane, naar mijn mening ) bij zijn cluppie stoppen en niet nog 'n jaartje ergens anders geld vangen
    Al heeft Keane met Celtic wellicht nog een verstandige keuze gemaakt voor nog een "laatste" team. (zeker als Ier)
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_33210139
    Giggs naar Inter
    pi_33214705
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
    Zijn invloed was erg groot vorig seizoen !
    Ja, dankzij hem kon Ambrosini die belangrijke goal binnenkoppen.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      maandag 19 december 2005 @ 13:36:42 #300
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_33215633
    Pienaar naar Borussia Dortmund als Rosicky weggaat...
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')