Vandaar is het een transfergerucht hequote:Op woensdag 14 december 2005 13:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet waar, hij is alleen op proef, en MVV moet nog in beraad omdat ze niet zoveel geld hebben om hem een contract aan te bieden, hij kan alleen op amateurbasis komen spelen, maar of ie dat doet..
Bron: Dagblad De Limburger
Lijkt nu alleen zo of dat het al rond isquote:Op woensdag 14 december 2005 13:34 schreef Afunados het volgende:
[..]
Vandaar is het een transfergerucht he![]()
Gaat eerder naar Juve, onze Maxie.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Ono naar Bolten Wanderes
maxwel in de winterstop naar Inter Milan
Bronnen:http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13047
enhttp://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13049
nog een goede reden voor hem om naar Barca te gaan...om het plezier in voetbal terug te vindenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
Henri, bij Barcelona lopen allemaal spelers voorin die plezier hebben en lachen, dat heb ik Henri nog zelden zien doen.
heb ik vorig seizoen al gezegd..hij heeft zeker kwaliteiten, maar behalve zijn lucky shots heeft hij weinig meerwaarde voor Barca, zeker nu van Bommel er is.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:12 schreef Roycoooooo het volgende:
'Barcelona wil Deco verkopen'
Bij Barcelona denkt men er over na om Deco te verkopen, dat meldt AS. De opbrengst van de verkoop van Deco zou de aankoop van een absolute wereldvedette mee moeten financieren. Men droomt er in Barcelona van om o.a. Franse topspits Thierry Henry te kopen. De verkoop van Deco zou twintig miljoen euro moeten opleveren.
Niemand twijfelt aan de voetbalkwaliteiten van Deco, maar Barcelona heeft een overschot aan getalenteerde middenvelders waardoor de denkpiste ontstaat om de Portugees toch te verkopen. Over dat idee zullen sportdirecteur Begiristain en trainer Frank Rijkaard discussiëren.
Bron: voetbalzone
Toppers genoeg toch.. Van Bommel/ Xavi/ Marquez kunnen er toch ook allemaal spelen? Zal dr nog wel wat vergeten..quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik vind het nogal een risico om een geweldig draaiend team te veranderen door een topper te verkopen en een wereldspeler binnen te halen.
Of ze er alleen maar sterker van worden is nog maar de vraag. Je kunt ook tevéél 'vedetten' in je team hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toppers genoeg toch.. Van Bommel/ Xavi/ Marquez kunnen er toch ook allemaal spelen? Zal dr nog wel wat vergeten..
Vind het geen risico, worden ze alleen maar sterker van, geweldig elftal is het en misschien straks nog beter!!
Zie: Real Madrid??quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of ze er alleen maar sterker van worden is nog maar de vraag. Je kunt ook tevéél 'vedetten' in je team hebben natuurlijk.
Maar het zou mij trouwens niks verbazen als Deco straks gewoon terug naar Mourinho moest gaan ...
Nou...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat eerder naar Juve, onze Maxie.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef BennyNL het volgende:
[..]
heb ik vorig seizoen al gezegd..hij heeft zeker kwaliteiten, maar behalve zijn lucky shots heeft hij weinig meerwaarde voor Barca, zeker nu van Bommel er is.
qua techniek ja...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Bommel is echt een klasse minder hoor.
zo belangrijk is hij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mag hopen dat voetbalzone er weer flink naast zit en denk ook niet dat Frank en Henk Deco willen verkopen. Dan verklaar ik ze voor gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |